Hihi dank jullie wel. Ik win nooit wat, dus wel extra leuk. Ik ben weer lekker thuis, kan zelfs al tv kijken, heerlijk.
@Kwebbel; Nu heb je dan wel wat gewonnen. Haha. Wauw alweer tv kijken? Doen je ogen dan geen pijn? Wel fijn dat de operatie goed is gegaan. Onze kleine man heeft weer wat nieuws uitgevonden. Hij knarst met zijn tanden. Brrrrrrrrr wat een geluid. Doen jullie kindjes dat ook?
Gefeliciteerd met je mannetje Nieke!!!!! Straks meer ben een paar dagen weg geweest naar amsterdam voor school. Mooeeeeee!
He meiden, even kort.... de film is af! Weer alles opnieuw ingeladen en bewerkt, maar ik kan hem gaan branden nu. Dan staan alle videobeelden van Thijs zijn eerste jaar op DVD... En bericht gekregen dat de foto-albums ook binnen zijn, dus die ga ik ook snel ophalen. Nu nog even hier opruimen, spullen pakken en dan weer naar bed. Morgenavond kom ik bijkletsen! Weltrusten allemaal! O Ja, vandaag met Thijs nog naar het cb geweest, nu was hij in 1 maand tijd 500 gram gegroeid en 1,5 cm, dus vorige keer was hij waarschijnlijk te druk bezig met z'n energie in het bewegen te stoppen ipv in het groeien. Prima dus verder nu weer!
Goedemorgen Nou we hebben het onderzoek gehad door de psycholoog en die was goed. Op verstandelijk niveau ontwikkeld Fay zich keurig als een 1 jarig kindje. Haar spraak is nog niet enorm ,maar dit mag nog rond deze leeftijd dus dit vinden ze niet verontrustend. Over 2 wkn krijgt ze een lichamelijk onderzoek ,maar ik ga er gewoon vanuit dat dat ook goed is. Toch altijd weer even spannend die onderzoeken ,zeker in combinatie met het zuurstofgebrek wat ze heeft gehad. @regenboogje, Fijn dat je helemaal klaar bent met je opleiding! Gefeliciteerd. @escal, oei moeilijk is het dan hé, lichamelijk en geestelijk op 1 lijn zitten. Wel fijn dat Sem je zo lekker heeft laten uitslapen @nike, leuke dag gehad? @chikai, de film is vast heel gaaf geworden denk ik. Is het een lange film geworden? @cherry, rustig aan doen meid!! @kwebbel, leuk he dat winnen Hoe is het nu met je oog? Vannacht nog last gehad?
Dames wisten jullie dat we ook een club aan kunnen maken hier op het forum ,waar we dan gewoon prive met elkaar kunnen kletsen? Mij lijkt het persoonlijk wel wat. ( zo kan toch niet iedereen alles lezen en soms zet ik dingen liever hier niet neer ,omdat de "hele wereld "mee kan lezen) Lijkt jullie dit wat?
Wonderteam: ik vind het wel een goed idee eigenlijk! Wat fijn dat Fay goedgekeurd is! Net controle van mn oog gehad, ziet er keurig uit en had nu al 150% zicht, was erg uitzonderlijk. Pas over een week hoeft het zicht optimaal te zijn, dus ben benieuwd hoe de score dan is.
Nou dames, ik las weer even mee hier sinds gisteren en als jullie het prima vinden dat ik er maar af en toe ben, vind ik zo'n prive club wel een heel goed idee om af en toe weer eens mee te kletsen. Ik kijk het even aan wat de rest wil. @Wonderteam: Spannend inderdaad, maar heel fijn dat het verstandelijk onderzoek goed werd afgesloten! Toitoitoi voor het andere onderzoek.
@Wonderteam; Fijn dat het psychologisch onderzoek goed was. Erg fijn om te horen. Priveclub vind ik ook een goed idee. @Kwebbel; Wauw wat een goede score. Ga zo door. @Reina; Leuk dat je er weer even was. Tuurlijk is het goed als je maar af en toe komt.
Ik heb net op het werk een grote doos met Triqo's gekregen. We hadden een spaaractie hiervan lopen en het voorbeeld dat in de winkel stond had ik gemaakt. Nu kreeg ik vanmorgen te horen dat ik de doos cadeau kreeg.
@kwebbel, oh super zeg van je zicht @regenboogje, oh dat is leuk meegenomen dat je dat kreeg. @reina, is goed ,we horen het wel club is geopend
@kwebbel; Jeeej, goed van je oog! @Regenboogje; Dat zijn tuch die knutsel dingen van de supermarkt? Maud vind die ook leuk! Gaaf dat je een hele bak krijgt! @Wonderteam; Jeeejj voor Fay! Goed idee die club. Waar vind ik die? En moet er dan iemand toestemming geven om lid te worden ofzo? @Reina; WB Af en toe is ook prima hoor!
@knijn, hihih, ja iemand moet dan idd toestemming geven. Ik heb de club al aangemaakt en dan zou ik toestemming moeten geven, maar het lijkt mij het handigst als we er allemaal over meebeslissen Je hebt ook al een uitnodiging
Hoi iedereen Ik heb het clubje aangemaakt en volgens mij iedereen een uitnodiging gedaan. Zullen we dan lekker met ons allen daar prive kletsen? Kun je toch wat makkelijker dingen zeggen. 2 kletslocaties bij houden is weer zo lastig. Vinden jullie dit een goed idee?
Hoi meiden Ik weet niet of jullie mij nog kennen ik heb maar heel weinig mee gekletst tijdens de zwangerschap. Ik ben vorige jaar op 9 oktober bevallen van een dochter Ylva. Vinden jullie het goed als ik weer mee kom kletsen?
Allereerst: WEEEEEEKEEEND!!!! Dat is toch zon fijn gevoel elke vrijdagmiddag weer En een club aanmaken, prima, mij maakt het niet zoveel uit waar we kletsen. Maar als iemand dat graag wil, verhuis ik wel mee hoor! edit: ik typ mijn bericht nog even hier, want ik krijg het nog niet voor elkaar om iets te plaatsen, ik krijg de hele tijd foutmeldingen . Tekst te lang (mag maar 1000 tekens) en dan weer bb code foutmeldingen. Sorry probeer het later nog eens! Regenboogje82: fijn dat je ook even iets gezelligs zonder stan hebt gedaan, maar heerlijk is het dan om weer lekker bij m te zijn he! Thijs knarst ook met zn enige twee tanden die hij heeft maar dat was gelukkig maar een paar dagen. Dus het zal vast wel weer over gaan! Paloe; oh, wat lijkt Liam echt al groot op deze fotos!! Stoere schoentjes trouwens zeg! Daar (schoentjes of goede slofjes) moet ik voor Thijs ook nog voor op pad, al loopt hij nog niet, het is wel wat warmer aan zijn voeten met dit weer. Incognito; ik vind het allang knap dat je voor jezelf al zoveel op een rijtje hebt gezet. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt, die second opion is wellicht een goed idee ja. Fijne dagen en tot snel! Wonderteam; wat goed zeg dat jij die sprongetjes nog zo bijhoudt, dat weet ik dus echt niet he. Thijs wilde nu ineens wel uit de rietjesbeker drinken, ook niet veel, maar in ieder geval weer wat. Dus dan doen we dat maar de komende dagen. Het blijft wel erg lastig, Thijs komt echt niet aan 1 liter vocht vermoed ik. Escal lastige situatie, je wilt wel heel graag werken, maar je lijf werkt niet mee. Wel voorzichtig doen met jezelf en de baby he!
Escal oei moeilijk met werk idd! Gelukkig mocht je wel uitslapen! Regenboogje fijn dat de vakantie leuk was! Kwebbel ook nog ff hier, super dat de operatie geslaagd is!!! Ik heb t even gemist, wat heb je gewonnen? Wonderteam super dat fay het goed doet! Bij Liam is de spraak ook nog niet veel soeps Regenboogje leuk dat je ze kreeg! WB DianaV! Chikai haha en wat nog leuker is: Olaf heeft dezelfde! Die hebben we begin dit jaar voor hem gekocht en ze waren natuurlijk te duur voor Liam, omdat hij nog niet loopt, maar ze waren nu enorm in de aanbieding! De helft van de helft zegmaar Hij lijkt idd lang op de fotos!