Paloe: Ik heb het shirt laten maken bij Obaby.nl heeft babykleding en kinderkleding voor alle kids! Gratis opdruk en verzenden en goede kwaliteit. Hij is al aardig vaak gewassen maar blijft supermooi. Ook werken ze met biologisch katoen, vind ik zelf nog een extra pluspunt. Wat fijn dat de termijnecho goed was!!!
Hoi meiden, Ik heb jullie nogal verwaarloosd geloof ik, sorry daarvoor. Ik ben op dit moment heel erg met mezelf bezig. Sommige dingen heel klein en sommige dingen groter. Ik probeer zoveel mogelijk positief te blijven, maar dat lukt niet altijd. Met de meiden gaat het goed, ze groeien goed, gelukkig doet Qyana het redelijk goed op de pepti voeding, maar ik vermoed dat er nog meer zit, want de uitslag blijft steeds opspelen. Ik wacht het nog ff af, HA is toch met vakantie dus als die terug is, zal ik nog wel een keer terug gaan. Verder heb ik niet zo heel veel te melden, nog wel een kleinigheidje, maar dat zet ik in de club wel ff neer..... Groetjes, Elleke
Jullie krijgen de groetjes terug van incog! was echt supergezellig en wat een mooi gezin heeft ze! heerlijk om te zien (en te genieten van zo'n klein mensje, wauw wat is Lize dan weer groot zeg!)
hm we gaan de tekst en de foto zelf op het shirt maken.. die site van jou kwabbel die doen geen foto's Morgen maar even van dat strijkpapier en shirts kopen
@Zwolly: Whaaaah je hebt een date gehad! Hoe is het gegaan?? Was ie leuk.... @Wonder: Wow fijn hoor zo'n lieve zus!! Fijn dat ze ook zo dichtbij woont. Dat mis ik toch wel een oppas om de hoek! @Paloe: Welkom back van vakantie! Fijn dat het lekker was. Oh en ook heerlijk dat de misselijkheid minder is geworden! Wow schrikken zeg van dat onweer! Ik zou doodsbang zijn geweest! @Kwebbel: He bah balen zeg dat je je zo rot voelt door je bekken. Heb je nog wat bij kunnen tanken?? @Doglover: Dikke knuffel. @Escal: Jaah je bent bij Incog geweest! Leuk zeg!
@Hier: Ik ben eindelijk een beetje bijgeslapen! Heerlijk! Straks naar feestje bij mijn ouders in de buurt. Leggen we Mees bij mijn ouders op bed. Hmmm zal ik morgen wel weer brak zijn. Oh en gisteravond trof ik Mees al slapend op de grond aan. Hij had wel ff liggen huilen bij het inslapen. Maar wilde niet meteen gaan kijken. Waarschijnlijk was ie uit zijn bed geklommen en kon ie niet meer terug. Is ie uiteindelijk maar op de grond gaan slapen. 3 uur lang op het laminaat liggen pitten.....de zieligerd.
Sorry, ik verwaarloos jullie een beetje. @Knijn; Ik had wat stapelbekers voor Stan (set van 10) en wat auto's. En 2 pakjes voor ons frummeltje. @Nike; Hier gebruiken we nog altijd een slaapzak. @Wonderteam; WB. Wat een pech zeg met je baarmoeder. Wel fijn dat Mason en Fay het goed doen. @Zwolly; Hoe was het op je date? @Knijn en Gwn; Ik dans met de dames voor jullie mee. Hier; Stan is de laatste tijd erg ondeugend en gefrustreerd als ie iets niet mag. Maar we zijn ook trots. Sinds afgelopen woensdag heeft ie al zijn poepjes op het potje gedaan. De plasjes hebben wisselend succes, maar je kunt ook niet alles tegelijk hebben he. Verder morgen een lange dag, want dan ga ik met mijn so en sz naar Deventer.
@Paloe; Leuk, met een foto erop! Post je foto tzt? Oeps! Juich dan ook niet zo vroeg! @Regenboogje; Knappe Stan! @Nike; Och arme... Ook wel aandoenlijk ergens... Ligt hij nog in een ledikant? Omdat hij er zelf niet in kon komen? Nee toch?
Nike; oh, lastig zon fase van Mees. En tillen is nu ook niet meer zo handig nee . Hopelijk is deze fase ook snel weer voorbij! Vervelend dat je zo slecht slaapt, hopelijk wordt dat nog wel wat beter! Ooh, die mees op de grond in slaap gevallen, dat is dan wel sneu Op zich is een camera best handig op een kamertje maar dan zou ik alles gaan checken denk ik Hij houdt er vast niet iets aan over! Gwn & Knijn; ik hoop dat jullie beiden snel gaan bevallen! Mijn duimen draaien overuren Zwolly; ben benieuwd hoe je date was, even snel verder lezen!! Kwebbel; o naar, die bekken instabiliteit! Hopelijk gaat het slapen met voedingskussen wat beter, al lag ik daar persoonlijk altijd mee in de knoop. Ik vond het maar een drama, slapen met een steeds dikker wordende buik (ik slaap altijd op mn buik dus dat was niet handig) Paloe; fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, behalve de lekkende tent en de regen Ging het slapen met Olaf en Liam in de tent goed? Jullie hebben vast een flinke tent dan! Wij hebben een 3 persoons, of 4 persoons met 2 kleine bedjes.. Alleen de voortent is wel wat erg krap bij regen.. Fijn dat de misselijkheid iets minder lijkt te worden, mag ook ondertussen wel he! O nee, toch te vroeg gejuicht naar Regenboogje; wow, die Stan! Ook knap zeg, al zoveel op het potje! En dat ondeugende, gefrustreerde herken ik hier ook helemaal. Ook wij zijn toch met het potje begonnen. Potje gekocht, we zetten het weg,meteen 3x achter elkaar een plas erin! En ook vanmorgen ging het goed. Het leukste vindt hij nog om zn eigen plas door de wc te spoelen Morgen maar eens een tijdje proberen zonder luier. En ook hebben we van gisterenmiddag tot vanmiddag op de boot bij m'n ouders gelogeerd. Thijs vond het erg leuk, het slapen ging wonderbaarlijk boven verwachting aardig goed, dus we zijn er nog lekker even tussenuit geweest. Volgende week is manlief weer werken helaas...
@kwebbel, jemig wat rot zo heftig bekkeninstabiliteit! @zwolly, hoe was je date? @paloe, leuk op vakantie geweest? Waar zijn jullie geweest? Ben benieuwd naar de echo Balen van de misselijkheid Onweer Inslaan is echt even eng hé Hier in ons huizenbloklaats bij 3 verschillende mensen. Sommige hadden ook gewoon echt alles kapot. @nike, ah gos die Mees kinderen soms ook hé. Fay heb ik ook al eens slapend op de grond aangetroffen @doglover, sterkte!! @regenboogje, wauw superknap van Stan zeg!!1 Hoe bevalt jullie nieuwe huis? @nike, oh lekker er zo toch nog even tussenuit!! Super goed van Thijs ook. Hier gaan we vandaag met mijn zus en kids en buurvrouw den kids naar koningin julianatoren. Hopelijk lukt het mij om Fay zo nog even op bed te leggen en dan kan ze nog even lekker van te voren slapen
Ik heb nog niet terug gelezen. Kijken of het zo lukt. Ik ben vorige week in het ziekenhuis opgenomen omdat ik z'n pijn in de buik had en er niet meer van kon lopen. Na veel onderzoek bleek het een blindedarm ontsteking te zijn. Omdat die door de zwangerschap op een andere plek zit als normaal was het even zoeken geweest. Ik moest met spoed geopereerd worden wat ook door de zwangerschap best een flinke snee is geworden. Nu mag en kan ik bijna niks meer want de wond moet genezen zijn voor de bevalling maar een baby de tegen de zijkant van de wond ligt te trappen is best pijnlijk.
@Diana: had het gezien op Facebook, wat een narigheid meid! Was vast ook best eng, of niet? Lijkt me lastig nu, idd met schoppende baby, maar ook Ylva natuurlijk... Sterkte!
@diana, owjee, beterschap meid! wat akelig, en inderdaad dan ook nog een beeb die tegen de wond trapt :S @zindelijkheid, knap hoor! hier ook begonnen heel rustig aan, morgen gaat manlief weer werken dus dan ga ik echt beginnen. dan zit er namelijk ook weer wat meer ritme in de dagen dan nu. ben benieuw of het gaat lukken! iemand nog tips hoe en wat? hebben al potje en wcbril verkleiner (vooral laatste vind ze erg leuk!) @knijn en gwn, dans dans dans (helpt het al wat?? ) zo spannend nu! @wonder, veel plezier!! is het slapen nog gelukt?
Poeh Diana! Vervelend hoor en idd, erg lastig ook nu je 33wk zwanger bent. Ylva er ook nog bij, pittig! Heeft dit nog consequenties voor de bevalling?
Diana, dat was vast even schrikken! En nu helemaal niet handig, met zo'n schoppend baby'tje en een wond die moet genezen. Lukt dat allemaal wel thuis? Knijn; haha, nog niet aan het bevallen dus.... het wordt spannend meid!!