Dat kan idd Kwebbel Maarrrr... kan ook niet Werkelijk... als er 1 datum is waarop ze niet geboren moet worden is het wel de 6e, dan is sm namelijk jarig. Zal je zien, uit de 5 (!!!) weken dat ze een geboortedag mag uitkiezen, kiest ze vast die eeeeene dag... Hmmm, alles gebeurd met een reden toch?
Nee hoor, niet aan t bevallen hier! Probeer thuis nog wat dingetjes te doen, maar merk dat de hormonen me erg chagrijnig maken vandaag, dus echt gezellig is t niet. Ook is t al snel te veel: veel harde buiken en wat steken. Ach, hij geeft me vast nog tijd zat om alles aan kant te krijgen
hier een heerlijk geslaagde dag gehad Paar fototjes voor diegenen zonder FB Bekijk bijlage 264877 Bekijk bijlage 264878
@knijn, haha nou hopelijk toch niet op sm haar verjaardag! @gwn, die rothormonen ook @escal, yep ze heeft ff lekker geslapen van 8.30 tot 10 en zo kon ze het heerlijk de hele dag volhouden
Knijn; nou, ik duim heeel hard dat ze morgen inderdaad maar even overslaat!! De 6e lijkt me dan niet heel praktisch, van de andere kant; wordt ze wel morgen geboren, haar verjaardag gaat in ieder geval voor!! Gwn; vervelend die hormonen ja... ach je weet niet, bij ons was Thijs 5 dagen te vroeg, dus het hoeft niets te zeggen! Wonderteam; leuke foto's! Is de julianatoren ook al leuk voor de jongere kinderen? Wij hebben een druk dagje gehad, vanmorgen heeft manlief verder geklust aan de kast in de gang (is klaar, moet alleen nog in elkaar gehangen worden, bleh.... wat stinkt die verf!!) Nadat Thijs wakker was zijn we eventjes naar de Efteling geweest en daarna naar een verjaardagsbbq van vrienden. Er was daar een grote trampoline en Thijs was echt helemaal kapot vanavond van het springen en spelen.... Hopelijk slaapt hij morgen lekker uit!!
@chikai, ja prima te doen voor jongere kinderen. Fay ging met mij samen echt overal in. In sommige dingen (draaimolens) zelfs alleen. klinkt wel als een gezellige dag die jullie hebben gehad Oh dames ik ben echt erg Ik was al een paar dagen laat naar bed geweest.... Nu lag ik gisteravond om 20:15 al te slapen tot vanmorgen 7:00 haha. Ik ben nu uiteraard wel lekker uitgeslapen Nu nog 2 dgn werken en dan heerlijk 4 weken vakantie
Ooooooh Knijn is ze toch geboren op je SM verjaardag!!! TYPISCH! GEFELICITEERD lieve schat!!! Hoop dat alles goed is gegaan!
Jaaaaaaa.....Nieke is geboren! Knijn, man en Maud gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Genieten genieten genieten!!!
Womderteam, WB wat vervelend dat nu alsnog de hele baarmoeder eruit moet maar ik snap wel dat je er klaar mee bent. Gwn, hopelijk ga jij ook snel bevallen Zwolly, hoe was je date?? Kwebbel, zo vervelend hè die bi ga je al naar een therapeut? Regenboogje, wat goed van Stan Paloe, hoop dat je snel van de misselijkheid af bent. Chikai, Thijs ook al op jet potje wat goed
De wond moet dicht zijn voor de bevalling anders kan die door de pers weeën weer openscheuren Gelukkig komt mijn moeder iedere dag op Ylva passen zodat ik voldoende kan rusten
Knijn wat een prachtig klein meisje! Wonderteam heerlijk toch even lekker bijslapen! Oohhh super zeg 4 weken vakantie! R ook? Heeft Mason zo lang nog schoolvakantie of niet? Vakantie was zeker leuk! We zijn in Luxemburg geweest, in kautenbach. Erg lekker weer gehad ook! Was het leuk bij de julianatoren? Ah lees het al op fb en hier, super! Het weer was ook goed! Chikai we hadden een zilvermeeuw (geen vergrote) van de Waard van mijn ouders geleend. Het paste precies met zn 4en naast elkaar, wij op 2 p luchtbed van 140 breed, Liam in zijn campingbedje en Olaf op een selinflatable We konden precies met zn 4en in de voortent zitten met de tafel en 4 stoelen het slapen ging goed, alle nachten doorgeslapen, alleen het inslapen duurde lang, ze waren nogal aan het keten Wat knap van het potje! Liam wil nu wel steeds kijken als Olaf gaat plassen Haha leuk dat Thijs zich zo vermaakt heeft op de verjaardag! Diana jeeeetje dat is schrikken zeg een blindedarmontsteking én operatie tijdens de zwangerschap! Heftig meid! Denk goed aan jezelf!