Escal: Niet te geloven, zo'n buik al met 11 weken (hier zie je nog steeds niet veel méér dan de laatste buikfoto en ik ben vandaag precies 11 weken) en dan nu maar zo'n klein buikje Wel heeeeeel mooi vind ik hem hoor! En die kleine Sem, lief zeg! Nike: Wat cool dat Mees de smaak zo te pakken heeft zeg! Gwn: Gewoon lekker aan toegeven, dat huis komt wel weer! Ik begin nu pas weer een beetje energie te krijgen...! Diana: Ik hoop dat het reinigen gaat helpen, zo zielig als ze bang zijn!
haha nee dames, dat was inderdaad sem *lol* tnx voor de lieve reacties op mijn buikje en buik. was inderdaad al erg groot met 11 weken maar is op den duur gestopt met groeien leek het wel haha. maar wilde eigenlijk even komen om jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar te wensen! en natuurlijk eine gooje roetsj! (een goed uiteinde) xx
hoi Nou Fay heeft wel wat moeite met slapen nu met het vuurwerk.Die verwacht ik vanavond nog wel beneden. @knijn, Fay wordt niet meer heel overstuur wakker,dus heb wel het idee dat dat door de buisjes komt. Hopelijk blijven de verkoudheden/ontstekingen nu ook heel lang weg. haha hier met regelmaat 3 boterhammen tussen de middag @gwn,ook hier nog even. super weer een goede echo. Ik kan me je angst indenken ,maar het komt vast helemaal goed. @chikai,hoe is het bakken gegaan? Veel plezier met jullie midweek weg! @escal,haha dat is voordelig shoppen dan met de luiers. Overigens moeten de etos-filialen ze vanuit het hoofdkantoor zelfs verplicht aannemen. ( gebeurd helaas niet altijd) Mooi buikje! ohhh mooi hé die eerste foto's @reina, fijn dat de kerst zo geslaagd was @nike, wat een leuk filmpje en wat loopt hij er al goed mee. @diana, fijn dat het slapen alweer iets beter gaat. Had ze overigens overdag ook problemen met slapen
Fijne (en veilige) jaarwisseling iedereen! En natuurlijk alvast alle goeds en veel gezondheid, liefde, geluk, plezier, etc. voor 2012 . Vind het wel bijzonder dat er een aantal zwanger het nieuwe jaar in gaan, is voor mij ook de eerste keer!
Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling, met rustige kindjes hoop ik! Hier de oliebollenactie met een record afgesloten, ruim 1000 stuks meer dan vorig jaar: 5900 verkocht!! Nu gezellig avondje met vrienden en Eva, morgen familiebezoekjes... Hopelijk wordt voor ons het nieuwe jaar een zwangerschap! (net als voor een aantal andere dames, ik duim ervoor!)
Bah . Zou dus de jaarwisseling gezellig in bed doorbrengen met manlief; beetje tv kijken enzo (tot 12 uur dan, dan natuurlijk proosten en vuurwerk kijken/buren gelukkig nieuw jaar wensen, etc). Maar hoe zit het nu... manlief is happy achter zijn computer, en wil er niet achter vandaan. Heb hem heel duidelijk laten weten dat ik daar NIET blij mee ben, maar het helpt niet. Hij wil 'ff alleen zijn ding doen'... Pffff... nou vraag ik je! Niet dat ik O&N nou zó speciaal vind, maar het is toch weer een mijlpaal, en maar 1x per jaar. Bah, heb er ff de balen in . Edit: hij is zojuist bijgedraaid, we gaan nu lekker samen tv kijken. Hij heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat ie 'wel erg achterlijk aan het doen is'. Ter compensatie mag ik morgen (weer) uitslapen
@Gwn; Ik kan je echo-foto nu groter zien op fb, het lijkt idd alsof ze een stukje vergeten is met het meten
Ook hier een gelukkig nieuwjaar!!!! Wat wel grappig is; dit is dan wel de derde op komst, maar ook mijn eerste zwangere oud&nieuw! V besloot namelijk wat eerder te komen dan verwacht en werd dus op de valreep in t oude jaar geboren
Ik testte 2 jaar geleden op oudjaarsdag positief, ik ging toen dus zwanger het nieuwe jaar in, helaas werd dat toen een miskraam.
Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop ook dat het jullie goed bevalt , en voor iedereen dat jullie wensen uit mogen komen.