Gwn; wat fijn dat Amy inderdaad al zo vroeg mag, scheelt lang nuchter zijn ja.. Maar het blijft wel een narcose, hopelijk gaat alles goed en is de uitslag ook goed! Knijn: JAAAAAAAAAAAAA! Eindelijk DE banner! WOW HEEE!!! Incognito: ja ja, ik begin een buikje te zien!! Leuk zeg!! En daar zit jullie mooie meisje in! Escal; ooooooh, die meldplicht Kom je morgen maar eens niet melden! (dan is de baby er!) Klinkt wel goed, al 3cm! Wat is het hier trouwens rustig zeg . Weer heerlijk weekend! Over het werk zullen we het maar niet hebben. Dat is weer voorbij. We hebben vanavond een vriend verrast. Mijn vriendin (van Eva) heeft haar man verrast, onder het mom van we gaan naar Chikai en manlief, kwamen ze vanavond bij ons eten. Maar al tijdens het toetje stond mijn vriendin met zijn jas klaar, eva ingepakt in maxi-cosi. Kom we gaan Huh, wat? Hij was echt zeer verbaasd. Was wel leuk om aan mee te werken! Morgen hebben we s ochtends fotoshoot met mijn ouders, zussen, manlief en thijs. Dus ik ben benieuwd wat dat gaat worden!
JAAAAAAAAAAAAAA! Daar is ze dan!!! Van harte gefeliciteerd met LIZE!!! Wat supersnel zeg, 3 uurtjes... Lekker genieten nu enne morgen geen meldingsplicht meer!
JAAAAAAAAAAAAAAAA ESCAL!!! Daar is ze!! GEFELICITEERD!!!! Jeetje Escal; In 3 uurtjes maar? Pff, nog tijd gehad om Sem weg te brengen? Haha En zonder inleiden, jeeeeejjj!! Goed hoor! Prachtige naam trouwens! Idd, geen meldplicht meer. Lekker knuffelen met je meisje(s)!
Meiden, ik denk 3 uurtjes vanaf ze in het ziekenhuis was Dus ze zal Sem wel weg hebben kunnen brengen denk ik Ik kreeg om 15.16 u haar berichtje dat t water was gebroken en ze naar het ziekenhuis gingen. Man, wat was het moeilijk om niet meteen te gaan posten hier!
Incognito; oh, het was een avondje uit, zonder kind, naar de musical Droomvlucht in de efteling. Daar wilde hij heel graag heen, als echte Efteling fanaat.
@Incog; Haha, ja dat zal wel! Had ze dat niet leuk gevonden denk je? Nou... 3 uur nadat ze in het zkh waren, eerder of later; snel is het sowieso!
Knijn: Dat weet ik wel zeker, ze vroeg me er expliciet bij om het even stil te houden En inderdaad, 3 uurtjes is enorm snel! Maar bereid je maar voor; die van mij duurde geloof ik ook maar 3 uur vanaf binnenkomst ziekenhuis (eerste duurde 8 uur bij mij, heb je een beetje een referentiekader )
@Incog; Oh, ja dan weet je het wel zeker Ooohh, die van Maud duurde in totaal 22 uur. Als ik jou tijden als referentiekader mag nemen dan duurt de tweede bevalling nóg lang!
Ja het massale zwangerschapspagina-dansje en -liedje hebben geholpen!!!! Gefeliciteerd Escal met je dochter Lize! Prachtnaam!
Knijntje, het was iets korter dan de helft van de tijd, dus die van jou dan in 10 uur? (klinkt inderdaad lang, maar vanaf welke tijd begin jij te tellen? Escal had natuurlijk al 3 cm vanmorgen en toen ik naar het ziekenhuis ging had ik ook al 2 cm en eenmaal daar aangekomen al 5 of zo....) Als ik tel vanaf de eerste wee die dag, dan was het ook 8 uurtjes of zo...
JIPPIEEEE! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISKE LIZE!!!!! Wel lekker hoor zo snel, maar schijnt dat het ook een flinke binnenkomer is als je zo snel bevalt. Maar wat een lekkere tijd zo overdag, kun je al een beetje tot rust komen? (horen we later allemaal wel)
@Incog; Mijn ontsluiting ging eerst tergend langzaam en bleef uiteindelijk steken dus deze tijd is mss niet helemaal eerlijk. Als ik tel vanaf regelmatige weeen duurde het nog 16 uur voor ik mocht gaan persen.
Jeeeeeeeeeehhhhh!!! Ze is er!!! Escal, Escal-man en Sem: VAN HARTE!!!! Lize: WELKOM!!! Zo fijn, zonder inleiden, lekker snel, hopelijk goed gevoel over ook. Geniet met elkaar.