Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Fijn. Af en toe vind ik het erg prettig dat ik toch maar geen juffrouw ben geworden. Gatver, kakkerlakken! Succes met ht vinden van een geschikt filmpje! :D

Je maakt me er niet bang mee hoor, maar dit is juist wel waarom ik oplettend blijft. Een huisarts heeft natuurlijk geen röntgenogen. ;)

2. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Incognito, Oef een kneuzing doet wel veel pijn. Arm manneke
    @Wonderteam; Ik had het al op hyves gezet, maar ook hier veel beterschap voor jullie meisje

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ja, en dan voor KLEUTERS.... kakkerlakken... Het wordt me morgen een dagje wel, 's ochtends kleuters met kakkerlakken, 's middags groep 6 met een les over kriebelbeestjes (zelf nog even zoeken, brrr) en groep 7 een les over spinnen.....

Ik heb een filmpje gevonden en meer ook niet. Dus ik doe er nog maar een schrijfblad bij (weet ondertussen wel waar m'n collega alle thema's vandaan haalt...)

Nu ga ik naar bed, weltrusten allemaal!

4. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai geloof ik?;Ik ga idd kolven het weekend. Slaap wel eerst uit, kolf wel als ik wakker ben. Dat moet goed gaan nu, een voeding een beetje overslaan. De melk gooi ik dan wel weg, denk dat daar nog wel de nodige borreltjes inzitten.
    Maud drinkt thuis dan kunstvoeding (drinkt ze bij de GA ook altijd omdat ik niet genoeg kan kolven)

@Incog; Ja idd, ik lees het! Komt veel voor ja! Ben me dr nooit bewust van geweest. Maar goed ook, lijkt me zo eng! Zonder deze aardbol ben ik nergens namelijk, hihi.

5. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Chikai; ieuww, kakkerlakken en ander ongedierte!
    Nog wat soeps gevonden voor morgen?

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goodmorning,

Hier de beving ook flink gevoeld. Ik was aan het lezen in bed en ineens begonnen de kasten te trillen en mijn bed ook. Dacht even ,straks stort het huis in haha.

Fay knapt nog niet echt op :( ze drinkt amper en wil het liefst slapen. Ze zij hier voor de deur de hele dag bezig net graafmachines ,maar gelukkig slaapt ze wel.

@escal, fijne vakantie,
    @chikai, dat is een leuke meevaller. Raar trouwens dat de winkels ineens eerder dicht ging. Moeilijk zeg dat slapen, vooral zo'n uur krijsen dan. Hier heeft fay een handje van kletsen Midden in de nacht . Ook moeten we soms heel vaak voor de speen en soms niet 1 keer. Hoe is het nu op je werk? Ohh wat goed zeg van Thijs!!
    @knijn, wat goed van MAud zeg!! Moeilijk hè je kindje achterlaten. Herken je gevoel heel erg. Hopelijk kun je toch genieten van het weekend. Kinderen die op de ic hebben gelegen vanaf geboorte en dan voor een langere periode ,krijgen standaard deze onderzoeken. Het zou idd kunnen dat ze er iets aan over hebben gehouden.
    @incognito, ja wel goed idd dat ze het in De gaten houden alleen neemt het dan wel weer zoveel tijd in beslag. Ach wat sneu voor V. Zwaar kneuzen schijnt enorm pijn te doen, erger dan breken. Hopelijk gaat het snel beter.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

in vogelvlucht:

@ wonderteam: spannend die onderzoeken! Ben heel benieuwd! En hopelijk knapt Fay snel op. :( Beterschap voor je meisje!

@ chikai: jaa, wat goed dat hij zelf is gaan zitten! :D
    En bah, kakkerlakken? Brrr!!

@ knijn: wat goed dat Maud kruipt!! Leuk!! En ik vond dat in het begin ook wel lastig hoor, mn kind bij de oppas achterlaten. Maar als ik eenmaal weg was, vond ik het ook wel oke. Al dacht ik dan wel om de minuut aan Tobe. ;) Inmiddels heb ik er helemaaaaal geen moeite meer mee. Heerlijk juist. :D Dus het went. :) Ik vind wel dat mijn man en ik de tijd voor elkaar moet nemen. En ik zie de jongens regelmatig langer dan 8 uur niet, omdat ik vaak vanuit de universiteit of nu mn werk door ga naar een vriendin om daar te eten. En dan kom ik dus pas thuis als de kinderen op bed liggen. Voor 1 avond per week vind ik dat prima, nog zat andere momenten om de kinderen te zien.

@ incognito: ah gos, arme valentijn!! Dat klinkt wel enorm pijnlijk zeg! Hopelijk knapt het snel op, en anders toch maar even een foto laten maken denk ik.

@ aardbevingen: hihi, dat hebben we wel vaker in Nederland hoor. ;) Dat komt doordat de aarde niet aaneengesloten is en dus verschuift. Af en toe komen er dan stukken tegen elkaar en dat levert zo'n beving op. Is normaal. ;) In Nederland is de kans minimaal dat het bijv. net zo erg wordt als in Japan laatst.

Sorry voor de gene die ik ben vergeten. :) Vandaag een thuisdagje, maar vanmiddag komt mn zusje oppassen omdat ik een infomiddag heb voor de traineeships bij de gemeente. En morgen houden we open huis dus ik moet het huis nog helemaal schoonmaken daarvoor. Waaronder alle ramen zemen, pfff.

Pelle ging vanochtend opeens uit het niets staan op bed. :$ Dus vanuit kruippositie op zijn voeten staan met zijn handen los. Wist niet wat ik zag, want hij heeft het nog nooit eerder gedaan. ;) Volgens mij had ie zelf ook niet helemaal door wat hij deed haha. :D

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    sorry dames, maar ga geen tijd hebben om echt te reageren voor we vanavond vertrekken. wil namelijk graag het huis schoon hebben zodat we als we terug komen alleen wat was hebben... wel ff snel

@wonderteam, phoe wat een onderzoeken zeg. best lang ook een uur lijkt me voor zo'n kleine meid.. succes alvast!
    @incog, oeioei, hoe gaat het nu met zijn voetje? hopelijk is het snel over, is zo'n lekker actief ventje dus lijkt me inderdaad een beetje eng als hij ineens niets meer wilt doen..

Nou dames, ben poetsen en inpakken. ben volgende week terug dus tot dan! (buik en echo foto volgen dan ook :) )
    x

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ah, arme kleine Fay :( Slapen is wel goed als ze ziek zijn, knappen ze het snels van op! Beterschap met je meisje!

Ja, rottig, die tijd die al die onderzoeken in beslag nemen inderdaad...

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat goed van Pelle zeg! Superknap!!!!!!! :D

Succes met je huis schoonmaken, gets ;)

Hoop voor je dat jullie veel geïnteresseerde kijkers krijgen morgen! Wij doen het niet, willen het eigenlijk ook niet meer verkopen op dit moment.... ;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh, moet toch echt even vertellen wat een stoere bink mijn oudste mannetje is! Voetje ziet er nog steeds niet uit, maar hij loopt weer normaal en zei strak:

"mama, mijn voetje is alweer bijna beter, doet bijna geen pijn meer" Met een enorme big smile :D Ah, wat een bink ook! (En dat bedoelde ik dus met die pijngrens.... het moet nog behoorlijk pijn doen, maar hij gaat weer gewoon verder!)

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Die ticker van me is werkelijk onhandig.... die 14 % klopt nu pas ;)

Weer 500 gram afgevallen, zit nu op -1,4 kg op 4 dagen tijd.... Vandaag de 5e dag en een heerlijke lunch gehad, lekker scholletje met botersaus :D

13. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Escal; Veel plezier!
    @Yukl; huis schoon? Hier ook aan de poets omdat dit weekend anderen in ons huis zijn. Toch wel een fijn idee als iig de boel een beetje schoon is. Toevallig werd ik vanmiddag gebeld door de makelaar en volgende week woensdag krijgen wij kijkers! Ze gaan bij nog 2 andere huizen kijken dus zal wel niks worden maar goed, je weet nooit!
    Ik poets dus meteen maar voor volgende week :)
    Wat goed van Pelle! Hij gaat ook als een speer ineens, of niet?
    @Incog; wat een bikkeltje die V! Nog naar het zkh geweest dan?
    Klinkt lekker die lunch, mjam!

@hier; woensdag dus kijkers, jeejj! :D
    Maud slaapt weinig vandaag en is snel van slag als iets niet lukt. bah...

14. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Yukl; Succes met schoonmaken. En wat goed van Pelle.
    @Knijn; Hopelijk levert het wat op met de kijkers woensdag.
    @Schoonmaak; Hier vandaag ook behoorlijk opgeruimd. Vandaag is de fotograaf langs geweest, want ons huisje gaat ook de verkoop in. We willen graag een garage en een grotere tuin.

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemiddag!!

@Knijn: dank je wel voor je lieve woorden, en wat gaaf dat Maud nu kruipt! Worden ze meteen een stuk 'ouder' van, vind je ook niet?

@Yukl: wat goed van Pelle zeg! Zomaar uit het niets... leuk!

@Schoonmaken: succes allemaal :). Hier wilde ik graag het huis eens goed onderhanden nemen (maar dan qua opruimen enzo), en daarvoor had ik a.s. maandag vrij genomen. Amy bij de gastouder, kan ik hard aan de slag. Maar ja, toen belde mijn moeder helaas gister dat ze ziek is en vandaag niet op Amy kon passen, dus heb ik vandaag vrij moeten nemen. Met Amy thuis komt er toch niet veel van. En ik moet eerlijk zeggen... ben érg futloos, alweer een week ofzo, steeds heel moe, nergens zin in, chagrijnig, etc. Bah!

@Regenboogje82: jullie ook al in de verkoop: succes! Hebben jullie een 'makkelijk verkoopbaar' huis denk je? Of is het een bijzonder huis, zoals dat van ons?

@Knijn: tja, veel kopers gaan bij meerdere huizen kijken, denk ik, dat ze die van jullie ook gekozen hebben is alleen maar goed! Ik ga gewoon hard duimen. 1 kijker is beter dan niks ;).

@Hier: schoonmoeder heeft vandaag laten weten dat ze het oppassen niet meer trekt. Ze past 1 dag bij ons op en 1 dag bij mijn zwager, en dat wordt haar teveel. Natuurlijk even balen, maar voor ons wel redelijk snel opgelost: Amy gaat 1 dag extra naar de gastouder (kost natuurlijk wel meer...) en mijn schoonmoeder gaat iig nog 1x in de maand oppassen en af en toe als inval.

Verder was het iig geen innesteling hier, want de ovulatietest was vandaag eindelijk positief (dacht al bijna dat ik het gemist had, of dat er geen ei kwam)... Ben benieuwd! Nog 2 weken wachten met testen dus... wel lang hoor! ;) Vooral omdat het me sterk lijkt dat het nu weer in 1x raak zou zijn. Pffff... kon je maar elke week zwanger worden :p.

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ja:) Dat stamt nog van toen ik nog studeerde en we het van mr paloe zijn niet zo hoge inkomen moesten doen. We vonden het wel een goed idee om dat voort te zetten. We doen 1 keer in de week boodschappen, ik maak een lijst en dan gaan we eerst naar de Aldi en daarna naar de deka of AH voor de producten die ze bij de Aldi niet hebben of die we daar niet goed vinden. flesvoeding kopen we bij de kruidvat (huismerk) en luiers pampers, zoveel mogelijk in aanbiedingen:) En shampoo, gel, luchtverfrissers etc koop ik merk, maar bij een voordeelshop hier in de buurt. Ik maak wel regelmatig iets met wat duurdere producten, maar meestal kan dat nog binnen het budget. Soms gaan we er natuurlijk wel wat overheen.

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Waarom lukt het niet alleen? Met 2 kids lukt het mij ook nog niet alleen, maar met Olaf ging ik regelmatig! Enne..tijd om nieuwe vriendinnen te ontmoeten dan!;)De deur uit dus;)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Haha bed is ingewijd;)

Ik heb me net in het ziekenhuis gemeten en ben 173, 5 cm:)
    K heb geen tijd om te sporten;) En ik wil terug naar 60;) Dan is het goed, hoop ik;)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Fijn meid dat je je weer goed voelt! Beterschap voor Faytje!

Thnx!

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wonderteam: oh jee, was helemaal vergeten op jou te reageren! Wat balen joh, dat Fay nu zo ziek is, en dat jullie je vakantie ook eerder moesten afbreken. Het kan gewoon niet even goed gaan he? :(
    Hele dikke knuffel en veel beterschap voor Fay!

Deel Deze Pagina