Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Wauw, wat goed van je!!! Dan heb je die nieuwe kleding dubbel en dwars verdiend!!!
    Ik heb idd een voedingskussen, maar met die warmte vind ik het niks zo'n groot kussen, drijf zonder mn bed al uit.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai de emasefene slaat wel aan, alleen als ik wakker word en savonds ben ik heel misselijk, maar meer dan 2 pilletjes wil ik niet gebruiken..

Escal rot dat ze niet naar beneden gaat met haar temp! Succes bij de KA!

Gwn wat een vreselijk nieuws…. Echt heel erg.. kan het me voorstellen dat je er naar door bent…

Nike bij Olaf ben ik met 16 weken (na 12 weken misselijkheid) begonnen met emasefene en met ongeveer 23 weken kon ik stoppen zonder dat het weer mis ging. Bij liam meteen begonnen toen het erg werd en volgens mij doorgegaan tot ongeveer 19 weken. Nu dus met 6 weken begonnen, ben benieuwd wanneer ik kan stoppen.

Kwebbel pas op he met je bekken! Met Liam stond ik met 13 weken op het station en kon geen stap meer verzetten zonder onderuit te gaan… sterkte!

Escal wow supergewicht meid! En snel gelukt ook! Knap hoor! Die broek heb je verdiend;)

Hier ook lekker geshopt, na de echo donderdag:D Een gele broek, groen shirt, wit shirt, blauw shirt, wit vestje en blauw vestje. Zit nu allemaal goed en is stretch, dus ik kan het nog wel even aan;) Ben er helemaal blij mee, lekker zomers!:D (het shoppen was ons alibi voor de donderdagavond..we hadden gevraagd of mijn ouders Olaf en Liam alvast bij hun in bed wilden leggen zodat wij even naar de stad konden shoppen voor de bruiloft van vrienden, want ze wisten natuurlijk niet van de echo!;))

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    We hebben donderdag de echo gehad! En jahoor, meteen een kloppend hartje in beeld! onze frummel is nu ongeveer 1 cm groot en ben 2 dagen vooruit gezet, maar officieel gebeurt dat met de termijnecho straks. Dus laat mijn banner nog even zo staan:)

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Super dat alles goed is met frummel en shoppen is altijd fijn :D Bjj mijn eerste echo zou ik ook 2 dagen verder zijn maar met de termijnecho weer niet. Van kruin tot bips zou ik wel 2 dagen verder zijn maar ze meten nu ook de hoofdomtrek en die liep weer achter. ze nemen het gemiddelde en daar kwam toch de datum uit die ik zelf dacht.

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kwebbel ja bij mij kan er ook haast niets anders uit komen, omdat ik precies weet wanneer mijn ovulatie had en dus ook precies weet hoe ver ik ben;)

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jeeej wat een mooie echo meid!!!!! :D proficiat!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gwn; dat is inderdaad iets wat je liever niet wilt horen, jeetje, ik krijg er ook de kriebels van. En dan moet ze dus nog gewoon een bevalling in, terwijl je weet dat je kindje niet meer leeft. Brrr……

Nike
    ; goed bezig geweest in de tuin zeg!!! Wow, ben wel benieuwd hoe het was en hoe het nu is, omdat je omschrijving nogal rigoreus was?! Enne.. ja, ik hou echt superheerlijk vakantie en doe (bijna) niets voor mijn werk. Tenminste, voorlopig echt niets, ga er in de komende weken even niets aan doen, ergens richting het einde van de vakantie wel weer. Oh, en sterkte met Mees. Dat zijn niet de meest leuke dagen zeg…

Paloe
    ; wat een supermooie echo weer! Weer bijzonder hoor, zo’n klein frummeltje!!

Escal
    ; wow, goed bezig zeg, maar liefst 10 kilo minder, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal en Chikai thnx!

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Halloooooo!!! :D:D

@Kwebbel; Jaaa, 12 weken! Fijn! :D
    @Paloe; WOW wat een mooie echo! Gefeliciteerd! Je bent donders zwanger! Whiiiii!! :D
    @Escal; Goed dat je doorverwezen bent, dit is wel een beetje raar hoor...
    En hier mag je zeiken, ik ben je niet zat. Sterker nog; ik eis dat je ons op de hoogte houdt ;)
    WOW wat ben je veel afgevallen!! Geef je Lize bv eigenlijk? Ben het even kwijt...
    Zeker wel nieuwe kleding verdiend! Fijn he ;)
    @Slapen; Gaat hier ook niet van harte hoor. Veel draaien omdat mijn heupen pijn doen. Heb ook best vaak harde buiken gedurende de dag en steeds vaker een klemmende 'pijn' om mijn schaambot.
    Verder voel ik me wel goed. Tijdens de vakantie wel ineens achteruit gegaan qua kunnen en aankunnen. Ben echt snel moe en kan fysiek erg weinig, mijn lijf/buik protesteert meteen als ik te druk doe. Of nee... als ik überhaupt iets doe... :( Dus lekker rustig aan hier ;)
    Welkom, laatste loodjes! :D

Ik ben vast vanalles vergeten, sorry daarvoor!
    Zalige zondag morgen dames!

Oh ja; @Gwn; Lijkt me wel leuk denk ik, meekletsten met de aug-mama's. En zo niet, verwijder ik mezelf wel weer ;)
    Voeg me maar toe als je wil.

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wahahahahahaha. Thnx voor je wijze woorden Paloe! :D:D

Balen dat de bandjes niet hielpen trouwens, gelukkig de med. wel aardig. Kan je iig functioneren....

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goeiemorgen!!! Hier even een relaxdagje, werd gisterenmorgen wakker met een zere nek en rug en dat is nog niet over en moet morgen alweer werken. Hopelijk doet Jelmer ook mee met relaxen.

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Knijn haha ja dat is bij ons nu ook doorgedrongen:D Bij jou echt de laatste loodjes! Met hoeveel weken is Maud geboren! Succes meid! Enne ..geen dank;) Idd jammer dat de bandjes toch niet hielpen, de emasefene helpt wel, maar smorgens en savonds komt het er helaas door:) Overdag kan ik idd functioneren;)

Kwebbel succes met relaxen!

Ook van mij iedereen goeiemorgen!
    Vanmiddag lekker lunchen met een van mijn beste vriendinnen, echt zin in!:D

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Knijn: Nu echt de laatste loodjes voor jou! Lekker rustig aan doen!
    Hoe was je vakantie? Hebben jullie het naar je zin gehad? En hoe slaapt Maud nu? Al beter?
    @Paloe: Wow mooie echo! Zo vroeg al zo veel te zien. Bijzonder toch altijd!
    Lekker geshopt hoor! Lekker hippe kleuren ook :)

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Goedemorgen ook van mij!!

@Hier: Ook een relaxdagje. Alleen wat klusjes in huis.

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Oh en Knijn: Ben nog wel benieuwd naar een buikfoto....

17. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Een goeie middag gewenst.

@gwn; Wat fijn dat de kleine goed ligt.
    Bah wat nar nieuws van die augustusmama
    @Esscal; Fijn dat je zo snel terecht kunt.
    Wat goed van je, dan mag je jezelf wel eens verwennen met iets nieuws.
    @Paloe; mooie echo

Hier vanmorgen een cake gebakken en het ziet ernaar uit dat ie eens een keer echt gelukt is. Vanmiddag maar lekker uitproberen.

Stan kan steeds beter duidelijk maken wat hij wil. Nu neemt ie ons mee aan de hand als hij iets niet zelf kan en hij begint steeds meer woordjes na te zeggen.
    Verder is ie bezig met sorteren. Dus de blokken horen niet bij de duplo en als hij een hele grote blok in een emmertje stopt, dan mogen er geen andere vorm/ grootte van blokken bij.

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag :) Gezellig, weer wat leven in de brouwerij hier! :) Wij zijn vanmorgen lekker gaan zwemmen, want was het slecht weer... Regen regen regen .... het zwemmen was leuk, nu ligt Thijs lekker in bed. Ik rommel wat aan, manlief gaat de schuur opruimen.

Knijn; hoe was je vakantie???

19. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vakantie was heerlijk! Prachtig weer gehad de hele week, dat helpt wel ;)
    Verder niet echt mega spannende dingen gedaan. Paar x wezen zwemmen, keer naar een recreatieplas, fietsen, wandelen, speeltuinen in, uit eten etc etc.
    Lekker aangerommeld de hele week, zalig!

Het slapen bleef drama en is nu na thuiskomst nog erger zelfs.
    Sinds gisteren helpt er naast zitten ook niet meer. Ze blijft krijsen.
    Zonet haar naar bed gebracht en ze heeft 45 minuten liggen schreeuwen/hoesten/kokken terwijl ik pal naast haar bed zat.
    Uiteindelijk eruit, rustig gemaakt en ben bij haar gaan liggen. Nu slaapt ze EINDELIJK een uurtje en tis nog stil....
    Vreselijk, ik weet écht niet meer wat ik moet doen. Ben een beetje ten einde raad. Ze moet toch slapen? Gisteravond sliep ze pas om 21u (bij manlief op de arm), weer wakker om 23u en aangekloot tot 00.30u totdat ze weer sliep.
    Vanmorgen was ze weer om 6.30u wakker.
    Ze krijgt toch een slaaptekort zo? En doordat ze niet slaapt raakt ze oververmoeid waardoor ze nóg minder gaat slapen.
    My goodness wat is dit lastig zeg! Iemand nog briljante tips? Pleeeeaaaase? :(

20. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh sorry, beetje ego verhaal.
    Hoofd zit er vol mee blijkbaar *oeps*

Deel Deze Pagina