Even snel, want ik moet zo weer naar een vergadering... Incognito; je ziet nog weinig buik nee, maar dat komt nog wel! wel leuk om zo die foto's weer te maken trouwens! gwn lekker verdiend uitrusten dan na het sporten! succes en sterkte met alle kwaaltjes..! escal; dan moet je ook echt wel rustig aan gaan doen he meid, die baby moet nog even blijven zitten hoor!! Vandaag heeft Thijs z'n guppy 1 diploma gehaald, was leuk. (ik spam even wat foto's...)
Hey meiden! Ik haak hier even in en hoor het graag als ik belangrijke dingen heb gemist.. Met Liam gaat het weer goed, maar hij moet nog wel een hele tijd (t/m februarie) ab nemen en een aantal keer op controle komen in Utrecht en Apeldoorn
Wonderteam superleuk filmpje! en Chikai leuke foto's! En incog, heb ik nou een buikfoto van je gemist?
We zijn trouwens gisteren met Liam naar het cb geweest en volgens hun is hij nu (zonder luier) 10280 g en 78 cm In het ziekenhuis (met luier) was hij 10400 g en 82 cm en thuis hebben we die lengte ook gemeten, dus daar houden we t maar bij
Chikai, proficiat met het guppy diploma leuke foto's Gwn, hopelijk kan je morgen een beetje uitslapen. Succes met de kwaaltjes. Paloe, heftig zolang ab. Weten ze ook hoe Liam eraan gekomen is? En hoe zijn jullie erachter gekomen?
Nike: 500 foto's?! Zou ik ook een beetje zat van worden op t eind hoor Wonderteam: Sterkte komende nacht! Escal: Whahahaa, eens kijken wat voor setje ik aan had En ja, zo vrij mag je wel zijn hoor Gwn: Ik geloof wel dat er niks uit je handen komt en dat je zo moe bent, dat had ik ook heeeeeeeeeeeeeel erg! Chikai: Geweldig die kerstkaart! En leuk, dat diploma! Zo jammer dat het met een tweede allemaal niet zo makkelijk meer gaat... Wat ziet hij er wijs uit op die laatste foto, leuk! Paloe: jaaaaaaaaaaa, jij ziet het ook! 'Babybuik': Meiden, voor mij is die buik ontploft! Hahahaha Het is echt al heel wat, dit had ik geloof ik met 13 weken of zo bij O
Morgen gaat V op school trakteren! Precies één week voor zijn verjaardag, maar na donderdag is het vakantie en donderdag hebben ze kerstviering, dus dan kan het ook niet Leuk hoor.... Wat wordt ie al groot zeg
Paloe; he, welkom terug! Hoe is het met jullie nu na deze heftige tijd? 't Was niet niets zeg, pfff... Het is nog wel lang, ab nemen tot februari, maar ik neem aan dat het nodig is... En druk met je studie, las ik op fb? Incognito; wat leuk zeg, wat gaat Valentijn trakteren? En tja, met een 2e lijkt me bijv. babyzwemmen ook lastiger, al wil ik het t.z.t. wel proberen te doen. Thijs vindt (normaal gesproken, gelukkig vandaag ook!) het zwemmen wel erg leuk...
@paloe, welkom terug meid! wat vervelend dat je nog zolang aan de gang moet met de ab maar gelukig is hij wel thuis, lijkt me zo'n opluchting! sterkte alvast met de komende maanden @incog, veel plezier vandaag!!!!!!!! @chikai, proficiat, eerste diploma wat leuk! en ook erg leuke foto's
@Chikai: leuke foto's zeg! @Paloe: fijn dat het goed gaat met Liam, en tja, die ab, dat moet dan maar. Belangrijkste is dat ie beter wordt, en dat ziet er dus goed uit! @Hier: wow, Amy is alweer 15 maanden vandaag! Vandaag dagje thuis, morgen nog werken, en dan is het vrijdag!
Gwn: Alweer 15 maanden, dat gaat zo snel he Wow.... ! Escal: Dankjewel Chikai: uitdeelzakjes met rozijntje, zo'n rolletje druivensuiker en een toetertje Not much, mja, het was te zeer kort dag helaas
Waarschijnlijk via een wondje... wij hebben geen wondje gezien maar het hoeft maar heel klein te zijn.. Wij zijn erachter gekomen omdat hij zijn arm helemaal niet meer gebruikte, leeg wel een stuk touw wat aan hem hing.
Met ons gaat het goed hoor! Alleen moe We zijn allebei tussen kerst en oud en nieuw vrij, dus even uitpuffen. Al heeft mr paloe na de vakantie tentamens, fijn die planning.. En we maken ons financiele zorgen nu echt duidelijk is wat we er volgend jaar per maand op achteruit gaan.. Mja, komt vast wel weer goed allemaal
Incognito; 't is toch prima, het hoeft niet veel te zijn hoor, een aardigheidje is leuk! Paloe; o, dat klinkt als erg druk ja...Fijn dat jullie straks even vrij zijn met z'n allen! Oei, en financiële zorgen zijn zeker niet fijn, waar ga je er dan zo op achteruit? Hier; weer gewerkt, kerstpakket opgehaald (koffiepakket, dus in mijn geval echt niet handig).. en vanavond weer naar school voor de musical. Drukke dag dus.