Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Paloe; Ben uiteindelijk niet gegaan, leek me toch te zwaar. Ik ga later wel...
    Gave tas!
    @Escal; Wat fijn dat Sem lijkt op te knappen! He heeeeee :D:D

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    heel gaaf! waarom weg doen als het geen meisje is? jij bent toch een meisje (toch??)

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @sem, inderdaad weer aan de beterende hand eindelijk! hopelijk zet de trend door!
    @hier, manlief is op stap dus een avondje alleen bankhangen, dadelijk lekkere vrouwenfilm kijken :p
    verder zijn sem en lize naar de kapper geweest :D sem de puntjes en lize helemaal kort, ze had namelijk een soort hanekam gegroeid echt alleen in het midden van haar bolletje de haren 10 cm lang en de rest maar 2 ofzo, echt een punker want wilde ook alleen omhoog staan! (ze reageerde zelfs al als we punky riepen :p hihi)
    zelf ook mijn haren korter gedaan, nu een bob, een stukje boven de schouder, zo'n 30 cm eraf en is erg mooi alleen wennen nog...

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    benieuwd of je gevoel klopt! hier bij sem ook sterk het gevoel een meisje en dat was ook zo, bij lize (mocht na de bevalling zelf kijken aangezien we het niet wisten) en heb 3 keer moeten kijken (jaja staat op camera) maar echt een meid, wist namelijk zeker dat er iets hing (en maar zoeken ;)) hihi.

zo mooi hoe je gevoel je kan verassen :D

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer heeft het ook steeds over "zusje" en dat heeft hij echt niet van ons.

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Meiden heb al twee dagen enorme buikpijn (gewoon virus denk ik). Dus ben even afwezig!
    Chikai alvast fijne vakantie als ik anders te laat ben.

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @kwebbel, hoe gaaf! dat is inderdaad wel opvallend zeg :D
    @nike, heb je voor de zekerheid de vk gebeld? kan nooit kwaad he meid. doe rustig aan!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    rustig zeg vandaag, iedereen van de zon aan het genieten? :)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Nike beterschap met je buik!

Kwebbel wat leuk dat Jelmer het over zusje heeft! En ik denk wel dat ik het gevoel heb dat het een meisje is maar dat had ik bij Liam ook…ik wil het zo graag;) Maar durf het ook weer niet te denken/voelen. Dus we zullen echt moeten wachten tot de echo;)

Escal haha je gevoel kan je goed voor de gek houden he! Toen ik op de 20 weken echo de contouren van Liam zijn gezichtje zag riep ik: ZIEJEWEL! HET IS EEN MEISJE!!!! (fijn gezichtje) maar nee, er zat iets tussen de benen;)

Escal wow dapper 30 cm eraf! En tja, voor een jongen zou ik hem niet gebruiken;) En zelf zou ik hem ook niet zo snel gebruiken, alleen om te sporten ofzo..

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal hier veel klusjes gedaan in en om huis:) Van die losse eindjes waar we anders op de één of andere manier niet aan toekomen;)

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @paloe, gek he, dat gevoel haha! qua haar trouwens elke keer als ik in de siegel kijk nog raar haha!

fijn he als die klusjes gedaan zijn!
    hier ook aan de klus hoewel het voor mij meer klussen met kijkers is hoor , doe en kan nog niet veel met bekken dus vooral koffie zetten en broodjes smeren haha

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Escal haha klussen met kijkers;) De kleine klusjes in huis lukken wel, maar het bouwen van de muur en het uitzagen van een gat voor de deur hebben mr paloe en mijn vader gedaan;) Ik ben dan ook druk met de kids en idd de koek en zopie;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff we waren aan het zoeken naar een camping in frankrijk, noord frankrijk zodat de kids niet zo lang in de auto hoeven (en wij ook niet) maar wat een slechte sites zeg! Ik werd er helemaal knorrig van... Dus we gaan naar Luxemburg, een camping waar we 4 jaar geleden met olaf zijn geweest. Moeten alleen op de bonnnefooi, want reserveren moet 3 dagen vantevoren. We hebben al wel gebeld en ze hadden nog een aantal plekken vrij..
    Volgende keer toch langer van tevoren echt plannen!;)

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Ze weten in ieder geval dat jullie willen komen, dus dat komt vast goed!! Wanneer gaan jullie?

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Morgen controle bij de vk, hopelijk is alles nog steeds in orde.

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    we rijden morgenochtend denk ik weg:) Succes bij de vk!

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Paloe!
    @Kwebbel; Blijft spannend altijd hé, die eerste paar controles...
    @Escal; Fotoooooo!! :D:D

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nike; Hoest? Vk nog gebeld?

19. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: Fijne vakantie!!
    @Kwebbel: Inderdaad altijd spannend die eerste controles! Maar ik vind ze als je er dan bent zo weinig voorstellen. Even bloeddruk meten en hartje luisteren en je staat weer buiten. Altijd weer een desillusie.
    @Knijn: Voor jou begint het echt snel dichterbij te komen. Spannend!!
    Voel je je (buiten wat je verteld hebt in de club) nog goed??
    Zag op fb dat je zus in Nederland is of heb ik het mis??

@Hier: Voel me gelukkig weer wat beter! Vk niet gebeld. Was echt duidelijk een virusje. Krampen en diarree. Maar lag wel echt af en toe krom van de pijn.

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Fijne vakantie!!!

Nike: Fijn dat je je beter voelt!!

Knijn: Super dat Maud zoveel beter slaapt! Hoe is het met jou? Trek je het warme weer nu een beetje?

Deel Deze Pagina