@kwebbel, oh wa leuk zeg dat er een budget is om dan wat te gaan doen. Bij jullie kdv op vrijdagdus ook altijd zo rustig?
Hier is het eigenlijk net andersom, maar ik leg Mark eigenlijk altijd op bed dus hij en ik weten precies wat we aan elkaar hebben . Dat is eigenlijk het enige voordeel van dat ik veel alleen doe, dan krijgt hij altijd precies hetzelfde . M'n vriend heeft het op dit moment juist moeilijker mee als hij huilt en zul je net zien dat hij het bij hem meer doet. Komt ook doordat hij nu niet zo lekker zit natuurlijk.
@ reina: hahahaha, leedvermaak. Ik heb na het lezen van jouw bericht alsnog om mezelf gelachen. Jullie zijn beide hard aan jullie zelf aan het werken dus. Wat zal Mark straks 2 psychisch sterke ouders hebben. Goed dat jullie jezelf zo serieus nemen! @ wonderteam: aaah wat leuk dat hij zo blij was met de fiets. Mooi om te zien he? En ja, Pelle heeft het volgens mij ook van Tobe afgekeken. Volgens mij is het echt gewenning want hij heeft niet a la minute honger. Een kwartier later dan natuurlijk wel, en daarna gaat hij altijd weer slapen. Maar ja, dan is Tobe al wakker. Als de jongens niet bij elkaar hadden geslapen op 1 kamer, had ik Pelle geleerd verder te slapen. Maar ja, gaat toch niet werken nu. @ kwebbelsnoes: oh wat een rust, 3 peuters! Naja, in verhouding tot dan. Leuk dat er zo'n budget is!
Ja, het is ook zo dat het een het ander in gang zet natuurlijk. Want doordat hij mijn dingen van dichtbij meemaakte, kwam er bij hem ook nogal wat los. En het papa/mama worden als je zelf je ouder(s) gemist hebt, is ook niet zo gemakkelijk. Dank voor je compliment. Hij wil trouwens ook schrijftherapie gaan doen (interapy), ben benieuwd.
He wonderteam volgens mij zag ik jou vandaag in de Zeeman, zwolle zuid. Je droeg een geel shirt. Pas toen ik de winkel uitliep bedacht ik me dat jij het was. Werk je in de etos daar? Ik dachy namelijk altijd dat je in de diezerstraat werkte! Ga je morgen naar Blauwvinger dag?
@Wonderteam: Lekker dat je vakantie hebt, gaan jullie nog weg? @Cherry: Dat zal een gek idee zijn dat je een online mama ineens in het echt ziet . Je droeg een geel tshirt, hahaha, het lijkt wel een contact advertentie van iemand die iemand in de trein gezien heeft en een oproepje plaatst, ken je die?? Ik wordt er even melig van, hahaha. Sorry.
Ik hoop dat het een fase is.... (en dat tie heeeeeeeeeeeel snel klaar is!) *hoopt op fase*hoopt op fase*hooptopfase*hoooooptopfaaaasseeeee!!* @Cherry; bedankt voor het aanbod, lief! Maar ik hou er niet zo van om dr vast te leggen, ze moet het maar leren (en ik ook? ). @Reina; (whaaaaaha, typte bijna je vorige naam! Haha) wat fijn dat je vriend ook meedoet, goed voor je relatie ook lijkt me! Hopelijk mag je blijven bij de vervangende therapeut, scheelt een stuk als je je lekker voelt bij iemand. Nou pfff, tis bij mij weer gezakt. Ik ben weer blij! Stom he... ga je je nu nog bijna schuldig voelen ook, dat je haar niet kon geven wat ze nodig had. Pffff, vermoeiend hoor; mama zijn!
@Kwebbel; wat leuk dat er budget is voor zulke dingen! Succes weer morgen, hopelijk pakt het net zo goed uit als de vorige keer!
@yukl, ja hier precies hetzelfde wat je zegt over die gewenning. Soms drinkt ze zelfs maar een halve fles. Mason slaapt inmiddels tot 6.45 ,hopelijk heft Fay dat ook snel weer door. @cherry, haha grappig, ja dat moet ik geweest zijn (al was het een groen shirt haha) ik heb niks door gehad, maar daar schijn ik wel vaker last van te hebben, vooral als ik in gedachten ben. Nee ik werk idd in de stad bij Etos. Morgen geen blauwvingerdag voor mij. Heb er echt een hekel aan, zo druk.
Ach meid, het overkomt ons allemaal weleens. Lastig he!! Daarom vind ik het ook zo fijn om hier af en toe even te komen en te lezen dat je niet gek bent
Oh, en @Kwebbel nog een x; Wat grappig dat we bijna even oud zijn! En je man is op een goede datum geboren, leuke dag om jarig te zijn! Jij ook nog gefeliciteerd met beide dan!
@Reina, eigenlijk had ik gewoon mazzel nu vrij te zijn, (ik werk vaak maandag en dinsdag ,maar aangezien ik aankomende maandag en dinsdag vrij had gevraagd Ivm mijn verjaardag, be ik zo 2wkn vrij. Eind aug officieel vakantie en dan naar TExel.
@Wonderteam; wat fijn, 2 weken vakantie! Lekker genieten! Hopelijk gunnen je kids je ook een x uitslapen dan
Haha groen dus, stom dat jeje zo kunt vergissen . Ik vind het ook te druk hoor morgen maar ga toch misschien even heen met Aiden.
@ knijn , Oh JA die fases. Echt irri soms. Ook al weet ik dat ze allemaal overgaan, merk ik nog dat ik ze nog wel eens moeilijk vind Bij FAy. (alleen Relativeer ik het nu makkelijker dan destijds met Mason) en je niet schuldig voelen hè (over 18 jaar weet ze niks meer ervan haha) Ohhh uitslapen zou heerlijk zijn
Wow deel 3 alweer! Ik ga kijken of ik deel 2 nog even kan bijlezen, maar begin even met reacties op deeltje 3!! @Yukl: Pfff wat balen van je afspraak. Hopelijk heb je nog even bijgeslapen. Wel goed dat je het niet laat merken! Alles voor een goed cijfer Oh en je man in Hong Kong....zwaaaaaaar met de kids alleen! Oh irritant zo'n mens waar je geen peil op kunt trekken. Kun je niet gewoon bij haar aangeven dat je voor een hoog cijfer wilt gaan en dat je graag hoort wat je daarvoor nog moet doen. Misschien is het wel goed zo, maar wie weet geeft ze dan wat extra feedback. @Cherry: Whahahaha lees het verhaal van de vis. Geweldig Haha je vind Knijn oud.....ik ben 31 @Incognito: Zijn ze er nou nog niet uit wat je mankeert? Super irritant! Straks even teruglezen in deel 2. @Knijn: Ik ben 31, dus geen jonge moeder. Mees heeft dat krijsen de laatste tijd ook. Kan het geen verlatingsangst zijn. Ze wordt wakker en jullie zijn er niet.....HELP! @Kwebbel: Oh leuk met de kids naar de dierentuin! Ga je dan naar Rhenen? Succes morgen!! @Wonderteam: Oh heerlijk twee weken vrij!! Box naar beneden is wel een goed plan! Moeten we hier ook maar eens gaan doen. In bad trekt hij zich al op aan de badrand. Voor je het weet ook in de box. Goed dat Fay het ook aan het doen is! Nexium werkt weer! Gelukkig! @Reina: Oh je vriend ook in therapie wel heftig zeg allemaal. Maar goed toch dat jullie dit doen! Er zijn genoeg mensen die er veel te lang mee doorlopen en dan ben je nog verder van huis! Sterkte met alles! * Knuffel!!*
@knijn, thnx, @cherry, ah idd met de kinderwagen is nog wel te doen. Alleen zit ik dan nog met MAson er los bij, dat Zie ik echt niet zitten. @nike, fijn zeg dat de nexium weer goed werk doet!
*oh wordt soms echt schijtZiek van het typen op de iPad * Daar komen dus ook mijn spel/tikfouten door haha Ok frustratie weer geuit
@Hier: Sommigen van jullie hebben het al op hyves gelezen: Dit weekend gestopt met de medicatie voor de reflux. Helaas geen succes. De tweede dag meteen weer huilen en onrustig slapen. En heel slecht drinken. Daarom maandag maar meteen weer begonnen. En nu gaat het weer goed!! Goed over een maandje nog maar eens proberen. Verder heeft Mees op het moment ontzettend veel 'last' van verlatingsangst. Tijdens het spelen komt hij altijd aan je voeten liggen. Ga je naar boven zit ie het op het gillen. 's Avonds in bed is een drama. Om de 5 minuten naar hem toe gaan helpt dan echt niet. Hij huilt zichzelf echt helemaal overstuur. Gisteren zijn we er zonder iets te zeggen bij gaan zitten en is ie na 5 minuten in slaap gevallen. Vandaag blijven rommelen boven en dat was genoeg. Morgen nog een half dagje werken en dan ben ik de rest van de week vrij! Mijn vriend gaat morgenavond naar de Vierdaagsefeesten. Dan ga ik lekker met Mees bij mijn ouders slapen. Kan hij lekker uitslapen