Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    aaaah wat schrikken zeg!! gelukkig uiteindelijk niets ernstigs. inderdaad hond niet meer los laten nee! hoe is het nu met zijn oogje? al wat minder rood en gezwollen?

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, wat een leuke foto's! heerlijk he, nazomer :) heb je toegevoegd!
    @chikai, heerlijk zeg, en wat een mooie taart nogmaals, echt heel gaaf bedacht met de knuffel!
    @incog, als je me toevoegd op fb kun je het bekijken. kijk maar of je zin hebt (anders gewoon binnekort real life komen bekijken)
    @hier, naar 1 slaapje gaat t niet worden madam ligt alweer in haar bedje haha. nouja kan mama ook een x extra de voeten omhoog ;)

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe; wow, de taarten zien er wel super uit zo! Alleen zie ik het goed dat er een paar gebroken zijn aan de achterkant?? Dat vuurwerk erbij is ook leuk!
    Doglover; hopelijk ben je snel opgeknapt! Beterschap!
    Escal; leuk, klussen in het babykamertje. Ben benieuwd hoor! 1 Slaapje hier ook nog niet, vind 2x nog heerlijk!!
    Cherry: dank je, ik vond de taart ook leuk geworden. Thijs vond ‘m alleen niet lekker, haha.
    Knijn; wat een leuke foto’s van maud! Heerlijk hoor, lekker spelen met water en zand!
    incognito; oei, dat is schrikken! Gelukkig is er niets ernstigs maar wie weet… Was het hondje uit speelsheid aan het bijten, of echt aanvallen?

Vandaag is thijs erg jammerig en huilerig, maar wat blijkt; 2 tanden tegelijk! En dan niet z’n snijtanden, nee z’n bovenste 2 hoektanden. Wordt hij zometeen een klein dracula-tje… ;) Ik had echt zoiets van: eerst snijtanden onder, dan boven, dan de rest. Maar blijkbaar gaat het bij Thijs echt alles dwars door elkaar… Ben blij dat dit niet gisteren was!
    Ook ik ben niet fit, sinds afgelopen vrijdag al flinke hoofdpijn, maar nu word ik verkouden, dus het zal allemaal wel met elkaar samenhangen.
    Net het fotoboek afgemaakt (bij het kruidvat is nu 2e boek halve prijs, scheelt toch 40 euro!), dus die gaan we vanavond bestellen. En manlief heeft een nieuwe versie van het filmbewerkingsprogramma, dus dan kan ik de film opnieuw gaan maken :( want met de oude versie loopt het geluid niet synchroon met het beeld…

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Ik haak even in vanaf vandaag!

@Knijn: Wow leuk zeg met Maud bij de plas. Jammer dat wij daar dit weekend geen tijd voor hadden.
    @Incognito: Wow dat is schrikken. Is het nog een jong hondje en daarom speelsheid? Hopelijk wel!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Ach beter 2 dan 1 slaapje he voor de rust. Hier ook echt nog geen 1 slaapje hoor.
    @Chikai: Oh Thijs dus ook jammerig vandaag. Mees dus ook. Kies nummer 3 staat echt op doorkomen. Net zat ie helemaal onder de tandenpoep. Bah....Hopelijk is het bij Thijs snel over. En zat het bij jou ook niet echt door.

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Gisteren een heerlijk feestje gehad voor mijn en Mees' verjaardag. Mees vond het helemaal prima al die mensen. Hij heeft zich super vermaakt. Grootste kadosucces is de schommel! Erg leuk.

Oh ja ik had dus vanmiddag even de la in de keuken open laten staan. Had meneertje dus een mergpijp gevonden:p

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Doglover haha ja dat heb ik gedaan;) Beterschap!

Escal wat super van de gordijnen! Vind paneelgordijnen echt supermooi! Super dat ze meedenken op je werk!

Knijn haha nee het is natuurlijk onzin om een al gebruikte test te gebruiken maar hij werd iig niet duidelijker, bleef een heel licht streepje;) Stress is weer voorbij hoor:) (en toch, heel stiekum, ook een beetje teleurgesteld, maar t zou gewoon in meerdere opzichten niet handig zijn nu:))
    Wat heb je toch een lekker stoere meid!

Chikai ik kan ook niet bij je facebooklink;) Fijn dat de verjaardag geslaagd was! Haha dat hij de taart niet lustte;) Liam denk ik wel, die eet alles.. Haha die 2 tanden, leuk!
    Beterschap!!! Balen van de film zeg..

Incog we hebben het er al over gahd maar mannnn k zou me ook helemaal te pletter schrikken zeg van zon hond!

Nike ‘proest’, tandenpoep..;) Kleine ondeugd, nu al stiekum snoepen;)

Wij hebben het echt zó leuk gehad de afgelopen dagen! Maandag kwam mijn schoonvader met zn vrouw op de jongens passen, dinsdag gingen ze naar mijn ouders, woensdag met mij mee in de trein en naar mr paloe zijn broer, do en vr weer naar mijn ouders:D maandag dus gezellig hier gegeten ‘savonds, dinsdag bij mn ouders gegeten, woensdag gewoon gezellig thuis, donderdag met mn vader en oma en de jongens in de stad (en daarvoor met n vriendin ff wat gedronken) vrijdag hier thuis gegeten, za-ochtend met mn oma in de stad wat gedronken, daarna naar verjaardag van buurtkindje, Olaf bleef daar spelen en Liam en ik gingen boodschappen doen. Daarna kwam onze huisvriend thuis en Olaf om 5 uur, lekker gegeten en nog tot 12 uur buiten gezeten. Vanmorgen belde mijn broertje of k koffie had dus die kwamen langs (broertje schoonzusje en nichtje), daarna in de stad geluncht met n vriendin en vanavond belden mn ouders of we zin hadden om mee te gaan uit eten!!!
    Whoo, gezellig!;)
    Vanmiddag in de stad ook nog een flashmob gehad! Superleuk! Zal ff proberen m op inet te zetten:)
    Olaf en Liam hebben het ook zo naar hun zin gehad! Ik merk hieraan dat het met mij ook weer beter gaat. Eerst was het alleen maar stress als mr paloe weg was, nu kan ik er echt van genieten dat ik dan het hele weekend met ze alleen ben!:D Blij!:D

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mob aant uploaden op youtube, jeetje wat duurt dat lang zeg!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Wat sneu voor Thijs, die stomme tanden ook! :(
    Jeetje, hele film overnieuw. :$ Das balen!
    Hopelijk word je niet ziek! Veel sinaasappels eten :D Zal ik er een paar in een envelop proppen en naar je opsturen? :D:p

@Nike; Whaaahahahaha, die Mees!! Slimpie! Leuk, die streken :D
    Ook al aan het klooien met z'n tanden, zieluugg! :(

@Paloe; Wat heerlijk dat je het zo lekker hebt gehad! Krijg je bergen energie van hé! Lekker hoor! :D
    Gelukkig is de stress weer voorbij. Raar hé, dat dubbele gevoel...
    Hoezo vind je Maud stoer? (vind ik ook hoor, vraag me af waarom jij dat zo ziet ;))
    Wat een gaaafff filmpje! Leuke dingen zijn dat, maakt je dag weer goed! :D

@Hier; Vanmiddag even weer naar de recreatieplas geweest, wederom erg leuk! Nu wel d'r witte legging onder de blubber, ben benieuwd of ik doe nog schoon krijg...;) (anders kopen we wel weer een nieuwe, ze heeft in ieder geval plezier gehad! :D)

@Fotoboek; Is klaar! :D Morgen nog even de omslag bepalen en dan kan hij besteld worden. Erg leuk geworden geloof ik! :D

Nu naar bedje, truste!

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    De laatsten zullen de eerste zijn!

Goedemorgen! :D

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nieke; fijn dat jullie ook een gezellig feestje hebben gehad! Fijn dat Mees het ook allemaal prima vond, herkenbare cadeaus trouwens, grappig! Mijn verkoudheid zet helaas wel door, vandaag ook oorpijn erbij, dus topfit ben ik helaas niet. Met thijs zijn tanden lijkt het nu weer beter te gaan gelukkig.
    Leuke foto, ondernemend mannetje jullie Mees!

Paloe: dat klinkt wel druk, maar fijn dat jij en de jongens het gezellig hebben gehad! Leuk die Flashmob! Mijn zus heeft pas meegedaan aan een flashmob in Breda, grappig idee he!
    Knijn ach, ik baal niet echt van die film. Ik vind het beter en fijner als het geluid ook goed loopt, dus dan nog maar even wat uurtjes werk erin stoppen…. Ons fotoboek is ook af en opgestuurd, dus dat scheelt alweer wat! Haha, bedankt voor je aanbod, maar laat je sinaasappels maar thuis! Ik lust geen sinaasappels namelijk…. ;)

Zo, vanmorgen naar mijn werk gefietst met Thijs (8 km heen en 8 km terug). Ging erg goed. We zijn de fietsafstand een beetje aan het opbouwen en dit was dan even een mooie afstand om tussendoor ook nog even te stoppen. Dus mijn beweging heb ik wel weer gehad voor vandaag!

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; Ah, eindelijk nog iemand hier! Voelde me al alleen... :p
    Goed zeg, 8 km fietsen! (of eigenlijk 16). Knap dat Thijs het ook volhoudt, Maud zakt wel in na een tijdje als ze voorop de fiets zit.
    Hmm, kiwi's dan? Passen ook makkelijker in een envelop :D

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemiddag dames!

Chikai: Beterschap! Fijn dat Thijs' verjaardag een succes was!

Nike: Ook al zo'n geslaagd feestje, heerlijk!

Paloe: Klinkt zeker erg gezellig!

Hier: Jelmer's feest was een groot succes! Hij was zelf niet helemaal fit, oorzaak: Er is eindelijk een boventand door! Gelukkig vond hij het wel erg leuk. Hij speelt al volop met zijn cadeaus. We hebben veel houten speelgoed gehad, vind ik zelf erg leuk!

Zelf zit ik er een beetje doorheen. Het zoeken naar een leuke baan breekt me op, steeds weer afgewezen worden, zonder duidelijke reden. Ze zijn steeds wel enthousiast over me, maar als puntje bij paaltje komt word ik het toch niet.
    Financieel hebben we inmiddels een dieptepunt bereikt, we hebben niet eens geld om boodschappen te doen :( Gelukkig hebben we nog wel het een en ander in de vriezer, maar word er toch wel erg verdrietig van.
    Ook zie ik heel erg op tegen de operatie donderdag, ik deed er steeds heel luchtig over, maar begin hem toch wel te knijpen.
    Al met al doe ik al nachten geen oog meer dicht.

Sorry voor mijn emo ego-bericht, maar moest het even kwijt.

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    (Thijs zit even in de schommel, hij wil de hele dag alleen maar op schoot... :( Gelukkig is schommelen wel goed!)

Knijn: het fietsen ging boven verwachting goed ja, ik had dat zelf ook niet verwacht. Maar voorlopig is dit wel de max denk ik!
    Ipv fruit ben ik lekker samen met Thijs terug naar bed gegaan vanmorgen, even 45 min geslapen deed me goed, alleen die verkoudheid, irritant zeg...
    Rustig hier he....

Kwebbel; oh, ik kan me heel goed voorstellen dat alles bij elkaar je het even niet meer ziet zitten.... Jeetje, moeilijk hoor. Ik hoop echt van harte dat je heel snel een baan zult vinden!
    De operatie komt vast goed meid, ik duim voor je!

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Bah wat vervelend! Irritant als ze steeds wel enthousiast zijn maar uiteindelijk je de baan niet krijgt. Of nog erger; ze niks meer van zich laten horen.
    Ik heb het idee dat je er al alles aan doet. Je solliciteert zelfs op banen die niet eens je vakgebied/interesse zijn geloof ik? Kop op, er komt er vast snel eentje langs!
    De operatie zou ik ook eng vinden hoor! Tis wel je oog, ieieiekkss! Maar ze weten echt wat ze doen, komt ook wel goed! Volgende week om deze tijd heb je het al gehad :D
    *knuffel*

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Haha gewoon, k weet niet, maar ik vind haar stoer;)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Fijn dat Jelmer zijn verjaardag leuk was!

Jeetje zeg ik wist niet dat jullie het zó moeilijk hadden financieel!!!
    Heftig! Helaas ken ik het van vroeger. Is er uitzicht naar beter? (afgezien van je baan?)

Ook heel logisch dat je opziet tegen de operatie lijkt me, komt dan even dubbel op je dak zeg!

Dikke knuffel meid, die verdien je!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    idd rustig hier:) Ik kom vanavond weer, ga zo de jongens ophalen:)

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @chikai, beterschap meid!
    @nike, fijn dat het feestje geslaagd was! door al die leuke verhalen steeds meer zin in sem's verjaardag :)
    @kwebbel, phoe heftig hoor! erg lastig om zo onder druk te zoeken naar een baan en dan buiten die tegenslagen financieel ook nog eens niet lekker... en nog een operatie. bah zeg! knuf
    @hier, vandaag is oma op sem geweest passen voor een paar uurtje zodat ik even boven kon poetsen, heeerlijk alles weer lekker schoon! (hield het wel netjes bij maar grote poets van normaal is wel erg lastig met buik en sem combi haha) dadelijk lekker koken, ga mousaka met citroenyoghurt maken (??) ben benieuwd :p

Deel Deze Pagina