Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je! Hoop ik ook :D

Ja, kan me voorstellen zeg! Bah!
    Kan je niet toch op die woning inschrijven en dan maar zien wat er gebeurd? Dat je eventueel weer uit kan schrijven mocht de baan in Duitsland wat worden?

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ knijn: nee, je moet kopen, of niet. Dus als we het niet doen, dan is de kans groot dat de woningen tegen die tijd weg zijn. Als we het wel doen en we willen er onderuit, betalen we een grote bak met geld.

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sjit! Hmm... nou, dan rest mij niks anders dan jullie succes te wensen bij het maken van jullie beslissing. ;)

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Tjeez, die aanslag en schietpartij in Noorwegen. :$ Gelukkig zit Chikai ver weg. :( Ik moest direct aan je denken meid!
    (Ja, ik lees het nu pas ;))

5. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och jee, daar had ik nog niet eens aan gedacht! Gelukkig zitten ze niet in de buurt! Pfieuww...

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik wil even zeggen dat ik jullie allemaal heel lief vind. :) :D

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    leuk he verlovingsringen:) Dit is die van mij (mr paloe heeft er ook een, maar dan zonder steentjes) op de afbeelding lijkt het alleen alsof het tweede steentje helemaal aan de rand zit, maar bij die van mij zit hij netjes in de ring:)

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Haha ik jou/jullie ook hoor ;)

9. CherryAyden

@chikai ik had als kind ook last van overgeven tijdens vakanties. Of eigenlijk gewoon altijd als we iets leuks gingen doen. Gewoon van de spanning. Wie weet heeft thijs daar ook last van hoe klein hij ook is. Ben wel jaloers hoor Noorwegen lijkt mij echt prachtig! Ik ben benieuwd hoeveel jullie gaan merken van die aanslagen. Afschuwelijkr verhalen, het hele land zal wel in rouw zijn. Hopelijk kunnen jullie nog genieten van de rest van de vakantie!

10. CherryAyden

@Yukl hmmmm misschien kunnen jullie jezelf afvragen of jullie ook in Duitsland willen wonen ook als je man niet een jobmogelijkheid had? Heefr hij wllicht al gekeken naar andere functies in die omgeving?

@Knijn nou zie je wel omdraaien en wegwezen :D. Dat duurt maar even, er komt snel een moment dat ze zelf gaat draaien!

11. CherryAyden

@Nike en ben je geslaagd met het shoppen?

@Escal oh balen nu al die bi :(. Krijg je daar nu extra therapie voor of doe je die oefeningen gewoon uit jezelf? Hoop echt dat het niet heel erg gaat worden!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl fijn dat de bespreking van je thesis goed ging! Wel jammer dat ze zo weinig ‘emotie’ bij je stuk gaat zien,superlastig! Maar het gaat vast enorm goed;) Wat luistert Tobe geweldig zeg als je tegen hem zegt dat Pelle anders wakker wordt! Enne….gewoon alles vragen! Haha ja, lastig is het he om dan op tijd te gaan slapen:) Die van jullie zijn ook mooi! Wij hebben ook verlovingsringen, zilver met 2 banden en bij mij een steentje:) haha wow jij hebt een echte verlovingsverlocingsring;) volgens mij heb ik m wel eens gezien op een foto van je:)

Knijn hier herhalen we het slaapritueel ook niet:) Hier ook bang om een slechte inslaper te krijgen..
    Hahaha soms hebben ze van die periodes dat ze alleen iets van de een willen en niet van de ander (papa of mama) Troosten wanneer er echte tranen zijn doen we wel trouwens. Even eruit halen, troosten en weer in bed leggen. Olaf heeft dat huilen wel gehad als wij weggingen bij de gastouder. Ik ben benieuwd of Liam dat ook krijgt.. voorlopig is hij nog samen met zijn grote broer (man wat zijn die 2 gak op elkaar) maar in november gaat Olaf naar school… Mja, dan zijn ze eerst nog even samen bij de gastouder.

Reina oeh balen van de therapie! Idd wel veel..

Wonderteam damn wat is het moeilijk om je echte naam niet te gebruiken! Die zit er zo ontzettend leuk van Mason en zn nieuwe fiets! Supergaaf ding! Beterschap voor de kleine meid!!! Wat leuk die pakjes!

Incog he hartfilmpje ook gehad;) En idd, niet opgeven, ze moeten het uitzoeken! En..je zeurt niet! Helemaal niet! Vertel maar:) Mr paloe is op dag 3 uitgevallen… 8 km voor de finish opgepikt door verzorgers en daarna vertelden de masseuzes hem dat ze nog nooit zulke verzuurde benen hadden gezien, helemaal hard en dik. Dus hij was gisteravond thuis.. volgende keer beter!
    Gevallen! Mens, zemoeten hun best gaan doen om te vinden wat er is! Damn!
    Gulden middenweg is voor ons de gastouder! Dat is zon engel en ze zijn daar zo ‘thuis’! heerlijk!

Gwn super dat de echo goed was!:D

Kwebbel leuk zeg, dat vakantiebudget!

Amaryllis fijne vakantie!!! (je bent al weg maar dan nog;))

Wij gaan met de eerste verjaardag gewoon thuis vieren, is voor hem ook het best:) Wel een leuke taart erbij;) En we wrappen de veranda van 5x3 in plastic, zodat we een flink stuk extra woonkamer hebben. Denk ook dat we vrienden en familie gewoon lekker tegelijk doen..Bij Olaf deden we het overdag, gewoon lekker de hele dag aanloop en als hij even slaapt, dan moeten ze wachten;) Bij ons is het wel lastig, Liam: 19 oktober, mr paloe: 26 okt., ik 28 okt en Olaf 19 november:) Nogal veel verjaardagen dus vlak achter elkaar…

Box: hier al naar beneden:) Morgen zijn bed ook! Hij trekt zich op aan mn duimen en ik ben al een paar keer zijn kamer binnengekomen dat hij me over de rand van zijn bed aan lag te kijken…(half op zijn zij, half opgetrokken aan de rand)

Vakantie en kinderopvang: wij vrij: kids thuis:) Behalve dan sommige dagen waarop we veel dingen moeten regelen, waardoor het voor de kids gewoon niet leuk is omdat we ze dan van hot naar her moeten slepen. Ik vind het ook heerlijk om met ze thuis te zijn. Wel vermoeiend maar superleuk!
    Wel zijn we van mening dat het goed is om ook eens iets zonder kids te doen en dat doen we dan ook soms alleen of met zn 2en. Maar we doen ook weleens iets met alleen een van de kids, om ze even alone time met ons te geven:) Ik wil trouwens geen thuisblijfmoeder zijn, vind werken leuk:) Dus daarin zijn we verschillend incog!;)

Thnx voor de complimenten op de ringen!:D We zijn erg ook erg blij mee:D We zijn niet zo van het goud (geelgoud) maar wilden wel dat je duidelijk kon zien dat het trouwringen zijn:) Dus wel roodgoud erin:)

Lactulose: Liam kreeg 10 ml, als ik het zo lees mogen we blij zijn dat hij daar geen kramp van kreeg!

13. CherryAyden

Paloe was het nou jouw soon to be hubby die meeliep in de vierdaagse? Zo ja: hoe heeft hij het gedaan? Zo nee: wil diegene wiens vent wel meeliep zich melden :D

14. CherryAyden

Bedje hier ook al een tijd omlaag. Ik vind aiden elke ochtend staand in bed, zo schattig! Hij weet inmiddels ook hoe hij van staan weer kan gaan zitten. De eerste dagen moest ik hem zelf neerzetten alsie weer eens stond te trillen op zijn benen ;)

Sorry voor eventuele typfouten. Heb een nieuwe mobiel (witte iphone) en die heeft een touchscreen waar ik totaal niet mee om kab gaan. Geef mij maar een tel die kan smsen en bellen en het liefst een roze en ik ben al tevreden maar mijn vriend heeft deze voor me gekocht dus ik kon niet weigeren ;)

Hoe staat het met de meeting? Ik ben Toos Agendaloos dus ik kan bijna altijd behalve als...nou ja zoals vorige keer een familieweekend die dan ineens ingepland wordt.

Ik zou het zo leuk vinden jullie allemaal eens te zien!

En nu ga ik slapen. Vanacht droomde ik over Jason StatHam (google maar) dus ik hoop vanacht weer :D. Truste!

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, wrom? Jij bent ook lief hoor :D

@Paloe; hier ook een gastouder, ideaal!
    Ook de wil om thuis te blijven, ben niet zo'n werkpaard. Ik werk alleen omdat het de broodnodige centjes opbrengt...
    Maar... ik heb ook niet echt meer plezier in mijn werk. Dat helpt ook niet... ;)
    Ik zou denk ik best wel graag werken als ik mijn werk heeeeeeeeel leuk zou vinden maar dan niet meer als 2 dagen, dat vind ik meer dan zat.
    Jammer van de vierdaagse! Toch knap dat hij zover gehaald heeft, pfoe!

@Cherry; Jason wie? Heb gegoogled maar sorry, not my cup of tea.:D Bah wat een lelijkerd... :) Die hoop ik niet tegen te komen in mijn droom, dan ist ineens een nachtmerrie! Haha.

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, meeting ben ik ook benieuwd naar! Grote kans dat ik niet kan maar ik ga het wel proberen! (mits het niet te ver weg is) Lijkt me gezellig! :D

17. CherryAyden

Ja ik moet zeggen in mijn droom was hij een stuk knapper :D

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen,

Blegh, nu ben ik weer aan het snotteren en keelpijn. wordt er zo flauw van. Ik ga straks eerst eens even een weerstandoppeppertje kopen. Heb ook geen Zin om mij op mijn verjaardag mij belabberd te voelen.

@lief vinden, goed da yukl dat zegt! Ik deel die mening ook. Vind het zo fijn ook al zoveel te hebben kunnen delen hier in de heftige periode die wij hebben gehad. Dus ik vind jullie ook lief!

@regenboogje, fijn dat het zo goed gaat met STan. Hoe gaat het met het litteken? Hier ook nog steeds geen 1e tandje.
    @incog, oh dat klinkt gezellig zo met zijn allen op de camping. Geniet er lekker van! Hopelijk kan je daarna snel terecht.
    @Nike, lekker geshopt? Hoe was de intocht? Je man liep mee toch?
    @chikai, wat super dat het rijden zo goed gaat. Van het eten durf ik eigenlijk niet te Zeggen. Veel plezier nog verder!
    @regenboogje, heerlijk hè soms even alleen weg. Ohh 1e tandjes leuk :D
    @escal, fijn dat het goed ging. En verder weg wonen scheelt dan mooi haha
    @yukl, ja idd nu is het al zoveel makkelijker.Die fiets is via internet. Moet je hem alleen wel zelf af monteren ,maar scheelt enorm in de prijs.ik zou zo even de site aan mijn man vragen. Spannend van je man. Jammer dat het dan allemaal nog zo lang kan duren hè. Heb je overigens nog Iets van de vorige kijker gehoord?
    @knijn, wel fijn dat je nu het hele verslag hebt. Geeft dan toch een duidelijker beeld hè.oh wat rot je zo voelen na de bevalling. Heb dit bij MAson ook gehad. Gelukkig bij FAy niet gehad. Herkenbaar wat je zegt van MAud. Hier ook steeds proberen de knietjes eronder en dan een beetje vooruit wippen en pogingen tot optrekken.
    @paloe, mooie ring ook! Ja die naam is zo ingeburgerd hè haha.Liam is goed ontdekken lees ik. Leuk!
    @cherry, haha ja ik vind dat scrollen ook zo iri met de iPad, maar het gaat steeds beter:D

@meeting ,als het in aug is kan ik zeer waarschijnlijk wel mee. Sept gaan we op vakantie en wordt dan alweer lastig.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@paloe, jammer van de vierdaagse, maar het is natuurlijk al een superprestatie!

20. CherryAyden

Oh lees het al! Jemig sneu zeg! Wel stoer dat hij het toch geprobeerd heeft. Volgend jaar weer? ;)

Deel Deze Pagina