Oktober 2010 mamma's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door CherryAyden, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Gwn; We hebben geen apart huis, maar hier in de buurt staan wel meerdere soortgelijke huizen te koop. Het is dus afwachten wat het wordt.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    7 kg meid!!!supergoed!en snel!!!

pff die onderzoeken.. wel fijn dat ze er goed naar kijken!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ach gut, verkouden..beterschap! (hier zijn we ook allemaal verkouden)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    WOW! Super!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    go incog! Goed bezig! (banner)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog, arme V! Hoe gaat het nu?

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha, als olaf gaat logeren moet ik altijd keihard huilen als we de straat uit zijn:)

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    WAUW! Wat knap! Heftig!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Fijne vakantie!

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Echt supergoed!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo..vandaag een dagje ziekenhuis!

Ik moest naar de academie vandaag en mr paloe moest werken.. Vriendin van me paste op en om 09:50 werd ik gebeld.. Liam van de commode gevallen! Gelukkig is de academie dichtbij en ik ben als een gek naar huis gefietst, onderweg mn moeder gebeld en om 10:15 zaten we in de auto naar de SEH. Daar mochten we snel door en hebben ze Liam nagekeken. Hij was niet buiten westen geweest en had niet overgegeven, dus dat was mooi. Wel een enorm ei op zn hoofd en ze wilden hem voor observatie houden. Wel geschrokken zeg! Het kan iedereen gebeuren, het is ons met Olaf ook 1 keer gebeurd. Vriendin was helemaal overstuur en is de hele rest van de dag bij Olaf gebleven en is daarna met mr paloe en Olaf naar het ziekenhuis gekomen. om 17:00 mochten we weer naar huis. Het gaat allemaal goed gelukkig, hij heeft de hele middag in zijn bedje gespeeld. Pff....nu ligt hij in bed, we hoeven hem niet wakker te maken vannacht maar ik denk dat ik dat wel ga doen.. Arm mannetje!

12. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Paloe; Ach arme Liam. Hopelijk houd ie er niets aan over.

13. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Hier heeft Stan ontdekt hoe hij echt kan gillen. Hmmm.... Dat mag ie wel weer snel afleren. Maar tot nu toe vind ie het alleen maar leuk als ie een reactie erop krijgt.

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Paloe: oeh, dat is schrikken!! Gelukkig maar dat het er allemaal goed uit ziet. Zou me als ik die vriendin was ook kapot geschrokken zijn en ontzettend schuldig voelen, al kan het idd iedereen gebeuren volgens mij.

@Incog: was jou ook vergeten zeg, foei! Hoe is het nu met V? Wat een bikkel zeg! Maar ook wel lastig misschien, dat je dan niet goed weet hoeveel zeer het echt nog doet? Dat was wel een heftig botsing dan iig :(.

@Escal: fijne vakantie! Jammer dat we nu wat langer op de foto's moeten wachten ;).

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn; handig, dat Maud ook kunstvoeding drinkt naast de borstvoeding! Ik vind het knap hoor, dat jullie het nog steeds volhouden! Ik hoop bij een 2e dat de borstvoeding ook weer lukt, maar dan wat langer live voeden ipv kolven zou ik wel fijn vinden.
    Ik heb een filmpje gevonden over kakkerlakken, dan hebben de kleuters in ieder geval een beeld bij een kakkerlak, maar meer heb ik niet gedaan.

Wonderteam
    ; oh, die Fay, hopelijk knapt ze toch snel weer op hoor! Op m’n werk is het niet leuk, vooral de vrijdagmiddag is drama… Dus ik ga toch maar eens actief zoeken naar iets anders binnen of buiten het onderwijs, maar wat ik buiten het onderwijs eventueel zou willen doen. Wel iets met kinderen….

Yukl
    ; wow, go Pelle! Wat grappig, zo ineens gaan staan uit het niets! Heeft hij het nog meer gedaan vandaag? Succes met de open huizen route morgen!

Regenboogje
    ; wow, ook al jullie huis verkopen? Succes, hopelijk lukt het snel!

Gwn
    ; fijn dat je zo snel weer een oplossing hebt omdat je schoonmoeder niet meer wil oppassen elke week! Hopelijk is het snel weer raak, jammer he, dat je niet zo vaak zwanger kan worden. Maar dan blijft het wel speciaal wanneer het wel lukt!

Paloe
    ; Dat is schrikken!! Het kan iedereen gebeuren inderdaad, maar goed dat het ziekenhuis alert reageerde en even wilde kijken hoe Liam het deed…. Ik zou hem inderdaad ook wel even wakker maken vannacht, al is het maar voor de zekerheid. Gelukkig lijkt het mee te vallen!

16. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Ik weet niet waarom het alleen niet lukt. Probeer het wel eens maar m`n man moet me altijd komen helpen, kom gewoon handen te kort.

En ik zou dolgraag meer mensen onmoeten, zou alleen niet weten hoe en waar. Sinds ik hier woon ben ik niet zo sociaal meer. Ik durf niet zomaar op iemand af te stappen, ben nogal een schijterd. Maar ben er niet blij mee want zou graag meer willen zijn dan alleen moeder en oppas. Voel me best wel eenzaam hier om eerlijk te zijn maar weet echt niet hoe ik dit op moet lossen. Ben al aan het solliciteren geweest voor een normale baan maar tot op heden nog niks. Dat zou een stap kunnen zijn, maar momenteel niet binnen handbereik.

17. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

overigens paloe, flink schrikken met Liam zeg. Kan me voorstellen dat je hem liever wel even wakker maakt. Gewoon doen wat je zelf prettig vind.

18. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Hier net slingers en ballonnen opgehangen voor het feest van morgen. Heb stiekem al best wel wat voorpret.

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Regenboogje82: ik wil vandaag nou eens voor 12u in bed liggen (én slapen), dus doe het nu alvast, is nog maar minder dan 3 uur te vroeg ;):

ER IS ER 1 JARIG, HOERA, HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN, DAT IS STAN!!!

HIEP HIEP HOERA!!!

GEFELICITEERD!!!!

Maak er een mooie dag van! Post je een foto na afloop ajb?

:D

Deel Deze Pagina