waaauuuwww paloe, wat een mooie jurk!!! ben er benieuwd naar het hele plaatje van de dag en de mannen, aah wat een schatjes, ben helemaal fan van die mini kostuumpjes ben benieuwd naar de rest van de foto's! ps. nu dus echt zin in taart, bedankt ghehe
haha ja leuk he! Liam had gewoon kleertjes van de H&M aan, superleuk! Haha we hebben nog taart over, dus je mag zo een stuk komen eten
whahaha was iedereen zo benieuwd, nu is er niemand Haha, maar ik snap het hoor, het is zulk ontzettend mooi weer!
ghehe, is inderdaad niemand nee is inderdaad ook heerlijk weer. nou, dan ga ik ook maar weer, tot morgen of maandag ps. zal ik mijn adres pben voor de taart paloe??
Fijn dat alles zo heerlijk is verlopen en wat cool dat je complimenten kreeg over de taart van een banketbakster!!! Graag gedaan, die kaart, dat vind ik leuk om te doen Vervelend dat jullie nu allemaal verkouden zijn, hopelijk zijn jullie er snel bovenop, beterschap!
Hihi, nee hoor, ik zou geen foto spammen, ik had er geen, tot gisteravond, maar toen zat ik bij vrienden Wauw, complimenten voor de taart, prachtig! Hoe krijg je dat mooie werkje erin, met zo'n roller? Voordat je hem over de biscuit legt? Ja, ik wist dat je al langer wat zocht, maar ik dacht dat je uiteindelijk toch liever hier bleef,maar dat klopt dus niet, dat was gewoon noodzaak, zo lees ik nu. Vervelend blijft het wel, dus ik hoop dat je snel wat anders hebt. Ik heb geen connecties in het onderwijs, helaas.... Wat fijn dat Thijs nu al zo goed lijkt te reageren op het cold-turkey afkicken van het huilen...
Ja, hehe, had ik dát geweten! We waren gisteren bij Nijmegen, dus dat is niet meer zo'n enorm eind van jullie af......
@Escal: Wow mooie foto's van je meisje! Ze gaat echt als een trein zeg! Waaaaat al weeen. Dat mag echt niet meid. Kan me voorstellen dat je je rot schrikt. Goed dat betekent dus echt rustig aan doen. Hoop dat het nu gewoon voorspoedig mag gaan allemaal! @Amaryllis: Oh nee zeg....bah die misselijkheid. :x:x Ik hoop echt voor je dat het niet doorzet en dat het na 12 weken gewoon echt minder wordt. Wat goed dat je meteen Emesafene bent gegaan. En ouders en schoonouders die kunnen helpen isnatuurlijk erg fijn. Goed dat je ze gaat inlichten. Heb je dat al gedaan? Hoe reageerden ze op het mooie nieuws?? Dikke knuffel! @Chikai: Wat ontzettend rot zeg die nachten van thuis. Ik hoop dat het toch lukt om door te zetten met laten huilen. Is zwaar!!!!! Mar het levert bijna altijd wat op. En bah zeg dat werk van je. Je moet daar echt snel weg....maar ja dat wil je zelf ook. Lekker uitrusten dit weekend. Woe weet zie je het dan weer allemaal wat zonniger in. @Wonderteam: Je weekendje Texel begint in ieder geval met erg mooi weer! Veel plezier daar! @Incognito: He bedankt voor de tip over de tandenborstel. Mees wil eigenlijk niets in zijn mondje als hij last heeft, maar wie weet....Ga hem maandag maar eens kopen. Hebben ze die gewoon bij de drogist? Wow lekker druk dagje zeg gehad. Oh konijn dood. Da's niet leuk! Had je hem al lang? @Gwn: Hmmmm waren de buren allemaal samen aan het bbq-en?? Wel vreemd zeg dat je dan niet bent uitgenodigd. Vind je het rot of maakt het je weinig uit? Kan soms wel steken zoiets.... Hihi die meiden met hun waardevolle adviezen @Paloe: Vervolgreactie van vanochtend.....Dat kapsel is echt prachtig!! Valt het toch weer mee toch dat je haar zo kort was. Of baalde je er nog steeds van? Oh je mannen zien er goed uit! Leuk dat hun kleding zo bij elkaar past! En Olaf lijkt op jou! @Hier: Jurk passen met vriendin was super. Ze gaat er prachtig uitzien op haar trouwdag. Mees heeft zich keurig gedragen. Af en toe wat gillerig (denk dat ie dan last heeft). Vandaag lekker 35 kilometer gefietst. We hadden weer een fietskar gehuurd (zover gaat nog niet in het zitje). Super lekker met dit weer! Morgen ons bed uit elkaar halen, want we krijgen dinsdag onze nieuwe boxspring! En als het nog een beetje weer is den zandbak van Mees in elkaar zetten. Die staat al 2 maanden in de schuur te wachten totdat ie een opgezet wordt.
Ja, bij de Kruidvat kun je hem ook kopen, Nûby Tandenborstelset - De Babykraam zo zien ze eruit, het is een set van 3, maar die met die gele kop vind ik het fijnste. O laat het ook maar een paar tellen toe, maar dat is meestal net genoeg, hoop dat het voor Mees ook werkt! Wat fijn dat het zo leuk was en dat ze er zo mooi uitziet zeg En een boxspring, heerlijk! Welke hebben jullie? Hihi, echt die zandbak opzetten hoor! Wij hebben vandaag een andere gehaald, hadden eerst zo'n blauwe schelp, maar vind t een ramp, dat ding! Nu een schildpad met een echte afsluitende deksel, nog ff opzetten nu, morgen mogen ze erin Ben benieuwd hoe Mees het vindt!
Hey meiden! Allereerst natuurlijk @Paloe: meid, wat prachtig allemaal! De jongens in hun mooie kleding, je haar, de taart, je hubbie, en jijzelf natuurlijk! Fijn dat het ook allemaal was zoals je hoopte . @Incog: waarom is die blauwe schelp zo'n ramp? Had hem nl op Amy's verlanglijstje voor haar verjaardag gezet... Dat was het even voor nu denk ik... ben alweer aan het proberen het huis op orde te krijgen. Wordt ook steeds belangrijker, want Amy is nu echt aan het kruipen en steekt alles wat ze tegenkomt natuurlijk in haar mond...
Dank je! Haha Liam lijkt op mij, Olaf is echt twee druppels water met Tim Ik ben idd blij dat mijn haar vast was, hoefde er de hele dag niets aan te doen, heerlijk!
Dan vraag maar gauw liever zo'n schildpad, krab of kikker, want de schelp heeft geen echte deksel, het zijn 2 gelijke delen, waardoor de deksel niet over de bak valt en er allemaal water in komt. Doffe ellende, want je hebt na 1 regenbui de hele bak vol met water.... Wat een geweldig filmpje trouwens! Ik kan niet reageren op de één of andere manier, alleen wanneer een ander al gereageerd heeft op hyves, maar dan maar even hier, leuk!!!!!! En knap