Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

*volgens mij is het oorlog boven mijn hoofd*

ohnee het zijn zoonlief en nichtjelief ,die heuuuuuuul druk schreeuwend, gillend en kletsend met Thomas de trein aan het spelen zijn. ( die zo nu en dan van de rail flikkert en dat gebonk hoor ik dan weer)

2. wonderteam

@ knijn ,je hebt het je gewoon verbeeld :D;):p

3. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, zou het? Am I losing it? :(
    Even terugkijken...

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yup, i'm losing it... ;)

Tis weg :-|

5. wonderteam

whhhaaa :D multiple personality?

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yep! Letterlijk :p

;)

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #4507 Reina5, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Oooo, er zijn meer krijsende kindjes, gelukkig! :D

Hier ook is meneer het steeds vaker niet eens met wat hij te eten krijgt. Eerst schuift hij het bord weg en dan gaat hij er heftig naar wijzen. Probeer ik of hij toch nog een stukje lust, gooit hij het weg, schuift het weg. Dan wijst hij naar mijn eten, dat wil hij dan altijd wel, maar zo werkt het natuurlijk niet. Vandaag schoot ik even uit m'n slof omdat hij de beker melk zo hard uit m'n hand duwde dat alle melk over de grond ging. Na ja. Dus ja, hier ook opvoeden. Ik vind het echt wennen aan een baasje met meer ballen ;). Gelukkig hier ook veel knuffels die hij komt geven, dat is dan wel weer fijn :D

Gisteren cb, M is 82 cm en 11,32 kilo. Qua lengte bij de bovenste lijn en qua gewicht nu tussen gemiddeld en bovenste in. Dus hij is wat molliger geworden, was eerst altijd gemiddeld met het gewicht. Tja, vind het niet gek als je ziet wat hij naar binnen schuift. Vooral ontbijt en avondeten heeft hij niet snel genoeg.

@Gwn: mooi echo zeg!

@hier: Het contact met m'n ex is toch wat minder vriendschappelijk geworden, ik merk dat ik nog te veel vervelende gevoelens heb naar hem om echt op 1 lijn te gaan zitten. Dus samen dingen ondernemen zie ik voorlopig niet meer zitten. Gewoon als twee volwassenen ieder ons eigen leven leiden en daarnaast natuurlijk overleggen over M. Het voelt beter. Dat vorige was dan gewoon zo'n tussenfase waarin je toch nog niet helemaal wilt toegeven dat je uit elkaar bent en vooral niet voor je kindje ;). Dat vind ik dus echt het lastigste voor M. dat we uit elkaar zijn.

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @knijn, hoe ging het na het middagslaapje? hopelijk is ze nu wat beter te pas (en anders hopen op een fase)
    @reina, lijkt me inderdaad moeilijk om toe te geven dat het zo is. Hoe is M eronder? begrijpt hij het?
    @krijsende kindjes, hier ook een duidelijke eigen wil en sinds gister bijt ze!! heeft het nu 3 keer gedaan en zetten haar dan ook direct uit de situatie (klinkt liever als in de box ;) ) ze zegt dan zelf ook auwwauw en gaat met het vingertje van mag niet dus hoop echt dat het snel over is :(

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Ging wel beter, ondanks dat ze maar een uurtje sliep. Grmf...
    Maud heeft manlief ook 1x gebeten. Hij reageerde zo 'boos' dat ze het tot nu toe nog nooit weer heeft geprobeerd. ;)
    @Reina; Oef dat is even lastig. Maar daar vinden jullie je weg ook wel weer in.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Krijsende kids: Hier nog zo één hoor ;) Heeeeeeeeeeeeeel normaal, maar leuk is het niet ;)

Knijn: hoe is het nu met jou krijsertje?

Wonderteam: Ben benieuwd of het peuterbed bij jullie ook zo goed gaat helpen, hier gaat het super!

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Incog; Krijsertje slaapt. Gek genoeg gaat het nu aan het eind van de dag beter als 's ochtends. Eerder was dat juist andersom.

@Peuterbed; Lijkt me zo vroeg? Waarom kiezen jullie nu al voor een peuterbed als ik vragen mag?

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog geen sorry! Ik vind het goed om te weten, zodat we er bij de controles bovenop kunnen zitten! En nee natuurlijk was het niet fijn om te weten te komen, maar wel beter!

Escal haha wees even realistisch.. je bent 37 weken en PAS 11 kg aangekomen! De meeste vrouwen zijn na de bevalling al weer 10 kg kwijt, tel uit je winst! Conclusie: je bent hartstikke slank gebleven!

Knijn dan komt het niet omhoog met g.oogle;) En die tests die heeft hij al wel gehad, maar daar was niets in te zien, dat moet een aantal maanden lang steeds worden herhaald:)
    HIHI idioot;) (plezier)

Gwn we zitten in het wkz in Utrecht met de controles dus het zullen goede artsen zijn;)
    Geweldig die eigenwijzigheid;) En super die echo!

Balen zeg van de bijtertjes!

All: idd, het eerste stukje van het verhaal van J.ill komt precies overeen met dat van Liam.. We hopen dat het bij dat eerste stukje overeenkomst blijft en natuurlijk dat J.ill helemaal geneest
    Hier: Liam heeft vandaag zijn yoghurt zelf gegeten! Foto volgt:D

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D!

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @paloe, wat een leuke foto :D ennuh, tnx :) vind zelf 11 wel veel maar is misschien ook gewoon netjes, hou in iedergeval de 10 kilo eraf wel in mijn achterhoofd ;)
    @bijtertje, gelukkig dus niet de enigste. tips zijn welkom. nu is het dus boos zeggen niet bijten en weg zetten.

nu voetjes omhoog :)

xx

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Noh.... idioot? Ikke?? Valt wel mee toch? ;):p
    Leuke foto!
    Spannend dan, al die onderzoeken. Gelukkig nemen ze het wel serieus.

@Escal; 11 kilo? Kind, waar héb je het over! Ik ben tijdens de zwangerschap van Maud 24 (!!!!!:$) kilo aangekomen! Ik woog op het eind 86 kilo :)
    En alles was er zo weer af :D Ik weeg nu weer netjes 60kg, heb zelfs 58kg gewogen.
    Komt vast wel weer goed (en in vorm :p)

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Nou noem je mij idioot maar in jou bericht is het woord 'vrouwen' klikbaar. Als ik erop klik kom ik op een dating-site. Tsss ;)

:p

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gelukkig maar!

Nou, dat peuterbedje is gewoon een gevoel. Bij V. verklaarde iedereen ons voor gek,, hij was ten slotte pas 9 maanden. Maar........ hij sliep in ons bed, in het bed van mijn ouders, in het bed van mijn zusje, ons logeerbed, noem maar op. Alles wat geen spijlen had, of zo was afgebakerd (want het campingbed weigerde hij ook). Peuterbedje hadden we nog staan, moest alleen even geschilderd worden, dus was makkelijk zat uitproberen. En huppa, meteen vanaf de éérste nacht ddat hij daarin sliep, géén problemen meer...

Bij O. duurde het voor ons wat langer eer we erachter waren, maar ineens ging het lichtje bij me branden, omdat hij tijdens ons weekendje weg wel bij mij (in het grote bed) sliep, maar niet meer in zijn campingbedje en de ellende bleef doorgaan. V. gaat toch over naar een groter bed en ons logeerbed is gewoon een goed bed (auping spiraal en auping binnenveringmatras) dus ook dit was eenvoudig uitproberen en ja hoor; O slaapt nu supergoed! Nu is hij af en toe wel wakker en probeert ons uit (zoals vanavond, de apekop, maar helaas voor hem hebben we een camera), maar hij slaapt nu van 19 tot 8u, meestal zelfs tot 8.30uur.

En ja, het is vreselijk vroeg en ik ben er ergens ook helemaal niet zo heel happy mee, maar als het goed is voor je kind, is het voor jezelf al snel goed ;)

Meestal slapen ze zeker tot een jaar of 2/2,5 in een ledikantje...

Zo, dat was mijn epister :p

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Paloe: Wat een ge-wel-di-ge foto van Liam! Hahahaa, lekker ding is het ook!

Escal: 11 kilo is hartstikke weinig! Wat ben je bij Sem aangekomen? Hier in totaal ook 25+ aangekomen bij V., bij O. maar 10,5... Zit momenteel weer op het startgewicht van V., dus het komt best goed met die kilootjes van jou hoor!

Knijn: Je hebt gewoon een freaky computer!

19. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waaaaahahahaha, jaaaaaaaaaaaa DAT IS HET! :D:D

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx voor je verhelderende verhaal wb peuterbedje ;)

Deel Deze Pagina