Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nou, het gekke is, ontbijt is vandaag niks dan een kop koffie met suiker, dacht altijd dat ontbijt het belangrijkste van de dag was? :(
    Maar middag en avondeten is gigantisch veel (voor mijn doen), dus ben benieuwd of het werkt én of ik straks niet enorm snel weer aankom (het belooft je dat je gedurende minimaal 2 jaar niet meer aankomt, ben benieuwd)

Oeh, bikkel, 10 km lopen mét baby op je buik/rug!
    Oei, vonden de ouders het niet erg dat jullie zo laat waren? Heb er zelf nogal een hekel aan....
    Wat goed dat Thijs nu ook lekker heeft geslapen zeg :D

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Het dieet:

13 dagen dieet - Caloriearme diëten - alle dieten bij elkaar

Het heeft een slechte beoordeling, zag ik net.... Misschien omdat mensen zich er niet 100% aan houden, misschien omdat het gewoon echt niet goed is? Ik weet het niet.

Hoop dat ik het vol ga houden en dan horen jullie het :)

Heb nu wel trek en dat bevalt me niet :( Ben een ENORME snoeper, maakt niet uit wat, waarschijnlijk door de hypoglycemie, maar dat moet ik ook afleren, juist om die hypoglycemie onder controle te krijgen, dus dit zal wel niet zo gek zijn voor mij ;)

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zonde... MAAR; je kunt ze 1 week in de koelkast bewaren, dus nodig gewoon wat mensen uit, kun je nog lekker na eten :D

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Heerlijk :) Goed van hem zeg :)

Hahah, dus je vriend heeft een gezellig avond gehad, was hij erg aangeschoten?

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ja, loopt al een tijdje trap, schrok me dood toen ie ineens halverwege zat :)

Oh, spannend, spannend!!!!!!!!!!!!! Leuk, veel plezier en hopen dat het nu wat sneller raak zal zijn :D

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gelukkig gaat het beter met je buik zeg!

Ja, slimme taart, die van Paloe :p

Nou, ik ben benieuwd of het werkt, en als ik weer zo duizelig ga worden, gaat de stekker uit het dieet hoor, gezondheid voor alles!

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    He wat vervelend voor je.... Beterschap en hoop voor je dat je er snel uit komt!

Wat leuk dat Stan zo goed vooruit gaat :D

Eh, 1e verjaardag komt nu wel héél dichtbij he? Welke dag is het ook alweer precies?

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nee, dát ziet er motiverend uit.....

Denk dat ik vandaag maar even niet meer terugkom............. ;)

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    shoot! Nu moeten we VANDAAG ineens beslissen of we mee gaan doen met de open huizen route...

De brief die we zouden moeten krijgen, hebben we nooit gehad.....

En morgen voor 9 uur moeten ze het weten.

Ik weet t niet hoor..... Weet niet eens meer of ik wel weg wil hier... wat nu? :(

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Incognito: Als je zo twijfelt over de verkoop van jullie huis, zou ik nu niet mee doen met die open huizen route. Straks loopt het misschien storm en voel je je verplicht te verkopen terwijl je niet eens weet of je het wel wil. Zet alles goed op een rijtje voor jullie zelf.

Ben benieuwd of het dieet werkt ;) Ik wil ook graag 10 kg kwijt, liefst 15, maar dat is wel heel erg optimistisch.

Regenboogje82: Wat vervelend dat je zo moe bent, hopelijk voel je je snel beter.
    Fijn dat Stan het zo goed doet!

MamavanJS: Wat leuk, dat jullie voor een brusje gaan, hopelijk hoeven jullie nu minder lang te wachten!
    Bij mij ging mijn libido ook erg omlaag van de pil, bij mij gaat het nu veel beter, hopelijk bij jou ook!
    Jelmer komt de trap nog niet op, maar hebben we eerlijk gezegd ook nog niet geprobeerd.

hier: Vanmorgen lekker gezwommen met manlief en Jelmer. Vanmiddag met zn drietjes boodschappen gedaan en ik ben bij de anesthesist geweest voor pre-operatieve screening voor mijn lensimplantaat. Vanavond ga ik lekker sporten, dus een druk dagje zo.

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh, wat een heerlijk dagje! Wel druk, maar ook lekker :)

Ik wil het liefst ook wel 15 kg kwijt, maar dat is niet realistisch, 10 zou ik wel héél fijn vinden! Nu eerst deze 7 maar eens....

MrIC en ik hebben besloten om niet mee te doen inderdaad, zeker omdat we zo twijfelen. Begin hier steeds meer mijn draai te vinden...

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemiddag, nog ff reageren tot ik uit de bus moet ;)

@Traplopen: Amy staat nog absoluut niet en kruipt maar net, dus nee, traplopen zit er nog niet in. Hebben ook alleen een trap naar beneden, dus wordt lastig (ze is eigenlijk nooit onderaan de trap ;))

@mamavanJS: hopelijk is het snel raak! Of mag het nog wel even duren misschien? Dat kan natuurlijk ook..

@afvallen: hier nu nog 5 kg eraf, dan misschien nog 2, maar hou het bij de 5 denk ik. Toch maar met opletten, af en toe maaltijdvervangers, meer sporten, etc. Gaat me nog veel te traag! (1 kg in 3 weken)

@hier: volgens mij vruchtbare periode, ben benieuwd of de ovulatietest dat ook nog gaat laten zien. Heb je eigenlijk ook vruchtbaar slijm zonder ei? Dus als je geen eisprong hebt? Sorry voor de details ;)

13. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

We zijn erachter gekomen dat J. kan traplopen omdat hij ineens halverwege zag. Daarna heb ik het samen met mijn man nog geprobeerd en toen kwam hij tot 8 treden hoog. ( 1 voor hem en 1 achter hem )

@ gwn, de kans is wel groot dat we weer met medicatie zwanger moeten worden maar zeg nooit nooit. We laten het nu gewoon gaan zoals het komt en zijn er niet heftig mee bezig. Ga niet tempen of steeds in de gaten houden waar ik in m`n cyclus ben. Maar het lijkt me wel leuk als het nu snel raak is hoor.

@ stoppen met de pil, ik merk nu al verschil. We hadden maanden geen sex gehad en nu gisterochtend weer en savonds zat het weer in m`n hoofd. Maar voelde me niet zo lekker dus maar niet gedaan.

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @MamavanJS: ja, sorry, heb het niet meer helder voor de geest hoe het zwanger worden bij iedereen ging. Ik hoop voor jullie dat het nu gewoon 'spontaan' gaat! Dat hoor je wel vaker, bij een tweede... En wát fijn zeg, dat je nu al verschil merkt!

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: hypoclygemie (ofzo), wat is dat? Wist ik dat al?

@ paloe: mooooooie jurk, en prachtige taart! En prachtig kapsel! Ben heel benieuwd naar de trouwfoto's! :D

@ traplopen: we hebben geen trap, dus ik heb geen idee. ;)

@ afvallen: ik zit weer nagenoeg op mijn oude gewicht. :) Weeg nu tussen de 58,5 en 59kg, ik woog een halve kilo minder. ;) Hoef ook niet af te vallen, wil dit gewicht graag zo houden.

@ mama van JS: ik ben benieuwd waar je lichaam dit keer toe besluit! En hoe snel je dus zwanger bent. Wel spannend toch.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: volgens mij, vergeleken met ons inkomen, is het bij jullie echt een kwestie van 200 a 300 euro meer netto inkomen, en dan zitten jullie wel oke. Althans, veel meer kan het verschil met ons niet zijn? We hebben het niet mega ruim, maar we hebben het ook zeker niet moeilijk oid.

@ paloe: heb je het taart"probleem" al opgelost? ;)

@ gwn: spannend dat je nu weer zwanger zou kunnen worden. Ik hoop voor je dat het geluk aan jullie kant is!

@ kwebbelsnoes: vervelend zeg dat je werk geen zoden aan de dijk zet. :( Hopelijk vind je snel een leuke vaste baan! Stabiele inkomsten zijn erg prettig, dat kan ik me voorstellen.

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @Gwn, ooeeh spannend meid! qua vruchtbaar slijm weet ik het niet helemaal. de ene zegt moet, de andere zegt kan en weer andere zeggen dat je het na je ei hebt dus eigenlijk al te laat bent dan :S Ik zou gewoon hopen dat mr gwn raak schiet ;) helaas blijft het natuur en dus niet helemaal te timen (gelukkig is het geen vervelende bezigheid dus zou zeggen beter 1 x te veel dan te weinig, have fun!)
    @Yukl, wauw wat ben jij licht zeg! mag ik vragen hoe groot je bent? ik zat voor sem op 70 kilo (!) en na sem op 62, nu op 63.2 bij laatse weegmoment maar denk nu echt wel 65 zelf.. ben 1.68 dus 70 was echt veel te veel!
    @mamavanjs, wist ook niet meer dat het bij jullie helaas niet zo makkelijk ging, hopelijk weet je lichaam het trucje nu.
    @incog, oeeeh ben benieuwd wat jullie gaan doen qua huis, is namelijk wel echt een superhuis in mijn ogen!
    @hier, hmm toch wel heel veel harde buiken vandaag, mister e moest overwerken dus is nog niet thuis en sem vroeg vrij veel aandacht. denk dat ik het toch maar even ga overleggen what to do met de gyn bij de volgende afspraak (ben nu best wel wat angstig dat het straks allemaal te vroeg gaat beginnen)
    verder heeft sem het eerste randje van tand 7 voelbaar :D wordt dus nog meer knabbelen :D echt zo cute :)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ escal: echt? ik vind je juist zo slank ogen op de foto's! Ik ben 1.72m, dus ben echt slank. Het stomme is dat ik mezelf niet altijd zo zie. Komt ook doordat ik minder strak in mijn vel zit dan voor de zwangerschappen, dus dat oogt minder mooi als ik geen kleren aan heb. En ik vind mijn knieen lelijk (dik), en dat wordt al snel erger als ik aan kom.
    Vervelend zeg van die harde buiken! Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van de laatste keer. Hopelijk blijft de kleine nog lekker lang zitten.

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje :) ben nu ook niet echt heel dik (op buik na dan haha) heb geluk met mijn verhoudingen denk ik. jij bent dan inderdaad echt heel slank zeg! heerlijk, alleen jammer dat je het zelf niet altijd ziet.. denk een typische vrouwenkwaal, ik vond mezelf nog dik toen ik 52 kilo woog (ja, ik was ooit dun, maatje 32/34, nu te zien op oude foto's haha) wil na deze zwangerschap wel echt onder de 60 komen en mijn best ervoor gaan doen. hopelijk zo rond de 58 (kan ik bannertjes gaan jatten van de afval dames hier :) )
    Hoop trouwens ook dat de kleine goed blijft zitten, toch wel vertrouwen in maar soms ook wel eng met die harde buiken en de weeen van laatst.

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Regenboogje: wat vervelend dat je in een depressie zit… sterkte meid, hopelijk ben je met rust en lekker vakantie, straks weer wat bijgetankt.
    Incognito: je dieet belooft heel wat, ik ben erg benieuwd!! Sterkte in ieder geval, want het lijkt me niet makkelijk…. Ik had met de kersverse ouders al afgesproken dat ik zou sms’en, wanneer we een tijd wisten, dus ze vonden het niet erg. (al heb ik nog wel een sorry mailtje gestuurd…)
    Ik denk een juiste beslissing door nog niet mee te doen aan de open huizen route.

Verder weinig te melden hier eigenlijk… Het hele huis is schoon (gisteren en vandaag gedaan) dus de komende dagen hoeft dat in ieder geval niet meer te gebeuren. Morgenmiddag mag mijn zusje in haar nieuwe appartement gaan kijken (ze gaat op zichzelf, dus ik ga even mee kijken) en ’s avonds moet ik verplicht naar school… Verder lekker weer zwemmen, dus genoeg te doen.

Deel Deze Pagina