@Wonderteam: Ik hoop ook dat je vannacht lekker geslapen hebt. Kan Fay echt niet een keer uit logeren of zo? Of je man die alles doet? Soms is het goed om even een stap terug te doen en de teugels te laten vieren. Hoe lastig dat ook kan zijn. Want dit gaat ook niet. Maar ja @Gwn: Fijn dat Amy weer beter gaat, nee hoor helemaal niet ontaard, je bent er een uur mee bezig geweest, dus juist goed. En ja, je mag klagen, die eerste weken vond ik ook zo moeilijk dat wachten!! Misschien zoveel mogelijk met je gedachten en je hartje bij je kleine frummeltje zijn. Tja, je moet iets toch?
@gwn, klaag maar raak meid! is erg moeilijk dat wachten! maar denk maar zo, voor je het weet ben je aan het wachten om de kleine uk in je armen te houden (weet het, heb je nu niets aan maar kon niets anders bedenken om je een hart onder de riem te steken...) @hier, wauw, sem is niet wakker geweest vanacht!!!!! whoeehooeeeee helaas denk ik wel dat de prikjes aan gaan slaan, verhoging en vieze luiers... maarja, hopelijk voor de kerst voorbij dan!
Escal; o, heerlijk zeg, zon fijne nacht geslapen!! Nike; fijn dat Mees weer zelf zo lekker kan spelen, Thijs helaas nog niet echt Hopelijk is hij ook snel weer in die fase aanbelandt! Heb je lekker gegourmet? Was het gezellig? Wonderteam; ik hoop dat je heerlijk hebt kunnen slapen vannacht! Het is je gegund!!! Gwn; die fase van Amy herken ik hier ook,alles willen hebben waar jij of papa net mee bezig bent troost je, het is maar een fase Ja, de dagen zullen voor jou vast heel lang duren veel bezig zijn, dan gaat de tijd lekker snel voorbij! Hier slaapt Thijs meer dan anders, wellicht dat dit zijn reacties op de prikken zijn, maar verder eigenlijk niets bijzonders. Hopelijk blijft dat zo! Vanochtend even boodschappen gedaan, toch weer de helft vergeten. Vanmiddag nog maar even wandelen en dan langs een supermarkt. Verder geen nieuws eigenlijk. Gisteren hadden we even twee kindjes: Thijs en Eva (dochtertje van vrienden, daar hebben we de hele dag opgepast). Was gezellig! Toen Eva haar fles niet helemaal leeg had gedronken, propte Thijs het nog een keer in haar mondje zo van "Die is nog niet leeg, kom, drinken!"...
Knijn: het was ook echt grappig, Thijs keek er echt zo verbaasd bij van "Het is nog niet op hoor!"... Het was zo wie zo wel aandoenlijk om te zien hoe ze op elkaar reageerden.
haha wat grappig zeg van die fles! wat zal eva gekeken hebben whahaha hier heeft sem nu 39 graden (normaal 36.8) dus zetpilletje gegeven en nu even soepje eten. luiers zijn ook echt vies, wauw nog nooit gezien zo, bah hopelijk net de laaste gehad, nu al 5 gehad vandaag :S
Escal: Dat gaat lekker met Sem Hopelijk knapt ze snel weer op! Gwn: Klagen mág! Vrijdag duurt ook gewoon nog zóoooooooooooo lang! (Ik vind donderdag al lang duren en dan te bedenken dat dat mijn derde echo alweer wordt!)
@Escal; Yek! Niet cool! Ach, bekijk het van de andere kant; alles wat ze nu uitpoept, doet ze met de kerst niet meer
@Wonderteam: Oh hoop zo voor je dat Fay en jij goed hebben geslapen! Morgen wordt ze geopereerd toch?? Succes alvast! @Gwn: Jaaaaaah wachten duurt lang. (Ik weet er alles van, al wacht ik ergens anders op....). En zes uur is vroeg he. Hier laatst ook een paar dagen achter elkaar. Maar gelukkig nu weer 7 uur. (klopt even af) Hopelijk bij jou ook snel!
@Escal: Bah bah. Hopelijk blijft het hierbij. Dan valt het nog mee. Af en toe een luiertje verschonen is nog wel te doen toch (oh ja en Sem erbij natuurlijk). Oh toch ook verhoging lees ik. Hopelijk gaat dat snel beter! @Chikai: Hahaha die Thijs. Leuk he dat ze vanalles ontdekken. Hier gaf meest laatst zijn knuffel al wat te drinken. En ook nog gewoon bij de mond van de knuffel. Vond ik best knap en oh zo schattig!
@Hier: Gourmetten was super gezellig! Heerlijk gegeten. En trouwfoto's gekeken van haar bruiloft waar ik getuige was. Leuk leuk leuk! (Waren er wel heeeeeel veel: 500. Dus op eind wel beetje zat....)
@Nike; Jeetje 500 foto's! Dan ben je er wel een beetje zat van ja, haha. @Wonderteam; Oh ja! Morgen mag Fay geopereerd worden! Tenminste... is ze beter? Hoop het!
thnx lady's voor jullie lieve reacties Fay is gelukkig maar 2x wakker geworden, dus al met al waren het "2 redelijke relaxte nachten" Vannacht zal heftig worden ,ze mag geen fles meer hebben als troost ( ze moet nuchter blijven) en daarmee luid deze mama ook einde oefening in met het flesje melk. Maanden heb ik het gedoogd als ze van slag was en nu krijgt ze hem echt niet meer. Ook is Fay weer helemaal opgeknapt , dus woensdag kan ze gerust geopereerd @nachtje uit slapen, ja eigenlijk zou dat een goed idee zijn. Misschien toch maar eens doen haha. @knijn, whaha idd ze lijkt wel kats bezopen ja. @gwn, oh wat kunnen ze dan ondernemend zijn en alles wat ze zelf willen. Gelukkig is ze verder opgeknapt. Tuurlijk zeur je niet. Wachten duurt ook lang,zeker voor zoiets @chikai, haha wat super zeg van Thijs en die fles. Nu al heerlijk behulpzaam mannetje @nike, woendag wordt Fay geholpen. Vanmiddag moeten we alleen even naar de anesthesist. poeh ja,kan me indenken dat je het na 500 foto's wel wat zat ben ja haha. @escal, hoe is het nu met Sem?
Goeiemorgen! wonderteam; dat is dan inderdaad een goed moment om te stoppen met de fles, nu moet ze wel nuchter blijven ja. Sterkte alvast met de komende nacht en morgen natuurlijk! Nike; O, 500 foto's valt nog mee, wij hadden ongeveer 2500 foto's.... (2 fotografen die vrienden van ons zijn hebben de hele dag door geknipt). En je zei op fb een lange dag vandaag; succes!!
@wonderteam, spannend dan vancht! mag je trouwens ook geen water geven, anders kun je misschien een slokje geven uit de fles?? en succes alvast voor morgen meid! @nike, alle 500 gezien! inderdaad veel @chikai, 2500?!? sow dat is inderdaad erg veel, wel leuk om alles van de dag op foto te hebben natuurlijk @hier, 6de was de laaste, zal wel leeg zijn geweest hihi vanmorge werd ze netjes wakker met 36.1 en nu 36.7 dus weer netjes op haar eigen temp. hopelijk kruipt het niet meer omhoog en was het dit, viel dus uiteindelijk nog reuze mee verder net bij de vk geweest. alles was weer goed. moet wel eerder bellen met de harde buiken, volgens mij maakte zij zicht drukker dan mij hihi
Sorry meiden, heb het op moment druk met van alles en nog wat. Ik hoop binnenkort weer mee te kletsen en lezen.
Goeienavond! @Nike: pfoe, 500 foto's vind ik wel heel veel om te laten zien ja! Dat er veel geschoten worden, ok (hier ook zo'n 1500), maar om er dan 500!!! te laten zien vind ik wat overdreven eerlijk gezegd. Hier een boek van gemaakt, wat iedereen op eigen tempo door kan bladeren. En voor de ceremoniemeester een apart klein boekje met highlights (en voor de ouders ook, maar dan een andere) @Regenboogje: succes met alle drukte, we zien je wel weer verschijnen! @Escal: mooi dat het goed was bij de VK! @Incog: vind het idd nog een erg bescheiden buikje, maar komt misschien omdat je van jezelf erg slank bent zo te zien? @Buik hier: erg opgeblazen, en heb ook het idee dat de andere kilo's die ik kwijt was er overal meteen weer aanzitten . Maar ook wel eigen schuld; als ik niet mag lijnen snoep ik meteen weer teveel . @Wonderteam: heel, heel veel succes en sterkte morgen!!! Fijn dat de nacht mee viel. @Paloe: hoe is het nu met Liam?? @Hier: pfoe, Amy moest vanochtend weer 'gewoon' om 07:30 wakker gemaakt worden. Ik hoop dus dat ze haar eigen ritme weer te pakken heeft en mama morgen ook lekker een beetje uit laat slapen (sorry voor degenen bij welke elke nacht drama is... ). Verder ook alles prima hier. Ben nog steeds zo moe (logisch), maar toch wezen sporten vandaag. Maar man, man, kan me niet concentreren, val soms echt letterlijk bijna in slaap en kom nergens aan toe. Maar ik zal niet klagen; ben allang blij met wat 'kwaaltjes' .
@incog, zie inderdaad nog niet veel babybuik, maar wel een heel mooi setje (als ik zo vrij mag zijn) echt heel gaaf! @gwn, jaja, zwanger he, krijg je dat (desalnietemin wel vervelend zo moe)