@hier, dadelijk naar CB met lize, meteen sem even laten wegen en meten is nu de lengte in geschoten (alle kleertejes ineens te klein) dus hoop dat het gewicht nu ook beter is! verder nog steeds verhoging maar gaat niet meer boven de 38, wel weer opnieuw wat diaree (nieuw virus denk ik dus miss dat dat ook weer samenhangt met de temp.. :S hopelijk zet de diaree niet door want veel bij te zetten heeft ze in mijn ogen nog niet) verder hier wel alles goed manlief heeft nog een kleine week vrij dus na deze week kom ik weer wat bijlezen en buurten!
@Escal: ben benieuwd of het idd beter is met Sem's gewicht! En dat de diarree maar snel over is... Wat zie ik nu? Lize alweer ruim een HALF JAAR OUD!!! Wow! Wat vliegt de tijd zeg!
Knijn; o heerlijk, daar fleurt een mens van op! Lekker badderen en daarna slapen Hopelijk heb je ook nog wat aan de middag gehad! Hielp je bekkenband? Escal en hoe was het op het cb! Die Lize, het gaat echt hard zeg! Hopelijk pakt het virus Sem niet al te erg aan.... en wordt ze niet al te ziek!
@Knijn: Ik zou voor de auto dichtbij gaan. Vooral nu de garage de hele tijd onbereikbaar is! Wij hebben de auto zelf ook wel ver weg gehaald.....maar problemen met navigatie. Heeft heel veel gedoe gekost om nieuw kaartje te krijgen. Hadden garantie, maar ja....je rijdt niet zomaar even naar verweggistan toe. Lekker hoor in bad en slapen. Heeft het je goed gedaan? Ik wil ook wel....na een dagje werken en een kort nachtje slapen toch redelijk kapot op de bank. @Kwebbel: he bah meid. Balen zeg dat je last hebt van je bekken en moe bent. Heb je fysio voor je bekken?
@Gwn: Tsja die lijstjes ken ik helaas ook. Ik heb een hele lijst in mijn telefoon staan met allemaal klusjes. Bedenk me steeds dat ik ieder weekend twee dingen ga doen.....maar gaat al drie weekenden achter elkaar 'mis'. Niet te druk maken hoor! Zo lang Henkie maar gewoon kan komen is het goed toch! Kan man anders niet nog wat doen? @Escal: Hoe was het op het cb?? Lize inderdaad al half jaar! Wow zeg! En Sem nu eindelijk wat gegroeid? Balen zeg dat ze weer een virusje te pakken heeft.
@Hier: Pfff lig voortaan iedere ochtend vanaf uurtje of 5 wakker. Hoe laat ik ook naar bed ga. Super irritant zeg. Ik ben moe en wil gewoon slapen.....bah. Hopelijk vandaag wel lekker een nachtje doorslapen. @Slaapzak: Thanx voor jullie antwoorden. Mees blijft er ook nog maar ff in hebben we besloten!
Lekker geluncht in de stad, mjam! Verder niet veel gekocht, wat kleertjes voor Maud. Ah, daar is Escal! Fijn dat het goed gaat bij jullie! Hoe was het op het CB?
Was zeker lekker Nike, even slapen vanmorgen! Bad is ook fijn, heb ik ook echt even tijd voor het kleine meisje in mijn buik. Zo door de dag heen ga ik er toch snel aan voorbij. Druk met de dag, druk met Maud, etc. Even een momentje in bad en met haar 'spelen' zou ik eigenlijk vaker moeten doen. Al heb ik eigenlijk elke avond wel even een momentje met haar, dan rolt ze altijd er veel. Zo leuk Nu maar hopen dat ik vannacht lekker slaap... *duimduim*
Eeennnnnn goedemorgen!! Naja, goed... geslapen van half 3 tot 6, toen was Maud alweer wakker. Ze is nu naar het kdv dus ik duik zo mijn bedje weer even in. Pfoe.... laatste loodjes zeg. Ben er wel klaar mee. Slaap niet meer, niets zit lekker qua kleding, ben moe en snel geirriteerd, buik is onrustig etc etc. *klaagmodusuit* @Escal; Nee, ik heb geen voorgevoel. We dachten allebei dat ze later dan de 40wk zou komen omdat ze aan de kleine kant is, maar als ik het voorwerk nu meeneem denk ik dat ze zich wel wat eerder laat zien. Alhoewel... vandaag ben ik al 39wk dus áls ze eerder wil zal ze op moeten schieten. Haha Van mij mag ze!
Knijn: Ik hoop voor je dat de kleine meid nu echt snel komt ja, het is echt aftellen nu he! Fijn dat je wel een beetje hebt geslapen vannacht en vanmorgen....! Nike: oh, dat is ook niets, elke morgen om 5 uur wakker worden.... Die uurtjes zou je liever willen slapen, hopelijk kan je dat snel weer! We hebben vandaag flink veel kilometers in de auto gemaakt. Mijn ouders zijn op de boot op vakantie, en nu bleken de motorsteunen van de motor stuk. Dan kun je niet verder varen. Dus vroeg mijn vader of wij in Nijmegen 4 motorsteunen konden halen. Om 10.30u vertrokken, waren we op de terugweg naar de boot, bleek er nog meer stuk te zijn. Dus weer terug naar Nijmegen, toen naar Gorinchem, daar waren we om 13.30u. Thijs was ook mee, maar heeft gelukkig 1,5 uur geslapen! Vanmiddag voor het eerst met Thijs in het water bij het strandje geweest, was niet zo'n succes. (Zand in je schoenen vindt thijs niet fijn en hij vond het water toch wel erg koud). Daarna nog bij de ikea langs en daar gegeten vanavond. We waren om 19.15u thuis. Eindelijk....
@Knijn: Vandaag nog wat kunnen slapen?? Of ben je nu gewoon aan het bevallen? Zo ook zomaar kunnen! Je wel regelmatig melden hier he! @Chikai: Zo dat is een druk dagje met inderdaad heel wat kilometers. Jammer dat Thijs het strandje niet zo leuk vond. Lekker relaxen vanavond!
Nou euhh Chikai; Vannacht was het bagger-slecht. Vanmorgen wel lekker 2,5 uur geslapen Jeetje wat veel gereden vandaag, bijna jammer met dit mooie weer! @Hier; Controle vk weer binnen. Wat wel een beetje gek is... ze is weer 'uitgedaald'. Ze zat vorige week op bibi (bewegelijk in bekken ingang) en nu zat ze hoger dan vorige week. Ze heeft het nog wel op bibi laten staan en op zich is het ook niet erg. Nadeel is alleen dat áls mijn vliezen breken moet ik meteen liggen en meteen bellen. Ach... as dat alles is
Joehoeoeoe, hier ben ik Nike!! Oh, we hebben trouwens de auto gekocht! Blij mee!! Toch voor het vertrouwde gekozen, wel een fijn gevoel. Bekijk bijlage 263995
Knijn: Mooie wagen hoor en ze rijden erg fijn. mijn vader heeft er ook zo een gehad en heb er zelf ook regelmatig in gereden. vooral fijn dat je wat hoger zit.
Dag lieve dames, Hoe is het met iedereen? Hoe gaat het met de zwangere dames? Ik wil mij weer bij jullie voegen Inmiddels heb ik de boel weer aardig op een rijtje. Jullie kunnen je vast indenken dat ik van 2 maand niet alles ga bijlezen. Zouden jullie mij van hele bijzondere/belangrijke dingen op de hoogte kunnen brengen? Nou zal ik vanaf hier even een update doen Hier gaat alles naar omstandigheden goed. Ik heb zelf eind juni controle gehad ivm de baarmoederslijmvliesverwijdering. Helaas had het verre van het gewenste resultaat en lijk ik bij de 3% te horen die ergere klachten krijgt dan voor de behandeling. Ik heb nu bijna elke 2 dagen bloedverlies, elke dag hevige buikpijn en in mijn cyclus ben ik zeker 2x ruim 1 week hevig ongesteld. De gyn wou afwachten tot eind augustus voor ze het rigoreuze besluit gaat nemen. Het rigoreuze besluit is overigens een baarmoederverwijdering. Dus zoals het er nu naar uitziet zal een operatie zeker op de agenda staan. Verder is er weer een enorme cyste gevonden, dit maal op de andere eierstok en nu was hij zelfs 7 cm groot. Erg hinderlijk ook allemaal dus. Met Mason zijn we inmiddels een heel traject in. De ambulant begeleider aan huis is super. Mede door haar goede ideeen hebben we echt al heel veel mijlpalen behaald en keert de rust iets terug. De ambulant begeleider trekt de conclusie regulatiestoornis enigzins in twijfel. Zij denk dat zijn frustraties een andere oorzaak hebben. Zeker gezien zijn "slimheid" 2 weken geleden heeft Mason een intelligentietest gehad. Wij hebben al een klein stukje uitslag gehad van ik meen het performale gedeelte en hier scoorde hij bovengemiddeld op. De rest van de uitslag krijgen we over 4 wkn. Met Fay gaat het ook goed. Praten gaat nog niet van een leien dakje ,maar wel steeds beter sinds de verwijdering van de keelamandelen. Ook is de keelamandelen verwijderen voor haar lichamelijk super goed geweest. Ze is wel eens verkouden ,maar dat is binnen no-time weg en daar heeft ze ook eigenlijk geen last van. Ze krijgt geen hoge koorts en keelontsteking meer en wordt dus ook niet ziek. Hierdoor blijft ze dus ook gewoon goed eten. Drinken gaat perfect ,wow ze heeft nog nooit zoveel gedronken, sinds de amandelen eruit zijn. Verder is de groei ook eindelijk goed nu. Ze is nu 85 cm en 10,4 kilo. De kinderarts was erg blij en bij haar hoeft ze niet meer terug te komen. Fay krijgt alleen volgende maand nog de laatste controle bij bij de neonatoloog en de psycholoog en dan kunnen we het eindelijk helemaal afsluiten Met mijn vader gaat alles wel redelijk goed weer. Behalve zijn blaas. Hij moest vorige week terug op controle komen bij de uroloog en de blaas ziet er echt slecht uit. Hij had geen plasdrang en ook niks gedronken. Hij had zich gecateriseerd , maar toch stond er een halve liter vocht in zijn blaas. Hier was de uroloog niet blij mee. Er is op verschillende dingen bloed geprikt en Hij moet over een maand terugkomen en dan hoort hij hoe en wat verder. Nou Rudy heeft het nog steeds volop naar zijn zin bij zijn werk en daar zijn ze ook erg tevreden over hem. Rudy en ik moeten allebei vlg week nog werken en dan hebben we vakantie Nou een hele lap om bij te lezen dames
Hey Wonderteam! Wat leuk om weer van je te lezen, WB! Fijn dat het goed gaat met je kids, werd ook tijd dat ze in wat rustiger vaarwater kwamen toch? Fijn! Wat een pech met je bm zeg... welja... 3% en daar hoor jij net bij. Lekker dan Hoe kijk je tegen een verwijdering aan dan? Zie je er tegenop? Spannend van ja vader! Pfoe, een maand op de uitslag wachten is best lang... Sterkte! Wow wat gaaf dat Rudy het zo goed doet op zijn werk. Een hele zorg minder, fijn! Pfff, de bijzonderheden van hier. Zou het zo niet weten eerlijk gezegd. Ik leef in mijn bubbeltje met een baby die er van mij wel uit mag vallen En we hebben een auto gekocht De rest mogen je zelf gaan bijpraten, dat past allemaal niet in mijn hoofd
Hier een onrustige nacht gehad trouwens. Veel voorweeen en krampen maar niet genoeg om door te zetten. Nu ik eruit ben is het alweer rustiger, grmf...