hehe, gevonden geen tijd om bij te lezen (erg veel gekletst) mijn wschoonzusje komt zo langs... ben benieuwd hoe het gaat, zullen zien. (die zei dat ze t wel leuk vond dat ik zwanger was maar verder eigen,lijk niets wilde weten want daar had ze geen zin in) ben ik stiekem nog steeds een beetje boos om, heb haar erna ook niet meer gezien dus vandaar dat ik benieuwd ben. zal straks komen bijlezen en buurten! x
@Nike; Maud krijgt ook 5 ml. Heb vanmorgen niks gegeven, huilde tijdens de voeding van 11 uur ook weer ineens. Stom spul. Vanmiddag haal ik even Kindicol, kijken of dat beter gaat. @Escal; oh ja! Zij had een vreemde reactie toen. Succes zo dan Ben benieuwd of het nu beter gaat tussen jullie.
o ja, daar had jij ook al (net als ik) zo'n goede band mee (NOT) . Ach ja, je krijgt ze erbij....gratis nog wel . Ik hoop dat dat Kindicol beter werkt. @Escal: Hoop dat het wat beter gaat. Het zal wel niet aan jou liggen, maar iets zijn waar zij last van heeft. @Tessa: Dat moet heel benauwend zijn (letterlijk) om dat mee te maken met Fay, ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat. Mason is overduidelijk in zijn nopjes met de nieuwe fiets!
Zo, Ook weer gevonden. @Regenboogje; Wat fijn dat het zo goed met Ricardo gaat. Ik zou gewoon ondanks het kokhalsreflex gewoon blijven proberen. Het kan dat ie te grote stukken wil doorslikken of zo en op die manier komt het weer terug in zijn mondje zodat ie weer kan gaan kauwen. @Yukl; Wat balen dat je begeleidster te laat op de universiteit was. Wel vervelend dat je niet echt een vinger kunt leggen op wat ze precies van de scriptie denkt. Ik kan me voorstellen dat je geen 6 wilt halen. Cum laude afstuderen zou inderdaad wel erg goed zijn. Zekers met twee kindjes erbij. @Cherry; Wel grappig dat verhaal met die vis. En volgens mij hebben alle kindjes van die uitschuifbare armpjes. Als je denkt dat ze er niet bij kunnen, lukt dat opeens wel. @Knijn; Wel dan ben ik zelfs nog ouder, want ik ben 29 januari 29 geworden. Maar toch voel ik me nog niet zo heel oud. Wij herhalen meestal ook niet het hele ritueel. Alhoewel.... Meestal gaat ie braaf slapen en huilt ie alleen als er echt iets aan de hand is. Maar vaak is ie tegen de tijd dat we hem terug in bed leggen zo moe dat we alleen het liedje zingen en hem terug leggen. Of zelfs zonder liedje. Maar wel altijd met zijn visje. @Reina; Goed dat jullie allebei aan je gevoelens e.d. werken. Je wordt er nooit stommer van. @Wonderteam; Texel.. Heerlijk om daar op vakantie te gaan. Wij zijn er ook al drie keer geweest. En geniet natuurlijk van je vakantie. @Nike; Vervelend dat Mees zo'n last heeft van verlatingsangst.
@Yukl; Niet bang zijn een gewoon vragen. (Is lastig, maar toch gewoon proberen(Ik weet er alles van)) @Paloe; Wat goed dat je man de vierdaagse loopt. Mijn schoonvader wilde vorige week voor de zoveelste keer de vierdaagse van Apeldoorn lopen. Maar mijn jongste neefje gooide roet in het eten. @Cherry; Nog geen idee hoe we de eerste verjaardag van Stan gaan vieren. Hij is jarig op een zaterdag en het is hier dan ook kermis. @Wonderteam; He bah, pseudokroep. Echt eng. Tenminste van wat ik vroeger van mijn zusje meekreeg. Ik weet dat zij vaak gingen stomen in de badkamer bij een volstromend bad. @Gwn; Fijn dat de echo goed is. @Amaryllis; Het is waarschijnlijk te laat, maar toch een fijne vakantie gewenst. @Incognito; Nee dit kan niet meer. Misschien moet je voorlopig iemand in de buurt vragen tot je wat meer duidelijkheid hebt? @Wondertaam; Leuk die cadeau's. Wat straalt M. op zijn nieuwe fiets. @Escal; hopelijk wordt het toch nog gezellig met je schoonzusje.
Cherry: De eerste verjaardag ben ik al wel over aan het nadenken, maar we vieren het denk ik op de zaterdag na de donderdag dat hij jarig is. Dan kunnen er tenminste wat mensen komen. Want ik ga het wel overdag vieren natuurlijk....verder zie ik het wel wie we uitnodigen etc.
Jelmer is op een donderdag jarig. Ik denk dat we het in het weekend vieren. Op de dag zelf doen we natuurlijk ook wel wat, maar aangezien het doordeweeks is zullen er dan weinig mensen kunnen, dus dan is het gezelliger om het verjaardagsfeest in het weekend te doen.
Mees is ook op een donderdag jarig. Dezelfde donderdag Wij vieren het waarschijnlijk in het weekend ervoor. Wel iets minder leuk maar is niet anders. Door de week moet echt iedereen werken. Ik ben trouwens in de week ervoor jarig. De eerste jaren vieren we het denk ik maar samen. Als Mees er iets van gaat merken, gaan we een apart feestje voor hem houden. Daarom vieren we het dus ook in het weekend ervoor. Dan is ie nog niet echt 1. Ook wel weer raar bedenk ik me nu. Hmmm misschien toch het weekend erna....
@ reina: ik kwam dit topic tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/285325-baby-lat-relatie-4.html#post10439368 Misschien kun je (als je de behoefte hebt natuurlijk ) je ervaring delen?
Mooi gezegd! Mijn gevoel is heel anders, maar doet wil niet zeggen dat ik geen bewondering heb voor 'thuisblijfmoeders'. Ik zou het alleen niet kunnen!
@Wonderteam: Arme Fay. Wat zielig! Poeh knapt ze snel op zeg! Wat een ontzettend leuke foto's van Mason op de fiets Hij kijkt echt heel trots. Oh en Fay kijkt echt heel zielig....
Bedankt voor de tip, misschien is dat wel iets. Vandaag heeft ze wel 2x gepoept en het was een 'normale' substantie Het helpt dus wel, alleen balen dat ze zich er zo niet lekker door voelt Ze is echt een stuk ongelukkiger. De rest van de dag geen last gehad en dus ook weer ala Maud-vrolijk Vandaag op ons vriendinnetje gepast, was een makkie. Dat meisje kan slaaaaaaaaaaaaaaapen! Ze heeft 3 uur in bed gelegen! Zo kan ik wel vaker oppassen, haha. Daarna verjaardag gehad, Maud heeft er lekker liggen rollebollen in het gras Doet ze ineens heel raar met haar mond Ikke kijken; dikke graspol in d'r mond! AAAHHHH en ook ieuwww, oke.... zand schuurt de maag, maar zóveel zand is een beetje overdreven. Heb het er maar uitgevist, haha.
Goedemorgen, Fay heeft gisteravond gelukkig geen pseudokroepaanval gehad. Wek was ze om 22 uur even wakker en had enorme honger. Heb toen toch maar een flesje gegeven. Nu slaapt ze nog lekker. Gisteren op kraambezoek geweest. Manlief en ik konden ons niet meer indenken dat FAy ook zo klein was. Kindje was 2 weken oud. Dat meisje was ook een flink nachtbrakertje met heel veel krampjes. en slaapt pas rond 2 uur in de nacht in haar eigen bedje. Eerder lukt niet en wil ze alleen op schoot slapen. Dan ben ik stiekem blij dat ik die inimini fase voorbij ben haha @knijn, haha ja ik kan we heel goed geduld op brengen dus de cadeautjes blijven nog even liggen @escal, en hoe ging het nu me je schoonzus? @regenboogje, hoe is het nu met STan? @Reina en kwebbel, leuke ontmoeting gehad? @Nike, ja idd nu MEes er nog niks van merkt kun je het nog best even samen vieren. @knijn,oh fijn dat MAud inmiddels 2 x heeft gepoept. Hopelijk Zet ze dit gewoon door.
@Wonderteam; Stan doet het nog altijd goed. Hij is heel erg nieuwsgierig en erg van het klimmen en klauteren. Dit verplaatst zich ook langzaam van mensen naar dingen (om zich aan op te trekken/duwen). Verder heb ik nog steeds het vermoeden van het eerste tandje. Ik zag gisteren een bultje op het tandvlees. Dus ik ben benieuwd.
Arm ding ook..... Hoe gaat het nu? Die kindicol moet je ook even de tijd geven hoor, misschien geldt dat ook voor de lactulose, maar die was hier zo rampzalig dat we snel gestopt zijn. En shit, nu heb ik gisteren precies je speciale dag gemist
Ah, dat is echt mega zielig!!!!!! Hoe gaat het nu met haar? Ik vond het ook mega eng, die allereerste keer
Ik heb wel alles bijgelezen, maar echt de tijd niet om te reageren..... Ff snel over gisteren: Heb nu een spoedverwijzing gekregen voor de internist, hij weigert (of mag het gewoon niet misschien) om me preventief medicijnen te geven. Goed, we gaan dus op vakantie dus als het een beetje mee zit, kan ik na de vakantie wel meteen terecht bij de internist. Vanaf vandaag is MrIC gewoon thuis en hebben we dus 3 weken vakantie met veel mensen om ons heen (we gaan met mijn ouders en zusje tegelijk naar dezelfde camping en ze staan tegenover ons) dus dat gaat wel goed komen. Ik ga proberen veel te rusten daar, in de hoop dat dat die rare aanvallen een beetje tegen zal gaan. Nu ga ik gauw wat doen, vanmiddag visite, heb er zin in, maar moet nu dus even een tandje hoger schakelen