Knijn; ooooh, dat is balen! Kun je een beetje redelijk bijslapen, draai je jezelf zo suf. Ik wist op het einde ook niet meer zo goed hoe ik moest liggen, die buik zit je dan echt in de weg. Wellicht vanmiddag even meeslapen met Maud?? Nike; fijn dat jullie beiden weer wat opgeknapt zijn! Wow, Mees had dorst dan dus! Fijne middag!
@Chikai; Fijn dat het kamperen ondanks de warmte leuk was. @Knijn; Een watertafel is ook leuk lijkt me. @Nike; Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn. Hier vanmorgen naar een kofferbakmarkt geweest.
@Chikai; Ik mocht vanmorgen nog 1,5 uur blijven liggen van manlief Meeslapen met Maud doe ik eigenlijk elke dag wel, of in ieder geval liggen op de bank/chillen. @Nike; Zo dan, dat is veel drinken! @Regenboogje; Nog wat leuks gescoord? @Hier; Alles is klaaaarr!! Kamertje is écht af, tas staat klaar, komende week zetten we de box nog in de kamer, slaapkamers zijn schoon, badkamer is schoon, koelkast is schoon.... kom maar op meisje! Wij zijn er klaar voor!
Knijn; o heerlijk! Ik mag morgen weer uitslapen, heerlijk! En superlekker dat alle schoon is en dat je er klaar voor bent. Zul je zien, ga je vannacht of morgen bevallen
Haha, ik hoop het Chikai! Alhoewel... morgen willen we nog op pad voor een nieuwe auto. Nog eeeeven wachten baby! We gaan (jaja, we lijken wel gek!) naar NB voor een auto.... maar hij's wel heul mooi! Als ik maar niet ga bevallen onderweg, haha
Nou... geen NB voor ons De garage neemt de hele ochtend de telefoon al niet op, manlief werd gebeld door zijn collega of hij kon komen werken omdat hij ziek was. Nu hebben we oppas voor Maud de hele dag, manlief is naar het werk en ik zit overbodig thuis. Met oppas dus... Grrr wat balen!
O, wat vervelend!! Dat is niet leuk nee.... verdorie. Ga je nu een andere keer? En wat raar dat de garage de telefoon niet opneemt zeg...?
@Knijn: Grrrrr wat irritant! En dat terwijl je natuurlijk niet heel veel tijd meer hebt om voor een auto te kijken.....grrrrr :x Fijn dat je HELEMAAL klaar bent! Laat die baby maar komen!! @Vraagje: Slapen jullie kinderen nog in een slaapzak? Mees wel. We willen er eigenlijk een keertje vanaf. Maar hij ligt steeds boven de dekens en dan wordt het soms wel erg koud. Verder vind ie het volgens mij ook nog wel fijn. Vanochtend wilde ik het ook proberen zonder maar toen vroeg ie zelf om de slaapzak. Heel blij toen ie hem aan had!
Ja vreselijk irritant! Maar ja, tis niet anders. Ze hebben ook nog niet terug gebeld. Beetje raar allemaal... Net de stad in geweest met mijn broertje, beetje lunchen, beetje shoppen. Gezellig! Moest wel een paar x stoppen of heel langzaam lopen vanwege de kramp onderin mijn buik. Voorweeën? Nu chillen op de bank en de kramp is weg. @Nike: Maud ligt ook nog in een slaapzak. Volgens mij duurt het nog wel even voordat ze zelf de dekens terug kan pakken. Denk dat het ook wel een veilig gevoel geeft met slaapzak. Hier blijft hij voorlopig aan iig.
Knijn; ben benieuwd wanneer je gaat bevallen! Wel leuk om nog even met je broertje de stad in te gaan! Nike; Thijs slaapt ook nog in een slaapzak, en voorlopig blijven we dat lekker doen! Thijs blijft echt niet liggen onder een dekentje, hij draait het hele bed door. En dan weet ik zeker dat hij het wel warm heeft. Ook is er minder risico dat Thijs uit z'n bed gaat klimmen. En hij doet 'm ook nog niet zelf open, dus voorlopig blijft het zo.
Heb even bijgelezen maar is werkelijk niks blijven hangen. Erg moe en veel bekkenpijn Slaapzak: Toevallig slaapt Jelmer sinds vorige week zonder. Hij trok hem zelf uit terwijl hij de rits op de rug had en dat een paar nachten achter elkaar dus blijkbaar vond hij zelf dat hij hem niet meer nodig heeft.
Hey meiden! Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar het is zoals altijd: lees alles op telefoon, maar zit erg weinig achter de computer om makkelijk te kunnen reageren... Bovendien slokken dingen als Facebook, WordFeud, Ruzzle en Songpop momenteel veel van mijn aandacht op . Slecht eigenlijk, want wat heb je daar nou aan? Vandaag de dag begonnen met een lijst maken van alles wat ik nog wil doen. Eigenlijk wil ik dat dus doen voor Henk komt, maar aangezien ik niet weet wanneer dat is, begin ik elke dag met de illusie dat ik het allemaal wel 'vandaag' kan doen . Even kijken wat ik nog weet van wat ik gelezen heb... @Slaapzak: hier ook nog. Met de warmte wel af en toe in een romper onder een laken gelegd, maar ze ligt bijna altijd daarna óp het laken, wat alleen maar zweteriger is... De slaapzak zal dus nog wel even blijven denk ik. Ze trekt hem ook niet zelf uit en komt tot nu toe nooit haar bed uit (terwijl ze dat prima kan met slaapzak hoor). Las leuke dingen van vakanties/weekjes/weekendjes weg, heerlijk hoor! @Kwebbel: balen meid, dat je je zo moe voelt en pijn hebt! Hopelijk gaat dat snel beter... @Knijn: dat is niks he, als je nachten zo slecht slaapt! Vannacht weer niet beter las ik op Facebook... Nou ja, als je dan ook alles al klaar hebt (incl. koelkast ), dan moet ze maar gewoon komen, toch? :-D Wat gaan jullie nu doen mbt auto? Al iets gehoord?
@kwebbel: wat vervelend die moeheid en je bekken Hopelijk knap je snel weer wat op. Kan je ergens nog bijslapen? @gwn: idd niks waard die nachten zo maar ja... je doet er zo weinig aan. Ik lig nu in bad, hopelijk ontspant dat mijn onderbuik wat meer en is de zeurderige kramp dan weg. We rijden nu een Mitsubishi Carisma maar dat wordt straks best krap met 2 autostoeltjes achterin en met een man van bijna 2 meter achter het stuur. We hebben onze zinnen gezet op een Opel Zafira. Die in NB is net wat gepimp'ter dan een soort gelijke hier in de buurt. Maar die in de buurt is bekend, vertrouwd, hij kent de vorige eigenaar, weet de garage waar het onderhoud altijd gedaan is en hij levert het complete pakket. Apk, beurt, banden, distributieriem nieuw, 6 mnd garantie, etc. NB heeft gewoon een mooiere auto. Meer foefjes, mooiere kleur, velgen, spoiler, climate control. Maar ja, garage is niet bereikbaar en we kennen deze niet. Waar kies je dan voor? Mooi of betrouwbaar?
@Knijn: ja, dat is idd lastig! Wat betreft 'mooi' maakt het mij nooit zoveel uit, maar climate control is weer wel fijn! Heeft degene in de buurt wel airco? Overigens een prettige auto; mijn stiefmoeder heeft hem gehad. Wij rijden nu een Nissan Almera, maar dat wordt ook wat krap, dus we willen tzt wel naar een station gaan kijken. Maar ehh... van die garage dus niks meer gehoord en nog steeds niet bereikbaar? Dan zou ik dat toch niet meer aandurven denk ik...
Beide auto's hebben airco. Hij rijdt fijn idd! Van de garage niks meer gehoord. Manlief had die vent vorige week aan de telefoon, toen zei hij dat hij vakantie had en deze week weer open zou zijn. Nu krijgen wij ook wel een beetje de bibbers hoor. We hebben sowieso al autopech genoeg gehad. Van de 5 auto's die we ooit gekocht hebben, reden er maar 2 goed. De rest ging stuk of had verborgen gebreken die veel geld hebben gekost. We zijn onderhand wel vaak genoeg bedonderd dacht ik zo...
Knijn: Ik zou denk ik voor betrouwbaarheid gaan. Dan maar iets minder gepimpt. Maar dat is mijn mening.
Knijn; waar in NB ergens staat die mooie auto? Ik zou geloof ik ook voor betrouwbaarheid gaan, een auto moet gewoon goed rijden en vooral betrouwbaar zijn!! Je wilt niet ergens met stukken met 2 kindjes achterin langs de kant van de weg komen te staan.. Wat bagger dat je nachten en de kramp zo vreselijk zijn.... Hopelijk werkt het bad wat als verlichting! Gwn; herkenbaar, dat gevoel van lijstjes maken en uiteindelijk nergens toe komen? Of bij jou wel? Hier hebben we ook wat klusjes die we nog in deze vakantieweek willen doen, maar we komen er eigenlijk beiden niet toe... gewoon geen zin in, maar ook geen idee wat we anders willen doen... Kwebbel: sterkte, bah, hopelijk voel je je snel weer beter!
@Kwebbel; Thnx voor je mening, daar vroeg ik om toch? @Chikai; In Wijk en Aalbrug. De garage heet De Fijter. Ja betrouwbaarheid is ook veel waard hoor, maar die andere is gewoon cool. En het is niet gezegd dat hij in NB niet betrouwbaar is natuurlijk, tis gewoon een beetje vreemd allemaal...
Ik kom net van boven, heerlijk een uur in bad gezeten en 1,5 uur geslapen. Fijn hoor! Straks komt mams en gaan we de stad in, bekkenband mee en maar kijken hoelang het goed gaat. Anders moeten we maar veel terrasjes pakken
bah wat vervelend zeg, al die terasjes ghehe en morgen al 39 weken meid!! WOW begint nu echt spannend te worden zeg! heb je een gevoel van wanneer het gaat gebeuren ?