Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Gwn: nu snel volgen hè! Blijft doordansen voor jou!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nike: Slapen is nog steeds geen succes. Heb van het weekend een nacht op de bank geslapen. Met mijn rug tegen de rugleuning en voedingskussen voor me langs, zodat ik klem lag zeg maar en niet kan bewegen, dat is de enige comfortabele houding. maar kan moeilijk de rest van mijn zwangerschap op de bank gaan slapen.

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: leuk dagje zeg in julianatoren! Ben inderdaad wel benieuwd of wij er met Mees ook al heen zouden kunnen.
    @Chikai: wow druk dagje gisteren! Leuk zeg dat Thijs zich zo heeft vermaakt op de trampoline. Mees kan nog niet springen......
    Thijs lekker uitgeslapen?

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Diana: wow wat vreselijk schrikken zeg! Rust lekker uit. Reageren komt wel hoor! Wat voor consequenties heeft dit voor bevalling?
    @Chikai: jaaaah Thijs ook op het potje! Gaaf zeg!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @kwebbel: hè bah! Nee is ook niets om iedere avond op de bank te liggen. Hier helaas ook nog steeds slecht met slapen.... Geen idee waarom....

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @hier: Op controle geweest bij verloskundige. Alles ik!
    Iedereen vindt dat ik een bescheiden buikje heb. Zal straks even foto spammen.
    Oh en Mees ligt al VIER uur te pitten. ga maar eens even kijken zo!

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    We zitten nu aan de lunch;)
    Van te voren wilde ie niet....

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    nike: Lekker op tijd ;) Kan bijna gelijk door voor het avondeten!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer ligt ook al vanaf 13:30 te slapen. Lekker hoor. Alleen krijg ik hem dan vanavond niet om 19:00 naar bed, maar ja, dan maar wat later.

10. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @ Knijn; Gefeliciteerd met de geboorte van Nieke.

11. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Paloe; Vervelend dat de misselijkheid terug is.
    Leuke foto's van de vakantie. Ach een beetje keten voor het slapen gaan moet kunnen.
    Mooie echo foto's.
    En ook leuke shirtjes.
    @Chikai; Thijs is ook goed bezig zeg.
    @Wonderteam; Het huis bevalt erg goed. We zijn al helemaal gewend aan de woning. Ook wel grappig dat mijn zusje nu zo ongeveer mijn achterbuurvrouw is.
    En was het leuk in de Koningin Julianatoren?
    Leuke foto's!
    @Diana; Wat een narigheid. Hoe gaat het nu met je? Beterschap
    meid. Ik duim hard voor je dat de wond goed zal helen.
    @Chikai; Ik doe weer mee.
    @Kwebbel; Mooie buik.

Uhm.. wil iemand me ook de foto van de kleine Nieke Pb-en? Ik heb ook geen Facebook.

Gisteren naar de boekenmarkt geweest. Erg vermoeiend, maar wel leuk ondanks dat ik lang niet alles heb gezien. Veel leuke kinderboeken gescoord.
    Vandaag maar even bijkomen en dan morgen weer braaf aan het werk.
    En afgelopen zaterdag de Ipad binnen gekregen. Niet goed voor me. Nog meer dingen in huis om een leuk spelletje op te spelen.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel; ik hoop dat de cesar-therapie helpt voor je bekken! Had je er bij Jelmer ook zo’n last van? Een flinke buik al, leuk!
    Nike; uitslapen kent Thijs niet… Vanmiddag een uur en een kwartier, maar vanochtend ‘gewoon’ om kwart voor zeven alweer wakker.. Pffff… dat vind ik toch elke keer weer vroeg.
    Potje; thijs kan zelf bewust plassen. Elke keer als ik ‘m op het potje zet, plast hij. Heel grappig, hiij kijkt dan ook naar beneden en zegt ‘aan’ ;) Maar bewust aangeven doet hij nog niet. Als het komend weekend lekker weer wordt, ga ik even verder, want dan is het makkelijker om hem lekker zo rond te laten lopen.

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: Bij Jelmer had ik ook vanaf 16 weken flinke bekkenproblemen. Liep op het eind zelfs met krukken.

14. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @chikai; Stan geeft ook nog niet aan dat ie moet plassen. We zetten hem gewoon na iedere maaltijd/ tussendoortje erop.
    @kwebbel; Ik hoop dat je dit keer minder problemen met je bekken krijgt.

o, ja morgenavond mag ik weer naar de vak. Ben benieuwd of frommeltje dit keer wel mee wil werken.

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank voor de felicitaties dames!
    Even geen tijd om terug te lezen en te reageren verder, hier wel even een kort bevallingsverhaaltje;
    Zondag de hele dag al voorweeen maar goed, dat hoeft niets te betekenen. Gelukkig gingen ze om 19u over in goede weeen dus getimed. 21.15 vk gebeld, zij was er om 21.45 en ik had 5cm. Jeejjj!
    Ze heeft de vliezen gebroken en ik onder de douche om de weeen op te vangen, dit ging best goed! Beter als bij Maud iig.
    23.15 weer de vk, had ik 8 cm! JEEEEJJ! :D
    00.04 had ik 10 cm en mocht ik persen, 00.09 was ze er al
    Kleine knip gezet, verder geen spannende dingen wat mij betreft.
    Nieke's hartslag was wel even gevaarlijk hoog (tis dat ik al op 9cm zat, anders hadden we alsnog naar het zkh gemoeten, maar ja... te laat) en ze had meteen verhoging. We hebben haar vandaag om de 2u moeten tempen vanwege infectiegevaar maar ze houdt haar temp goed rond de 37 graden dus dat is erg fijn!
    Had er niet aan moeten denken om na zo'n fijne bevalling alsnog naar het zkh te moeten zeg, pffff.
    Nog 2 dagen opletten en dan is het infectie gevaar helemaal geweken.

Helemaal heppie de peppie hier dus! :D

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
  17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Knijn: Wat fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan!! Wel spannend nog even dus ivm verhoging van Nieke. komt vast goed!!! Genietze!! Wat vindt Maud van haar zusje?

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai ik waardeer het ook dat je geen namen noemt hoor! Maar hier durf ik wel toe te geven dat ik er gewoon niet goed in ben;) maar nu heb je het;)

Kwebbel dank je voor de complimenten!:) mooie buik meid! Shit zeg dat je bekken zo opspeelt en je zelfs op de bank hebt moeten slapen!

Nike dank je! En leuk he dat ze dezelfde naam heeft!;) fijn dat de controle goed was! Ben benieuwd naar je buikje;) Als je voorbeelden wil zien van een eerst bescheiden en daarna ontplofte buik moet je even in mijn album kijken bij de zws van Liam;)

Knijn meid wat super dat je hier al even komt kletsen zeg! Fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Geniet ze en het komt vast helemaal goed! Super meid!

Hier: zit met liam in ons bed, hij is niet lekker. We hebben het weer niet kunnen vertellen, mijn ouders gingen uit eten en waren te laat weer terug. Hopelijk morgen. Vrijdag gaan we bij mijn sm eten en het dus vertellen en zaterdag komen mijn sv en ssm hier klussen en eten (moesten iets verzinnen om ze hierheen te krijgen, had geen zin in de lange autorit Vn 1,5 uur naar hun toe om dan vervolgens in hun rookhol te moeten zitten;)

En ohja, urine was schoon, maar het was geen ochtendurine dus ik moet morgenochtend weer.. als het dan schoon is moet ik naar de vk want de ha vond het wel raar. K hoop dat het blaasontsteking is want zoeken naar wat het is, daar heb ik mijn buik vol van eerlijk gezegd..

Slaap lekker meiden!

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Chikai: ik doe ook graag mee!! Was me voor Incog vergeten op te geven :(. 'Gelukkig' had ik zelf al iets gestuurd toen ze nog in het zkh lag te wachten.

Rest komt later even, nu weer met iPhone in bed; dat typt rot en ik ga slapen. Nog niet aan t bevallen dus! ;) Hoop echt dat het niet erg lang meer duurt; de 8e vind ik een mooie datum! ;)

20. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Knijn: Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en wat een ideale bevalling zeg.... Geniet maar lekker van je prulleke!

Deel Deze Pagina