@Knijn: Oh hahaha ik lees net dat vanavond goed is gegaan! Maar of dat nou de oplossing is . Man is ook wel eens niet thuis toch...Maar goed wie weet was het gewoon toeval!
@Hier: Gelukkig geen speenincidenten vandaag! Gewoon lekker meteen gaan slapen . Mees wil trouwens de hele tijd dat wij hem nadoen. Mama ook zitten, mama ook slapen, papa ook drinken. En hij vindt het errug leuk als we er allebei zijn en samen met hem dingen doen. Kan ie echt van genieten!!
@Nike; Huis viel nogal tegen. Het vraagt meer onderhoud dan we dachten dus eigenlijk valt hij toch af. Hoe mooi ook maar hier moeten we eerst toch best veel aan doen en daar hebben we geen tijd/geld voor. Ach, weten we dat ook weer Heb er ook aan gedacht hoor, dat het veel in 1x is. Dat is eigenlijk het enige wat me tegenhoudt... er is al zoveel anders en er gaat nog zoveel veranderen. Ze is een keertje verzadigd lijkt me. Arm kind Wat leuk dat Mees zo geniet van jullie allemaal samen, héérlijk! Geen speenincidenten. Bedoel je dat hij hem niet uit bed heeft gegooid of slaapt hij zonder speen?
Knijn: Wauw, je bent morgen alweer op de 37 weken!!! Zie je op tegen de bevalling of heb je zoiets van laat maar komen? Nike: Fijn dat Mees lekker is gaan slapen.
Ja! En dat wisselt per dag... Soms zin in omdat ik dan van de dikke buik af ben en dus meer kan (met Maud o.a.) maar als ik terug denk aan de weeen, neuh... dat hoeft dan niet perse
Jelmer is vandaag een dagje met mijn broertje en zijn vriendin naar de dierentuin. Ze passen weleens op maar is de eerste keer dat ze echt met hem weg zijn. Hopelijk gaat het allemaal goed. Ben zelf aan het werk, nu even pauze. Mag nog tot 18:30
@Kwebbel; Gaat vast wel goed Wat leuk dat ze dat doen met Jelmer! Eigen idee? Ik moet er altijd om vragen, anderen komen zelf niet zo snel met het idee een dagje wat met Maud te doen... Jeetje wat lang nog! Pfff, werk ze nog even dan
Ze zijn helemaal gek met Jelmer en ze wonen hier schuin tegenover. Ze hebben vakantie en vroegen zelf of ze Jelmer mee mochten nemen. Het is goed gegaan. Ze zijn nu nog met hem naar de McDonalds om de dag mee af te sluiten. Die zal wel helemaal op zijn zo, aangezien hij ook geen middagslaapje heeft gehad. Of hij is helemaal hyper van alle indrukken, kan ook nog.
@Kwebbel; Dat klinkt inderdaad heel erg als uittesten. Ga zo door. Leuk zo'n extra uitstapje voor Jelmer. @Chikai; Het is inderdaad geen leuk vakantieweer. @Speen; Geen tips voor jullie. Stan wilde de speen nooit echt. @Knijn; Wat lastig dat slaapprobleem. Ik heb er echt geen idee van. Maar willen straks inderdaad ook voor een juniorbed gaan kijken. Misschien dat een kennis van me er nog een had staan, maar toen kon ik nog niet zeggen dat hij een grote broer word. Dus is het er nog niet van gekomen. @Zwilly; Zielig die waterpokken. Sneu dat ie er zo'n last van heeft. @Paloe; *duimt heel hard mee*
@Knijn: Met geen speenincidenten bedoelde ik dat ie zonder zijn speen uit bed te gooien is gaan slapen. Je denkt toch niet dat ik het zomaar aandurf zonder speen..... @Kwebbel: Leuk zeg dat dagje weg van Jelmer! Heeft ie genoten?? Hoe is het nu trouwens met eten? Mcdonalds zal er vast wel in zijn gegaan. Maar hoe ging het gisteren met avondeten? @Hier: *Doet een klein vreugdedansje* Alle kiezen zijn door!! Zo en dat ruim voordat beeb 2 zich aan gaat dienen. Fijn!!
Paloe, ik snap m! Ik ben destijds ook bij jullie boven geweest, en heb dat beeld nog wel een beetje voor me. Toch fijn dat je zo relatief makkelijk een extra kamer kan creëren in jullie huis! Nike; o wat fijn dat Mees lekker is gaan slapen gisteren! En leuk he, Thijs is ook ineens in zon knuffelperiode, wil veel op schoot, wil ook op dezelfde manier als wij op de bank zitten (wil niet meer in zn kinderstoel, maar in dezelfde stoel als papa en mama, dat is wat minder handig ) Wow, wat goed zeg dat alle kiezen van Mees door zijn! Eindelijk!! Knijn: Ja! 37 weken, wat gaat het hard! En dat lijkt me idd bij een volgende wel nadelig, nu weet je hoe een bevalling kan zijn, hoeveel pijn je kan hebben en hoe irritant die weeën zijn vorige keer had je natuurlijk nog geen beeld daarbij Jammer dat het huis niet was wat jullie hadden gehoopt Kwebbel; leuk zeg, zon dagje uit voor Jelmer! Heerlijk! Thijs heeft vandaag ook maar 15 min geslapen, maar dat was blijkbaar genoeg om weer fit te zijn Wij hebben vandaag ook een drukke dag gehad, mn zus loopt de Nijmeegse Vierdaagse mee en wij hebben een stuk van 10km met haar meegelopen. Om 8.30u vertrokken, 9.30u stonden we in Wijchen te wachten te wachten uiteindelijk was ze daar 45 min later dan verwacht (het was nogal druk) en meegelopen tot in Beuningen (ruim 10km) Echt leuk om dat eens mee te maken, sfeer te proeven en met mn zus mee op te lopen. Thijs en manlief hebben ondertussen lekker gespeeld in een kinderparadijs en ons naderhand ook weer opgehaald. Ondertussen had Thijs maar 15 min geslapen, maar dat was blijkbaar genoeg. s Middags wilde hij echt niet meer in bed liggen (maar ik wel dus manlief heeft Thijs lekker even meegenomen ). En vanavond nog paard gereden.. dus erg sportief geweest vandaag!
Eten: Was dinsdagavond weer drama, hij heeft geen hap gegeten. Prima, geen punt van gemaakt, maar toen ging hij steeds lopen zeuren om drinken terwijl hij al een beker water had gehad. Toen hij dus niet meer kreeg was het schreeuwen. Vervolgens ging hij ook nog met zijn yoghurt zitten klieren. Hij smeerde alles onder dus maar afgepakt. Toen was het weer brullen. Uiteindelijk was hij zo onrustig dat hij ook niet in slaap kon komen, dus tot 22:00 lag te spoken. Was niet zo'n leuke avond dus. Gisteravond bij de Mac heeft hij uiteraard wel alles opgegeten. Hij heeft het erg leuk gehad in de dierentuin. Hij mocht in het winkeltje 2 knuffeltjes kiezen. Hij ging voor een aapje en een ijsbeer. Die moesten gisteravond natuurlijk mee naar bed. Hij lag er om 19:30 in. Viel als een blok in slaap en slaapt nu nog. Niet eens wakker geworden van de harde donderslagen net.
@Chikai: Druk dagje zeg! Wow en 15 minuten slapen van Thijs is wel heeeeel weinig Hoeveel slaapt ie nu normaal gesproken? Toch ook niet heel erg lang? @Kwebbel: Komt vast goed met eten. Doorzetten! Al is een supermoeilijk natuurlijk met een kind dat over de zeik is. @Hier: Vanavond lekker naar de Vierdaagsefeesten!! Joehoe zin in!
Kwebbel; je zou wellicht eens soep kunnen proberen 's middags? (groentesoep, tomatensoep?) Thijs vindt dat heel lekker en dan heeft hij in ieder geval wel wat groente binnen. Daarna geef ik hem (nadat hij heeft geslapen) een boterham. Nike: oh, leuk naar de vierdaagsefeesten!! Lijkt me erg gezellig, de sfeer gisteren deed me een beetje denken aan carnaval in brabant Thijs slaapt normaal gesproken elke dag anderhalf, tot soms 2 uur, dus 15 min is echt te kort.... Hij is geen langslaper nee, niet net zoals Mees volgens mij.... maar 15 min, dat moet hij niet te vaak doen Hij is ook vandaag erg moe, dus ligt er nu alweer een halfuur in... even tijd voor mezelf
Chikai: Jelmer was altijd gek op soep, maar ook dat weigert hij de laatste paar keer, dus denk niet dat het werkt. Jelmer is momenteel gek op Dora, gaat helemaal stuiteren als hij dat mag kijken, dus hebben we voor vanavond Dora-pasta gekocht, misschien eet hij het wel als er leuke figuurtjes op zijn bord liggen. Ben benieuwd.
@Chikai: Ik vind de sfeer 's avond bij de Vierdaagsefeesten niet echt lijken op carnaval. Carnaval vind ik namelijk VRESELIJK. En dit vind ik wel gezellig. Gezellige drukte in de stad, veel bandjes overal. We gaan lekker eerst een hapje eten met vriendinnen en dan rondlopen. Waarschijnlijk belanden we dan op een gezellig pleintje met live muziek (als het weer niet te slecht is). @Kwebbel: Ben benieuwd of het gaat werken met de pasta!
@Chikai; dat was een druk dagje. Hier vandaag mijn examen Sociale Hygiene voor de slijterij gehaald. Hoef ik daar ook niet meer voor te leren.