Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jij ook een drukke dag! succes nog!

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    phoe, is inderdaad nogal achteruit zeg! :(

3. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Paloe, lekker even bijkomen met z'n allen. Jee dat is veel wat jullie achter uit gaan.

Wonderteam, hoe is het gegaan vannacht en vandaag?

Incog, is toch een leuke traktatie :)

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Las op fb dat alles oed is gegaan vandaag! Fijn!
    Hoe is de nacht in aanloop naar vandaag gegaan?? Doorzetten nu he!!
    @Gwn: Oh kwaaltjes heerlijk toch! Maar moe moe moe is super vervelend. Kan je het nog wel een beetje voor je houden??
    En lekker dat Amy gewoon weer lang slaapt 's ochtends. 7.30 uur is hier echt uitzonderlijk.
    @Escal: Fijn dat alles goed was bij de vk!! En inderdaad gewoon bellen hoor met harde buiken. Woe weet is het wel een keer een teken....
    Fijn dat Sem weer is opgeknapt!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Leuke foto's! Vooral de kerstkaart vind ik erg schattig! Kan me voorstellen dat het even heeft gekost voor deze gemaakt is.
    @Paloe: Fijn dat met Liam alles weer goed gaat. Wel lang ab nog zeg! maar het is voor een goed doel. Heerlijk dat hij ruim voor de kerst gewoon weer thuis is.
    @Incog: Hoe was het trakteren van V vandaag??
    Buik is echt nog bescheiden hoor. Maar kan me voorstellen dat het voor jou anders voelt!

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: Kan me voorstellen dat je moe bent. Vooral met alles met Liam en dan nog doorgaan met werk, tentamens enz. Respect hoor.
    Oh financiele zorgen is niet leuk! Moeten jullie echt gaan bezuinigen? Al enig idee hoe je het aan gaat pakken?
    @Gwn: Wow alweer 15 maanden!!

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Ik ben moe!!! Vannacht maar 4 uur geslapen. Ik lan wakker tot ongeveer kwart voor 2 en om kwart voor 6 werd Mees alweer wakker (vroeg voor hem hoor). Bah. Op tijd erin vandaag.
    Ik lang trouwens wakker omdat we gisteren een hele drukke dag met werk hadden. Moest duidelijk alles even verwerken. Heb ik wel vaker. Wel super irritant.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nike: Dat is een korte nacht zeg! Slaap lekker :)

Verder ben ik het even kwijt meiden, sorry... Ben zo zenuwachtig voor morgen, heb om 15 u echo, moet bijna overgeven van de zenuwen, ik lijk wel gek ;)

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel, tijd om te slapen!
    @Wonderteam; Las dat het goed was gegaan, hoe ging het zonder fles afgelopen nacht?
    @Nike; Das een kort naggie! Slaap lekker!
    @Incog; Spannuunnndd!! Had ik bij Maud ook altijd hoor, doodzenuwachtig! Vooral de eerste paar echo's, brrrr!
    Komt wel goed schatje! ;)
    Veel plezier morgen! :D

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Fay heeft aardig relaxed geslapen, wellicht ook nog door de narcose? Om 21.00 werd ze wakker voor het speentje en om 01.20 werd ze wakker voor de fles melk. Ik heb haar die uiteraard niet gegeven en alleen maar een slokje water en hele lichte ranja gegegeven. Ook een zetpil ,want ze moet 3 dgn lang elke 6 uur een zetpil. Dan was ze even gesust ,maar begon toch naar 10 min weer. Ik heb volgehouden en de fles niet gegeven. 55 min later gaf ze het op en is ze gaan slapen tot 7 uur.
    Ik ben eigenlijk heel tevreden :D

Gisteravond schrok ik nog even ,want het begon toch nog iets te bloeden uit de neus en het was geen oud bloed. Gelukkig stopte het snel weer.

Nu gaan we doorpakken en hopelijk heeft ze met een paar dagen door dat de fles melk er echt niet meer in komt en slaapt ze gewoon lekker door na een slokje water of nog beter wil ze helemaal niks
    :D
    Toen fay gisteren om 13.30 weer eetlust had heeft ze: 2 donker volkoren boterhammen gegeten en 3 mandarijnen, om 17 uur at ze 250 gram spaghetti en nog 50 gr rookworst en om 18.30 nog 3 donker volkoren boterhammen . Hoezo eetlust hahaha

Thnx dat jullie allemaal zo meeleven!!

Hier krijg ik de hele dag visite en vanavond heeft Mason kerstdiner op het kdv.
    oja en Fay heeft kies nr 2 door: stand is nu 5 tanden en 2 kiezen.

@regenboogje,neem lekker je tijd :)
    @gwn, hé wat rot het die vermoeidheid :( ohhhh 15 maanden alweer ,echt wat snel gaat het hé.
    @chikai, joehoe, wat goed van Thijs!! Ga je nog verder met zwemmen? Leuke foto's hoor :) ohjaa een koffiepakket is niet echt wat als je gek op thee bent. Hier zou een koffiepakket enorm in de smaak vallen :D
    @paloe, fijn dat het zo goed gaat! Wat lang AB zeg. Heb ze al enig idee hoe het allemaal precies is ontstaan? * edit* lees nu verder. Jemig dus het zou door een wondje kunnen. Zo zie je maar weer hé hoe er allemaal dingen kunnen gebeuren ,zonder dat we dat eigenlijk snel kunnen waarnemen. Ja gaan jullie er volgend jaar veel op achteruit? Wij in totaal zo'n 175 euro per maand. Gelukkig is dit maar tot 1 mei, dan gaat Mason namelijk naar school en vallen er enorm veel kdv kosten weg. oh lees het al jullie ook 200 euro. Wat balen al die kosten hé :(
    @incognito, jaaaaaa je ziet al een heel klein beetje :D Had je nou vandaag nog een echo? Hoe was het trakteren van V? oja lees nu vandaag de echo. Snap je zenuwen wel, toch altijd weer spannend.
    @nike, oeehhhh dat is een hele korte nacht :( Hopelijk heb je afgelopen nacht een betere gehad!

11. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Incog: succes met je echo vandaag! En ja, elke keer weer spannend, zeker bij jullie nu natuurlijk! Maar komt helemaal goed :). Er is al een boel te zien nu he, met bijna 10 weken?!

@Wonderteam: oh, wat fijn dat Fay zich er zo goed doorheen geslagen heeft! En het valt me idd reuze mee zoals je het opschrijft met die fles; het is wel even wennen natuurlijk, dus het zal even doorzetten nodig hebben ja, komt goed, en dan kan je EINDELIJK ook weer lekker de hele nacht slapen ;).
    En WOW! Wat heeft ze veel gegeten! Denk dat ik dat zelf nog niet eens op zou krijgen ;).

@Nike: oeps, dat is wel een erg kort nachtje! Vannacht beter gegaan?

@Tanden: het is dus wel 'normaal' als er na een paar tanden eerst kiezen komen? Hier nu 5 tanden en de 6e zit er echt aan te komen, maar kiezen nog niet gezien (ook niet naar gekeken eigenlijk...)

@Hier: nou, Amy heeft het uitslapen echt opgegeven denk ik, maar met 07:00/07:30 mogen we ook niet klagen natuurlijk; is heel normaal voor kids, zij was eerder abnormaal met haar 09:00/09:30 :). Gelukkig werd ze vanochtend gewoon weer kletsend/zingend wakker, ipv huilend.
    Lag gister in bed en werd opeens verschrikkelijk zenuwachtig voor de echo.. Heb het bewust weggedrukt, want wilde graag slapen, en de echo is pas morgen... Zal nog wat worden vanavond/vannacht ;).

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ja we hebben allebei onze rekeningen en/of gemaakt. Van de rekening van mr paloe gaan we alle automatische afschrijvingen doen en van mijn rekening de rest. Dan kunnen we precies zien wat er nog is. Het gaat wel lukken hoor:) Maar we moeten inderdaad wel bezuinigen en weten nog niet zo goed waarop. We kopen al weinig kleding enzo en zijn al 3 jaar niet op vakantie geweest..

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Knijn oei wat een korte nacht!

Wonderteam WOW wat heeft ze goed gegeten! Super zeg! En heerlijk dat het zo goed is gegaan!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog ook hier, heeeeeeel veel succes met de echo! Hoe vond valentijn het trakteren gisteren?

Hier: Olaf heeft vanavond kerstdiner op school, zo leuk! Hij heeft er ook echt al zin in!:D

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @onderteam, wat fijn dat het zo goed is gegaan!
    @paloe, leeeuuuk, veel plezier alvast :)
    @incog, veel plezier vandaag! geniet er van he!

16. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Chikai; Nou zeg, wat een vervelende biebjuffrouw. Dat ze blij zijn dat jullie boeken komen lenen.
    Dan hebben jullie Thijs en Eva wel steeds in een lekker warm bedje kunnen leggen.
    Leuk dat Thijs deed "helpen" bij het flesje geven van Eva.
    Leuke foto's trouwens.
    @Gwn; Fijn dat deze zwangerschap zo goed voelt. En lief dat je man zo enthousiast reageerde op het voorstel van het kamertje.
    Zeker mag je "zeuren" dat de dagen voorbij kruipen. Gelukkig is het nu alweer donderdag.
    @Pc; Hebben jullie ook vaker dat je niet op zp kunt of op hyves of dat je de filmpjes niet kunt zien? Hier wel last van en vraag me af of het met het trojaans paard van laatst te maken kan hebben.
    @Wonderteam; Had ik al gezegd dat Fay inderdaad helemaal baby af is? Ik weet het niet meer.:(
    Hoe is het gisteren en de nacht ervoor gegaan?
    Fijn dat het zo goed gaat mat Fay. Kan me voorstellend dat je geschrokken bent van de bloeding.
    @Escal; Fijn dat je een paar nachten lekker hebt kunnen slapen.
    @Nike; 500 foto's van en bruiloft is inderdaad veel.
    @Paloe; Fijn dat het weer goed gaat met Liam. Dat is wel nog een hele tijd ab.
    Lekker dat jullie straks bij kunnen komen.
    Phoe, dat is inderdaad veel wat jullie moeten gaan missen.:(
    @Incognito; Veel succes bij de echo vandaag.

@Hier zijn de kerstkaarten de deur uit. Even een dagje rust. En even een ochtend bijlezen wat ik allemaal gemist heb.
    Vandaag ga ik denk ik een beetje luieren en wat kleine klusjes doen. Manlief komt vandaag laat thuis van de kerstviering.
    Stan begint steeds meer te los te lopen en achteruit te kruipen.;) Ziet erg leuk uit. Ook probeert ie steeds meer zelf. Legt ie een sok over zijn voet waar ik net de andere aangetrokken heb.

Zometeen eens kijken of ik ook in de club bij kan lezen.

17. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Leuk trouwens al die kerstdiners voor de kids.

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    even een vraagje, sem slaapt al vanaf een maand of 8 oud niet meer altijd door maar begint nu echt de spuigaten uit te lopen. moet er nu geregeld 6 keer per nacht uit, vaak ook nog eens ruim een half uur bezig dus reken uit hoeveel slaap dat is.
    we hadden het ritme al strakker gemaakt (acht in de ochtend eruit, 1x per dag max 1.5 uur slapen, avondritueel incl badje) maar heeft uiteindelijk dus maar 2 nachten gewerkt :S
    begint me nu echt op te breken. nachten van max 2 uur aaneengesloten nu op het einde van de zwangerschap is bijna niet te doen...

sorry voor lang verhaal maar hoop dat iemand tips heeft (of dat het een fase is..??) Op het cb heb ik het aangekaart en daar zeiden ze dat ze dan waarschijnlijk gewoon wakker was dus daar kon je niets aan doen als eruithalen (zie jij het voor je, met de kleine om 1 snachts al opstaan ?!?!? dat zal leuke gevolgen hebben voor het ritme)

hmm hopelijk hebben jullie tips, alvast bedankt, zit er echt even doorheen qua energie nu :(

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff het is loodzwaar..Olaf ging pas doorslapen toen hij ruim 2 was..
    Wij hebben altijd aangehouden: pas na 7 uur naar beneden, eerder gewoon pertinent niet. We haalden hem er ook niet uit, hoogstens om even een knuffel te geven als hij heel erg overstuur was. Anders gingen we naar boven, gaven hem zijn knuffel en speen en dan gingen we weer. Ging hij huilen dan wachtten we een kwartier, dan weer knuffel, speen en instoppen en weer weg. En ga zo maar door.. toen we daarmee begonnen was het op een gegeven moment gedaan met het wakker worden snachts..

Hopelijk heb je er wat aan!
    Wij zijn toen ook de nachten gaan verdelen.. de ene nacht sliep ik met oordopjes in, de andere niet. (ik word eerder wakker dan mr paloe)

Ik zou zeker niet doen wat het cb tegen je heeft gezegd en het maar gewoon accepteren! rare 'tip'!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ohhhhh jeses ik heb morgen examen en echt MEGA zenuwachtig..:(

Deel Deze Pagina