Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

en Mason wordt ook ineens zo'n heel mannetje. Over 4 maand gaat hij al naar school:$

Bekijk bijlage 206919

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@Escal: wow, mooi kamertje zeg! Jullie zijn allemaal zo creatief met dat soort dingen, ik heb daar echt geen gevoel voor :(. En leuk ook, met die paprika's :).

@Wonderteam: idd zeg, Fay is echt een dame aan het worden, zeker geen baby meer! En Mason al bijna naar school, dat is echt weer een nieuwe fase lijkt me.

@Hier: Amy mag dan wel 'beter' zijn, maar vannacht was ze heel vaak huilend wakker, weet alleen niet waarom. Ze eet nog steeds niet zo best, dus misschien honger? Koud was ze niet, ook niet te warm, ze lag goed, etc. Pffff... wel heel vermoeiend, als je het niet meer gewend bent ;). (anders ook natuurlijk, maar het is echt een omschakeling)

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonderteam, inderdaad een hele dame al! en mason al bijna naar school, inderdaad 2 nieuwe fases dan he! leuke kleren ook bij beide (truitje van fay heeft sem ook alleen in t grijs haha)
    @diana, gelukkig is het einde dan in ziht, nu die vieze luiers nog
    @gwn, is dan inderdaad vermoeiend ja, hopelijk vanacht beter. hoe is temp? nog goed?
    @all, tnx, zal mister e vanavond eens een schop geven ;) en natuurlijk bedankt vopor de complimenten over buik en kamertje :D
    @incog, mannen :p
    @hier, dadelijk naar cb, ben benieuwd hoe het gaat. waarschijnlijk wel een zieke sem met kerst maar anders was dat rond de uitgerekende datum, kiezen uit twee kwade dus.

kom straks verder reageren

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    net terug van het CB, bah wat een gemene prik die tweede (niet in de spier maar de andere) zo zielig. maar sem was echt flink, alleen tijdens de prik huilen en daarna over. *gelukkig* kan het niet aanzien en nu met mijn hormonen al helemaal niet meer

verder alles goed, hoefde met 18 maanden ook niet te komen maar pas met 2 jaar.

sem is wel een lichtgewicht... nu op de -2 lijn
    74.9 cm en 8860 gr
    mag dus eigenlijk nog geeneens in de 2de autostoel qua gewicht :O

5. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Wát een gave kamer!! Supercool die vlinders aan de muur.
    Mooie buik ook hoor, je draagt mooi naar voren.
    Jemig, geef die man van je eens een schop onder zijn ass. Of moeten wij allemaal even komen om het te doen, haha:D
    Alles zelf blijven doen is nu echt teveel hoor! Helemaal met jou 'klachten', straks komt de baby te vroeg omdat je niet naar je lichaam luistert!
    @Gwn; Gelukkig is Amy aan het opknappen. Arrggh, echo een dag later! Haha :D:p
    Misschien was ze veel aan het dromen vannacht? Valt tegen dan ineens, dat opstaan. Bleeghh.
    @Wonderteam; Ja klopt, het baby is eraf. Ze worden dan echte peuters he! Leuke kleren hebben je kids aan. En Mason al bijna naar school!! Wat word hij dan groot...
    @Nike; Haha, moest wel even lachen om je auto-stoel verhaal. Best ingewikkelde dingen soms he, haha :D:p
    @Chikai; HELD! Beetje paardrijden met deze storm, brrrr.
    Paardrijden op zich vind ik ook erg leuk! Doe het alleen nooit, ook nooit op les gezeten ofzo hoor. Vaak deden we op vakantie recreatief-rijden. Vooral galop is gaaaff!
    @updatePaloe/Liam; Hij is thuis! Hij krijgt nog wel AB maar dat is nu middels een drankje. De AB-drank moet hij wel blijven nemen tot januari.

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Lichtgewichtje idd! Ach, als ze gtp is en goed eet, prima toch?
    Zit ze nog in de MC dan?

@CB; Ik heb niet eens een vervolgafspraak. Vroeg me nog af of dat niet hoefde eigenlijk. Ik geloof dat ze het vergeten is...
    Heeft iedereen een vervolg afspraak na de 14mnd afspraak? En zo ja, wanneer?

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, haha dat wil ik wel zien, kom allemaal maar eens een trap geven :p lol
    sem zit trouwens inderdaad nog in de mc bij mij in de auto, bij mr e hebben we wel al een "grote" stoel. ze past nog goed erin (nog ruimte over boven haar hoofdje)
    ik heb ook geen nieuwe afspraak bij het cb, hoef met 18 maanden niet en voor de 2 jaar zou ik een brief krijgen
    @paloe, wat fijn meid! je mannetje lekker thuis!!! geniet er van!

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff, gister en eergister was manlief vrij en dus thuis met Maud. Dametje prima te pas. Gisteren is hij veel op pad geweest en ze vond alles prima.
    Vandaag is ze zo sjaggo als wat. Ze ligt nu te krijsen in bed, aarrgghh!! Mama is ook thuis hoor...
    En als ik ergens géén zin in heb vandaag... is het wel een krijsend kind dat niks wil. Bah! :(

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    sterkte meid! ken het helemaal, hier gister ook zo'n duiveltje :(
    hopelijk trekt het zo nog bij!! duim ervoor!

10. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Knijn; de volgende afspraak bij cb is rond de 2 jaar. De afspraak tussendoor is uit het pakket verwijderd. (Wij krijgen wel nog een belafspraak, maar dat is vanwege de nasleep van de operatie).
    Zo werd het toen bij ons uitgelegd.
    @Escal; Leuke foto's inderdaad met die paprika's. Was ik de vorige keer volgens mij vergeten.
    Sem is inderdaad licht, maar als ze goed in haar vel zit is er toch niets aan de hand. Enne voor de autostoel moet je ook naar de lengte kijken.

Hier is Stan me aan het uittesten of zo. Iedere keer blijft ie overal de kasten en lades opentrekken. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Ach over 16 jaar zal ie dat niet meer doen om mama te vervelen, maar omdat ie er iets uit nodig heeft.:)

11. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Paloe; Wat heerlijk dat Liam weer thuis is.

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ff kort updatje...
    @ Escal: ben vanochtend ook naar het cb geweest, had ook de afspraak verzet ivm mijn uitgerekende datum. Caitlynn is alweer gekrompen volgens hen.... Het zal allemaal wel. Gewicht was goed, ze is maar 60 gram aangekomen, maar volgens mij bijna een cm gegroeid in een maand, dus ik maar me niet druk.... Ze eet goed en lijkt wat babyvet te verliezen.
    @ de rest weet ik nu al niet meer... Erg hoor, die zwangerschaps dementie....
    @ verder: doe ik vanavond ff in de club....

Groetjes,
    Elleke

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    whahaha, gekrompen! hier ook al een keer gehad :p
    sem is 380 gram op 2.5 maand aangekomen en 3.4 cm gegroeid
    en ik denk toch dat je zelf wel weet als je kindje echt te licht/zwaar is hoor.

maak me verder ook niet druk om haar gewicht, ze eet erg goed en zit inderdaad lekker in haar vel.

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

bah bah bah, toch maar even naar de dokter gegaan en wat denken jullie..... Heeft arme Fay op de valreep toch nog even een keel en oorontsteking, nu snel een kuurtje ,anders mag ze volgende week niet eens geholpen worden :(

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; NEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Wat een pech!
    Kan het wel snel genoeg over zijn met de kuur voor volgende week?

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wonderteam; ja, Fay wordt echt groot zo! Ze lijkt op de foto’s al heel wijs en Mason ook al echt een kleuter! Ach wat een pech, hopelijk slaat de ab kuur snel aan!!!

Incognito; oei ja, met paardrijden zijn we bikkels, maar we (=mijn zusje en ik) willen ons niet laten kennen ;) Gelukkig maakte de douche veel goed.

Escal; oei, ja die prikken zijn gemeen he. Sem is nog licht ja, zelfs nog lichter dan Thijs! Maar ja, als het goed gaat met haar, dan is het toch prima? Hoe bedoel je de 2e autostoel? O wacht, ik lees het al; wil Sem nog in de mc???? Wauw… Thijs echt al heel lang niet meer, hij wilde kijken en rechtop zitten, haha!

Bureau: Hier hoeven we voorlopig ook niet meer naar het bureau, ik weet niet wanneer, we krijgen een uitnodiging per post zelfs!!

Knijn; haha, ik ben ooit begonnen met paardrijden omdat ik het sneu vond voor m’n zusje om alleen te moeten (ze is niet zo’n held in het leggen van sociale contacten), maar we zijn allebei blijven hangen! Galop is zeker leuk, maar je moet eens rengalop op het strand doen, dat gaat pas echt hard… Toen ben ik echt voor de eerste keer bang geweest zo van; nu val ik eraf… Een strandrit doen we dus voorlopig ook maar niet meer… Dan toch maar lekker de vertrouwde paarden waar we al jaren op rijden.

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    - verhuist naar de club om daar verder te lezen -

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    - en komt hier weer even terug - ;)

Even terugkomen op de meeting; spijkers met koppen slaan???? 15 Januari is al over een maand!!!

19. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Wonderteam; Neee he. Hopelijk knapt Fay snel op.

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Ah nee die Fay zeg! Heel veel beterschap! AB slaat hopelijk snel aan. Ze moet en zal gewoon geopereerd worden.
    Dat afvallen kan wel eens komen van meer bezig zijn, maar voor dat we Mees hadden was ook altijd druk en sporte ik 3 keer per week. Dus begrijp het niet helemaal.
    @Diana: Fijn dat jullie zijn opgeknapt!!
    @Wonderteam: Oh Fay lijkt echt geen baby meer inderdaad!! KOmt ook wel door haar lange haartjes denk ik. Daarom vond ik haar al heel snel wat ouder lijken.

Deel Deze Pagina