WHAAAAAAAAAAAAAAA INCOG!! HOE COOL IS DAT!! EN MEISJE!!!! WHIEHOEOEOEOEOE!! @Nike; Nee, niet so's. Egg nie, veel te lang Schone zusters hebben opgepast, ging prima. Ze hebben ook al eerder hele dagen gedaan toen we een weekendje weg waren. Jeetje, ik geloof dat ik nog een keer blij ben dat onze eerste een meisje is. Lijkt me lastig als je het graag wilt maar nog niet hebt mogen krijgen...
Incog, ik ben zo blij voor je wat geweldig een meisje. Ik wist helemaal niet dat je zo snel al een geslachtsbepaling kan laten doen. Paloe en Chikai, ik hoop dat jullie volgende ook een meisje wordt. Knijn, ik ben ook heel blij dat mijn eerste een meisje is
@incog, nogmaals proficiat!!!! ben nog steeds helemaal blij voor je! @hier, bah, rot voorweeen! kan niet slapen dadelijk nog maar eens proberen... gelukkig is het weekend kan mister e beetje helpen met sem
even foto van sem en mij spammen, vond hem zo leuk! had medallion om met een foto van mijn moeder waarnaar ze echt aan het kijken was gelukkig heeft mister e foto gemaakt! zo'n mooi moment vond ik
Goeiemorgen allemaal! Escal; dat is inderdaad een mooie foto!! WOW... meestal mis je zulke momenten met een camera... Vervelend dat je zo slecht kan slapen, hoe was de rest van de nacht? Heb je nog wel wat geslapen?
wat een mooie foto! En een meisje, wat leuk! geniet er maar van! Ik ben heel blij met de 2 boys! Vooral straks voor elkaar. Maaer ik had graag lekker willen tutten en jurkjes willen kopen. Mijn man roep dan altijd, kunnen we niet betalen een meisje, dan gaan we failliet hahahaha
Ik zou ook wel heel graag een meisje willen hierna, maar een broertje voor Jelmer zou ook wel heel leuk zijn. Kan me voorstellen dat na 2 jongens de wens voor een meisje nog groter is. Manlief komt uit een gezin met alleen jongens, 3 stuks, dus zou het voor mijn schoonmoeder ook wel leuk vinden, want die vindt het ook erg jammer dat ze nooit een meisje heeft gekregen.
@escal: mooie foto! Ook om jou eens te zien, volgens mij had ik enkel jou nog nooit gezien op een foto . Ik hoop echt dat je snel echte weeen krijgt. Dat wachten met weeen (zijn het wel of geen echte) is maar niks, vond dat een van de moeilijkste dingen van de hele zw. Hoop dat het snel mag gaan voor je! @knijn: lekker dat je er even uit bent geweest! @hier: alles weer terug naar normaal. Volgens is het een beetje buikgriep, al tweede dag dunnere poep, of het is toch een kies als dat heftiger is dan tandjes....we zullen het zien!
tnx, was ook helemaal blij dat mister e het fototoestel bij de hand had @chikai, heb wel wat kunnen slapen maar niet veel, elke keer weer wakker. nu is het weer rustig maar voel me alsof ik de hele nacht buikspieroefeningen gedaan heb (auw in rug en buik :S) @reina, volgens mij inderdaad maar 1 keer eerder een foto van mij gepost ja haha, ben niet echt fotogeniek dus meestal hou ik alle foto's lekker voor mezelf en het wachten op echte weeen is inderdaad erg moeilijk! hopelijk gaat het vandaag of morgen eens doorzetten kiezen kunnen trouwens voor erg veel extra last zorgen, koorts en diaree oa en kan wel een week duren, hopelijk is het snel over, erg zielig zo he... @hier, vandaag verjaardag van mijn oma, helemaal zin is. hele fam bij elkaar en de kids kunnen altijd zo leuk samen spelen! oma word al 88 (en nog zo goed! bijna onvoorstelbaar) leuke middag voor de boeg dus
Diana: Ja, en ook nog eens relatief in de buurt (ok, moest 5 kwartier rijden, maar we hebben er een hele dag weg van gemaakt, dus viel super mee ) Escal: Sterkte meid, wat een ellende, die voorweeën....! Inderdaad een prachtige foto! Wat zie jij er anders uit zeg, weet niet wat het is, andere bril of zo? Gefeliciteerd met je oma en veel pezier vandaag! Brenda: Ja dat heb ik ook al gezegd, dat ze ons faillissement gaat worden Kwebbel: Weet je, een broertje ís ook heel leuk, als je nu ziet wat die 2 aan elkaar hebben, maaaaaaaaar; het is géén garantie... Voor hetzelfde geld staan ze elkaar naar het leven en zou een zusje juist wel heel goed geklikt hebben. Je weet het toch nooit.
Natuurlijk ben je dolgelukkig met je knulletjes! Ik zou niet anders durven denken! Je bent altijd dolgelukkig met welk/wat voor kind dan ook, maar dan nog kan je heel goed het verlangen hebben naar een bepaald type kind @Escal; Baaaaaaaaalen die voorweeen! Hopelijk begint het snel voor het eggie. Ik dans nog steeds voor je hoor! Wat een prachtige foto!
Escal; ik zie zo op de foto niet dat je 38 weken zwanger bent hoor, ik zie de kilo's niet zitten... (maar Sem zit ook je buik natuurlijk...) Hopelijk worden het snel echte weeën, dit is maar niets zo... Fijne middag, veel plezier bij je oma! Hier heeft Thijs er afgelopen week een neefje bijgekregen, mijn neef is papa geworden. En dit is het 2e achterkleinkind van mijn oma. Hij heet Kyan. Wel gezellig, als ze dan iets ouder zijn, kunnen ze leuk samen spelen.
Chikai: GEFELICITEERD met je neefje! Wat leuk zeg En heerlijk, weer zo'n baby'tje in de familie!| Escal: Kilo's die alleen aan je buik zitten hoor Maar die bril, dat maakt je dus inderdaad ineens heel anders! Wel mooi, dat wel, maar moest echt even kijken
@Incognito; Wauw toch een meisje. Gefeliciteerd. @Escal; Nog gefeliciteerd met je oma. @Chikai; Gefeliciteerd met je neefje.
Dank jullie wel, we hebben alleen niet heel veel contact (voornamelijk via facebook), maar als we de familie zien is het altijd wel leuk. O ja, en de mama van Kyan werkt hier in de AH, dus die zien we wel wat vaker. Vanavond gaan we nog even vrijdansen, en dan is het weekend weer voorbij.