Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Yukl & Cherry; deze filmpjes! Staan op pagina 20

@Doglover; fijne vakantie!

Rest reageer ik later, zit op mijn telefoon en dat typt een stuk lastiger. Eerst nog even bijslapen :D

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Thnx!:)
    Toen ik studeerde en vrij was was Olaf idd 2 maanden thuis:) De gastouder is altijd 4 weken vrij en de vakantie van vriendlief viel daar toen steeds buiten. Dat was dus 7 weken. Daarna ging hij weer naar de gastouder. Hij hoeft daar niet te wennen en ik denk straks Liam ook niet. Er zijn daar natuurlijk veel minder kinderen en de gastouder is zó eigen! Olaf komt daar al vanaf dat hij 10 weken is en Liam vanaf 7 weken! Nu is dat natuurlijk anders, want ik heb niet zoveel vakantie meer. Dat was dit jaar best lastig, omdat we 2 van de 4 vakantieweken van de gastouder gewoon moesten werken. Het is dan mogelijk via het gastouderbureau tijdelijk een andere gastouder te regelen maar dat willen we niet, want de jongens kennen diegene dan niet. Dus dat was veel geregel met oppas en ik heb allebei de weken een dag vrij genomen. Deze week hebben we weer vakantie Vrijdag vertrekken we naar Limburg, huisje gehuurd met sauna, zonnebank en stoomdouche en op het park een kinderboerderij, overdekt zwembad etc) Maandagochtend rijden we dan naar huis, gaan we in ondertrouw en daarna lekker lunchen met zn 4en:D

Ja die benen van mr paloe..echt niet normaal is het, hij voelt het nog steeds. Ze hebben hem ook echt achterin de auto meegenomen want hij kon niet meer op zn benen staan:)
    Haha ja handig he die verjaardagen! ;) We hadden het er al over dat we dat met de 3e even ietsje anders moeten zien te plannen;)

Echt superlastig die verhuiskeuze zeg....t werkt natuurlijk ook niet mee dat t zolang duurt voordat duitsland duidelijk is:S

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    idd hierom wil ik het inzien en ik wil het nog meer inzien omdat ze het me niet willen geven... Mijn bevallingsverslag heb ik natuurlijk gewoon, omdat ik thuis ben bevallen:) Dat interesseert me ook niet, de bevalling ging super!;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dank je!
    10 ml ja, dat is de max dosis voor zo'n kleintje. Hij had er denken we geen last van, het huilen werd niet meer maarja, dat kon ook haast niet;) Hij is er nu trouwens vanaf hoor:) Hij krijgt geen lactulose meer en ook geen speciale voeding meer. Na het verschrikkelijke poepdrama was het klaar. We denken dat er meconium is blijven zitten, dat is steeds verder ingehard en dat veroorzaakte de problemen:) De ost is het met ons eens:)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dank je!:)
    Ja i know, k ga de strijd ook wel weer aan, ik weet alleen nog niet wanneer. Ik heb het toen geprobeerd via maatschappelijk werk, daar krijgt iedere IC patient in de nazorg een gesprek mee, maar die werd gewoon afgepoeierd door het hoofd van de IC....
    Rechtsbijstand hebben we wel, maar k weet zelf ook genoeg juridisch om een goede onderbouwing te geven. K ga eerst een brief schrijven aan het ziekenhuis en anders stap ik naar het CBP (college bescherming persoonsgegevens)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    taalinstelling wijzigen van Nederlands naar Verenigde staten(internationaal):)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Google: ledikant hoofdbeschermer:)

Heerlijk zeg zon dagje met zn 2!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Haha wow wat heb je een snellert!;) Liam begint nu aan de hand te staan en hij zit nu stevig;) zelf staan of kruipen is er nog niet bij;)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha leuk! Gezellig! Wij hebben ook een kat:)

Wat lijkt Aiden al oud zeg! (wat kan die ene dag een verschil maken he:p)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ahww wat een schatje!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Idd wonderteam! Fijne verjaardag en gefeliciteerd!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Veel plezier en hopelijk goed weer! 3 kinderen?

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Wonderteam: Gefeliciteerd!!!

Cherry: Mooie foto's van Aiden, hij lijkt idd al een stuk ouder zeg! Echt baby-af he?

Nike: De pasfoto van Mees valt best mee :D Zal eens een foto maken van die van Jelmer zijn ID-kaart, hij kijkt alsof hij ieder moment kan gaan huilen en hij had ook nog eens een ontstoken oogje,dus ziet er helemaal sneu uit.

Jelmer zit echt in een sprong. Zette hij van de week al een paar stapjes langs de tafel, nu gaat hij ook zelf zitten en trekt zich zelf op tot staan in de box. Misschien dat hij daarom wel zo chaggo is, hij slaapt ook veel meer op het moment.

14. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Paloe een huis met zonnebank, sauna en stoomdinges. Toe maar :D. Jaloers! En nu maar hopen dat het een beetje mooi weer is. Wat leuk straks in ondertrouw en dan vieren met zn vieren ;). Heb je een bepaalde rol voor je jongens tijdens de bruiloft? Ring dragen door T ofzo?

@Knijn heb de filmpjes bekeken, vond vooral de eerste mooi! En dan vooral: Google doesnt have kids. En de tweede natuurlijk ook al snapte ik eerst niet wat het was :D. Maar gewoon een lang gedicht dus. Heel mooi bedacht!

15. CherryAyden

@Kwebbel nou zou goed kunnen dat Jelmer in een sprong zit inderdaad...snel gaat het dan he? Wel stoer dat hij al stapjes zet!

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; klinkt goed dat vakantiehuisje! Heb nu al spijt dat wij dat niet hebben :p
    Fijne vakantie!

@Wonderteam; ook hier gefeliciteerd!

@Cherry; ja mooi he! *snik*

@Kwebbel; klinkt als een sprong, wel lastig!

@hier; Maud wil graag kruipen maar kan het niet met als gevolg dat ze de hele tijd ligt te mopperen omdat ze alleen maar achteruit komt. Pffff, duurde dat lang bij jullie kids voor ze het doorhadden?

17. CherryAyden

@Yukl hoe heeft je man het eigenlijk gehad in Hong Kong?

@Hier net bij het CB geweest met Aiden. Wie heeft als laatste een groeilijst geplaatst?

Hij was 780 gram aangekomen en weegt nu 9880 gram en is 75 centimeter. Ze vertelde dat hij er heel goed uitzag ( waar dat op gebaseerd is geen idee :D) en dat hij een vlot mannetje was. Ik had nog opgemerkt dat Aiden soms met zijn ogen knijpt als hij je aankijkt, alsof ie je niet goed ziet en dat moeten we nu even in de gaten houden. Zal wel niks zijn hoor. Ik denk gewoon dat hij ontdekt heeft dat hij dat kan en het nu dus de hele tijd doet. Maar toch even in de gaten houden.

Nu is hij op het KDV en kan ik even wat dingen doen in huis. Ben ook erg moe dus misschien ga ik nog even een dutje doen ;)

18. CherryAyden

Duurde hier wel een week of twee! Eerst steeds kont omhoog en steunen op handen en voeten en pas na een lange tijd tijgeren. Maar toen hij eenmaal tijgerde duurde het maar een paar dagen voor hij echt ging kruipen. Dus volhouden hoor, ze is er bijna! :D

19. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Week of twee??????? AAAAAHHHHH :$:$:$

Heb je hyves trouwens? Omdat je om foto's vroeg? Op hyves staan er genoeg! ;)

Ik heb geloof ik als laatste de groeilijst geplaatst, Aiden is best veel gegroeid nog! De meeste kinders vallen nu af of blijven staan.
    Goed dat je zijn ogen in de gaten houdt, je weet nooit.

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een dutje is trouwens het beste idee, ik zou dat doen ;)

Deel Deze Pagina