Alle bedankt voor de felicitatie 's we hebben een leuke maar drukke dag gehad. Ylva is flink verwent en heeft echt genoten. We gaan u lekker slapen want zijn echt moe
Goeiemorgen allemaal! Paloe; hoe is jullie trouwalbum geworden?? Ben erg benieuwd!! We hebben een gezellige en droge wandeling gehad, lekker gegeten, dus een leuke avond! De nacht was wat minder, Thijs werd om 23.30, 2.30 en 5.30u wakker Helaas... Er komen drie tanden tegelijk door... En vanmiddag moet ik op m'n vrije dag naar een verplichte vergadering van m'n werk... Maar ja...
@Chikai oooh balen van zon rotnacht, wat zul je moe zijn! Maar goed wel weer drie tanden erbij. Elke keer 1 duurt zo lang he . En dan zon stomme vergaderin, oh ik zou zoooooo chagrijnig zijn!
@Proudmamavan2 wat fijn om van je te horen! En nog veeeel fijner dat je meisjes weer bij je komen wonen. Wat moet het moeilijk voor je zijn geweest! *knuffel* @Paloe en hoe is het album?? @Wonderteam ooei wat sneu voor Fay! Hoe is het nu met haar?
Lijst kids 11 maanden Cherry-------Aiden------50 cm------3400gr----80 cm-----10590gr-------7190gr/30 cm-------11mnd+3wkn Kwebbel------Jelmer-----54 cm------4280gr----80 cm-----11150gr--------6870gr/26cm------11 mnd+20d Mama van JS--Jasper----52 cm------3590 gr----79 cm-----11045gr-------7455gr/27cm-----11mnd+17 dgn Paloe---------Liam------51cm-------3800gr----74,5cm----10260gr--------6460gr/23,5 cm---11 maanden InCognito-----Olivier-----51cm------3745gr-----73,4cm----9735gr---------5990gr/22,4cm---11mnd-1d Nike----------Mees------51 cm------3554gr----76cm------9660gr---------6104gr/25cm-----11mnd+15d Regenboogje--Stan------45 cm------2435 gr----70cm -----8740 gr--------6505gr/25cm-----11mnd+8dgn Chikai ------- Thijs ----- 50 cm ----- 3260gr ---72 cm ---- 8045 gram-----4785gr/22cm----11 maanden Doglover76---Caitylnn----49 cm-----3520 gr----73,5cm-----11305gr------7785gr/24,5cm-----11 mnd-1dg Knijn----------Maud------51,5cm----3460gr-----75cm-----10480gr---------7020gr/23,5cm----11mnd Amaryllis------Imee------49cm------3440gr-----74,5cm----9150gr----------5710gr/25,5cm---11,5e maand Gwn----------Amy-------50cm------3105gr-----75cm------9005gr----------5900gr-----------11m+3wkn Wonderteam---Fay-------???????----3280gr-----75cm------8900gr----------5620gr------------11m+3wkn Escal----------Sem-------50 cm-----2960 gr----71.5cm----8480gr--------5520gr/21.5cm-----11 mndn+8 dgn Heb Aiden er even opgezet! Prikjes gingen goed, tuurlijk moest hij wel huilen maar het was snel over. Ontwikkeling ging prima, gewoon lekker gemiddeld . Ze vonden het wel stoer dat hij liep en overal op klom. Ik moest wel meer proberen om hem met de pot mee te laten eten. Ik ben bang dat ik hem teveel potjes heb gegeven: mijn eigengemaakte pot moetie niet!! HELP!
Cherry; ach, mij hoor je niet klagen hoor, ik heb al 2(!!) weken mogen doorslapen, dus hopelijk blijft het bij 1 nachtje... En over m'n werk maak ik me allang niet meer druk, dat kost veel te veel kostbare energie, daar ben ik wel klaar mee zeg maar... Is het niet een idee om Aiden eerst wat makkelijke pot voor te zetten, zoals bijvoorbeeld hutspot (wortelstamp met aardappels) of macaroni... Dat zijn toch wel vaak dingen die alle kinderen lusten en die niet zo bijzonder zijn...
@Paloe; En is het een mooi album geworden??? Hopelijk kunnen jullie er lekker bij nagenieten. Hier nog even aan het nagenieten van een zwemles die een stuk beter ging dan de afgelopen keren.
@Chikai; Ik hoop met je mee dat het bij een nachtje blijft. Toe maar, drie tandjes tegelijk. En veel succes met de vergadering. Ik vermoed dat er hier ook weer een tandje komt, maar we hebben nog niets gespot.
@Proudmama; Ken je niet maar wb en fijn dat alles beter gaat! @DianaV; Nog gefeliciteerd! @Regenboogje; Fijnn! Daar kan je weer even op teren @Chikai; Oef, hopelijk maar eenmalig die gebroken nacht! Soms kan je die tandjes er wel door kíjken hé! Pfff... @Paloe: En? en? en? @Cherry; Bikkel die Aiden. Goed op gewicht ook! Cool Ik woog Maud vanmorgen mee bij mij op de weegschaal, volgens die meeting weegt ze 11200gr. Maar ja... weet niet of dat klopt natuurlijk, haha. Vandaag kan Maud zich ineens niet meer zelf vermaken, pffff. Jengelt als ik iets voor mezelf wil doen, ik moet er naast zitten blijkbaar. En laat ik daar nou net geen zin in hebben Gelukkig hebben we vanmiddag onverwachte gezellige plannen! Kan ze een ander kind gaan vervelen, mhoehahahahahaa
Regenboogje82; fijn dat de zwemles nu leuker was! Als wij een tandje spotten, duurt het altijd nog wel even voordat het doorkomt helaas... Maar ik hoop ook dat het vannacht beter gaat! Knijn; en hoe was je middag?? Heeft Maud een ander kind verveelt?? Thijs heeft van dat jengelige, hangerige nu al een week last, maar dat komt waarschijnlijk door de tanden...
@Chikai; Nou het viel mee, het andere kind sliep het grootste gedeelte Daarbij zat hij net zo goed niet lekker in z'n vel vanwege de prikjes, het was Aiden Toch hebben ze best leuk achter elkaar aangevangen hoor, haha. Aiden deed even stoer met zijn wipwap, Maud was echt wel gecharmeerd
Gezellig zo samen op bezoek! Leuk Knijn en Cherry! De nacht was hier gelukkig weer beter, nu maar 1x wakker.. En tja, vanmorgen wilde Thijs al om 6.00u eten, maar dat hebben we toch maar even uitgesteld. Hebben jullie kindjes met dit weer iets van slofjes of schoentjes aan? Ik wil wel iets, maar sloffen trekt Thijs uit en hij loopt nog niet, dus of schoentjes dan zo handig zijn? Ik denk dat ik maar iets ga zoeken met zo'n zachte zool...
Chikai wij hebben voor Ylva robeez schoentjes/ slofjes met een zachte leren zool ze trekt ze echt zelden uit en ze kan er goed op lopen zonder uit te glijden. Bij jou ook al een die zo vroeg wil eten Ylva wordt de laatste dagen ook rond 6 uur waker en heeft dan honger lukt tot nu toe wel om het 1 uurtje uit te stellen.
Liam draagt meestal van die leren schoentjes/slofjes, gewoon helemaal soepel Die gaan (meestal) niet uit
hey meiden! Het album..tja, er zitten mooie foto's tussen maar over het algemeen genomen valt het me tegen. Helaas..
Een vraagje Ylva wil de laatste dagen niet meer in de kinderstoel zitten met eten en niet meer in de autostoel ze doet er alles aan om zich te verzetten zodat je haar er bijna niet in krijgt. Nu negeer ik haar gehuil en dan gaat ze als ze eindelijk in de stoel zit heel wild doen en ze blijft heel hard schreeuwen. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
gewoon doorzetten met haar erin zetten en idd gehuil negeren. Maar tegelijk wel goed in de gaten houden en nakijken of ze niet ergens pijn heeft.. wil ze verder wel gewoon zitten? Op de bank of grond bijvoorbeeld?
Paloe; oh, wat jammer dat het album je tegenviel.... Wat maakte het dat het tegenviel, de kwaliteit van de foto's of de compositie of? Diana; ik zou ook wel doorzetten hoor, het kan niet anders... Anders denkt ze; oh, dit accepteert mama, dan kan ik iets anders ook wel proberen. Meiden, wat is het hier ontzettend rustig?!.... Thijs drinkt weer aardig gelukkig, hij wil alles zelf doen en dus ook zelf drinken, dat was de clou! Wel laat hij de helft als spelletje weer uit zijn mond lopen, maar hij houdt gelukkig wel wat meer binnen! En ik heb inderdaad kleine slofjes met zo'n supersoepele zool gekocht (gympen)... voorlopig houdt hij ze aan. Nu ga ik zo slapen, weltrusten allemaal!
@Chikai; Zeker gezellig! Gelukkig viel het vannacht mee. Maud heeft buiten nu ook leren slofjes aan, van oxxy. Echte schoenen doe ik Maud nog niet aan omdat ze nog niet loopt en de voet zo beter ontwikkeld. Thuis heeft ze sokken met anti-slip zool. Slofjes trekt ze zo uit, dat werkt niet. @Paloe; Wat jammer dat het album tegenvalt! Had je (te?) hoge verwachtingen? Of had je echt mooier verwacht qua fotograferen ofzo? @DianaV; Ik zal ook eerst andere oorzaken uitsluiten, misschien heeft ze idd pijn. En anders even doorbijten, als het alleen maar uitproberen o.i.d. is zou het al snel beter moeten gaan. @Hier; Best apart... precies een jaar geleden zat ik nu onder de douche in het ziekenhuis met 7 cm ontsluiting (waar het nu ook de komende 3 uur op blijft steken maar goed, dat wist ik toen nog niet ) Ben benieuwd of Maud of ik vannacht nog wakker word om 01.50 Toch een vreemd gevoel, dat het nu precies een jaar geleden is... pfff. Zou er enerzijds zo naar terug willen, nog een keer doen. Aan de andere kant ook niet... raarrrrr!