Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nike: wat leuk, dat filmpje! En hij loopt al goed achter die babygym zeg :D

2. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Nike: Leuk filmpje!

3. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Nike, handig z'n babygym :) leuk filmpje

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @nike, leuk filmpje!!
    @lihl bonnen, is inderdaad niet met andere acties maar meestal nemen ze de bonnen toch aan :D bij etos was de bon met de actie van 3 voor 25 nog maar 5 euro waard zeiden ze (dus 3 pakken voor 20 euro) maar de tweede keer dat ik kwam gaven ze gewoon 10 euro korting. geen pijl op te trekken, gewoon proberen (net doen alsof je achterlijk bent helpt heel goed :p )
    @boterhammen, sem eet er al een hele tijd 2 (2 sneetjes) in de ochtend en middag. soms met soms zonder korst (ligt denk ik aan het brood, laatste tijd eet ze wel vaker de korst op)
    @hier, 3 x is dus niet de regel :( merk wel; dat ze sneller inslaapt! dus is wel al iets gewonnen, ga wel gewoon door want heb het idee dat het van al onze acties het beste werkt

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nike; leuk zeg, Mees doet loopt al lekker weg zo!!

Escal; inderdaad, gewoon vol blijven houden! Jij wint dat hoor!

Reina; wat fijn dat jullie met z'n drietjes het toch ook gezellig hebben,ook al ga je niet samen verder, dan is het voor iedereen zo optimaal mogelijk toch zo?

Zo, hier de boodschappen voor de komende dagen in huis. Morgen oliebollen bakken en daarna 's avonds komen onze vrienden met Eva, wij vieren gezamenlijk oudjaar en ze blijven bij ons slapen. En dan op nieuwjaarsdag de familieronde af....

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: leuk hoor, dat ie zo lekker aan het lopen is!

@Oud/Nieuw: ik geloof dat manlief en ik besloten hebben de avond tv-kijkend in bed door te brengen :). Dan om 00u natuurlijk wel ff vuurwerk kijken, maar verder niks. Hij had zelfs geen zin om zelf vuurwerk te kopen dit jaar: niks voor hem! Ook nieuwjaarsdag hoeven we 'gelukkig' niet de hele familie af; we hebben net iedereen met Kerst gezien. Wel veel bellen natuurlijk.

@Hier: heb zin om van alles in huis te doen, maar mijn lijf werkt niet mee. Nu zit ik dus te dubben... toch doorzetten en proberen, of lekker in bed gaan liggen met een kop thee? De films van vanavond zijn ook niet veel soeps geloof ik :(. Ik denk dat ik probeer eerst nog even wat te doen, om dan lekker vroeg onder de wol te gaan.

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @oud en nieuw, hier ook lekker tv avondje op de bank :D heerlijk!
    @gwn, lekker met een kop thee in bed, van de rust genieten meid! en inderdaad, niet veel op tv vanavond!
    @hier, manlief is met de jongens op stap dus avondje alleen op de bank met tv laptop en alcohovrij rosebier :D

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een rust hier zeg...

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    buikje 36+1
    is nu weer wat aan het groeien volgens mij!

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    en even een beetje vergelijken met de andere zwangere dames onder ons ;)
    dit was mijn buikje met 11 weken :p

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    tja, dit is het dan he *even terug op wolk* dat ligt nu boven in bedje en rent morgen weer de hele kamer door
    *1 dagje oud*

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    sorry voor fotospam :) hou er mee op en ga naar bed, truste :D

13. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Escal, wouw wat een mooie buik heb jij. Zo lief die foto van Sem is bijna niet te geloven dat dat nog helemaal niet zo lang gelden is.

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje :)
    en inderdaad raar he, zo klein en lief waren alle beebs van ons :)

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Haha ik opende net de laatste pagina als eerste, zag de foto en dacht: Waaaah Escal is bevallen! Maar het is Sem hahaha. Wel heel lief zeg. Over een paar weekjes of nog minder ligt er weer gewoon zo'n mupke bij je!
    @Gwn: Ach gewoon lekker niet te veel doen hoor en je niet schuldig voelen. Die energie komt overeen aantal weken wel weer terug!

@Hier: Mees heeft de smaak te pakken en loopt nu ook achter de loopkar. Gaat echt al heel hard en goed. Zomaar ineens van de ene op de andere dag. En lol dat ie dan heeft!

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Daar dacht ik ook al aan, ik kreeg de laatste pagina als eerste. Haha :D
    Wat een mooie buik zeg! Jeetje, je was bij 11 weken ook al best groot ;)
    @Nike; Wat leuk, alsof het kwartje dan ineens gevallen is he. Maud gaat steeds meer los lopen, heel bedachtzaam. Leuk om te zien, ze kan het ook goed!

17. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @chikai: Ja dat is ook zo :)
    @Gwn: beetje laat, maar ik stem voor gaan liggen als je lijf dat wil :D
    @escal: ik ben ook alleen vanavond. lekker rose biertje, denk dat het voor mij witbiertje wordt.
    @nike: genieten! Hier loopt hij er ook achter, leuk he!

Begint het bij jullie ook al te knallen? Hier al behoorlijk. Gelukkig slaapt zl er lekker doorheen!

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: leuk juist, die foto's! En idd al een behoorlijke buik met 11 wk, dacht al dat die van mij gewoon achterlijk groot was ;).

@Lijf: hmm.. ik weet het niet, als ik zou gaan liggen steeds als mijn lijf dat wil dan kom ik bijna niet meer overeind ben ik bang ;). Maar ik doe wel rustig aan hoor. Het is echt een heel onbestemd gevoel: heel erg weeïg, maar niet overduidelijk misselijk ofzo. En het lijkt alsof mijn lijf denkt 'hmmm... weeïg, dan zitten we vast op een boot ofzo, laat ik ook maar draaierig worden' ;). En ja, dat huis komt wel weer. Maar de jaarwisseling is toch zo'n 'mijlpaal' he? Die grijp ik dan aan om 'met een schone lei' te willen beginnen. Dat had ik rond de geboorte van Amy ook, en toen kwam er ook niks van terecht. Tja, mijn hoofd en lijf willen niet altijd hetzelfde, ben van nature geloof ik ook best lui, dus dan schiet het niet zo op :D.

@Knallen: hier ook al redelijk ja. Van Amy ook nog geen schrikreacties bemerkt gelukkig (ook buiten niet).

@Nike: leuk joh! Grappig he, dat het opeens zo snel gaat als ze iets ontdekt hebben. Die van een vriendin van mij (wordt 3-1 1 jaar) loopt sinds kort los, en kruipt meteen bijna niet meer. Kan eerlijk gezegd niet wachten! Amy is in mijn omgeving echt de laatste die gaat lopen, terwijl ze de oudste is. Net zo lui als haar moeder ;).

19. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Nike, leuk hè als ze lopen kunnen ze er gelijk geen genoeg van krijgen :). Ylva loopt hier de hele dag rond en sinds een paar dagen loopt ze de trap op.

Knallen, hier ook al behoorlijk. Maar wij hebben boven rolluiken waardoor je het boven amper nog hoort.

20. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hier, we hebben het bed van Ylva op de oude plaats terug gezet en nu slaapt ze alweer in stuk beter. We willen het huis ook gaan reinigen volgend jaar en dan hopen dat ze er helemaal geen last meer van heeft.

Deel Deze Pagina