gwn; wat fijn dat het weer beter gaat met Amy! Hopelijk is ze nu weer virus-vrij! Escal; wat leuk zeg, en dat spelletje; alles erin-alles weer eruit, is hier momenteel ook favoriet! Mooie buik hoor, echt zo mooi rond... Haha, leuke paprika-foto's!
@Gwn: Oh fijn dat Amy zich weer wat beter voelt! Ach bezoekje aan de huisarts kan nooit kwaad! @Escal: Super mooie kamer! Die vlinders vind ik gaaf! Oh wow mooi buikie hoor! Nog best bescheiden. Whahahah die foto's . Vooral die laatste! @Kilo's kwijt raken: Nou zo snel gaat dat ook weer niet hoor. Maar ik woog voor de zwangerschap van Mees 61-62. Nu weeg ik zonder er iets voor te moeten doen ineens 58. Snap er niets van. En lijkt misschien nog wel wat af te gaan. Maar niet hard hoor. Zo vanochtend auto weggebracht om gemaakt te worden na incident van paar weken terug. Heb nu een leenauto, een Opel Corsa. Krijg de autostoel alleen er niet goed in. Hij zit best los. Lijkt me niet de bedoeling. Krijg het onderste deel van de gordel niet door de haakjes. Gordel zit te laag. Snapt iemand 'm en hebben jullie tips??? Toch wel handig als ik met Mees gewoon weg kan met de auto met dit weer.
@knijn, hoe is het met de kiezen? nog dentinox moeten gebruiken of slaapt ze er een beetje doorheen? @gwn, wat fijn dat het beter gaat! inderdaad meestal zo he, naar de ha en beter hihi @reina, vlos weegt me niet, ook niet over gehad eigenlijk. gyn zei er niets van dus zal wel goed zijn. fijn om te horen dat jij het ook gehad hebt (is het tenminste niet iets raars van mij alleen ) @doglover, ik vind de eerste ook het mooiste, mooie herinnering aan een mooie buik! vervelend wel dat het nu zo zwaar is, hier ook een hele strakke buik (zelfs gyn maakt er elke keer opmerking over) en beweegelijke buik dus begrijp wat je bedoeld! sterkte ermee en nog maar even he!!! spannennnnnnnndddd @wonderteam, sterkte meid! hopelijk is het erna allemaal goed. wel akelig hoor, een operatie bij zo'n kleintje.... @chikai, fijn dat het zwemmen weer leuk is voor thijs! kan hij toch nog "op" voor zijn diploma @diana, hoe gaat het nu met de ziekenboeg? goed dat je de afspraak hebt verzet! @reina, nog even wachten en dan mag je wat kilo's van mij @nike, sorry geen tips hier, sem zit alleen bij mister e in de grote autostoel (hij heeft deze er ook ingedaan) bij mij zit ze nog in de maxi cosi (ja, nog steeds, heeft nog voldoende ruimte boven haar hoofdje dus kan nog even. wil volgende maand een extra stoel halen voor bij mij in de auto) buikje is inderdaad bescheiden he... vind het wel wat jammer, gehoopt op een grote buik begin ging zoo snel en nu stat hij gewoon al een paar weken stil. maaaar betekend ook dat er (hopelijk) geen striemen bij gaan komen (nu 1 door liteken van blinde darm operatie) @hier, ook een wil alleen bij mama zijn en niets alleen doen sem na het middag slaapje. slaapje is hier trouwens alleen de middag en dan 1 a 2 uurtjes sem is trouwens ook fan van haar vlinders, wordt wijzend wakker haha verder hoop ik dat mister e vanavond eens niet zo moe is laatste weekjes zo moe, doet hij bijna niets extra terwijl ik echt niet meer kan nu buik rug bekken bah alles doet pijn! probeer wel maar is echt moeilijk met die pijn zowel sem tevreden te houden als het huis/eten/poets/boodschappen enz te doen. sorry voor de klaag maar moest t ff kwijt, hopelijk kan ik snel de rust nemen die ik nodig heb
Gwn: Gelukkig is ze weer beter! Ik denk dat je weer een meisje gaat krijgen, hoewel.... jullie klusgedrag lijkt op dat van ons de eerste 2 en dat zijn jongens Escal: Wat vreselijk leuk zeg!!!! En je buik valt echt wel mee, hij is (haast) niks gegroeid sinds de laatste keer dat ik bij je was! Whahaaaa, die foto van Sem!!!! Meisie, denk goed aan jezelf he! MisterE vermant zich maar, echt. Ik herken dit wel van mijn man toentertijd, maar hij moet nu toch echt ook even meehelpen, hoe moe hij ook is! Nike: Vervelend van die autostoel... ik heb geen idee wat je eraan moet doen....
echt niet he! als ik mijn winterjas aanheb ziet niemand dat ik zwanger ben volgens mij haha, hangt er zo lekker overheen mister e moet inderdaad wel gaan helpen maar moet hem echt zeggen wat hij moet doen en hij gaat zeuren als hij 2 klusjes moet doen (luier van sem verschonen en afwas opruimen bijvoorbeeld) dan laat hij de afwas gewoon staan :S ik heb ook het idee dat hij denkt dat het wel gaat omdat ik wel alles nog doe maarja ik wil gewoon altijd alles netjes hebben en schoon vind ik erg belangrijk voor sem hoe is het verder eigenlijk daar? nog een paar weekjes en dan weten jullie al wat het word!!! wat denk jij nu, ik ga nog steeds voor een meid hoor!
@Nike; Fijn dat het gelukt is met de autostoel. @Escal; Mooie buik. En incognito heeft gelijk. Mr E moet nu ook maar eens in actie gaan komen. @Reina; Hier ook geen kilo's over voor jou. Het begint eindelijk een beetje de goede kant op te gaan met mijn gewicht.
Escal, wouw wat een mooie buik. De vlinders zijn erg mooi. Grappig die foto's van Sem. Laat je man maar wat meer doen zodat je zelf wat rust krijgt. Zwanger zijn en al een kindje hebben rondlopen is ook zwaar.
Chakai, gelukkig dat het zwemmen weer leuk was Reina, van mij mag je wel wat kilo's hebben, zeg maar hoeveel Hier, ik ben weer beter, mijn vriend voelt zich redelijk en Ylva is heer vrolijk maar de luiers zijn nog steeds heel vies.
Enne Escal, gewoon misterEscal wat werk laten doen hoor!! Je hebt het al zwaar zat met een kindje in je buik en alle bijkomende klachten en kwalen!!! Voor jezelf èn de baby opkomen!
Escal: Ja dat is de klassieke fout; zo lang jij het blijft doen, omdat je het schoon en netjes wilt hebben, denkt hij dat het nog best gaat.... Ik herken dat zó! Ik ga nog steeds voor een meid hoor, al denk ik nu meer en meer dat de Wens de Vader van de Gedachte is.... Nike: Oeps....... Gelukkig is het opgelost! Diana: Gelukkig ben je beter! Wist helemaal niet dat je ziek was (ben zelf ook een paar dagen afwezig geweest, zal daar wel door komen) Chikai: Bikkel, dat jij met dit weer nog gaat paardrijden!!!! Ik ben BOOS :x Ik ga NU naar ons besloten topic om mijn beklag te doen :x
Goedemorgen Fay heeft hier nog steeds koorts, ( 39 graden)ik zit echt te denken of ik misschien toch nog even de HA moet bellen. Ze mocht ook niet ziek zijn voor het plaatsen van de buisjes/neusamandelen. Mason is helemaal opgeknapt @diana, nee de buisjes groeien er vanzelf weer uit. Soms kan dat heel snel gaan en dan zullen ze nog een keer geplaatst moeten worden. Oh gelukkig ben je weer opgeknapt @chikai, oh dat is fijn dat het zwemmen weer zo goed ging. @reina, ja je mag wat gewicht van mij hebben hoor @nike, ohh misschien komt het ook ,omdat je met een kleintje toch drukker bent en je daardoor nog wat makkelijker afvalt? gelukkig is de autostoel gelukt @gwn, gelukkig is Amy weer opgeknapt @escal,mooi zeg het kamertje van Sem.Mooi bescheiden buikje heb je nog Geweldig die foto's van Sem Ennee ga jij mister E even gauw een trap onder zijn kont geven @paloe, Hou je het allemaalnog een beetje vol zo? En hoe is Olaf eronder? En hoe gaat het nu met hem op school?
en ik vind Fay de laatste tijd zo veranderen in haar gezicht. Echt helemaal baby-af vinden jullie ook niet? Bekijk bijlage 206918