Ik leef nog hoor meiden Moet mijn banner nog aanpassen zie ik, Aurélie is inmiddels al een maand! Hier gaat het eindelijk goed, na lange tijd, ik begin nu écht op te knappen en kan zelfs al de stad in lopen met de wandelwagen. Aurélie doet het geweldig, begint nu wat last te krijgen van krampen, hopen dat het over 2 weken langzaam weer af gaat nemen, als ze 6 weken is. Verder is het een heel sterk en nieuwsgierig meisje, leuk om te zien! Wel nog piepklein, kan nog steeds alleen maar maatje 44 aan, dus al die leuke dingen in 50 of 56 liggen nog steeds ongebruikt in de kast...Ach, heb je er wel lang baby aan Maaaaaaaaaar, ik MOEST wel even langskomen, kreeg zó'n leuk pakketje bij de post: DANKJEWEL!!! De foto van het shirtje heb ik even op facebook gezet, ik ben niet thuis en kan hem hier nu niet uploaden, maar hij is zó schattig, ben helemaal verliefd! Kan niet wachten tot ze hem aan kan! Verder niks bijgelezen en dat gaat me nu ook nog niet lukken, ik mag nog steeds niks en bivakeer overdag bij mijn ouders, de jongens slapen daar doordeweeks ook, ik ga 's avonds met Aurélie terug naar huis en als ik dan thuis ben, ben ik te moe om nog bij te lezen... Komt wel, ik ben jullie zeker niet vergeten, maar de reacties laten nog even op zich wachten! Liefs ps: kraamvisite/meeting is nog steeds een leuk idee hoor! Weet niet of er al iets afgesproken is, dan hoor ik het graag?!
knijn; en nu volhouden meid! Het wordt beter, Maud gaat het echt wel snappen dat het niet werkt om te blijven huilen! Al is het niet makkelijk, sterkte!! En gecondoleerd met s-oma, wel een mooie leeftijd.. Maar het blijft altijd wel een verdrietige tijd ja.. paloe; dank je voor de info! Incognito; leuk weer wat te lezen!! Haha, natuurlijk lees je dat ook pas, maar we zijn hier goed bezig hoor, om iedereen in de gaten te houden via allerlei kanalen Hier vanochtend weer lekker een ochtendje Efteling gedaan, Thijs vindt het er erg leuk en het was mooi weer. Hij roept de hele dag "taaa tata taaa" (het begin van het liedje van carnavalfestival) en dan 'poppen zing dans kikker kuiken zwaai' En hij wil overal 'hard' Toen ik hem vroeg of hij naar de poppen wilde, zei hij boos "nee, poTTen, in!" (toen moesten we dus naar de kookpotten, haha) Ook erg grappig, hij gaat nu echt liedjes meezingen. En dat heeft hij aardig snel onder de knie Echt leuk!
@Chikai; Jaja, ben wel van plan om vol te houden! Helaas is Maud ook een keiharde wat dat betreft Wat leuk die Efteling zeg, hij geeft het ook zo goed aan! Maud zingt ook redelijk wat liedjes mee. Ze kan zelf de eerste 2 zinnen van 'alle eendjes zwemmen in het water', ze humt de zinnen dan, niet exact de tekst. En alle bewegingen van 'in de maneschijn' doet ze mee, ook zo grappig
He Knijn! Hoe ging het vanavond met Maud? Wat leuk zeg, dat Maud ook zo met liedjes bezig is. Ik vind het verbazingwekkend wat die kleintjes allemaal al zo makkelijk kunnen onthouden... Hier heb ik de laatste week nog veel aan school gedaan (groepsplannen gemaakt, jaarplanningen, ramen geschilderd, klas opgeruimd, nieuwe thema's bedacht, weekplanning voor na de vakantie gemaakt enz enz...) maar nu is het KLAAR!! En kan ik niets meer doen Jeeee! O ja, en we zijn aan het kijken naar een konijnenhok. We willen graag huisdieren, ook voor Thijs, maar zijn alledrie (super)allergisch... dus het moet een buitendier worden in een kleine tuin. En aangezien Thijs konijnen helemaal leuk vind, worden het 2 vrouwtjes...
@Regenboogje; Thnx @Chikai; Vanavond bracht een vriendin haar naar bed omdat we naar oma wilden. Zonder mokken sliep ze binnen 5 minuten... juist... Ze werd toch nog wakker om 23.55 en heeft geschreeuwd tot 01.35. We zijn er elke 10 minuten geweest totdat ze sliep. Vandaag is ze weer op het kdv (waar ze gisteren overigens prima geslapen heeft! ). Vanavond en morgen breng ik haar weer naar bed, ben benieuwd... Wat fijn dat je alles klaar hebt, VAKANTIETIJIJIJDD!!! Ooohhh, wat leuk dat konijntje! Op het kdv waar Maud zit hebben ze ook kleine konijntjes, ik wilde er voor Maud ook wel 1 maar manlief niet. Hij vindt konijnen stom, haha. Wel wil hij mss later, als de meiden groter zijn, een kat. (hebben we al eerder gehad) Naja... ook goed...
@knijn, gecondoleerd met je schoonoma @chikai, wat leuk van de efteling! en geeft het inderdaad echt heel goed aan zeg @incog, welcome bach fijn om te lezen dat het beter gaat met je!!!! hopelijk is het snel beter weer, kun je lekker gaan wandelen met a. fijn dat je zoveel hulp krijgt meis @hier, gister bij de KA geweest, kon ook niets vinden, moet wel over 3 maanden terug komen ivm de groei (afbuigende curve, is nog steeds op hetzelfde gewicht al ze was met 16 maanden.. is nu 10 kilo en 83.5 cm, echt een kleintje dus, lize daarintegen groeit als kool, heeft maatje 74/80 al aan!! en ze rolt vanaf gister ook terug van rug naar buik kan nu dus gaan beginnen met de kamer rond rollen @zingen, sem zingt de hele tijd zelf verzonnen liedjes, zo schattig haha verder niet echt de tekst mee van andere liedjes, meer wat losse woordjes van het liedje maar ook wel de gebaren (niet helemaal maar ook deels )
phoe duurt wel lang he nu al... zult ondertussen wel op zijn hoop echt dat het snel beter gaat met slapen voor jullie
Enigzins een beetje wel ja.... maar goed, we moeten er maar doorheen, een andere weg is er niet. Thnx
@Escal; Wat vreemd dat ze niks hebben gevonden. Op zich fijn, maar nu is het nog steeds lastig om er iets aan te doen.... En nu? Alleen maar gewichtscontrole over 3 maanden? Verder maar weer terug naar aankloten? Dat is dan toch nog steeds raar...? Wow, reuzekind Lize! Cool!
ja dat dacht ik dus ook, maar weet niet welke wegen er nu nog te bewandelen zijn.... hou het gewoon zelf maar in de gaten en als er iest veranderd trek ik natuurlijk weer direct aan de bel. controle is voor het gewicht inderdaad... allemaal beetje vreemd :S en inderdaad een reuze beeb haha zo grappig omdat sem zo'n kleintje is! heeft nu dezelfde kleertjes aan als sem vorig jaar zomer dus dat is wel weer makkelijk
@Escal; Vervelend dat jullie nog steeds niets wijzer zijn geworden. Wel fijn dat Lize zo goed groeit.
@Incog: ha daar ben je weer eens! Fijn te lezen dat je aan het opknappen bent en dat Aurelie het zo goed doet! Krampjes gaan over maar zijn natuurlijk niet leuk..... @Chikai: Haha die Thijs in de Efteling! Echt lachen! @Zingen: Hier ook vooral meezingen met liedjes van de cd. Super leuk!
@Escal: Hmmm toch vreemd hoor van Sem....vreemd dat ze zomaar koorts/verhoging heeft zonder oorzaak en dan al zo lang. Zei de kinderarts nog hoe lang dat kon duren?
@Hier: Mees drinkt EINDELIJK uit een gewone beker! Hij houdt echt niet van veranderingen en was erg gehecht aan zijn tuitbekers. Maar goed we hebben het er door!
*buigtvoorMees* Goed zeg! @Incog; Ooohh die krampjes! Dat is één van de dingen waar ik niet naar uitkijk, pffff. Ook hier ABC Dophilus gegeven, hielp wel goed. Ook en ik met Maud naar de osteopaat geweest. Wat heerlijk dat het zo goed gaat! Fijn! @Slaapdrama; Vanavond ben ik er 3x geweest, telkens na 10 minuten dit keer omdat ze mopperde en niet lag te krijsen. Bij de 3e keer viel ze in slaap. Goddank, het lijkt de goede kant op te gaan
Nike: Goed zo Mees!!! Knijn: Nog even doorbijten, er zit vooruitgang in! Nog even en je hebt je nachten terug (voor een paar weekjes). Kun je hopelijk nog even goed bijtanken voor de bevalling!