@Gwn; Gefeliciteerd!! Ik heb het vaak genoeg gehoord en gelezen hoor, dat de termijn nog wel eens verschilt. Daarom doen ze ook pas de echte termijn echo met 11-12 weken, dat is niet voor niks. Zo blijkt. Komt goed, deze beeb blijft echt wel zitten!
Nee, hebben ze gewoon niet meer gemeten! Terwijl ik 100% zeker ben van mij ei, net als jij.... Ik krijg over 2 weken de termijn echo.... Jou ukkie zit écht goed hoor!
Hierbij nog even de echofoto met de meting erop. Nu ga ik ff een tukkie doen, ben zoooooo moe . Bekijk bijlage 210565
Kwebbel dat is fijn nieuws! Van harte gefeliciteerd met je contract!! Doglover fijn dat jullie toch een leuke kerst hebben gehad, en groot gelijk, stel voor Huub maar even een eis, nu gaat jouw gezinnetje voor hoor! Hopelijk komt de kleine uk snel! Fijn dat je overdag nog wat kan rusten, die nachten zijn zo ook niets Wonderteam; kijk, goed zo, die fay! 's Nachts zonder melk.. Heerlijk, leuk dat je ging zwemmen! Escal ach die kleine uk plaagt je nu al Dat wordt dan wat! Hopelijk worden de weeën snel weer minder!! Nike; oh, ook al zo herkenbaar, hier ook een mannetje die echt alles gaat uitproberen. Consequent blijven!!! En volhouden, de aanhouder wint! Thijs is voornamelijk gericht op knopjes, dus ook nog niet op stekkers (gelukkig). Knijn Thijs eet erg weinig, maar groeit goed. Hij eet s middags maximaal 1 boterham, maar vaak nog minder. s Ochtends eet hij wel vaak een ontbijtkoekje. Gewoon uitproberen of ze meer wil ze geeft vast zelf wel aan wanneer ze genoeg heeft. Gwn; het hartje klopt, dat is nu even het belangrijkste hoor meid! Die termijn trekt straks vast wel weer bij . Maar ik kan me wel voorstellen dat je er een beetje zorgen over maakt Slaap lekker!! We hebben vanochtend een nieuwe stoel bij de Ikea gekocht voor op Thijs zn kamertje (dat hadden we al veel eerder moeten doen!) thijs hielp mee klussen lekker in de doos spelen, maar ook echt met een schroevendraaier papa nadoen. Echt leuke fotos gemaakt! En Thijs had het heel goed naar zijn zin. De komende tijd ben ik minder online, we hebben zaterdag oliebollenbakactie met scouting; tussenstand is nu 4750 verkochte oliebollen Die allemaal vers gebakken en thuis bezorgd gaan worden zaterdag Ik zit in het organiserend comité, dus dat is de komende dagen even flink wat werk. En volgende week maandag t/m vrijdag gaan we met drietjes een midweek weg, dus dan ben ik ook wat minder online.
@chikai, leuk dat klussen! zie de foto's graag voorbij komen hoor @gwn, hier ook elke keer een andere termijn, op den duur zou ik als ik de termijn van de vk aanhield zelfs posi gestest hebben voor mijn ei! uiteindelijk netjes bijgetrokken in de combi met een klein meisje ipv hollands glorie. ik geloof ook in een plakbeeb hoor meid! @incog, bel de vk ook niet meer alleen als ik denk dat het echt begonnen is, angst is er nu ook niet meer omdat ik alweer 36 weken ben, scheelt veel hoor. gyn zei ook dat het niet heel erg was mocht de kleine nu komen (maar natuurlijk liever na de 37!) dus we zien het wel (en als ze al wat doen mogen ze van mij af en toe wel komen hoor hihi) @hier, lekker rustig dagje vanochtend in de stad geweest voor pampers (actie etos 25 voor 3 pakken en mocht de lihl bon van 10 euro erbij inleveren!!! nog eens leuk kopen) vooral omdat de bon dus 2 keer pakt, en bij wehkamp en bij etos (ik dacht niet geschoten altijd mis) lekker nederlands ben ik he haha
Gwn: Mooie foto zeg, wauw!!!! Escal: Hahahahah, ik weet zó wat je bedoelt! Ik dacht vandaag de hele tijd dat je ieder moment kan gaan bevallen.... Telkens als er een sms binnenkwam dacht ik; hee, die is vast van Escal. Gek.... zul je zien, komt ukkie 2 ook 'pas' na 39 weken of zo Chikai: Leuk zeg, wat een mannetje is het dan alweer he, als hij zo mee gaat helpen! Succes met bakken!!!!!
Incog, dank je voor de info. Nog een vraagje weet je of huisdieren wel in het huis mogen blijven tijdens het reinigen?
Die van ons waren geloof ik wel gewoon binnen (MrIC heeft het gedaan, ik mocht niet vanwege de zwangerschap) maar ze hebben er niks aan overgehouden hoor Lijkt me alleen wel beter als ze gewoon lekker eventjes naar buiten kunnen of zo....
Gwn, wat minder dat je nu al duizelig bent. Gelukkig dat het goed was met de beeb. Bij Ylva wisten we door inwendige echo's precies wanneer de eisprong geweest was en toch wijkte de echo's de eerste 10 weken altijd een paar dagen na beneden af. Geen zorgen om maken zoals incog al zegt dit is een plakbeeb Wonderteam, leuk hè dat lopen hier wordt ook alleen nog maar gelopen. En inderdaad wat zien die kleertjes er dan leuk uit
Opvoeden, Ylva wil hier de hele tijd aan de kerstboom rammelen of de ballen eruit halen. Eten, ik kan blij zijn als ze een halve boterham op eet.
Escal; ik heb hetzelfde gedaan! Bon bij de wehkamp ingeleverd en bij de etos afgelopen week... rasechte nederlanders he!
@Incognito: Fijn dat je je huis hebt gezuiverd, ik heb dit ook weleens gedaan. Niet eens vanwege geesten, maar vanwege zware energie van mezelf of mensen die waren geweest. @all Onze kerst was gezellig, 1e kerstdag samen gegeten, we vonden het alledrie fijn. Vooral Mark bloeit helemaal op als we met z'n drieen zijn en wij genieten daardoor natuurlijk ook. We hebben toch maar samen een heel mooi mannetje op de wereld gezet en dat is heel bijzonder en blijven we van genieten! Ook al gaan we niet meer samen door. @Doglover: Fijn dat je nu makkelijker richting bevalling gaat. @Gwn: vervelend van je duizelingen, hopelijk wordt het beter @Nike: Ik zou niet elke keer herhalen dat het niet mag. Gewoon kalm blijven en steeds wegpakken tot hij het zat is. Als je er opgewonden door raakt, blijft hij doorgaan. (hier werkt het zo) Hoe bozer ik wordt, hoe feller hij wordt, daar ben ik vanaf gestapt.
@all: hoe zit dat toch met die bonnen van lihl? Ik heb er hier nog twee voor pampers 2+1 gratis (10 euro korting dus), maar er staat duidelijk op 'niet geldig in combi met andere acties'....??? Dat is het even voor nu, gaan naar de schouwburg, manlief en ik! Bedankt voor de geruststellingen en complimenten op de echo. Vind hem zelf ook erg leuk, zo met de dooierzak een eind weg en navelstreng dus goed zichtbaar. Fijne avond allemaal!
@Gwn: Jaaah mooie echo!!! Zit vast goed hoor! Gefeliciteerd!! @Chikai: Wow lekker druk zeg deze week. Zag het al op facebook. Wat leuk dat Thijs heeft geholpen! Ben wel benieuwd naar een foto!!
@Gwn: Veel plezier in de schouwburg! Waar ga je heen of ben je geweest als je dit leest?? @Reina: Wat fijn dat je een leuke kerst hebt gehad met z'n drietjes! Fijn dat het zo kan allemaal hoor!
@Chikai; Veel plezier op jullie vakantie! En bak ze @Gwn; Leuk zeg! Ik wil hier binnenkort ook samen wat plannen, veel te lang geleden.
@Hier: Mees was vandaag ubervrolijk. Zo gezellig als ie was. Lekker af en toe knuffelen en verder heerlijk spelen (en af en toe ondeugend zijn). Hij begint ook eindelijk interesse te krijgen in lopen! Hij loopt aan mijn vingers en achter een houten babygym....Heb net filmpje op facebook gezet. Eens kijken of jullie hem vanuit hoor ook kunnen zien: IMG_0244.MOV - YouTube