Hoi meiden, was jullie ff kwijt, vond het al zo stil..... (dom, nou ja, ik heb een goed excuus zal ik maar zeggen......) Nou heb ik jullie weer gevonden, maar 22 pagina's bijlezen is een beetje veel van het goede. Heb een deel bijgelezen, maar eigenlijk niets onthouden.... @ Meeting: op zondag 21 augustus kunnen de meeste dames, maar voor september heeft nog niet iedereen ingevuld. Als er nog dames zijn die niet zijn aangemeld voor datumprikker, laat het nog ff weten voor maandag 10.00 uur, dan ga ik namelijk een weekje op vakantie en ik weet niet of ik daar ook op internet kom. Ik neem mijn lappie wel mee en er is wel wifi, maar weet niet of ik zin en tijd heb in die week...... Ik hoor het nog wel.... @ hier: de laatste week met kevin is aangebroken. Diep in mijn hart wil ik niet dat hij weggaat, maar ik weet ook dat het voor mij een beetje rustiger gaat worden. Maak me alleen enorm zorgen over hoe het straks met hem gaat. Hoop dat hij het toch naar zijn zin gaat krijgen, hij wil namelijk helemaal niet weg. Met Caitlynn gaat alles goed, ze eet goed en slaapt redelijk. Ze heeft een aantal keren 's nachts volgens mij nachtmerries gehad, maar volgens mij is dat omdat het overdag dan te druk geweest is voor haar of ze te laat in haar eigen bedje gaat slapen. Moet ik op gaan letten, maar is niet altijd wat aan te doen. tot zover ff, kom voor mijn vakantie nog wel een keertje langs en ga na mijn vakantie weer proberen wat actiever mee te gaan doen..... Groetjes, Elleke
meeting: 21 augustus is wat mij betreft prima! September wordt ook voor mij wat lastiger want 9/10 september is hier Appelpop, waar we heen gaan en daarna zijn we op vakantie. doglover: kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen wat betreft K. Voor jullie geeft het wat rust, maar of het nou echt het beste is voor hem? Hopelijk komt het allemaal goed. Paloe: Toch knap hoor van je (bijna)man dat hij zover is gekomen. Heeft hij nog erg veel spierpijn achteraf gehad? Escal: Nu al last van BI, hopelijk wordt het niet te heftig en heb je goed baat bij de oefeningen. Gisteren uiteindelijk niet meer naar de dierentuin gegaan met de kids op het werk, omdat het qua tijd niet ging lukken omdat er nog 2 kids moesten slapen na de boterham. Ik ben na het middagslaapje met ze naar de supermarkt gegaan om eierkoeken te kopen en wat strooisels voor erop. Toen we terug waren heb ik van poedersuiker glazuur gemaakt en hebben ze de eierkoeken zitten versieren en natuurlijk lekker opgesmuld. Ik vind jullie trouwens allemaal ook heel lief Toch fijn dat we zo'n hecht clubje zijn geworden, waar we altijd even ons ei kwijt kunnen. De ontmoeting met Reina was op zich erg leuk, alleen Mark had er een beetje moeite mee. Jelmer is heel vrij en ondernemend en die nam gelijk bezit van de speelhoek en dat vond Mark niet echt wat. Van een afstandje bekijken was wel ok, maar als Jelmer een hard geluid maakte, schrok hij er van. We zijn dus niet al te lang gebleven. Manlief moest vannacht een twaalfuurs-dienst werken, van 20:00 gisteravond tot 8:00 vanmorgen. Als het goed is, is hij onderweg naar huis. Jelmer en ik gaan zo even lekker samen boodschapjes doen. Vorige week zijn we begonnen met brood bij het ontbijt voor hem, maar de eerste paar dagen wilde hij er niks van weten, maar langzaam aan ging het steeds beter en sinds een paar dagen eet hij gewoon 2 boterhammen 's morgens, nadat hij eerst nog borstvoeding heeft gehad!!! De borstvoeding gaat trouwens ook weer beter ineens. Wilde hij eerst alleen 's ochtends nog maar bij me drinken, inmiddels drinkt hij sinds een week weer drie keer per dag bij me
Wat super dat je het mag lezen! Ik Mag mijn dossier niet lezen. Heb de strijd even opgegeven maar ga hem wel weer oppakken.. Heb er gewoon recht op! Succes!
Balen zeg van de pijn, de misselijkheid en de BI! Succes! Wij blijven ook thuis.. Miss nog aankomende week een midweek of volgend weekend een weekend weg. We wilden lastminute een huisje boeken maar die zijn nog steeds hartstikke duur (we willen met zauna en zonnebank, zodat wij savonds ook lekker kunnen ontspannen en niet net als thuis voor de tv zitten) Dus.. Balen! Maar we gaan iets boeken voor in het najaar En miss een dagje met zn 2en naar de sauna, heerlijk! Thuis is ook wel fijn, maar we zijn alleen de eerste zomer van Olaf (2008 dus) samen op vakantie geweest.. daarna lukte het steeds niet met school/werk..
Zie de reactie naar incog boven jouw vraag Hij is uitgevallen en baalde er verschrikkelijk van. Mja, niks aan te doen, als je niet meer kunt lopen wordt het moeilijk! Wel moeilijk voor hem. Hij geeft niets om winnen maar wel om afmaken waar je aan begint.. Hij gaat door tot het einde, maar dit was dus het einde
Dat heb je zeker. Dat dossier mag je niet geweigerd worden hoor! Ik mag hem niet alleen lezen, ik heb kopie's thuis. @hier; net even over de braderie gelopen en weer een paar leuke dingetjes voor Maud gescoord Er zijn hier zomerfeesten dus genoeg te doen. Vanavond passen mijn broertje en schoonzusje op, gaan wij samen nog even borrelen in het dorp @wind; Maud heeft altijd zo'n last van de wind, ze krijgt bijna geen adem als het hard waait. Hebben jullie kindjes dat ook? Heeft ze ook altijd al gehad trouwens... Ziet er wel erg schattig uit
Nou na bijna 10 maand is het 1e tandje een feit ze poepte de laatste dagen al wat meer en was iets hangeriger. Ik voelde net en hij is helemaal door @doglover, kan mij indenken dat het moeilijk is met KEvin. Veel sterkte ermee en een fijne vakantie! @kwebbel, jammer ,maar misschien gaat het een volgende keer perfect me jelmer en Mark samen. @paloe, ben, je al dagen aan het afstrepen hoe vind OLaf het eigenlijk? @knijn, leuk zo'n braderie. Kun je vaak leuke dingetjes scoren. Hier laatst onwijs leuke knipjes voor FAy op de braderie gevonden.
@paloe, thnx voor de tip. ik heb al vaker mensen over hotcoldrex gehoord. volgende keer met een griepje toch eens proberen dan. ik heb nu maar echinaforce en hoge dosis vitamine c gekocht haha.
@Yukl: Ik heb even gereageerd op het topic, bedankt voor de tip. Nou, ik ben heel benieuwd wat het gaat worden met je man dan. Hij schat blijkbaar zelf zijn kansen behoorlijk in. Wat moeilijk dat het allemaal zo lang gaat duren!!!! Ik snap wel dat je het maar niks vind zo, zeker omdat jij volgens mij Duitsland niet zo heel super vind toch? In dit soort gevallen kun je alleen maar op je gevoel afgaan vind ik altijd. Het verstand kan dit niet meer behappen , te ingewikkeld. @Nike: Ik had het ook niet van mezelf gedacht, dat ik daar zo van kan genieten. Ik ben iemand die zich het liefst op 1 ding tegelijk concentreert. Ik vind dit heerlijk rustig zo het zorgen voor Mark, plus het huishouden. Als Mark zelfstandiger wordt (3 a 4 jaar schat ik), ga ik graag weer serieus wat erbij doen. Het scheelt ook dat ik in m'n loopbaan op een dood punt zit momenteel. Nog lekker geshopt? Ik heb het gisteren ook even gedaan, heerlijk zeg in de uitverkoop! @Wonderteam: Fijn he dat die kleine fase voorbij is, toch was dat ook wel weer mooi. Leuk nu een tandje door! @Incog: Fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt straks op vakantie. Dat rusten zal dan wel gaan lukken hoop ik voor je. @Chikai: Toch vervelend dat hij z'n eten uitspuugt. Van het reizen waarschijnlijk? @Regenboogje: Leuk verhaal van de tandjes en het poetsen! @Escal: He ba, bi is niet leuk. Hoop dat je er nu beter mee kunt omgaan door de ervaring. @Knijn: Fijn dat je iets gevonden hebt wat beter werkt met Maud en d'r inslapen. Geweldig dat eerste filmpje, kan het ook niet droog houden hoor, prachtig! Leuk dat je wat dingetjes gescoord hebt, ik ben momenteel druk bezig op Marktplaats! Ik haal daar het meeste vandaan. Binnenkort even een autostoeltje kopen, dat doen we dan wel in de winkel. Lekker borrelen vanavond! @Paloe: O ja, dan wordt het tijd om het bedje naar beneden te zetten, hier nog niet. Wow, je hebt iets verschillend met Incog! @Doglover: Wat vervelend van Kevin. Hoe gaat het met je zwangerschap? Hoop dat je een fijne vakantie hebt! @Kwebbel: Goeie samenvatting van onze ontmoeting! @lief: Ja, ik vind jullie ook allemaal lief en ben blij dat jullie er zijn! Ik heb er veel aan om met jullie te delen. Knuffel! @hier: Ik ben nu wat vaker een dag alleen met Mark omdat vriendlief niet zo goed zit. Helaas, maar niks aan te doen. Gelukkig kan het nu ook, ik zit heel wat beter in m'n vel dan maanden geleden. Gisteren zag ik dat Mark al bijna zelf ging zitten, het scheelde echt weinig. Van kruipstand naar 1 kant gaan hangen. Het is nog niet zover, maar ik vond het heel leuk om te zien. Net werd Mark vroeger wakker dan normaal. Wat denk je, ik had de luieremmer open laten staan, ik denk dat hij niet meer kon slapen vanwege de stank. Ik hoop dat hij zo nog even verder kan slapen.
Haha nee, ben nog geen dagen aan het afstrepen, wel vandaag begonnen met mijn zonnebankkuurtje Olaf vindt het geweldig! Hij is van mening dat we gaan trouwen (dat wil dus zeggen: Olaf, Liam, mr paloe en ik) Is natuurlijk ook wel een beetje zo maar het is zo schattig En hij gaat de ringen dragen, hij verheugt zich er al helemaal op! Ben benieuwd of hij dan nog durft Leuk van het tandje!