@Nike; Gelukkig ben je weer wat opgeknapt. Oh, als het overduidelijk een virusje is hoef je niet te bellen nee... Zus is nog niet in NL, ze vliegt 13-8 en komt dus 14-8 aan! Waarschijnlijk (of hopelijk voor mij ) mist ze dan wel mijn bevalling maar ik vind binnen 2-3 weken mijn meisje bekijken al een stuk beter dan de bijna 2 jaar van Maud. Ze ziet Maud straks ook voor het eerst in het echt. Ja komt dichtbij nu! Voel me nog wel goed, wel wat last van de bekken maar ach... als ik goed doseer is het wel te doen. Babykamer is nu wel af en we hebben er ook allebei wel zin in. Laat maar komen dat meisje, ben zoooo benieuwd hoe de bevalling gaat verlopen en hoe ze eruit ziet! Warme weer heb ik geen last van, ik ben nogal koudbloedig en heb het dus niet snel warm. Wat mij betreft blijft dit weertje nog even dus, héérlijk!
Hier was alles goed bij de vk. Kleine lag wel eigenwijs tegen de doptone te schoppen en zwom steeds weg. Mijn baarmoeder ligt al erg hoog. Hij groeit smal naar boven en voren, zit nu al bijna op navelhoogte, vandaar ook al zo'n bolle buik, hij groeit mooi naar voren.
Gaaf kwebbel! Buikfoto?? Wat een weertje hé! Héérlijk! Vandaag rondgekeken naar een nieuwe auto, geen geschikte gevonden. Maud was op het kdv dus daarna even saampjes de stad in voor het 1e pakje voor de beeb, niets gevonden helaas... Morgen kijk ik hier in het dorp even, bij een babyzaakje. Dit meisje verdiend ook dr eigen pakje vinden we, ze hoeft niet hetzelfde eerste pakje als Maud aan Lekker op het terras geluncht, lekkuuurr!! Nog wel wat kleren gescoord voor Maud en papa, ook nuttig Maud heeft nog een kdv dag morgen, dus nog even een daggie voor mezelf. (Manlief moet werken) Ook weer controle vk morgenvroeg!
@Knjin; nog bedankt. Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. @Kwebbel; Dat van de trap afstormen van je man klinkt bekend. Ik hoor vaker de verhalen van mijn zus. Zij heeft ook een vrijwillige brandweerman als vriend. Wat grappig dat jullie alle drie denken dat het een meisje wordt. @Chikai; Jij ook nog bedankt. @Paloe; Thanks. Haha nu maar hopen dat jullie dit keer een meid krijgen ja. hmmm beetje laat, maar fijne vakantie. @Nike; Hoe gaat het nu met je buik? Van de week bij de vk geweest. En als het goed is zit ik nu op 8 + 2. Dus de uitgerekende datum zou dan 4 maart worden. Verder was alles goed. Maar ook dit frummeltje blijkt eigenwijs te zijn en een eigen willetje te hebben. Ik heb zelf een inwendige echo moeten laten doen om uberhaupt een meting te kunnen doen. Verder inderdaad ook hier veel buiten geweest, en op de vrije middagen een dutje gedaan. Af en toe moet Stan ook van mij naar bed zodat ik even kan liggen.
He meiden! Ben net terug van een paar daagjes kamperen op de Veluwe, erg leuk, wel warm (maar beter te warm als te nat!)... probeer morgen uitgebreid te reageren!
WB Chikai! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Pfoe, kan me voorstellen dat je de tent bijna uitgebrand bent.... Toch beter dan regen en kou idd!
Paloe; leuke luiertas! Hoop voor je dat het een meisje is! Fijne vakantie, maar ook luxemburg is leuk hoor! Veel plezier! Escal; wow, Sem èn Lize naar de kapper! Zo vroeg al, haha. Fijn dat je haar zelf ook leuk is geworden. Knijn; fijn dat het nog steeds wel met je gaat en dat je niet zoveel last hebt van dit warme weer! Gelukkig maar! O heerlijk, zo even 2 daagjes voor jezelf. En maud zal zich vast wel vermaken op het kdv badjesdag daar wellicht?? Het kamperen was leuk, maar wel erg warm. Thijs wilde dus s middags niet slapen (logisch, veel te warm, je dreef de tent uit). Dus daar maar het ritme op aangepast met boodschappen doen, dan sliep hij in de auto. Veel gefietst, we wilden nationaal park de hoge veluwe door. Waren we eindelijk bij een ingang, 8,20 euro pp entree!! Moesten we gewoon 25 euro betalen om door het park te fietsen. Dat hebben we dus niet gedaan. Zelfde saaie lange weg maar terug. Thijs heeft zich verder prima vermaakt op het park, lekker gespeeld en gezwommen. Nu gaan we nog kijken voor een midweekje in een huisje ergens volgende week. Er zijn zoveel last minutes nu! Maar eerst lekker even een paar dagen thuis bijkomen (je gaat op vakantie, maar je komt vermoeider terug wat dat betreft!)
@Chikai; Nee geen badjesdag. Ze hebben een watertafel als het warm is. Wel begrijpelijk ook trouwens, moet je anders al die kinderen tig keer aan en uit kleden. En daarbij; tis echt opletten geblazen natuurlijk omdat kids al kunnen verdrinken in 2 cm water. Je zal net even wegkijken zeg, brrrr.... Wááátt?? 25 euro betalen om ergens een rondje te fietsen?? Amehoela zeg, dat had ik ook niet gedaan... Och arme Thijs.. nee in een sauna-tent is niet te slapen. Ging het 's nachts wel goed? Het koelde op zich wel lekker af toch? Leuk zeg, nog een midweekje weg! Idd, vakantie is soms gewoon vermoeiend. Ik ben eerlijk gezegd altijd wel blij dat ik weer thuis ben. Eigen spulletjes enzo, comfort... heeft ook wel wat
Knijn; o nee, ook wel begrijpelijk dat ze geen badjesdag doen... maar een sproeier ofzo kan ook wel erg leuk zijn! Een watertafel is ook al leuk, ik merk wel aan Thijs dat hij soms echt zo warm is en echt af wil koelen, maakt hij zichzelf kletsnat met de fontein die in ons tuintje staat 's Nachts ging het kamperen en slapen prima, het koelde op zich wel snel af 's avonds en 's nachts was het geregeld echt koud. de eerste nacht werd thijs zelfs wakker omdat het koud was, dus hij heeft onder 2 dekentjes gelegen!! En ja, ik ben ook altijd weer heel erg blij om thuis te zijn en te komen, vooral nu met een kindje erbij. Lekker al je eigen spullen, opgeruimd, lekkere bank, heerlijk bed Is altijd fijn! Weltrusten!!
@Chikai:welkom back! Warm zal het inderdaad geweest zijn. Hopelijk volgende week nog lekker weekje in een huisje.
@Knijn: jaaaah zus bijna in Nederland! Ach wie weet maakt ze je bevallling nog mee hoor! Fijn dat je je goed voelt! @Kwebbel: ja lekker weer een goede controle!
@hier: Helaas weer last van darmen. Gelukkig sinds vanochtend iets beter. Mees is ziek. Vanochtend al twee keer hele boel overgegeven. Vannacht ook liggen spoken. Zo zielig. Hij is een hoopje ellende. Wil niets. Alleen hangen en liggen.
Nike; jammer dat jullie allebei ziek zijn... Hopelijk knappen jullie beiden weer snel op! En we gaan volgende week niet meer weg, de last-minutes huisjes vinden we nog veel te duur voor een midweek (gemiddeld 4 à 500 euro!) Lekker wat dagjes weg is ook prima. We gaan vanmiddag de konijntjes ophalen! En we zijn gisteren en vanmorgen even op de boot van m'n ouders geweest, thijs vond het erg leuk en hij wist niet waar hij moest kijken....
@Nike; Nou, mag bijna hopen dat zuslief de bevalling niet mee kan maken, dan loop ik 1,5 week over tijd Bah, allebei ziek. Dat is niks an... Sneu is dat dan voor die kleintjes he Maud heeft vannacht ook overgegeven, vandaag niet erg ziek maar wel wat hangerig en oogde pips. Eten deed ze ook niet fantastisch, wel iets gehad. Drinken ging wel goed genoeg. Misschien was er gewoon iets verkeerd gevallen? Afgelopen nacht dus haar bedje verschoond, daarna werd ze elk uur nog wakker van het hoesten dus ik heb zelf ook amper geslapen. Erg moe vandaag dus... Hopelijk vannacht een betere nacht!
Je merkt wel dat het vakantietijd is hier Knijn; ik ben aan het proberen een foto te uploaden op facebook, maar facebook wil nog niet zo meewerken... Hopelijk slapen jullie vannacht beter!! Sterkte!! Je moet wel een beetje uitgerust je bevalling in!
Nou idd, ontzettend rustig hier! Zag de foto op fb, lief hoor! Nacht was niet echt geweldig. Maud sliep wel redelijk goed door (af en toe even jammeren) maar ik draaide me suf. Ach, hoort erbij...
@Knijn: Balen zo'n rotnacht. Dat terwijl Maud wel redelijk slaapt. Dan extra balen. Kon je bijslapen lukt het niet....Bah. Volgens mij moet de baby maar snel komen! Hoop ook niet hoor dat je anderhalve week over tijd gaat lopen. Zou niet leuk zijn... @Chikai: Jaaaah! De konijntjes zijn er. Leuk leuk. Foto op fb is ook zooooo lief!! @Hier: Mees is gelukkig weer beter. Weer praatjes voor tien. Hij heeft ook meteen even zijn vochttekort aangevuld. Twee bekers melk en twee glazen sap gedronken! Ik ben nog een beetje moe maar gaat ook goede kant op. Vanmiddag naar schoonouders toe. Verjaardag schoonmama.