Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ohhhh ik vind het zo leuk. Fay sjouwt gewoon echt de hele tijd rond. Ze heeft de smaak helemaal te pakken. Enige nadeel is "Mason loopt veel in de weg " en dan schrikt ze en valt ze pardoes weer om. :D
    Hier is fay nog steeds koortsig :(
    @escal, oh ja dat truitje is in grijs ook heel leuk. Haha idd ook een lichtgewicht. Fijn dat alles goed was.
    @knijn, hier krijgen we rond 2 jaar een oproep.Ohh hopelijk zijn het niet de naweeen van de BMR prik :(
    @regenboogje, over 16 jaar ga je hem gewoon vervelen en heel vvroeg zijn bed uit trommelen :D
    @nike, whahahahha, dat vind ik wel humor:D
    @chikai,hele goeie van jou tegen de mevoruw van de bibliotheek:D sommigen zijn echt ÜBERzeikerds.
    @gwn, oh wat super van je man!! Zelf denk ik ook een jongetje bij jou :) Zo dat was een lang slaapje :)

2. wonderteam

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    oooh wat leukk!!!

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @kilo's erbij: Dat zijn er wel heel veel bij hoor van jullie! ;) Denk dat ik er toch zelf maar een paar aaneet. Moet lukken in de maand december! :D
    @Escal: Super hoor die accessoires voor de kamer van Sem! Je hebt er duidelijk plezier in! :) Inderdaad bescheiden buikje nog! Leuke foto's van Sem!
    @Nike: Je bent ook veel meer in beweging he met zo'n kleine. Eet je wel nog hetzelfde? Ik heb zelf nu meer kcal nodig als voordat ik een kleine had. ;) Zat toen heel veel, nu toch veel actiever.
    @wonder: Ja, echt baby af. Mooie meid trouwens! En heel leuk om te zien dat ze loopt! Met vallen en opstaan, hihi.
    @gwn: vervelend zo dat getob met Gwn. Prikjes kunnen veel invloed hebben op een kindje hoor. Zeker die BMR hoor je wel verhalen over. Ze krijgen zoveel tegelijk ingespoten, bah. Hoop dat ze snel weer de oude is, zeker nu je zo moe bent. Fijn dat die kamer gelijk beklonken is. ;)
    @regenboogje: Ja, Stan wil echt zeker weten wat hij niet mag van jou. Kwestie van volhouden :D
    @kwebbel: He toch, beterschap meid!!

@slapen: Mark begint in de ochtend een uur langer te slapen (tot 7 uur) en dan hoeft hij nu nog maar 1 slaapje tussen de middag. Hij is dan wel op om 17uur. Nog een beetje wennen dus.

@hier: M'n ex en ik voelen ons er beiden wel ok bij hoe het nu loopt. Ondanks het wel wennen is, denken we onze weg er wel in te gaan vinden. Ik vind het enorm cool van hem dat hij mij m'n dromen gunt zonder hem!! Verder ben ik afgelopen vrijdag bij een kdv hier vlakbij wezen kijken met zl en het sprak me zeker aan, de mensen die er werken en de sfeer! Dus als ik dichtbij werken zit, dan schrijven we ons daar in.

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gwn: Wat een geweldige leuke reactie van de vk!
    Hihi, dat zou leuk zijn, een jongetje! Het kan ook wel, gezien jullie klusgedrag natuurlijk :D
    En wát leuk dat je man zo lief reageerde op die kamer! :D

Escal: Toch fijn he, zo'n zonnebril op sterkte ;) :)

Wonderteam: Wat een geweldig filmpje, leuk!!!

Reina: Fijn dat het zo goed gaat!

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hmm gezellig avondje op de bank, sem huilendjes op de babyfoon en niet stil te krijgen (extra fles, tandespul, temp is goed, luier is niets mee aan de hand enz enz) en maar regelmatige pijnlijke harde buiken hebben :(
    bah, gezellig mijn reet!

*sorry voor de ego, moest er even uit*

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: als je het niet vertrouwt, wel de vk bellen he?

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    tnx meid, lief van je. is nu zo vaak dat ik er niet meer in geloof dat er wat aan de gang is, als het heel erg word zal ik het wel doen hoor :)

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag allemaal!

Vandaag hebben we het druk, we passen de hele dag op Eva, dochtertje van vrienden van ons (ze is nu 8 mnd). En natuurlijk loopt het slaaptechnisch helemaal om-en-om met Thijs en Eva...
    Vanochtend lekker gewandeld, en nu slaapt Thijs, Eva zal vast binnen nu en een uur gaan slapen en dan is Thijs weer wakker.
    Vanavond gaan we bij andere vrienden eten en spelletjes spelen.

Escal; hoe is de nacht verder gegaan?

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    klinkt druk ja! wel grappig dat ze zo om en om slapen zeg. jammer dat ze dan niet zoveel kunnen spelen samen...

nacht is goed gegaan, mister e heeft sem overgenomen (werd weer wakker) en ik heb geslaaaappeeeen, oooh was er pas om 12.30 uit vanmiddag:p kan goed 2 jaar geleden zijn dat ik dat gedaan heb, dus had het echt nodig. buik is nu ook voor het eerst weer eens zacht ipv keihard (was de laaste 2 maanden standaard hard, zelfs gyn vond het opvallend haha) toch wel goed dus, beetje rust :)

hopelijk vanacht een doorslapende sem en geen last van mijn buik. ben benieuwd

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Gwn: Wanneer heb je de echo ook alweer? Deze week toch?? Spannend inderdaad! Komt goed hoor. Heb super goed gevoel! En je bent hondsmoe, dus ook een goed teken!
    Oh fijn zeg dat man zo lief reageerde!!
    Wow Amy heeft wel een lange ruk gemaakt! Diet zo dat normaal nooit? Dan zou ik inderdaad ook wel ongerust zijn en even omhet hoekje willen kijken.

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Whaaah die Fay. Leuk zeg! Geweldig filmpje!
    @Escal: Nou dat had je duidelijk nodig meid! Ook goed voor het kleine hummeltje!!
    @Chikai: Succes vandaag! Wel druk zo allebei om en om. Maar ook wel weer gezellig!
    @Reina: Goed gevoel bij kdv is erg belangrijk! Dus fijn dat je er eentje hebt gevonden. En natuurlijk helemaal fijn dat het goed met je gaat!

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Oh Mees is de laatste paar dagen zo vrolijk! Heerlijk!
    Hij kan zich ook ineens weer heel goed zelf vermaken. Komt dan af en toe even knuffelen of wat brengen, maar gaat dan weer lekker zijn eigen gang.

Zometeen lekker gourmetten met twee vriendinnetjes! Zin in!

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Nike: Lekker zeg! Heerlijk! Gourmet ze straks, lekker met vriendinnen bij elkaar!
    @Escal: Goed dat je lekker hebt kunnen uitrusten en dat je buik nu ontspannen is. Ik hoop dat de harde buiken minder worden en Sem rustig!

15. wonderteam

meiden, ik kom morgen reageren.

Ik ben nu chagrijnig ,moe en belabberd en heb een mega drukke dag op mijn werk gehad :(

Ik kruip mijn bed in en verheug me weer op een nacht doorslapen die ik al MAANDEN niet heb gehad. bah :(

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: Meiske meiske meiske.... hoop zó dat je lekker kunt doorslapen vannacht!

Escal: Super! He he.... nu hopen datje op de een of andere manier toch meer rust gaat krijgen, doet je buik een hoop goed ;)

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Oh héérlijk! Wauw, meteen al meer ontspannen in je buik! Dan is het zeker wel goed om even bij te slapen. Rust doet blijkbaar wonderen.
    @Nike; Lekker zeg! Een vrolijke Mees! Mocht ook wel na die mopperdagen, niet dan? Fase voorbij.... check! :D
    @Wonderteam; Och arme... ik ga voor een goede nacht duimen! Anders zelf even een nachtje ergens anders gaan slapen? Is dat niet een keertje wat?
    Haaaaaaahahhaa GE-WEL-DIG filmpje. Ze lijkt wel kats bezopen, haha :D
    @Reina; Leuk een goed kdv. Fijn dat je je goed voelt.
    @Gwn; Oeh lekker! Maar tegelijk ook eng hé! Maud sliep zaterdag ook 2u en 15m, doet ze nooooooooit! Wil dan ook graag even kijken maar doe het expres niet, straks word ze wakker.
    Niet gedaan dus :D;)
    @Ingoc; Whaaa, al 9 weken! Schiet lekker op! :D:D

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: en, was t gourmetten leuk? Ik heb a.s. vrijdag de echo, nog een paar dagen zenuwen bedwingen dus ;). Hoop zó dat ze dan 'echt' wat kunnen zien, een kloppend hartje dus. Want als dat niet zo is, weten we nog niks.
    Wat fijn dat Mees nu weer zo vrolijk is! Genieten is dat he.

@Wonderteam: ik hoop zo dat de nacht beter was voor je! En dat filmpje van Fay is idd geweldig!!!

@Hier: Amy is gelukkig weer helemaal beter, en weer gewoon gezellig. Wel is ze heeeeeel erg haar eigen wil aan het ontdekken. Ze wil altijd ALLES wat wij hebben (hete thee/koffie/ons eten (ook als dat hetzelfde is)), wil veel zelf doen, en vaak weet ik niet wat ze wil ;). Maar als ze haar zin niet krijgt, is het blèren geblazen. Vind het best moeilijk om dan consequent te blijven, vooral in een openbare gelegenheid.
    Gisterochtend werd ze alweer om 06:00 wakker, wat ik echt niet van haar gewend ben, dus ik denk dat haar ritme in de war is. Misschien ben ik nu een ontaarde moeder, maar ik vind het écht te vroeg. Dus naar haar toe gegaan, getroost, luier gecheckt (heeft nogal uitslag weer), weer getroost, liedje gezongen, beetje melk gegeven, etc. Uur mee bezig geweest, maar toen heeft ze nog wel 2 uur liggen slapen. Ben benieuwd hoe het vanochtend is gegaan (ik was al om 06:30 de deur uit, toen hoorde ik haar wel een beetje).

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    pfff.. mag ik even van me afzeuren? Ik weet dat de dagen vanzelf voorbij gaan en het vanzelf vrijdag wordt, maar wat valt het wachten ZWAAR!

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja Gwn, daar mag je over zeuren. Wat duren de dagen dan lang hé!

Deel Deze Pagina