@Incog: fijn dat de echo goed was! Heb je de nub zelf beoordeeld, of ook hier op het forum gevraagd? . Ben écht benieuwd! Ik zie nog steeds alleen een meisje, vooral ook toen je het over het voelen had enzo. Spannend! Zie je het pas bij de 20-weken echo, of gaan jullie een geslachtsecho doen?
@Paloe; Wat leuk dat Olaf al vriendjes en vriendinnetjes op school heeft. @Incognito; Wat een heftig verhaal van het nichtje van je man.
@Paloe; Leuke foto @Gwn; Lekker nog een extra echo. @Escal; Spannend je mag nu bevallen. @Oud en nieuw; Stan heeft hier ook overal lekker doorheen geslapen.
@Incognito; Fijn dat de echo goed was. @Doglover; Hopelijk dient de kleine zich aan voordat je naar de gyn moet. @Chikai; Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
@Gwn: ik weet niet wat je echt belangrijk vind. Maar ik zou geloof ik wachten tot ze op kdv zit en dan kijken hoe het gaat en daarna pas een beslissing nemen. Of gaat dat niet? Je kunt nu eenmaal niet in de toekomst kijken. Misschien vind Amy het daar niks en misschien helemaal geweldig. @Doglover: hoop dat je met eigen vk bevalt, het is wel belangrijk dat je vertrouwen hebt. Ik had hetzelfde, alleen kreeg ik toen ik moest bevallen een waarneemster (vk's hadden net die dag een afscheid), dat klikte niet en in het ziekenhuis kreeg ik een top vk (super lief, super goed), dus je weet het nooit.
@Reina: ja, even afwachten is natuurlijk het fijnste! Denk dat ik tegen het kdv niet meteen hoef te zeggen of ze blijft (en nr. 2 er dus ook heen gaat), maar tegen de gastouder wel, als ze andere aanvragen krijgt tenminste. Dus zolang die er niet zijn kan ik het aankijken... Toch wil ik graag alvast een 'idee' hebben voor als we bij de gastouder toch snel moeten kiezen. Wij zijn nu wel het enige andere gezin waar ze voor op vangt nl, en het is toch haar broodwinning...
@gwn, ik denk ook dat afwachten het enigste is wat je kunt doen. je weet natuurlijk dan pas hoe amy het daar vind. misschien kun je wel bespreken met de gastouder dat je het erg leuk en prettig vind daar maar dat je twijfelt over het verloop bij zoveel wisseling op korte tijd en dus even wilt afwachten hoe het gaat op het kdv voor je een beslissing neemt, of ze daarbij jou dus wel nog op de hoogte wilt houden van andere inschrijvingen mocht dit er voor zorgen dat amy en beeb niet meer kunnen komen. inderdaad moeilijke situatie.... weet ook niet direct te zeggen welke van de twee prettiger is.. succes @doglover, spannende tijd nu he! hopelijk kun je fijn op je eigen manier bevallen! duim voor je dat het gewoon nog voor de afspraak gaat beginnen @hier, net ctg gehad omdat ik de beeb al 2 dagen minder en minder duidelijk voelde maar alles was gelukkig goed. morgen nog een keer en dan aansluitend naar de gyn dus weer helemaal gechecked dan
ow en bijna vergeten te vertellen, de kleine was ingedaald maar nu weer boven bekken??? en, net als sem, een sterrekijkertje. hopelijk draait ie zich nog goed voor de bevalling gaat beginnen. verder tijdens ctg ook veel harde buiken gehad (grappig om echt te zien dat het zo is ipv het alleen te voelen haha) hopelijk doen ze al hun voorwerk goed, scheelt weer bij de bevalling
Incog, gelukkig dat alles goed was. En ik denk ook nog steeds een meisje. Doglover, hoop voor je dat de beeb er snel is en dat je lekker met je eigen vk kan bevallen. Gwn,ik zou ook afwachten hoe Amy het vindt om het kdv voordat je een beslissing neemt. Escal, gelukkig dat alles goed is.
Elleke: Jeetje meid.... kleintje laat wel op zich wachten! Hoop dat je lekker vannacht gewoon bevalt, hoef je niet eens op gesprek bij de gyn Escal: Ja, van de ene kant misschien wel, van de andere kant; als het klopt dat je bij de gyn elke keer een echo krijgt, krijg ik er over 2 weken toch weer een Alweer zo'n eigenwijze zeg.... Hoop niet voor je dat deze ook echt als sterrekijkertje gaat komen, maar nog gewoon netjes op de normale manier daalt! Gwn: jeeeeeeeeeeeeeetje wat lastig! Ik weet t echt niet hoor.... Ja, voor de omgang met andere kindjes is een KDV misschien beter, maar eerlijk is eerlijk, dat leren ze bij de gastouder ook wel... Kan je hier niet mee helpen, sorry En succes! Hahahaaaaa, je gevoel zal wel gelijk krijgen denk ik en mijn gevoel daarmee ook, want mijn gevoel zegt nog steeds een meisje, al ben ik bang dat dat meer de 'Wens is de vader van de gedachte' is. Die NUB voorspelling van mij is al 3 x weerlegd door de experts hier op t forum! Dussss, afwachten nog, ben helemaal thrilled bij het idee van een meisje
Doglover heel veel succes met de laatste loodjes! Hou je ons soms even op de hoogte? Heb je al een buddy hier? Uhm..als je geen vertrouwen hebt in je zh.. waarom ga je dan niet naar een ander zh? Chikai ja vind het ook best goed van mezelf vandaag lukte het niet lekkage en telefoon die moet functioneren als mp3 leeg.. helaas.. woensdag weer.. Je hebt goed geshopt! Gwn superfijn van je werk! Wel jammer dat je zo weinig kan.. Ik kan je niet helpen met je gastouder/kdv probleem.. Hier blijft Liam bij de gastouder en gaat hij vanaf zijn 2e naar de peuterochtendopvang bij Olaf op school.. denk 2 ochtenden in de week. En de rest bij de gastouder Escal damn het wordt echt spannend nu! Fijn dat alles goed was! Nike ja ik vond het ook nog best netjes van hem! Incog ik geloof in de NUB voorspellingen! Niet omdat ik er echt in geloof maar omdat ik ook denk dat het een meisje is Superfijn dat de echo goed was Tandenpoetsen: Liam vindt het heerlijk! Als wij een tandenborstel in de hand hebben wil hij ook!
gwn; oh, wat lastig... Er is voor het kdv te zeggen dat het inderdaad met andere kindjes is, maar ik ben ervan overtuigd dat kinderen ook bij een gastouder of zelfs thuis gewoon sociaal leren worden zeg maar. (ik ben zelf nooit op een psz of kdv geweest en ik ben toch een vrij aardig en sociaal persoon al zeg ik het zelf ).... kdv is duurder, maar wel opvang gegarandeerd. Daarentegen de gastouder die je kent en wat een kleinere situatie is. Ik kan je heel moeilijk advies geven. Mijn hart zou neigen naar een stabiele zekerheid en dus het kdv, want andere opvang zoeken met vakantie, ziekte of verlof, lijkt me heel erg onhandig. Maar.... een gastouder is wel huiselijker en kleinschaliger en dat trekt me dan ook wel weer aan. Afwachten of Amy het wat vindt op het kdv kan ook en dan beslissen... Meer weet ik er eigenlijk niet op te zeggen.. sterkte met het maken van deze toch lastige keuze! paloe; oh, 1 dagje niet wegens omstandigheden en daarna weer wel, zal vast ook nog goed zijn met het hardlopen. Heb je veel spierpijn gehad?
Paloe: Ik ben benieuwd!! Mijn gevoel zegt nog stééds een meisje... mja, mijn gevoel zal me ooit toch ook wel eens bedriegen denk ik dan... chikai: In mijn album, de eerste 5 die je ziet (er staat een datum bij) zijn de foto's van vandaag
Oh, ik ga kijken! Wat een mooie echo-foto's... echt een mooi-klein-mini-meisje! (hoop ik ... ik kan dat echt niet zien.....)! Bijzonder weer hoor!
Whahahaaaaa, ik zit te stuiteren! Droomde vannacht namelijk dat vandaag duidelijk werd dat het inderdaad een meisje is (al mijn dromen, op één na, hebben me 'verteld' dat het een meisje is)... Grappig, iedereen zegt een meisje, maar denk dat dat gevoed wordt door het feit dat ik al 2 jongetjes heb Als dit een meisje is, betekent dat ons faillisement Nee serieus, wat het ook is, ben verliefd!!! En nu moet ik eens gaat slapen!!!!!!!!!!
@Incog: haha, ik stuiter vrolijk met je mee, ben zo benieuwd voor je! @Kdv/gastouder: oeps, ik bedoelde niet te zeggen dat ze op het kdv socialer zou worden hoor! Meer dat ze daar wat andere kindjes heeft dan maar 1 van haar leeftijd, en ook wat ouderen, waar ze misschien gewoon lekker mee kan spelen, dat is met bijna alleen babies toch wat lastiger
Goeiemorgen allemaal! M'n laatste vrije dag voordat ik weer moet gaan werken.... Bah bah, echt geen zin in... gwn; oeps, dat bedoelde ik ook eigenlijk niet! Het voordeel is idd wel meer speelkameraadjes en dat is wel een pluspunt... Incognito; ik hoop met je mee! Maar als het wel een jongetje is, zullen O en V wel heel blij zijn! Of willen zij ook graag een meisje? Al zal O daar nog geen mening over hebben... paloe; oh, dat is fijn, geen spierpijn! Succes vandaag met de controle!!
Chikai: O zegt natuurlijk nog niks over een jongen of een meisje, zal hem worst wezen Maar V wilt heeeeeeeeeeeeeeel graag een zusje! En die zegt overigens ook al vanaf het begin dat het een meisje is We zien het wel Natuurlijk is een jongetje ook leuk, zeker weten! Gwn: Vind het heel lastig... ik denk niet dat ik de kids nog snel naar een kdv zou doen... Ik heb gewoon geen goede ervaring met V, maar weet gewoon dat veel ouders wél goede ervaringen hebben...
@paloe, succes met de controle vandaag! @incog, ik ben werkelijk zooooo benieuwd wanneer had je ookalweer de "geslachts" echo? @hier, dadelijk nog een keer aan de ctg en even naar de gyn voor controle. sem gaat even naar mijn tante, ben zo benieuwd hoe dat zal gaan, ze kent haar wel maar is er al erg lang niet meer geweest zonder mij (en we hebben sem zoiezo altijd weinig weg gebracht dus elke keer wel spannend denk dat ze misschien 10x weg is geweest bij mister e/ mij waarvan meer dan de helft niet langer dan 1 uurtje...) verder ben ik het echt even beu, voel me de laatste 2 weken niet echt een leuke mama zoveel last en moe kan veel te weinig met sem doen, hopelijk komt de beeb snel. sorry voor klaag, maarja hoort er even bij denk ik op het einde (ben trouwens wel dolgelukkig dat ik over de 37 ben!!!! hoe zwaar het ook kan zijn soms is het heerlijk om te weten dat wanneer de kleine komt dit mag en goed is, dat gevoel is niet kapot te krijgen met de klachten hoor )