Ooooh, wat ben ik een slechte buddy... sorry sorry sorry Doglover.... Ik had haar sms vanmiddag al gekregen, maar ik snapte het niet. Er stond geen naam onder, telefoonnummer onbekend. En ik heb ook een neef die elk moment papa kan worden, dus ik wist echt niet van wie nu een meisje moest zijn..... Ik schaam me dood.... Pas op mijn sms terug "van harte gefeliciteerd, wie zijn de gelukkige papa en mama?" kreeg ik Doglovers naam terug.... Lieve doglover, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Qyana!! Wat een mooie bijzondere naam... geniet van de komende tijd!
Toch best bijzonder, doglover is de eerste van onze 'oktober-2010-mama's club' die nu van een volgend kindje bevalt... Er komen er vast nog meer
@chikai, ghehe, sorry heb ik het dus even van je overgenomen (toch makkelijk nog iemand in januari mama topic ) en inderdaad erg bijzonder he @hier, mister e is naar de mac hihi. heb echt honger (hele dag misselijk dus alleen vanavond bij het avond eten een klein beetje gegeten en bang dat ik anders vanacht weer wakker wordt van de honger, stelde hij zelf voor even te rijden toch echt een schat he)
Ach Chikai... shit happens. Je bent toch ook niet helderziend? @Hier; Grmf... liggend een film kijken met een bril is kut. De poot staat gegraveerd in mijn hoofd, auww
Escal: Ja, dat is superlief van hem!!!! Knijn: Moet je dat ook gewoon niet doen Als je zo moe bent, ga dan slapen!
Knijn; gelukkig ben ik niet helderziend nee! Daar ben ik erg blij om En nee, liggend met bril een film kijken is niet handig, dat weet ik uit ervaring. Als ik echt liggend een film wil kijken, doe ik dat meestal in bed. Zonder bril schiet ook niet op, want dan kan ik de ondertiteling niet meer lezen... Escal; oooh, wat lief! En smaakte het? Zo, de 1e werkdag zit er weer op. Het viel mee, gelukkig. Alleen nog wel drie uur na schooltijd bezig geweest met nakijken, toetsen invoeren en computerproblemen oplossen. Maar daar staat dan tegenover dat manlief net belde, om te zeggen dat hij nu al met Thijs naar huis komt (schoonouders hebben opgepast vandaag, dag geruild). Yeee! Dat valt dan weer 2 uur mee!
jup, smaakte goed vanacht trouwens weeen gehad maar zette helaas weer eens niet door denk van het inwendig onderzoek. sem was ook weer wakker, heb het idee dat ze ziek aan het worden is maar dat het niet doorzet ofzo. is wat bleekjes en moeig maar verder geen koorts ofzo... maarja hangt ook vanalles in de lucht natuurlijk. @chiaki, bah, is inderdaad het vervelendste werk he, die toetsen enz nakijken. wel leuk om te zien hoe de kids het doen maar zoveel saai werk.. gelukkig meevaller met thijs
haha, duidelijk hoogzwanger, dan krijg je dat soort dingen allemaal nog maar half mee . Ik duim mee! En als hij al open gaat staan kan het nooit lang meer duren!!! Deze komt echt voor de UD hoor!
@doglover: Gefeliciteerd meid! Mooie naam zeg! Bijzonder dat je de eerste bent van ons. Heel veel geluk met je kindje(s).
@incog: sorry, kijk ander keertje in je album, heb er even de puf niet voor (misschien te confronterend). Wel heb ik net als Gwn dat ik elke keer een meisje 'zie'.
Maakt niet uit hoor, doe waar je je goed bij voelt.. Ik denk ook echt een meisje, denk ik al vanaf het begin... ben benieuwd of ik nog steeds op mijn gevoel kan vertrouwen