@Escal; Neenee, geen lieg-smsjes doen. Das nie eerlijk! @BeebEscal; Duuurrt laaaannnggg, kom er nouhou uihuiuiuittt!! @Kwebbel; Whaa, COOL! Staat je vast goed! Al eerder een korter kapsel gehad? @Diana; Haaahaha, cool! Ook al zo'n dikkertje! Maud was de laatste keer 11,5 kilo
@diana, wat fijn zeg dat ze niet hoefde te huilen! en inderdaad een grote dame, sem is echt een kleintje, was nog geen 75 cm en nog geen 9 kilo. denk trouwens wel dat ze nu flink is gegroeid, lijkt ineens heel lang haha @smsjes, oke, dan geen valse sms en ik zal nog even blijven @hier, zo lekker naar bedje
Diana: grote meid, die Ylva. Jelmer is ook 12 kg, maar wel een stukje langer, 84 cm. Zo even ontbijten en dan Jelmer naar kdv brengen en dan is het zover, naar de kapper brrrrr.... Ik heb trouwens wel vaker een kort kapsel gehad, dus weet dat ik het hebben kan, maar het blijft toch spannend.
@Escal: Ohhhh paar dagen niet geweest en dacht babyEscal zal er nu toch wel zijn......maar nee helaas nog niet! Houd je het nog een beetje vol? @Kwebbel: Spannend!!!!
@Hier: Sorry even erg druk met werk. Mees ook nog ziek geweest. Koorts en heel erg verkouden.Dus even wat minder van me laten horen. Morgen naar cb. Ben benieuwd!
Het is vanmorgen niet meer gelukt om een voor-foto te maken, maar dit is het resultaat (heb alleen slecht geslapen, dus ik sta er niet op mn best op) Bekijk bijlage 215898
Jaaaaaaa, ik ben er heel blij mee! Mijn lange haar was er echt slecht aan toe, heb zoveel haaruitval gehad van alle stress enzo, tot kale plekken aan toe. Het lijkt nu gelijk veel voller en gezonder! Ik wilde eigenlijk een schuine lok, maar ik heb een kruin voorop waardoor dat niet echt blijft zitten, dus is het nu meer een pony geworden.
Wow Kwebbel mooi!! Ik herken je bijna niet. Heb je echt in gedachten met bril en paardenstaart. Dit staat je echt goed! Lekker vlot!
Kwebbel echt leuk hoor! Een enorme verandering, dat wel. De kapper vond het zeker wel leuk om te doen bij jou? Heb je het ook gekleurd? Of was dat al je eigen kleur? Hier: vanochtend stond ik gewoon om 7.30u op school om m'n werk voor te bereiden op het digibord.... (15 minuten had dat toch klaar moeten zijn), duurde het gewoon 45min eer die computer was opgestart!! aaaargggg... En vanmiddag voor het eerst in 5 jaar tijd van een paard gevallen. Hij schrok omdat andere paarden in een andere bak een draad kapot trokken, dus hij rende naar het midden en ik lag er goed vanaf. Kon zelf nog halverwege de val denken "ik moet niet op m'n hoofd vallen".... En last had ik eigenlijk niet, tot tien minuten voor het einde, toen begon m'n stuitje toch wel zeer te doen. Het was ook nog eens goed koud en nat buiten, dus nu ga ik (na een kop warme chocolademelk) onder een warme douche. Dan nog heeel veeeel schoolwerk nakijken, vanavond weer scoutingvergadering.... Dus online zal ik wel niet meer zijn. Fijne dag allemaal!
Chikai: Oei, dat is naar, dat je van het paard viel, hopelijk heb je morgen niet te veel spierpijn van de val. De kapster vond het idd erg leuk, ze vroeg ook steeds maar of ik het echt zeker wist haha. Ik heb het niet gekleurd, is mijn eigen kleur, het lijkt wel donkerder idd. Misschien omdat het stuk wat er nu af was in niet zo beste conditie was en daardoor misschien dof van kleur.
Zijn jullie kindjes ook zo aan het klimmen? Jelmer klimt werkelijk op elk meubelstuk wat hij tegen komt. En dat gaat ook regelmatig mis en dan is het huilen. Moet hem echt continu volgen anders stuitert hij binnen een mum van tijd weer ergens van af.
Chikai: Ai............ pijnlijk! Kwebbel: Ja, hier ook nog even; vind het je zó geweldig staan! Heb je het nu ook geverfd of zo, je was toch blond? Klimmen: Al een hele tijd hier, met de nodige valpartijen vandien, want hij let gewoon niet op
ESCAL IS AL LANG NIET MEER HIER GEWEEST!!!!!!!!!!!!!! Zou het dan toch eindelijk begonnen zijn? Heb nog een sms gehad, dus weet nergens nog wat van hoor
Incognito; whaaaaa!!! Goed gezien!! Zou het? Ik hoop het van harte voor haar!! Kwebbel; Thijs klimt ook overal op, vanochtend zat hij zelfs op de printer! En hij is gisteren van de bank afgevallen (over de leuning hangen en toen kukelde hij naar beneden). Dus het is wel gevaarlijk momenteel met hem! Maar Thijs vindt het ge-wel-dig!!!
Blij dat Jelmer niet de enige brokkenpiloot is, moet nu echt ogen in mn achterhoofd hebben. Hopelijk is Escal nu aan het puffen! Heb mijn haar niet gekleurd hoor, het lijkt nu alleen veel donkerder, zal wel komen omdat mijn haar nogal dood was en daardoor dof, nu glanst het weer. Blond ben ik nooit geweest.
Kwebbel, staat je goed je nieuwe kapsel Chikai, dat doet zeer. Hopelijk heb je er niet veel last van. Klimmen, Ylva probeert ook overal op te klimmen maar het lukt haar nog niet, zal wel niet lang meer duren. Escal, jaaaaa hoop dat ze aan het bevallen is