Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Iemanddiehetoeiikgroeiboekheeft; Is er een sprong rond de 12 maanden? Maud is al 2 dagen hangerig, huilerig en humeuriger :(

2. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik heb ook al gekeken of ze nergens klem zit of pijn heeft. Op de grond, de bank en op schoot gaat het zitten prima. In de autostoel houd ze zich zo stijf dat je haar bijna niet in de gordels krijgt. We hebben de stokke kinderstoel en dat is echt een ramp om een kind wat niet wil daarin te zetten. Maar we gaan volhouden hoop wel dat het snel over is.

3. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Ik heb niet het oei ik groei boek maar ik denk wel dat er rond de 12 maanden een sprong is Ylva is ook al een paar dagen hangerig en huilerig.

4. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Knijn proficiat met Maud

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hieperdepiep HOERA!! Maud, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag en MamaKnijn, natuurlijk ook gefeliciteerd! Zijn jullie nog wakker geworden vannacht?
    Raar gevoel he, ik heb ook veel teruggedacht aan de bevalling.... En dat is alweer 1 jaar geleden nu!

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: gefeliciteerd met Maud!!!! Toch een raar gevoel he? Geniet ervan!

Meiden, sorry dat ik even wat minder actief ben, zoals ik eerder al zei zit ik slecht in mn vel en de problemen stapelen zich op. Ook ben ik nog veel moe van de oparatie, ik moet nu op een andere manier mijn ogen leren gebruiken en dat kost veel energie, dat heb ik echt onderschat. Hopelijk gaat het snel beter hier.

7. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaaaaaaa Maud is jarig!!!! :D:D
    Dankjewel voor de felicitaties dames! Idd wel een beetje raar. Niet wakker geworden vannacht, Maud ook niet. Wel heb ik erg onrustig geslapen maar dat kwam door een irritante mug denk ik. Wel vaak teruggedacht; nu deed ik dit, nu dat...
    Een jaar terug lag ik op dit moment nog in het ziekenhuis, af en toe te dutten. Maud lag naast me in het doorschijnende plastic wiegje, baby te wezen die ik eigenlijk niet ken. Nu is ze 1 jaar! Heel apart... ;)

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Vervelend! Kost idd veel moeite, je ogen moeten continue aanpassen. Sterkte!

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, PROFICCIAT!!!!!! raar he, alweer een jaar...
    @paloe, balen van het fotoalbum meid..
    @hier, even snel, alles gaat rustig aan hier. sem gaat t goed maar druk druk bezig aan kinderkamer :) ben dus even iets minder hier...

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

@Knijn: GEFELICITEERD!!! Super, weer eentje jarig! :D

@Paloe: oeh,. dat is balen! Van zo'n mooie dag wil je toch een mooi fotoalbum. Ben ook wel benieuwd waarom het tegenviel.

@Proudmamavan2: welkom terug! Oh, wat fijn om te lezen dat je kids binnenkort weer thuis komen, dat moet allemaal heel heftig zijn geweest. Had je idd een paar keer een sms gestuurd, maar als je een ander nummer hebt wordt dat lastig :). Zal ik je mijn nr pb-en, of heb je er geen behoefte meer aan (eerlijk zeggen hoor!). Erg mooie foto's trouwens, vooral die van R op de schommel vind ik heel leuk! (Weet niet of je de namen van je kids voluit schreef, dus doe het maar even zo, voor het geval je dat liever niet meer hebt).

Het is idd errug rustig hier. Wel lekker makkelijk bijhouden ;). Ben er zelf ook 'schuldig' aan. Meelezen vond ik leuk laatste paar dagen, maar had ff niet zoveel te melden. Ook ben ik vrij moe 's avonds, ben al blij als ik íets doe, dus dan schiet typen er beetje bij in. Maar vandaag vrij, dus dat is toch wat makkelijker!

@Hier: straks met Amy weer naar de neuroloog voor controle. Hij gaat haar ontwikkeling beoordelen (zegt ie), maar ik ben bang dat ie weer haar hoofd op gaat meten (hopelijk nu goed) en aan mij vraagt hoe het met haar gaat, en dat is het dan. Nou ja, we zullen wel zien. Ik wil iig van hem weten hoe vaak hij haar met een MRI wil controleren en op welke symptomen ik zelf moet letten.
    Overigens begint mevrouw heel duidelijk een eigen wil te krijgen. Alleen is het mama soms niet duidelijk wát ze dan wil :p.

@Knijn: ja, er is een sprong van 50.5-54.5 weken, die van de 'programma's'. Ze gaan dan leren hoe bepaalde programma's in elkaar zitten, zoals de was doen, een toren bouwen, etc. Ze zouden ze dan gaan bestuderen, en ook nadoen, bijv. door hun jas aan te geven als ze naar buiten willen, een pop in bad doen, kleren pakken om aan te kleden, etc. Eerlijk gezegd zie ik Amy dat allemaal echt nog niet doen, maar misschien kan dat ook niet? Haar jas hangt te hoog, de kleren in de kast, etc.

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @gwn, je zit wel in een spannende periode he meid... hopelijk gaat t met amy goed bij de arts.
    wat leuk van het eigen willetje haha, ken het helemaal dat mama het dan niet weet :p
    @sprongetje, wat leuk om te lezen, nu snap ik waarom ze elke keer met haar kleertjes rondloopt 'sochtends (toch maar eens voor 9 uit de pj's gaan halen dan :p )

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik haak vanaf hier weer in!

Knijn: GEFELICITEERD met Maud!!!!!!!!!!!

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Poeh hee, precies 1 jaar geleden zat ik bij de gyn en hoorde ik toch nog vrij onverwacht dat ik ineens 2 cm had.... Zou 2 dagen later ingeleid worden, maar ukkie bedacht zich toch eerder te komen en is 's nachts geboren.... De emoties beginnen toch weer te komen nu, gek, dacht dat dat bij de tweede wel anders was ;)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Apart he! Maar ook supermooi!

Gefeliciteerd (ook hier;)) !!!!!!

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Ook al een dreumes en geen baby meer... We wensen jullie een hele gezellige en fijne dag!

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2756 Knijn, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    @Incog; Gefeliciteerd!!!! En een fijne verjaardag vandaag!

@Hier; Gister lekker daggie gehad, lekker rustig aangekloot in huis en 's middags naar een wat kleinere dierentuin met z'n drieën.
    Vannacht was alleen een draaaamaaaa! Ik heb in totaal 4,5 uur kunnen slapen, manlief maar 2,15 uur. Maud werd elke keer wakker en krijsen was het enige dat ze kon. De eerste keer dat ze wakker werd was ze ook echt niet lekker geloof ik. Haalde vaak eten/melk op en slikte dit dan snel weer door. Ze rook ook zuur.
    Om 01.00 paracetamol gegeven, later weer in bed, toen er weer uit, toen er weer in, 1,5 geslapen, toen er weer uit, toen 1,5 uur bij geslapen op de arm van manlief op de bank tot 06.45. Eenmaal weer wakker kwamen ze boven en zijn we de dag maar begonnen. Maud bv gegeven, even gespeeld in bed (ze viel zelfs nog 5 minuten bij mij op de borstkast in slaap, heel apart) en nu zit ik weer beneden met haar. Zo maar pap geven, kijken hoe dat valt. Getempt vanmorgen; 37.6. Normaal zit ze rond de 36.9 dus wel iets hoger, maar vind het nog reuze meevallen. Heb er meteen toch maar een paracetamol ingedrukt, ik was er toch bezig ;)
    Vanavond maar weer eentje voor ze naar bed gaat, hopelijk gaat het de komende nacht goed. Helemaal omdat mijn broertje en zijn vriendin komen logeren...

Ik denk dat Maud zolang mogelijk jarig wilde zijn, best slim toch?! :p

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @incog, PROFICIAT!!!!!! O alweer 1 jaar! twee grote mannen nu. maak er een mooie dag van meid

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @hier, gister weer gewerkt maar ging echt niet :( zo'n ontzettende last! zaterdag heb ik gesprek dus denk dat ik toch aan moet gaan geven dat het niet meer gaat... baal echt enomr, zo gehoopt dat ik nog kon werken....

19. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Voor alle meiden met kindjes die 1 jaar zijn geworden.

Van harte gefeliciteerd.

Sorry meiden, ik ben erg druk op t moment en we zijn druk met dingen op orde brengen. Ik hoop snel weer tijd te vinden om mee te kletsen

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Zo, ben er ook weer ff. Ben druk aan het poetsen, want ik kreeg gisteravond van mijn man te horen dat we morgenvroeg kijkers krijgen. Twee van de drie verdiepingen zijn al klaar en nu maar eerst even iets eten.

@Chikai; Hier ook sokjes met antislip en slofjes. Maar de slofjes zijn ziet zo'n groot succes.
    @Paloe; Jammer dat het album tegenviel.
    @Knijn; Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Maud.

Deel Deze Pagina