Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    proficiat met je nichtje sarah!!!

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Is de 21ste trouwens de datum van de meeting of is het nog niet zeker? hoe waar wat wie enz? ik kan misschien wel maar moet om 17.00 uur op mijn werk zijn dus ligt aan de tijd en plaats. zou erg graag komen dus als het vroeg op de dag kan zou mij ideaal uitkomen... hoor het wel :)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Hier ook nog de maxicosi:) Fijn dat de echo weer goed was! Ik ga de volgende zwangerschap ook onder begeleiding van de gyn doen. Mag ook niet anders van mr paloe:)

Zweerknopjes moeten eigenlijk 6 weken in, maar volgens de juwelier maakt die ene dag in week 5 niet uit:)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    thnx!:d

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    tot na t weekend! Wij gaan eerst de ringen ophalen in Duitsland (zijn net gebeld dat ze klaar zijn:D) en dan door naar t huisje dus.... tot na t weekend!:D (whoohoo, dan zijn we in ondertrouw!:D;))

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jeeeej, geniet ervan meid!

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje :D Veel plezier in het huisje!
    O ja, ik zou het ziekenhuis gewoon blijven stalken, net zolang tot ze je zo zat zijn dat ze je dossier geven. Je hebt er recht op, dus gewoon blijven aandringen!

Escal: Wat fijn dat alles goed is met de kleine! En groot gelijk dat je bij de gyn blijft! Wat tof zeg zo'n pa :D

Had al een aantal keer aan de huisarts gevraagd of ik nog een keer een recept voor syntocinon mocht (oxytocine neusspray voor de toeschietreflex), omdat het zo lang duurt voor de melk toeschiet en Jelmer dan al zo over de rooie is dat hij niet meer wil drinken. Maar dat vond hij nergens voor nodig, omdat 9 maanden bv wel genoeg was.
    Gisteren was ik bij een bv-avond van de VBN en toen zei de lactatiekundige dat ze wel een briefje voor me zou schrijven, dus nu heb ik toch nog die neusspray gekregen :p Hopelijk schiet de melk weer wat sneller toe en kan Jelmer weer rustig drinken, want hij raakte er steeds gestresster van en ik dus ook.

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; gefeliciteerd met je nichtje! Lijkt me raar dat je broertje papa is. Ik heb ook 2 broertjes en kan me er nog niet veel bij voorstellen, hun als papa (zijn ze ook nog niet hoor :))
    Veel plezier het weekend en met ondertrouwen ;) Gaaf dat de ringen klaar zijn!

@Elena; juujj voor de goede echo!

@Kwebbel; Noh, wat een rare huisarts! Je zal hem wat..... 9 maanden wel lang genoeg, pfuh! En dat bepaal jij?
    Goed dat je het uiteindelijk nog gekregen hebt via de lk!!

@hier; terug van het zwembad. Er waren meerdere kinderen dus Maud trok meteen haar pruillip toen we binnen waren. Eerst ook huilen in het water, tja.... ga echt niet meteen weer naar huis. Later verhuisd naar het peuterbadje, hier begon ze het toch nog wel leuk te vinden. Tussendoor nog wat gevoed (wat redelijk lukt met mijn nieuwe -niet al te mooie/maar hij past :p- bikini) en daarna toch even weer in het grotere/drukke bad. Toen vond madam het leuk, spetteren en er kon zelfs een lachje af :D

In de auto in slaap gevallen, ze was al wakker vanaf 10 uur dus al 4 uur wakker. Net thuis en meteen in bed, ze ligt nu nog te kletsen....

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Soms word ze huilend wakker, soms niet... Heb ik dus niks aan ;)
    Wil wel proberen het ritme van wakker worden & eten erin te houden. Daarna is het even liggen/rollen/spelen in ons bed, aankleden en naar beneden om te spelen en pap te eten. Meestal is ze dan wel doodmoe en ligt ze na een uurtje alweer in bed om weer 2 uur te slapen. Ze is dus nog echt wel moe!
    Pfff, lastig!

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @Knijn; Je bedoeld Escal ;) Voor zover ik weet ben ik niet zwanger hoor ;)

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

If you like pina coladas. And getting cought rain. If your not into yoga. If you have half a brain. If you like making love at midnight in the dunes on the cape. Than Im the lady you have looked for. Write to me and escaaaaaaaaaaaape

Ben een lamsstoofschotel aan het maken en luister Barry Manilow :D

12. CherryAyden

Paloe gefeliciteerd wat leuk!!! En geniet van je weekendje weg en de ondertrouw, joepie!

Escal fijn dat de cam aangekomen is! Laat maar weten of hij goed werkt ;). Batterij duurt wel lang om op te laden!

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whoeps! :)

Ik bedoel inderdaad Escal... :D

14. CherryAyden

@Kwebbel oooooh wat sneu voor Jelmer, mammas melk niet snel genoeg paraat :D. Hopelijk helpt dat spul!

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Vanmiddag ging het voeden super, even 1 spraytje in mijn neus en binnen een minuut, hoppa.....melkie voor Jelmer!

Cherry: You're in a good mood :D haha, gezellig hoor, zingend koken!

Nike: Ah, wat sneu dat Mees zo moest huilen. Merk het hier ook wel een beetje, Jelmer huilt niet als ik wegga, maar klampt zich wel als een aapje aan me vast als ik hem af wil geven.

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi!!

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    heerlijk nummer, helaas dus geen pina colada's aan het maken ;)

cam werkt :D helemaal happy escal hiero!

@knijn, dankje :)

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Reina; Stan is nu ongeveer 10 en een halve maand. Hij is dus inderdaad een beetje ouder.
    @Nike; Kan me voorstellen dat het even slikken was toen Mees het op een krijsen zette.
    @Knijn; Het is inderdaad heel apart dat hij zich geheel gedraagt alsof er nooit iets gebeurt is. Maar dat hadden we in het ziekenhuis al dat ie wel heel erg makkelijk was. Ach voor ons is het wel erg fijn.;)
    @Paloe; Wel fijn dat je alternatieve kapsels gevonden hebt die je leuk vindt. Kan me voorstellen dat je toch wel ervan baalt.
    Het zou me ook nieuwsgieriger maken dat je dat verslag maar niet mag inzien.
    Hij gaat meestal echt naar bed na de laatste fles. Die is tegenwoordig ergens tussen half 8 en half 9. Normaal gesproken ging hij even slapen na het spelen na het avondeten en voor die laatste fles. Nu is ie ook moe, maar weigert ie te slapen.
    Wat goed dat Liam zelf ging staan in de box.
    Gefeliciteerd met de geboorte va Sarah.
    @Escal; Wat heerlijk dat de echo weer goed was.
    @Kwebbel; Fijn dat de spray zo goed werkt.

19. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #439 Nike, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    @Autostoel: Ik heb eigenlijk geen idee welke we hebben. Van mijn nicht gekregen. Eentje van Maxicosi en ik denk een goede, want mijn nicht is van duur en goed :D
    @Regenboogje: Applausje voor Stan die het zo goed doet!!
    @Reina: Wat fijn dat Mark zijn humeur top is op het moment! Ook altijd goed voor je eigen gemoedstoestand.:)
    @Knijn/Maud en het vroege wakker zijn: Geen idee wat je ermee moet. Sorry! Mijn broertje was vroeger altijd om half 6 wakker. Dat ging pas over toen hij ging puberen....oh sorry dat soort verhalen moet ik natuurlijk niet vertellen ;).
    He wat leuk zeg dat het zwemmen uiteindelijk geslaagd was! Hmmm is Maud nog in slaap gevallen of had ze genoeg aan haar hazeslaapjes (ik haat hazeslaapjes omdat ze meestal genoeg zijn hier en Mees dan dus niet meer wil).
    @Kwebbel: Helemaal niet raar dat je er moeite mee hebt dat hij meer naar papa toe trekt op het moment. Het schijnen fases te zien (ja het is wat met al die fases....). Maar daarom niet minder rot.
    Oh wat goed zeg dat die neusspray meteen helpt! Jelmer ook weer lekker vrolijk aan de drink!
    @Paloe: Kan me heel goed voorstellen dat je juist nog nieuwsgieriger wordt naar je dossier als je het niet mag hebben. Wat rot en inderdaad stug doorzetten! Je staat in je recht.
    Fijne vakantie!! En knappe Liam! Wat goed!
    En van harte gefeliciteerd met je nichtje!
    @Escal: Wat leuk zeg met je vader shoppen! Dat hoor je niet vaak :D En weer een goede echo! Jippie ajee!
    @Cherry: Hmm lamsschotel. Jammie jammie! :p

@Hier: Nog even gebeld naar het kinderdagverblijf en gelukkig was ie alweer lekker aan het spelen.
    Toen ik hem in de middag kwam halen, kwam ie heel enthousiast naar me toe :) om daarna op mijn arm de hele tijd te schaterlachen :D. De schat!
    Maar de verlatingsangst is echt goed aanwezig. Net in bed was het ook weer raak. Maar meestal is het dan genoeg als mijn vriend en ik wat tegen elkaar praten op de bovenverdieping en daarna een van ons nog wat blijft rommelen. Nu gelukkig ook.

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi,

Ik had jullie een tijdje geleden toch vertelt van mijn vriendin die al 17wkn zwanger bleek zonder dat ze het wist en ook nog eens een tweeling.
    Nou gisteren is ze bevallen van 2 prachtige zoontjes (jayden en Stef) echt zo cute zijn ze. Heb je gewoon ineens 2 van die hummeltjes.

Gisteren is ook onze wasmachine helaas overleden :( vandaag een nieuwe besteld en die komt gelukkig morgen. Wel balen, want is toch altijd weer een smak geld.

Fay blijft hier heel hard en gefrustreerd oefenen om te gaan staan. Kruipen is ze nu weer niet aan het proberen, ze is drukker met proberen te staan.

@kinderstoel, hier ook de maxicosi priori.
    @Nike, bedankt voor je schema. Ga het straks even doorkijken. Wat voor kleding draag je overigens met hardlopen? Oh wat naar hè als ze zo overstuur zijn.
    @regenboogje, ja dat korstje zal er dan tzt vanzelf ook wel af vallen. STan dus ook lekker druk met zijn ontwikkeling zo te lezen.
    @knijn, mijn ervaring is dat je toch bar weinig aan die slaapcyclus kan doen. Ze doen het toch allemaal hoe ze zelf willen. Alleen leuk is anders :(
    @Paloe, een heeeeeeel fijn weekend toegewenst! En van harte met je nichtje! Superleuk. Goed zeg van LIam
    @kwebbel, helemaal niet raar hoor. Hier overigens precies omgekeerd en is het echt vasthouden aan mama.wat idioot zeg van de huisarts
    @escal, heerlijk weer een goede echo

Deel Deze Pagina