Mijn mama is jarig!!!!!!!!!!!!!!! Dus we gaan zo lekker feest vieren, fonduen vanmiddag en lekker taart en vlaai eten, heeeeeeeeerlijk! Morgen start ik met dieten, 13 dagen. Heel slecht waarschijnlijk, maar ik wil zo graag die kilo's eraf, daarna ga ik wel 'netjes' lijnen, maar dit dieet belooft je binnen 13 dagen er 7 kilo af te krijgen... Morgen verandert mijn banner dus tijdelijk Zo en nu ga ik gauw verder, we vertrekken bijna Fijne dag meiden!
Even een korte reactie, druk druk druk. Paloe: Wauw, wat een prachtige jurk!!!!! Je mannen hadden ook mooie kleding. Je haar zat ook super (zo had ik het ook ongeveer). Incognito: Welk dieet is dat? Ik wil als ik eenmaal stop met de bv ook graag snel afvallen. Heb zo de balen van mijn lijf. Kom snel weer meekletsen hoor, maar hebben het momenteel even erg druk. We zitten momenteel financieel heel moeilijk en mijn oproepbaan zet echt geen zoden aan de dijk. Ben dus echt op zoek naar vast werk, maakt me niet eens meer uit wat, zolang het maar geld binnenbrengt en ik ernaast mijn studie kan doen.
Paloe; had je nog taart over?? WAUW! Geweldige jurk zeg! Ben erg benieuwd hoe jullie er als koppel samen uitgezien hebben! Je haar zit ook echt mooi zo zeg! Wat een lieve foto van je mannen, mrPaloe zag er ook erg mooi uit zeg! Mooi, zon glim stropdas! Ik zal je zo even de fotos mailen! Incognito; dat werkje in de taart is een soort siliconen mat, die je inderdaad erin rolt/duwt, voordat je de fondant over de biscuit heen drapeert. Succes met je dieet, dat belooft heel wat!!! Mag je dan helemaal niets meer eten zo ongeveer??? Kwebbel; ai, dat is vervelend. Sterkte, hopelijk heb je snel wat leuk vast werk gevonden!! Zo, gisteren hele drukke dag gehad, de Airborne tocht in Oosterbeek gelopen met de scoutinggroep (10 km maar gelukkig). Thijs was mee en heeft het heel goed gedaan! Vooral in de draag-rugzak vond hij erg leuk. Het was natuurlijk erg warm, dus de tocht hakte er flink in. Daarna nog op kraamvisite (zouden we om 16u zijn, werd 18u...), en nog een bbq op scouting (daar waren we dus pas om 20u s avonds, terwijl het om 18u begon). Toen vannacht lekker geslapen (allemaal!) en vandaag zijn we ons huis aan het schoonmaken en opruimen, was hard nodig.
Sorry lieverds heb het druk gehad deze week met school! Zal even kort reageren maar als ik iemand mis, excusee moi! @Amaryllis he getver wat klote van die misselijkheid . Ooh dat is zooo heftig. Ben je al begonnen met het innemen van die middeltjes? @Chikai succes met schoonmaken @Paloe Wooow je jurk is echt vreselijk mooi!! En je haar ook! En je kindjes en je man oooh wat adorable allemaal . Zijn vast heel wat traantjes gevloeid! Ben benieuwd naar de fotos van de grote dag zelf! @Chikai zucht nog steeds een nachtbrakertje dus. Ik denk ook wel dat het CB gelijk heeft, hoe erg dat ook tegen je moedergevoelens ingaat. Doorbreken dat patroon. En als je echt denkt dat hij ergens pijn heeft kun je dan niet ergens met hem heen? Om dingen te laten checken? @Escal WAAAAT weeeen! Woei wat eng!!! Heb je er nu nog meer gevoeld of is het weer allemaal rustig? Wordt je nu extra in de gaten gehouden? @Incognito gefeliciteerd met je moeder! En dat dieeet, vind ik ook wel interessant klinken . Kun je uitleggen hoe of wat? @Kwebbel lastig dat jullie zo krap zitten . Hoop dat je snel een baantje vind dat je ook nog enigzins leuk vind!
Wat is het hier rustig... ik ga lekker gezellig slapen Thijs slaapt ook al weer een tijdje, afgelopen nachten gingen trouwens erg goed! Hij heeft helemaal niet liggen huilen, alsof hij het gewoon begrepen heeft op het cb... (even afkloppen)...
Gefeliciteerd!!!Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! PB'tje over dieet? Ik moet ook die laatste kgs nog
THNX! Grappig dat je het hetzelfde had! Balen zeg..heel veel succes met het vinden van een vaste baan!!!
THNX! En bedankt voor de foto's! Zo thijs 10 km 'gelopen' , knp volgehouden hoor! En van jou ook! Druk dagje zeg!
en ja idd we hadden bijna 3 taarten over...denk dat niet iedereen taart wilde of er was toen het werd uitgedeeld...
Zoooooooooo meiden tot woensdag! Morgen en dinsdag ga ik zeilen op de waddenzee met mn werk Fijne dagen!
@Incognito: Gefeliciteerd met je moeder! Hopelijk heb je een leuke dag gehad en genoten van de laatste vlaai voor de komende 2 weken. Sterkte met je dieet! @Kwebbel: Hopelijk vind je snel een baan. En meteen ook nog eens een leuke. Sterkte! @Chikai: Wow lekker doorslapen! Applausje voor Thijs. Zet door, Thijs! Kom op je kunt het! Klinkt als een druk dagje gisteren. Wel leuk maar hield Thijs het allemaal vol? @Paloe: Leuk zeilen op de Waddenzee! Veel plezier! @Hier: Vanochtend lekker gefietst met Mees in de fietsstoel. Half uurtje houdt hij nu al vol! Vooral fijn voor mijn vriend. Die heeft dinsdag op zijn papadag geen auto. En dan ben je met de fiets een stuk flexibeler. Vanmiddag/ vanavond naar mijn ouders geweest met Mees terwijl mijn vriend lekker met vrienden aan het eten en wijn drinken is. Die komt zo waarschijnlijk enigzins aangeschoten thuis....
Hey meiden. @ paloe, wat zag je er mooi uit op de foto`s, dus op de trouwdag zal het net zo mooi zijn geweest. De taart is ook echt prachtig. En natuurlijk je mannen erbij, echt geweldig. @ escal, wat schrikken zeg, jeetje. Hopelijk gaat nu alles goed en word je goed in de gaten gehouden. @ hier. Ik ben gestopt met de pil ivm mijn libido en we hebben besloten ook maar geen voorbehoedsmiddelen meer te gebruiken. We laten de natuur haar gang gaan dus weer spannend Kan jullie kindje al traplopen? J. namelijk wel. Hij komt ook behoorlijk ver ondertussen hihi, alleen lopen doet hij nog niet. Wel begint hij nu echt te kruipen, eerder was het alleen tijgeren. Zo leuk om die veranderingen te zien. Groetjes
@paloe, veel zeilplezier! leuk hoor, zo'n uitje met collega's! @mamavanjs, ooeeh spannend dus vervelend wel dat je libido zo omlaag gaat van de pil @kwebbel, balen meid, duim voor je dat je snel een nieuwe baan hebt! @incog, whahaha, en jij denkt dat die taart de weg zelf weet!? hoe was de verjaardag van je moeder geweest? fonduen heb ik echt lang niet meer gedaan maar klinkt erg goed. en wat voor dieet is het eigenlijk? 7 kilo in 2 weken! let je wel op dat je niet omvalt! @traplopen, hier nog niet geprobeert, vind dat nog te eng. @hier, heb gelukkig geen pijnlijke (voor)weeen meer gehad. wel meer last van harde buiken dan eerst maar dat had ik nu wel verwacht natuurlijk. ik moet nu inderdaad rustiger aan doen, word verder niet extra in de gaten gehouden maar loop al bij de gyn en mocht er iets zijn heb ik het directe nr van het ziekenhuis en kan ik altijd komen voor even alles na te laten kijken. erg fijn! sem is de laatste dagen erg actief en kan zichzelf dus gelukkig ook goed vermaken (scheelt veel til en loopwerk)
Paloe; o ja, dat ging je doen! Veel plezier met zeilen, hopelijk hou je het een beetje droog qua weer en een lekker windje erbij! O, dat is best veel over ja, 3 taarten! Heeft je familie meegeholpen ze op te eten? Nike; ja, thijs heeft de tocht heel goed volgehouden, hij heeft zich prima vermaakt in de draagrugzak Leuk, dat Mees het fietsen al zolang volhoudt!
Hallo allemaal. Ik ben een weekje niet geweest. Dit komt mede doordat ik erg moe ben en dat is weer een gevolg van een nieuwe depressie. Op dit moment hebben we lekker vakantie, dus zal ik ook niet iedere dag op het forum komen denk ik. Onze Stan doet het nog altijd goed. Hij is steeds beter met gaan staan en als hij dan iets wil pakken gaat ie netjes door zijn knieën. Dat ziet zo leuk uit. Het kruipen begint langzaamaan ook steeds meer te worden. Nu ga ik eerst maar eens bijlezen.
@Regenboogje; Gefeliciteerd met je zwangerschap. @Yukl; Heb je inmiddels feedback gehad op je these? Wat balen van je afwijzing. @Escal; Wat goed dat Sem al eventjes los kan staan. En wat een leuke foto's van Sem. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. @Nike; Balen van de bekeuring. @Knijn; Arme Maud, weer een blauwe plek erbij. Maar het hoort er bij. Stan heeft er ook al de nodige. Ook hij leert met vallen en opstaan. @Gwn; Ik kan me voorstellen dat de uitslag van de MRI tegenviel. Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jullie. @Wonderteam; Nog een fijne vakantie op Texel. En wat grappig om te lezen van wat M. door de babyfoon zei. @MamavanJS; Ik kan me voorstellen dat het erg tegenviel dat een tweede operatie misschien nodig is. @Amaryllis; Ik hoop dat de misselijkheid nog mee valt. Chikai; Wat een vervelende situatie met die nachten. En ik kan me voorstellen dat het gesprek met de directeur ook tegenviel. De foto's van de taart zien er mooi uit. @Paloe; Wat een mooie jurk en een leuk kapsel. En de mannen in pak ziet er ook geweldig uit. @Incognito; Nog gefeliciteerd met je moeder.
He bah, jullie financieel ook al zo moeilijk Kan erover meepraten dus ik hoop voor je dat het snel beter wordt! Positief blijven he meid, dat straal je uit, en dat werkt écht! Het 13 dagen dieet heet ook gewoon het 13 dagen dieet. Moet wel zeggen dat ik nu wel honger heb, vind het niet zo leuk Het belooft je in 13 dagen 7 tot 8 kilo af te laten vallen. Nu is mijn gewicht wel gezond, maar mijn ideale gewicht zou 7 kg minder zijn en zelf wil ik liever 10 kg eraf, maar het moet even snel, want dat bedrijfsuitje over een paar weken hangt boven mijn hoofd Als het werkt, hoor je het van me