Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ooooh, dat klinkt als een zware dag. Sterkte

2. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @skatjuh: Sterkte vandaag!

@clowntje: volgens mij bedoelen ze de stickers die je een aantal weken terug bij je aankopen kreeg. Daar kun je nu dan weer korting mee krijgen.

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

in het foldertje van de HEMA zitten kortingsstickers, volgens mij hebben ze het hierover. Ik heb ze ook gezien inderdaad en zijn wel handig. Verder zijn de rompertjes daar in de aanbieding. 7 stuks voor 10 euro, en hier kun je dan ook nog een sticker op plakken.

Liefs

4. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    ohhhh dan moet ik snel dat foldertje bij het oud papier vandaan halen!! hihi

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    de stickers zitten idd in de folder. 15% korting! ideaal.

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ik heb al gekeken naar het foldertje van de hema maar is hier al onderschept. Ga thuis en bij mijn ouders even kijken bij het oud papier. Bedankt voor de tip.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb vandaag mijn bestelling van ASOS.com ? The Online Fashion Store binnen gekregen. Vier jurkjes besteld en ze zitten alle 4 zo ontzettend mooi! Zelfs nu al, zonder buik! Een absolute aanrader!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #168 Athina, 20 apr 2010
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
    leuk :) - welke heb je gekocht? En even nieuwsgierig, hoeveel was je kwijt aan verzendkosten?
    Ik heb zelf een bruiloft in september, ben getuige + ceremoniemeester, dus moet wel iets moois hebben... Dus als er nog meer tips komen, met leuke feestelijke (en vooral ook betaalbare) kleding, dan hoor ik het graag :)

--> ik heb het andere topic al gevonden :) , maar leuk zeg !

9. skatjuh87

hey meiden. Ik heb mijn doppler binnen :D

Wil m eigenlijk uit proberen maar mijn man weet niet dat ik hem bestelt had. Ik wou het als een verassing voor hem vanavond samen doen.

Maar het is zo verleidelijk, HELP

Liefs

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Voor kleding voor een bruiloft is de website echt perfect :) De jurkjes die ik nu heb zouden daar ook al geschikt voor zijn.
    Ik geloof dat ik iets meer dan 6 euro kwijt was? Vond ik in ieder geval meevallen, aangezien het uit het buitenland komt. En retourneren is gratis.

@ skatjuh: haha nee, je moet echt even wachten ;) Wel leuk zeg! Ben benieuwd!

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Milse & Yukl; mijn man en ik zitten samen op stijldansen, eerst 6 jaar bij een dansschool, nu zijn we dit jaar overgestapt naar een andere dansschool, want we bleven hangen op het niveau van het langzaamste paar van de groep. Gelukkig is dit op de nieuwe dansschool helemaal niet en moeten we er echt wel goed voor oefenen! Maar we vinden het beiden wel erg leuk, al heb ik nu momenteel er wat minder energie voor.

Wij willen wel graag weten wat het wordt, maar gaan het aan niemand verder vertellen (ook hier niet!) We roepen nu tegen iedereen dat het een jongen wordt en dat hij Jean-Louis-Michel gaat heten, haha, grapje van manlief. Die naam wordt het dus niet :):)

12. skatjuh87

waarom niet, is n leuke naam tog :p

13. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Was dat niet het vriendje van het vriendinnetje van Gert van Gert en Samson? :p:p:p

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

van Marlène hihi :)

Ik herkende het van het liedje... :D

Als Je Heel Erg Veel Verliefd Bent songtekst (engels versie)[​IMG]S: Gertje, mag ik je wat vragen
    want ik heb een groot plobreem
    het duurt nu al vijf dagen
    ik voel me zo alleen
    Bobientje is op reis met haar baasje weg naar zee
    en ik ben het wel gaan vragen
    maar ik mocht niet mee

G: Samson maak je maar geen zorgen
    ze blijft niet voor altijd weg
    ze komt terug vandaag of morgen
    geloof maar wat ik zeg
    en dan kunnen jullie spelen
    in het park of in de tuin
    maar nu bouwt ze zandkastelen
    en haar baasje wordt mooi bruin

refrein S+G+K:
    als je heel erg veel verliefd bent
    op Marlène of Bobien
    dan wil je ze altijd zien
    heb je soms verdriet voor tien
    op Marlène of Bobien

G: maar ik zal je wat vertellen
    ik zit ook in de puree
    'k wilde naar Marlène bellen
    om te vragen: ga je mee?
    maar ze had al afgesproken
    met die Jean Louis Michel
    'k voel weer tranen in mijn ogen
    als ik het jou vertel

S: Gert, je mag mijn zakdoek lenen
    veeg die tranen nu maar weg
    ik zie jou niet graag wenen
    luister eens naar wat ik zeg
    ze houdt veel meer van jou
    dan van die Jean Louis Michel
    met hem zal ze niet trouwen
    zeg dat weet je nu toch wel

refrein 2x

15. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @dansles: Wij doen hier ook aan stijldansen. Maar ik denk dat we voorlopig na dit seizoen gaan stoppen. Ik zie het niet zitten om straks ons kleine hummeltje meteen naar een oppas te brengen.
    @geslacht: Troost je Milse. Wij willen het geslacht van de kleine ook niet weten. Ik laat me liever verrassen. Dan kunnen we ook niet stiekem onze mond voorbijpraten.
    @gewicht. Hier valt het aankomen nog wel mee. Ik denk dat er nu ergens tussen een halve en een hele kilo bij is.

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog nee we hebben geen angelsound.. Spannend! Snel al he! Pff dan weten jullie
    misschien gewoon al wat het is! Geweldig!
    Romy succes met de verbouwing verder! En heel veel plezier bij de echo!
    Yukl jee zeg zulke jonge broertjes en zusjes! Mijn broertje is bijna 22, zusje 20,
    pleegbroertje 18 en adoptiebroer 25! Ik vind het aankomen ook niets.. Ik nu 2 kg
    Milse wat geweldig dat je dit nu ook echt met je huidige partner mag delen!
    Dat harde bovenin heb ik ook gehad, was heel raar maar gelukkig is het nu weg
    Sassie, ze hoeven je geen echo te geven, dan moet je naar een echobureauJ

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Haha, dat wist ik nog niet, waar die naam vandaan kwam! Dank jullie wel dames :D

Wij leggen de dansles ook in ieder geval voor een halfjaar stil. Gelukkig heb ik twee hele lieve zussen, die nu al de maandagavond hebben vastgelegd voor oppas :) Maar dat wordt dan pas in 2011 weer... Nu gaat het dansen ook niet zo lekker, want het is van 20.30u tot 22.00u, maar dat is momenteel gewoon te laat. Dat houd ik niet vol. Dus erg actief is het momenteel ook niet bij ons.

18. skatjuh87

over t aankomen:

Ik ben zo`n 6 kilo afgevallen sinds het begin van de zwangerschap. Dus uhh niet aangekomen

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn man kan absoluut niet dansen :D Helaas, want ik heb zelf 7,5 jaar op een dansacademie gezeten :) Inmiddels doe ik er al 3 jaar niets meer mee. Bovendien wil ik niet eens met manlief aangezien ik dan echt een heel stuk onder mn niveau moet dansen en dat vind ik nogal suf ;)

@ paloe: ik heb broertjes van 6 en 11 en zusjes van 8, 13 en 18. Die van 18 is van mijn moeder en de rest van mijn vader (allemaal half dus). Al heb ik alleen met mijn zusje van 18 een echte zussenband omdat ik met haar ben opgegroeid. De rest heb ik pas op mijn 19e leren kennen. Jij hebt ook wel een gemengd gezelschap met een pleeg- en adoptiebroertje!

@ skatjuh: heb je je in kunnen houden? ;)

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja dat scheelt ;) Al zat dat er bij mij de vorige zwangerschap zo weer aan toen ik eenmaal normaal kon eten (ik was toen ook 5 a 6 kilo afgevallen) :D Uiteindelijk zat ik op plus 16 a 18 kilo (dus ik ben zo'n 22 kilo aangekomen daarna).
    Nu was ik maar 1 kilo afgevallen, maar ik zit nu dus 1,5 kilo boven mn startgewicht (dus 2,5 kilo aangekomen de laatste 3 weken).

Deel Deze Pagina