Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou hier enorm verwend.

Veel verwenspulletjes, maar ook een lunch voor 2 personen, een hightea en een weekend weg cadeau gekregen.

Mijn vrienden die het weekend weg cadeau gaven, vonden dat ik dat wel had verdiend na alle ellende. Nou ik werd er echt ontroerd van.

Volgende week woensdag word ik opgehaald voor de hightea door een vriendin.

@Nike, ohhh zo herkenbaar wat je nu allemaal neerzet. Hopelijk snel weer vrolijkere kindjes.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Zou t dan toch de leeftijd zijn, 9mnd is jengelen en niks willen. Maar tegelijkertijd alles willen maar t niet kunnen. Tanden en veel poepluiers, fijne vakantie,,,,poeh.

Neuspiercing, hihi hier ook vanaf mn 12de ofzo. Wilde m laatst uitdoen, ben m ook wel beu. Al is ie maar heel klein. Ik heb gewoon een soort van deuk in mn neus. Precies waar dat ding zit, dus t ziet er gewoon niet uit als ik m eruithaal,,,,zucht.
    Al mn andere piercings zijn er wel al uit (navel ziet niet meer uit, lip nou ja vond t niet meer passen, tong eigenlijk tzelfde, tepel met bv niet handig, pubic niet eens 2 weken gezeten haha)

ppff lune begint weer te jengelen, tis denk ik tijd voor dr slaapje!
    We hebben een slaapsiroopje voor mevr. Nou dat werkt dus ook niet. Ze slaapt iets sneller in en ipv 10 keer hoeven we maar 5 keer savonds naar boven, maar ze wordt nog steeds snachts wakker en ppff. Denk dat ik maar paardemiddelen moet gaan gebruiken om mn stuiterkabouter te laten slapen

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wonderteam, lekker verwend!! Heb je ook idd helemaal verdient, tis bijna niet voor te stellen wat jij hebt moeten mee en doormaken!!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Oh my! Zie dat jullie al aan deel 3 zijn begonnen! Dan ben ik al heel lang niet meer geweest zeg :)

Ik heb het steeds heel druk en er is zoveel gebeurd hier. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer komen te kletsen!

Nu moet ik achter mijn anti slaap monster aan ;)

5. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hoi dames,

Ik moet nog veel bijlezen, maar dat ga ik vandaag niet meer redden. IK verwacht dat Stan elk moment weer wakker kan worden.

Hier gaat alles zijn gangetje. Stan kan nu al een beetje zelf gaan zitten. Afgelopen zondag bij mijn schoonmoeder trok ie zich op aan de poef om daarna te gaan zitten. Dat kunstje is ie daarna aan het herhalen gegaan.

Verder heerlijk geknuffeld met mijn nichtje.
    Gisteren braaf gepoetst en hier en haar wat visites gebracht aan familie.

6. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hier ben ik dan met mijn nichtje en haar mama.:)

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    oooh wat lief, en vooral klein :$ wow echt niet te bedenken dat onze antislaapmonsters (leuke elena!) ooit zo lief en rustig erbij lagen.

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    tnx voor de lieve reacties, is inderdaad balen maarja kan er nu toch niets aan doen. kan nu dus helaas geen foto's maken van Sem. vind het ook vervelend om nu een goedkoop toestel te kopen om straks weer in de kast te gooien wanneer we een goeie gaan halen dus kijken nog even wat we doen (mocht t te lang duren ga ik dat wel doen aangezien ik wel foto's van sem wil uit deze periode!) verder straks naar het cb, ben benieuwd of sem de afvaltrend van de oktober baby's doorzet maar denk het niet (is echt een lekker prupke aan het worden :p )
    schoonmoeder komt zo even oppassen, kan ik met haar auto even snel boodschappen doen. zolang we maar 1 auto hebben konden we het zo regelen echt heel lief :)

@paloe, wat balen van je haar meid! maar nu met je oorbellen is het vast en zeker mooier :) wat voor oorbellen ga je indoen met t trouwen? knopjes of juist wat opvallenders?
    @wonderteam, wat heerlijk meid! erg lief van het weekeindje ook.
    @inlove, phoe dat is een hele rits aan piercings zeg! ik heb alleen heel beschaafd oorbellen :) hier trouwens ook een monstertje wat snachts wakker wordt (dromen?) gelukkig werkt t drankje we iets beter! en denk maar zo, traplopen is goed voor de lijn hahaha. wat zullen we slank worden met zijn alle ;)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hahahahahaha!! :D Lig echt dubbel hier. Ik dacht trouwens al dat je in de war was met Tobe. ;)

@ paloe: leuk, oorbellen! Gaat vast prachtig zijn op jullie trouwen. :) Ik ben zo benieuwd hoe je er uit komt te zien!

@ escal: fijn dat de uitslag goed was! En wat balen dat jullie op geld zitten te wachten nu jullie het nodig hebben. Hopelijk komt het snel!

@ knijn: woehoe, Maud is goed bezig. :D Fijn dat kindicol helpt. :) Hielp bij Pelle toen dus ook wel goed.

@ chikai: kan me voorstellen dat Thijs ontregeld is. Maar fijn dat jullie verder een goede vakantie hebben. Cool dat Thijs op handen en knieen zit! Dan is het kruipen niet ver weg inderdaad. :)

@ elena: haha, ben je je ervan bewust dat jouw berichten de laatste maanden met name dit als inhoud hebben? ;) Reacties komen later, maar ze komen eigenlijk niet later. ;)

@ regenboogje: aaah, wat klein! Wat gaat het snel he. :)

@ wonderteam: wat ontzettend lief zeg, dat weekendje weg! En ze hebben gelijk, jullie hebben het inderdaad verdiend. Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jou en je man?

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Reacties in vogelvlucht, ik heb niet alles gelezen en ben vast veel vergeten. :) Dat vergeven jullie me wel he? :)

Manlief is nu alles aan het uitzoeken wat financieen en Duitsland betreft.

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Escal, ik heb hier nog een digitale Sony camera liggen die we nooit gebruiken. Ik kan hem wel naar je toe sturen? Kun je in ieder geval fotos maken van Sem! PB me je adres maar ( als je dat wil natuurlijk) Fijn dat de uitslag verder oke was, maar toch raar dat ze bellen. Pff snappen die lui niet dat jij daar een halve hartverzakking van krijgt?? Hopelijk zie je het geld van je man snel!

@Wonderteam, nou zeg das idd heel erg lief dat weekendje weg! Zou ik ook ontroerd van zijn, ze laten dan toch merken met je mee te leven. En er even tussenuit met zijn tweeen is voor jullie allebei wel even lekker!

@Inlove wat een piercings joh! Ik zou ook graag mijn goodies laten verzilveren :D, maar denk dat ik het veel te genant zou vinden om met mijn benen wijd te liggen! Zonde van die neuspiercing he, dat je het zo goed ziet? Lune dus ook al van de wijs :(. Je moet maar denken: FASE FASE FASE!

@Regenboogje leuk dat hij gaat zitten! Hoe gaat het nu met hem verder? Een hele lieve foto! En idd wat een iniminimensje zeg, onvoorstelbaar.

@Yukl het is je vergeven. Maar niet weer doen he? ;)

12. CherryAyden

Hier: Aiden heeft nu juist een goede periode. Hij heeft af en toe een dag of twee dat hij chagrijnig is maar dat komt heel weinig voor. Sinds hij uit het ziekenhuis is zit hij gewoon zo goed in zijn vel dat ik denk dat de sprongetjes en tandjes en alles hem minder deren. Alsof hij wel wat gewend is. Denk ik hoor! Hij slaapt ook steeds beter gelukkig. Vannacht werd hij wakker omdat hij in een of andere rare kung fu pose in zijn bedje lag ;). Flesje gegeven en toen pas wakker om half 8. Wij werden eerder wakker dan hij! Nog nooit gebeurd :D

Afvallen lijkt nu iets beter te gaan. Woog vanochtend onder de 86. Net weer gesport en ook een keer onder de zonnebank gegaan. Voor de eerste keer. Vond het dood eng! Hebben jullie de film Final Destination 3 weleens gezien? Zo ja dan snap je waarom ik het eng vond :D. Tien minuten moest ik daar liggen zij dat meisje die mij hielp. Ik denk tien minuten what the f heb ik daar nou weer aan? Wordt ik misschien ietsiepietsie bruiner. Maar my god dat ding werkt als een tierelier! Bruiner dan ooit! Had ik dat maar eerder geweten. Dan had ik niet elke winter als een wandelende melkfles erbij gelopen!

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ cherryayden: gelukkig heeft het wel geholpen die zonnebank. :D Ik vind altijd dat ik daarna zo overduidelijk naar verbrand vel stink, heb jij dat ook? :p
    Fijn dat Aiden het zo goed doet! :) Pelle was gister ook weer een stuk vrolijker, dus het heeft maar 2 dagen geduurd gelukkig. Alhoewel manlief zei dat hij vanochtend toch een pruillip trok toen de leidster hem op de grond zette. Ben dus benieuwd hoe het vandaag is gegaan. ;) Ik denk dat de ontwikkelingsprong de reden was. Gister heeft hij echt de hele dag gestaan en geklommen etc., alsof hij toen pas echt goed door had dat hij iets nieuws kan. Maar verder doet Pelle het in ieder geval ook veeeeeel beter dan een paar maanden geleden. :)

14. CherryAyden

Nou ik stonk inderdaad! Beetje naar bruiningscreme :p. Volgende week nog een keer. Fijn is dat he om het verschil te zien bij Pelle? Ik weet nog heel goed dat je er heel wat mee te stellen had die eerste maanden. Die zat ook echt helemaal niet lekker in zijn vel! Ik denk ook dat hij in een ontwikkelingssprongetje zat. Precies zo gaat het altijd bij Aiden. Twee dagen niet te genieten in ineens kan hij wat. Ben ook benieuwd hoe het op het KDV is gegaan met hem vandaag :D. Zul je zien dat hij zich perfect heeft gedragen ;)

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemiddag!

@Yukl; Haha, ja dat weet ik :);) Elke keer wilde ik later nog even reageren maar dan kwam het er maar niet van, erg slecht maar zal vanaf nu beter mijn best proberen te doen ;) Balen dat de jongens zo vroeg wakker zijn, inmiddels wel een beetje bijgeslapen? Van zo'n begeleider zou ik ook niet blij worden zeg. Ik duim voor je dat je alsnog een 8,5 haalt, Cum Laude staat wel heel cool ;) Mooie trouwringen :) Je bent helemaal geen ontaarde moeder omdat je ook heel goed aan jezelf denkt! Ik denk af en toe te weinig aan mezelf en dan merk ik inderdaad dat die spanningsboog te strak gaat staan. Daarom plan ik ook steeds meer mama tijd EN vanaf september gaat Damian naar een gastouder! Pff wat een moeilijke beslissing hebben jullie te maken wat betreft verhuizen, sterkte ermee!
    @Cherry; Waarschijnlijk heb je het allang in huis maar wij hebben alle babyproof items bij de Gamma gehaald. Oh oh wat een boef is Aiden zeg :D Ik ben dan wel bijna dagelijks de hele dag met Damian thuis en er zijn momenten dat ik het er behoorlijk moeilijk mee heb. Vaak ga ik dan wat ondernemen met de kleine man (kinderboerderij, even naar het centrum, naar het park en de speeltuin, gewoon een stukje fietsen) en dan gaat het wel weer maar ik zorg wel dat ik dan een avondje voor mezelf plan. Ben van de week 2 keer een avondje naar de film geweest en ga van de week uit eten met wat vriendinnen. Harry Potter is inderdaad een leuke film, heb hem ook al gezien. Och wat een moppies :D Wij hebben ook 2 poezen (Noemi en Bella) en Damian is er onwijs gek op! Vaak hebben we ook nog een hondje (woont eigenlijk bij mijn moeder maar als er daar niemand is komt ze naar hier) en daar is Damian ook gek op.
    @Knijn; Ik ben ook een jonge mama :) 23 en nog studerend. Mama zijn is inderdaad ook heel vermoeiend af en toe ;) Damian zit nu ook echt in die fase, het is nu steeds mama voor en mama na, pff erg vermoeiend maar ooit gaat het over ;)

Wow wat zijn sommige mama "streng" voor hun kindjes. Ik ben een echte softie als het Damian betreft :) Hij moet erg ver gaan voor ik er klaar mee ben. Ook mag hij eigenlijk iets te veel van mij :) Kan ook moeilijk boos op hem worden, maar als ik het wordt dan krijg ik daarna gelijk een knuffel van het mannetje en ben ik niet meer boos natuurlijk. 9 maanden en hij weet nu al hoe hij mama moet bespelen ;)

@Kwebbel; Leuk zo'n vakantiebudget :)
    @Incognito; Ik ben pas 23 he ;) Oh nee :( gevallen met O. Hebben jullie er iets aan over gehouden, hoop het niet. Zou inderdaad nu echt duidelijk willen, dit kan zo niet meer!
    @Paloe; Mooie ringen :)
    @Gwn; Ik zie dat jij ook zwanger bent, onwijs gefeliciteerd zeg!
    @Wonderteam; Hoe is het nu met Fay? Hoera het eerste tandje!
    @Werken; Ik voel me gezegend dat ik straks 10 maanden thuis heb kunnen zijn bij mijn mannetje, maar ik kijk er wel weer naar uit om onder de mensen te zijn en te gaan werken. Ik heb voor (en een deel van) mijn zwangerschap 7 jaar gewerkt en heb het altijd naar mijn zin gehad.

@Meeting; 21 augustus is wat mij betreft ook goed hoor :) (als ik tenminste nog mee mag van jullie;))

@Nike; Ik vind die pasfoto nog best leuk hoor ;) Echt een dropje!
    @Escal; Oh wat vervelend dat alles nu stuk gaat :( Haha ik heb een echt anti slaap monster hoor :$

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Oeps beetje grote post :D

Heb wel 36! pagina's bij gelezen. Begin alleen niet meer aan het bij lezen van deel 2 ;)

Sorry als ik mensen ben vergeten maar het was onwijs veel!

Zal zo even een update post geven van hier.

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @cherry, je hebt PB, wat ben je toch een schat!

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Met Damian gaat het onwijs goed. Het mannetje is lekker vlot, hij kruipt en loopt en staat steeds vaker los en ook qua groei gaat hij lekker (afgelopen donderdag op het cb en hij is nu 73 cm en 9150 gr). Hij eet echt als een kleine beer en het enigste wat hij niet lust zijn doperwten voor de rest eet hij echt alles.
    Gisteren waren we alweer 3 weken getrouwd, wat gaat de tijd toch snel :$ Na de bruiloft hebben we het lekker druk gehad. We hebben nieuwe slaapkamer meubelen gekocht en alles lekker opgeknapt, we hebben (eindelijk!) een droger gekocht, wat een uitkomst dat ding zeg! En we hebben nog wat geklust in huis. Verder zijn we bezig om het bedrijf waar manlief werkt over te nemen en daarvoor een ander pand te zoeken. Verder heeft Damian een heleboel neefjes en nichtjes gehad (5!) en zijn dus druk met kraamvisites en dergelijke. Mijn zusje is verhuisd naar Tilburg (hoezo kan het nog verder weg ;)) wonen zelf namelijk in A'veen (naast A'dam). Zijn daar dus ook lekker op visite geweest.
    Verder zijn we nog steeds bezig met de buurvrouw en de woningbouw. De laatste tijd geeft ze weer zoveel nachtelijke feestjes dat Damian's slaapritme er nu ook ernstig onder lijdt. Hij is steeds vaker s'nachts uren wakker (geen wonder met die pokke herrie! :x) en vannacht was het helemaal feest, ik ben vanaf middernacht tot kwart voor 6 vanochtend met hem bezig geweest! Uiteindelijk heb ik anderhalf uur met hem in de schommelstoel gezeten voor hij in mijn armen in slaap viel. Hierdoor is zijn slaapritme overdag ook helemaal in de war geschopt en ik heb tegenwoordig nog mazzel als hij 2 uurtjes slaapt overdag (tegen 5 uur 3 weken geleden). Echt ik heb zoveel zin om dat mens eens flink door elkaar te rammelen :x:x
    Door al het gedoe en de spanning die het meebrengt heb ik vrijwel dagelijks hoofdpijn (erg vervelend) en loop nu dus 2 keer per week bij de fysio om een beetje te ontspannen.

Pff ook dit is een heel verhaal geworden en er is nog wel meer gebeurd maar ik moet nu echt even de hond gaan uitlaten en wat boodschapjes halen.

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Kan de CB lijst niet vinden :S

ga een andere keer nog wel op zoek maar nu niet echt tijd voor :)

alles was goed op het cb, sem is nu 69 cm en weegt 7680 gr.
    iets naar beneden in de curve maar dat lag aan het bewegen blijkbaar :)

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; Zo! Zeker goed verwend, leuke cadeaus hoor!

@InLOve; jeetje wat een piercings! Maaruuhh, wat is in vredesnaam een pubic piercing? :)
    Haha, stuiterkabouter :D Maar nee, leuk is anders als ze niet goed slaapt.

@Regenboogje; wat goed van Stan! En wat een ienieminie beebje zeg, aaahhh

@Escal; wat lief van je schoonmoeder.
    Wij hebben nog wel een camera liggen waar we niets mee doen, kan hem wel opsturen zodat je die zolang kan lenen?

@Yuk; bah, financien! Ik heb er altijd een hekel aan maar ja... hoort erbij. Hopelijk komt hij eruit.

Ah! Edit voor Escal; ik lees nu dat er al een camera onderweg is :D:D

@Cherry; wat goed van Aiden en wat heerlijk voor jullie!
    Juuujj, afvallen gaat goed! Applaus voor jezelf :D
    Whaha, wandelende melkfles!! Dat ben ik tegenwoordig ook hoor. Heb mijn abbo van de sportschool opgezegd om vast geld te besparen voor de verhuizing. Tenminste.... als ons huis tenminste ooit verkocht word ;). Nu blijf ik alleen wel wit en word ik dik, weet niet zeker of dat de besparing wel waard is, haha. :D
    Goodies piercing? Aan de manier waarop je zou moeten liggen kan ik wel raden waar dat ding komt dan :D Is dat dan hetzelfde als de pubic piercing van InLove?
    Haha, kung fu houding! Kan me er wel iets bij voorstellen. Had Aiden dan ook spleetoogjes? Net als hoeheettieookalweer... die chinees. Of ist een Japanner?

Whaaaaaaahahaha, Yukl! Verbrand vel?? Ben je dan ook een beetje aangebrand ofzo? Misschien iets korter eronder? :p
    Fijn dat Pelle beter in zijn vel zit.

@Elena; fijn, een opgeknapte slaapkamer. Voelt in het begin altijd weer als een hotelletje vind ik :D
    Wat waardeloos dat Damian wakker word van de buren, pfoe! Hele nacht op geweest, hoe hou je het vol! :$
    Ook maar huis verkopen dan? Of de buren wegjagen, kan ook :D

@hier; vandaag gewerkt, vanavond ga ik ook nog even. Krijg niks af, niet handig! Morgen nog een daggie en dan heb ik vakantie. Lekkerrrr!!
    Hopelijk knapt het weer nog een beetje op, we blijven in NL :(
    Maud = gewoon Maud, niks bijzonders ;):)

Deel Deze Pagina