@knijn, oeh spannend zeg die krampen. Poeh je bent alweer zo ver wauw Nou qua baarmoederverwijdering. Ik heb nu echt het punt bereikt dat ik er zo klaar mee ben ,dat ik als het kon de baarmoeder er zelf uit getrokken had Ik zie wel tegen het hele gedoe op ( week in zkh verblijven en 6-8 wkn herstel) Ja die uitslag van mijn vader duurt lang ,dat zei ik ook al. Maarja vakantie tijdperk weer tussendoor hé en de uroloog wil toch mijn vader zelf behandelen. En aangezien mijn vader niet direct heel veel last ervan heeft, wachten ze even.
Pffff, kan ik me voorstellen dat je er wel klaar mee bent zeg. Dan maar weg ermee! Wat een lang herstel zeg, bah! Dat is niet echt iets om naar uit te kijken met 2 kids Toch; er komt een dag dat alles achter de rug is, hou je je daaraan vast Ja gaat snel hier hé! 39.1wk alweer! We krijgen een Opel Zafira. Hoge zit, grote kofferbak en zelfs nog 2 extra stoelen op te klappen zodat we 7 zitplaatsen kunnen creeeren, handuugg!
Gelukkig heeft je vader er weinig last van, dan is je eigen uroloog wel prettig. Ook al moet hij dan wat langer wachten. Tja... artsen hebben ook recht op vakantie he. Wat 'n flauwekul eigelijk
Baby van Knijn; kom er eens uit! Je bent van harte welkom, en je mama, papa en grote zus zitten met smart te wachten op je!!! Knijn; ooh, wat vervelend al dat voorwerk wat uiteindelijk nog nietdoorzet. Kan me goed voorstellen dat je dat echt wel beu bent nu..... Ik blijf duimen hoor!!! Ik hqd het ook al op facebook gezet; maar een opel zafira is een hele fijne auto!! Mijn schoonouders hebben er een, en bevalt heel goed. Wonderteam; leuk weer wat van je te lezen!! Fijn dat de rust weer wat is teruggekeerd in jullie gezin en dat Mason en Fay het zo goed doen nu! Wat naar dat je het met je baarmoeder nog niet goed gaat, lijkt me erg heftig en pijnlijk....
@Wonderteam: Welkom back!! Leuk je hier weer te zien. Bah wat balen zeg van je baarmoeder. Zit je gewoon net bij de stomme 3%. Kan me helemaal voorstellen dat ie er wat jou betreft wel uit mag. Wel een heftige operatie in het vooruitzicht dan zeg! Wanneer wordt het beslist? Fijn dat het met Mason beter gaat! Die Integrale Vroeghulp doet dus in ieder geval zijn werk. Ben benieuwd waar ze uiteindelijk op uitkomen. Oh en Fay gaat ook de goede kant op. Lekker gegroeid en niet meer hoeven terugkomen bij de kinderarts! Fijn!! @Baby Knijn: Ik ben hier aan een weeendansje begonnen hoor! Dus kom er maar uit! @Knijn: Kan me helemaal indenken dat je er klaar mee bent! Laat die meid maar komen! Mooie auto! Lekker handig groot dadelijk met de twee meiden! Beter dat je toch voor betrouwbaar bent gegaan. Ik zou het ook echt niet meer vertrouwen. @Hier: Weer een baggernacht. Sliep heerlijk tot dat het keihard ging onweren. Daarna ben ik HEEL vaak wakker geweest. Maar zojuist lekker een uurtje geslapen. Dus nu weer redelijk fit. (Hoop toch niet dat dit doorzet tot de bevalling. Bij Mees had ik hier vanaf week 32 last van.) Verder is Mees heel hangerig/op mij gericht. De hele tijd bij mama op schoot willen of opgetild willen worden, terwijl ik dat eigenlijk niet meer wil. Fase.....ben maar snel over. Wel leuk dat ie in deze fase heel veel wil puzzelen en boekjes lezen. Minder is dat ie niet meer zelf wil lopen. Naar de winkel wil ie echt na 2 meter weer in de wagen (toch maar een duowagen aanschaffen??).
Haha, dank ladies! Ben benieuwd of het gaat helpen Oh Nike wat baaaaalen dat je nu al last met slapen krijgt. Vreselijk irritant, het belemmert alles zo als je zo moe bent. Maud sliep vanmiddag ineens 3 uur!! Ooohh wat zalig! Ik heb dus ook 2,5 uur kunnen slapen, echt heerlijk. Daar knapt een mens van op! Ik hoop overigens niet dat ik vannacht ga bevallen, so's komen morgenvroeg en dat betekent dus dat we ze veel te vroeg op de hoogte moeten brengen, irritant.
@auto, wow mooi hoor! inderdaad ruimte genoeg zo te zien @wonder, wat fijn om te horen dat het met fay zoveel beter gaat! ook benieuwd naar de uitslag van mason! spannend dat wachten. Lijkt me ook erg zwaar zo lang herstel zeg! begrijpelijk dat je daar tegenop ziet. erg moeilijk ook om op voor te bereiden denk ik... @hier, gister op cb geweest Lize doet het super! is nu alweer 65 cm en 6.7 kilo! (iets lichter en langer dan sem was toendertijd sem ook gewogen, ze was bij een kleine maand geleden 10.8 kilo met kleren en schoenen uit, nu 10.3 met alles aan (schoenen, lange broek en tshirtje)dus ruim 0.5 kilo afgevallen is nu ook 87 cm ongeveer dus wel gegroeid! verder gaan we morgen met zijn alle naar incog zo benieuwd naar de kleine meid! helemaal zin in
Willen jullie ook voor mij dansen? Of te druk met Knijn? Kan nauwelijks staan/lopen van de pijn in mijn liezen nl. dus wil er ook wel 'vanaf'... @Wonderteam: fijn dat je terug bent! Vroeg me net (in t kletstopic) af hoe het met je is. @Escal: leuk, morgen, doe je ze de groetjes? Dat was t ff op de IPhone vanuit bad (noodgedwongen: Amy ging opeens hartverscheurend huilen bij t in bad gaan, maar met mama samen wilde ze wel...)
dames, bedankt allemaal weer voor het warme welkom @knijn, dat is ideaal zeg zo'n ruime auto!! Fijn dat je vanmiddag even lekker bij hebt kunnen slapen @gwn, ah jakkes wat rot zoveel pijn zeg Heb je dat al lang? Hopelijk komt jullie kleintje ook snel @escal, leuk morgen naar incognito, heel veel plezier!! @nike, oeh ja die hangfases zijn idd niet wat nee Bah balen van het slapen hopelijk is het geen voorbode voor de rest van je zwangerschap.
Ik heb morgen een date en ben onchristelijk zenuwachtig Moest deze week alleen op Aiden passen dus geen tijd gehad! Ga teruglezen mn date
Danst voor gwn, wat rot dat je je zo voelt meid. Sterkte met de laatste dagen weken of miss wel uren Haha. @zwolly, wat leuk! Veel plezier meid! Spannend hoor. Ken je je date al hoe of echt allemaal nieuw? @hier, zal de groeten doen!
@Gwn; Ook ik dans voor je hoor! Het gaat om het idee, niet zozeer om de wilde moves toch? Echt balen van de pijn in je liezen, bweehh... Kan je hem niet even wegschuiven ofzo? Pfff... @Escal; Haha, goed zooo!!! Dance for me baby! Wat leuk dat je naar Incog gaat, veel plezier en doe ze de groetjes! @Zwolly; Whaaaa, spanneeeennnddd!!! Veel plezier! Hopelijk zakt het onchristelijke zenuwachtige gevoel nog wat, brrrr rotgevoel...
Ik dans mee Pff vroeg, moet de kids zometeen al bij mijn zus brengen ,want ik moet 7.30 al beginnen. Ik mag wel blij zijn met zo'n lieve zus. Ze past nu al 3 wkn 3 hele dagen op de kids en ook altijd na schooltijd.
Goed bezig met jullie gedans dames! Het werkt alleen nog niet echt... beebje zit er nog in @Wonderteam; Volgens mij heb je sowieso een zus made in heaven of niet? Wat een schat!
Wonderteam: Welkom back!!! Poeh heftig hoor, waarschijnlijk toch een bmverwijdering. wat goed dat jullie met mason nu in het juiste traject zitten en het met Fay zo goed gaat. Gwn en Knijn: Ik dans in gedachten mee Escal: Leuk!!! Doe ze de groetjes! Zwolly: Spannuuuuuuund!!!! Hoe heb je je date leren kennen en wat gaan jullie doen? Hier: Behoorlijk last van bekkeninstabiliteit waardoor ik al sinds begin deze week niet meer kan slapen. Gisteravond ook nog een migraine aanval eroverheen dus ben redelijk gebroken. Om 11:00 met Jelmer naar de kapper en daarna gaat hij naar mijn schoonouders zodat ik vanmiddag kan bijtanken. Hopelijk kan ik dan wel even slapen. Ga ook de hoes van het voedingskussen wassen. Wie weet slaap ik met voedingskussen iets beter.
Escal rot zeg dat je nog zoveel last van je bekken hebt! Veel plezier vandaag bij incog! Fijn dat het goed gaat met de meiden, wel jammer dat Sem weer is afgevallen! Knijn nog niet bevallen, sterkte met de laatste loodjes meid! Super dat je zus bijna komt!!! Ben ook benieuwd naar het eerste pakje Fijn dat je er helemaal klaar voor bent! Zafira hebben wij ook voor gekeken toen! Uiteindelijk toch gegaan voor de iets zuinigere peugot 307 maar de zafira heeft meer stoelen! Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Wonderteam welkom terug, jippie!!! Jammer dat je bij die 3% hoort Fijn dat het met mason wat beter gaat en dat de situatie in huis ook ten goede komt! Fijn dat het met Faytje goed gaat! Heel veel sterkte met je vader.. Kwebbel fijn dat alles goed groeit! Sterkte met je bekken! Even een vraagje waar had hij dat shirt voor Jelmer laten maken om het nieuws te brengen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en wij willen Olaf en Liam ook een shirt aan doen om het te vertellen Regenboogje met 8 weken is een inwendige echo niet gek hoor, t is dan nog zo klein! Chikai ja we zijn eerder in Luxemburg geweest (zelf en met scouting) en het is idd mooi en leuk en lekker weer! Haha hoge veluwe vraagt entree ja Ze zijn volledig afhankelijk van de betalende bezoeker en vergeet niet dat je dan ook meteen het kroller moller museum in mag! Dan is het opeens niet zoveel meer Maar er is verder ook nog genoeg te fietsen toch! Jeetje die midweken zijn nog duur zeg! Gwn ook al op knappen, spannend hoor! Zwolly whooo succes vandaag op date! Slaapzak: hier al een hele tijd niet meer, Liam wilde hem op vakantie ook écht niet aan! Hij deed hem zelf ook al open. Onweer: bij ons was de aardlekschakelaar eruit gevlogen, het is in ons huis ingeslagen! Verder geen schade gelukkig maar het was wel even schrikken en overal snuffelen of we geen brandlucht roken Hier: misselijkheid lijkt iets minder te worden! Bekken begint wat te rommelen maar nog niet heel heftig en gister hebben we een mooie termijnecho gehad! (foto volgt) Vakantie was heerlijk, lekker weer gehad met uitzondering van 2 dagen regen en een lekkende tent Maar dat vergeten we!