Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Autostoel: Whahaha mijn eigen auto is al weer klaar en ik ben met de leenauto niet met Mees weggeweest. Voor niks gisteren de halve dag zitten kloten....:);)

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Waahahahahhahhahahhahahahahahhahahaha

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    (Ik lach je niet uit hoor, écht niet! (a))

4. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wonderteam, beterschap met Fay, hopelijk slaat de ab snel aan.
    Fay is echt baby af :)

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    goedemorgen allemaal :) wat een weer he :S hier alleen maar regen regen regen, blegh, geen zin om naar buiten te gaan (eigenlijk geen zin om ook maar iets te doen haha)

@wonderteam, neeeeee he verdorie! hopelijk slaat hij inderdaad goed (en snel) aan!
    @nike, whahahaa (toelachen ;) )
    @chikai, sem wilt ook alleen in de mc als ze voorin zit bij mij, achterin niet aangezien ze dan niets ziet. maar zolang ze het toelaat.....

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; oh, wat jammer van je tijd zeg, die je dan kwijt bent met zo'n autostoel. één troost; volgende keer weet je het meteen!!

Escal; ja joh, zolang Sem het prima vindt in de mc en ze past erin; lekker erin laten!! (alleen heb je zo de mc niet nodig voor de nieuwe uk??)

Zo, weekend!!! Het werk zit er weer op. Ik heb op vrijdagmiddag een hele drukke, irritante groep 6/7. Tenminste, 6 kinderen zijn echt bewerkelijk. Paar maanden geleden naar de bieb geweest, kinderen hadden boeken nodig voor hun werkstuk. Klaagde de biebmevrouw dat ze te druk waren in de bieb.

Dus voor vandaag 2 extra ouders die meegingen geregeld, helft van de klas naar binnen, andere helft buiten. En dan wisselen... Kwam de biebmevrouw dit keer buiten klagen dat de kinderen te druk waren (buiten!!!) Toen heb ik echt gezegd; "Mevrouw, wat wilt u nou? In de bieb vond u het vorige keer te druk, nu staat de helft van de klas buiten en vind u het ook te druk!! Ik kan ze moeilijk hier hun mond dicht laten houden!" En toen heb ik ze lekker verder op het grote plein tikkertje laten spelen ;) Als ze nu wilt dat de kinderen ooit nog eens in de bieb komen, moet ze vooral zo moeilijk doen.... Gaat ze boeken afstempelen, zet ze de helft op het verkeerde pasje, moet ze ze weer innemen.... ze raakte totaal de kluts kwijt.... Ze was vast blij toen ik weer weg was met die horde kinderen.... Maar als ze zo blijft doen heeft ze weinig klanten meer over :D:D (zelfs de kinderen vonden haar een 'zeikwijf'....) ;)

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Enne... de meeting; waar gaan we het doen, hoe laat enz????
    Dat bedoelde ik eigenlijk met spijkers met koppen slaan. Wordt het Eindhoven, Den Bosch, of toch Utrecht, of toch iets noordelijker??

Wordt het dan een zaaltje, een restaurant, een indoor speeltuin enz enz?????

Hoe laat???

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meeting: Als die noordelijker wordt dan Utrecht, meld ik me bij deze alvast af. Ik wil daar niet mee zeggen dat ik vind dat het niet kan of mag, maar dat wordt me te ver. Heb niet zo'n goede ervaringen met van huis gaan tijdens de zwangerschappen ;)

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi meiden,

Ben al 2 dagen aan het overgeven, niks aan. Hoop me snel weer beter te voelen, dan zal ik weer uitgebreid meekletsen.

Fijn weekend!

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4190 Knijn, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    @Kwebbel; Bah, niks an! Beterschap!
    @Chikai; Haha, goed gezegd tegen die zeikmevrouw. Jeetje zeg, mag je niet bestaan met je klas ofzo? Laat dr lekker in een bejaardentehuis gaan werken, daar komen toch nauwelijks kinderen.

Zie club betreft meeting. :D

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    He meiden, lachen jullie mij nu uit??? :(:D

@Kwebbel: Bah zeg, beterschap!
    @Chikai: Nou ja zeg, die mevrouw heeft vast geen kinderen. En waarom ga je dan in een bieb werken, als je echt nergens tegen kan. Kom nou zeg. Doe je je best, is het nog niet goed....
    @Meeting: Ik reageer ff in de club!

@Hier: Alleen thuis (met Mees). Lekker The Voice kijken!

12. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Wélneeeeeee, zou niet durven! :D

13. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Chikai, goed gedaan met dat zeikwijf van de bieb.

Kwebbel, beterschap

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Go chikai Haha

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemiddag!

@Chikai: man, man, het is ook nooit goed voor die vrouw idd. Ze zou toch op zijn minst je pogingen kunnen waarderen. Nee, ideaal is het niet, met zoveel kids naar de bieb, maar je moet wat en de bieb is voor iedereen, toch? Jullie hebben er vast geen uren rondgehangen lijkt me. Goed je punt gemaakt!

Voor de rest moet ik zo weer even (opnieuw) teruglezen.

@Hier: Amy is nog steeds snel huilerig, maar eet wel beter. Ik weet vandaag niet wat me overkomt, want ze ligt al 2.5 uur te slapen! En dat dus al vanaf 10.15, dat is wel erg vroeg voor haar doen (ze was ook wel al om 06:30 eruit, maar goed). Hoop toch wel dat ze snel weer iets langer gaat slapen 's ochtends, toch zeker tot 07:30 zou fijn zijn ;). Verder hoest ze af en toe, geen koorts meer.
    Met mij gaat het prima. Hondsmoe, maar verder absoluut geen klagen. Behalve dan misschien dat ik heeeeel zenuwachtig ben voor de echo en het wel moeilijk vind om te wachten. En dan te bedenken dat we hem al zo vroeg krijgen! Gister de vk gebeld om een intake-afspraak te maken, was erg leuk; de assistente kent ons wat beter, omdat manlief vaak de computers daar doet, en ook bij haar thuis, dus die reageerde echt met 'oh meid, dat goede nieuws maakt mijn dag fantastisch!'. Erg fijn om te horen :D.
    Verder zei ik gister tegen manlief 'ehh... ik weet dat het nog VEEL te vroeg is om er al over te beginnen, maar ik zou het toch heel fijn vinden als hummeltje wél een kamertje krijgt, ipv alleen bij ons op de kamer. En tja, jouw werkkamer is de enige die over is...' Reageert ie met 'daar hoeven we het toch niet over te hebben, NATUURLIJK krijgt ie die kamer!'. Pfff, dat was wel een hele fijne opluchting!
    En gistermiddag, gewoon terwijl ik op de fiets zat op weg naar huis, kreeg ik opeens een soort visioen waarin ik heel duidelijk een jongetje zag liggen in het wiegje naast ons bed. Denk dus toch nog steeds een jongen ;).
    Zo, dat was wel erg veel ego, sorry! Ga nu teruglezen en hopelijk nog wat reageren, als Amy niet opeens wakker wordt.

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Kwebbel: oeh, bah! Hoop dat je je alweer beter voelt :(.

@Paloe: natuurlijk, Liam is gelukkig weer thuis! AB t/m januari, wow, dat is wel lang! Hebben ze verder iets kunnen zeggen over oorzaken, evt. consequenties, etc? Man, dat moet wel heel heftig geweest zijn met die ziekenhuizen, zeker als je dan ook opeens nog naar Utrecht moet... Hebben jullie wel veel steun gehad en gaat het nu een beetje?

@Wonderteam: hoe is het nu met Fay? Slaat de AB al aan? Hoop het zo!!! Zou toch helemaal vreselijk zijn als ze niet geholpen kan worden omdat ze teveel last heeft van het gene waarvoor ze juist geholpen moet worden!

@Doglover: ook al een lichtgewichtje :). Als het voor jou goed voelt, zal het wel goed zijn hoor! Mooie foto's had je geplaatst trouwens! Hoe is het nu? Hmm... dat zal ik verder anders in de club wel even vragen zo.

@Nike: haha, nou ja, idd is het ook handig te weten wat je 'fout' deed, voor een evt. andere auto een keer.

@Paardrijden: hier dus ook heel veel gedaan (eigen paard gehad), maar sinds ik zwanger ben geweest van Amy misschien 2x op gezeten. Mis het eerlijk gezegd ook niet, gek he! Misschien zou ik dat wel hebben als ik het wel af en toe zou doen.

@Chikai: waar heb je die strandrit gemaakt? Vond ik vroeger ook erg gaaf, altijd op Texel. Alleen vind ik ze nu wat tam, die pony's doen dat elke dag in de zomer, met een hele grote groep, dus erg hard gaat het niet meer ;). In Australië het strand op te paard was wel erg kicken :).

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gwn; Wat lieieieiefff!! Hoef je dus ook niet meer over in te zitten, fijn!
    Hondsmoeheid is een nare kwaal :( Wat leuk dat ze je herkende! Doet een mens goed, zo'n reactie. Lang wachten is dat altijd he, helemaal omdat je vroeg een posi-test had. Duurt het nóg langer!
    Opeens is het zover, écht! :D
    Gelukkig is Amy weer redelijk oke.
    Maud is vandaag ook verschrikkelijk hangerig en huilerig. Ze jammert erg snel om niks. (tenminste... ik zie niks...)
    Mss begint de BMR in te kicken? Pfff, vermoeiend hoor. Eergisteren en gisteren was ze ook al niet zo te pas :(

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier slaapt Amy nu al 3 uur... errug fijn hoor (kom ik ook ergens aan toe), maar begin me bijna zorgen te maken.. Hadden we nu de webcam nog maar ik haar kamer, als ik de deur open doe is ze zó wakker natuurlijk :(.

edit: natuurlijk hoor ik haar nog geen minuutje later huilen

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @gwn, wat fijn dat manlief zo reageerde over "zijn" werkkamer! qua slapen, snap dat je je zorgen maakt als het ineens zo lang is, heb hier ook altijd de neiging te gaan kijken haha. maar zoals meestal hoor je haar dan snel genoeg he ;)
    vervelend trouwens dat je zo moe bent! altijd de eerste maandjes van de zwangerschap helaas...
    @nike, wij, uitlachen?? noooooit :p
    @hier, net even in de stad geweest om zonnebril (op sterkte) op te halen, wat een verschil zeg haha, had namelijk net een nieuwe (dure) toen ik erachter kwam een bril nodig te hebben, helaas merkte ik nu echt dat ik ondertussen ook een zonnebril op sterkte nodig had dus toch maar eens gegaan. verder dadelijk verjaardag van kleine van een vriend van mij en mister e gaat even werken (achter de bar helpen) misschien dat ik dus vanavond nog even online kom :)

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito; nou, noordelijker dan Utrecht gaat het volgens mij echt niet worden!! Haha, dus je komt gewoon ;) En hopelijk wat vlotter dan de vorige keer, dat openbaar vervoer he…
    Bieb gebeuren; ik zit met een glimlach jullie reacties te lezen, jullie denken er net zo over als ik… haha… Zo zorgt ze er in ieder geval voor dat kinderen steeds minder in de bieb komen en dat is vast niet de bedoeling. Enne Gwn; ik ben er exact 45 minuten geweest…. (en ik stond daar maar buiten in de kou…. De kinderen bezig te houden)
    Kwebbel beterschap meid! Hopelijk is het virus snel weg!
    Gwn oh, ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent… Het blijft toch spannend! Lief hoor, dat je man meteen z’n werkkamer aanbood als het kamertje voor de uk! Hier ook een slaperig, huilerig mannetje, ik gok op een combinatie tussen doorkomende tanden/kiezen en de inentingen…
    Ik heb die strandrit in Scheveningen gemaakt afgelopen zomer… En die paarden gingen echt hard! Ik geloof dat ik dan eerder voor Texel zou kiezen… Op Terschelling hebben mijn man en ik een menrit gedaan met een Fries, dat was ook superleuk!

Deel Deze Pagina