Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Haha, zou best zelf wat willen maken, maar heb niet echt veel tijd meer voor zaterdag. Ga wel even rondvragen bij vrienden en familie of ze niet nog iets leuks rond hebben slingeren.

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Knijn; ja, thijs speelde inderdaad ook alleen met de ballen buiten de ballenbak, hij had op een gegeven moment zelfs twee banken gevonden waar de ballen tussendoor konden rollen ;)
    Wij gaan ook weleens samen in bad, maar Thijs vindt dat minder leuk omdat hij dan niet zoveel plek heeft in bad om rond te kruipen en te spelen. We gaan dus liever samen onder de douche!

escal; ik denk dat ik gewoon niet met carnaval ben opgegroeid, en dat ik het daarom ook niet leuk vind. Ik weet het eigenlijk niet. Heb er gewoon niet zo'n behoefte aan.

Doglover; tja, wat dat is met dat gordijn in bergen op zoom, begrijp ik ook nog steeds niet. Ik moest daar ooit eens een cursus geven op 11-11.... die kon ik ook wel afzeggen vanwege te weinig deelnemers...

3. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

@ Chikai: 11-11 is ook echt niet de juiste dag om hier iets te organiseren... Iedereen is dan in de stad voor de carnaval. Tijdens de komende carnavalsdagen is ook alles dicht en werkt er echt helemaal niemand. Ik kom uit Roosendaal (althans ruim 10 jaar voordat ik hiernaartoe verhuisde) en dat moet je tijdens carnaval ook niet laten merken want om de een of andere reden is dat aartsvijand nummer 1....:(
    Raar volk hier hoor, snap er echt niets van...

@ hier: Heb op dit moment ff het idee dat ik geleefd wordt door mijn kinderen... Ben eigenlijk heel hard toe aan een vrije dag :)... Manlief helpt ook niet erg, die ligt 's avonds om half 8 al te pitten op de bank en kijkt ook niet erg naar me om... Krijg 's ochtends wel een mailtje met de vraag of ik lekker geslapen heb, maar iedere dag hetzelfde mailtje is ook niet leuk (mag eigenlijk niet, maar ga af en toe toch twijfelen of hij niet het mailtje van gister gekopieerd heeft....).
    Ga zo ff een appel schillen voor Caitlynn, dan kan ze die in haar stoel eten, terwijl ik Qyana even snel in bad doe boven... Is anders niet te doen....

Groetjes,
    Elleke

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dat lijkt me dus ook erg lastig, een ritme zien te vinden met 2 kleine kindjes... Daarom wachten wij toch ook nog maar even, het lijkt me handiger dat Thijs iets groter is.
    Jammer dat je man niet echt meehelpt Doglover....Sterkte in ieder geval!

Hier net Thijs in bed gelegd, nadat we vanmorgen heerlijk gewandeld hebben. (in de zon en niet te koud en net voor de regen weer binnen!) Alleen volgens mij wil hij echt niet slapen, hij staat maar te kletsen en te spelen in bed....

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @doglover, he bah...kan begrijpen dat je op bent en als je man dan ook nog niet heel behulpzaam is nu is dat dubbel zwaar. succes meid!
    @kwebbel, anders even op marktplaats kijken?
    @chikai, heerlijk met dit weer wandelen! gelukkig wel op tijd thuis voor de regen. hier was het echt snertweer vanmorge :( misschien vanmiddag even wandelen dan
    @hier, alles goed :D heb echt twee heerlijke dames! ben niet van mijn roze wolk af te krijgen :D

6. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Doglover; Wat vervelend. De roze wolk is bij jou dus even ver te zoeken... Hopelijk komt je man snel bij zinnen en gaat hij wat meer helpen.
    @Chikai; Hier ook buiten geweest vanmorgen, gewoon in de tuin. Het regende wel wat maar ach, worden we hard van ;) Ze vond het leuk, kroop zelfs de tuin door, broek zeiknat natuurlijk, haha. :D
    @Escal; Mooi zo! Lekker blijven zitten op je wolk!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Escal; ooooh, heerlijk genieten van je beide meiden en je roze wolk!!

Knijn; haha, Thijs was ook nat vanmorgen, maar dat kwam omdat hij zelf wilde drinken uit een beker (en ik even in de keuken stond) en toen de hele beker over zich heen gooide ;)
    Lekker zo, even naar buiten he!'

Hier in de tijd dat Thijs slaapt alweer goed bezig geweest; 2/3 deel van de kaarten van Thijs z'n geboorte in aan het plakken geweest, alleen is nu de lijm op. En als ik naar boven ga om andere lijm te zoeken, wordt Thijs wakker denk ik. Dus nu maar even forummen ;)

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Doglover: Wat naar dat je man zo weinig behulpzaam is, het is zo al moeilijk genoeg om in een nieuw ritme te komen met 2 kids, dan is alle hulp welkom lijkt me.

Jelmer slaapt eindelijk weer even, hij wil eigenlijk liever niet liggen, want dat doet pijn aan zijn oren, maar gelukkig is hij toch in slaap gevallen. Heb zijn hoofdeind al iets verhoogd, zodat er wat minder druk op zn oren komt.
    Vanmorgen bij de huisarts geweest, hij heeft een dubbele oorontsteking en een luchtweginfectie, dus nu een kuurtje, hopelijk knapt hij dan eindelijk eens op.

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kwebbel; Sneu zeg :( Gelukkig slaapt hij nu.
    Coole banner! :D

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ja,cool he? wilde graag een cyclus banner, maar wilde Jelmer ook niet aan de kant schuiven, dus heb een site gevonden waar je 2 banners in 1 kunt maken :D

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    kwebbel hopelijk knapt Jelmer snel op, het is wel sneu zo...! Leuke banner!! (t.z.t. maar eens onthouden babytickers . net) ;)

Hier wordt Thijs net wakker, dus alle kaarten nog in kunnen plakken en zelfs nog even tv gekeken! Nu ga ik hem uit bed halen, wellicht tot vanavond en anders tot morgen!

12. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh dat vond ik ook zo jammer toen! Zal eens kijken op de site :D

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Escal; Wat een leuke foto's. Ja ik weet nog dat Sem een banaantje was vorig jaar.
    @Knijn?; Ik ga ook wel eens met Stan in bad en dat vind ie helemaal geweldig. Kan ie lekker stunten en zo.

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: leuke foto's zeg! En terecht dat je lekker blijft zitten waar je zit (op je wolk) :D.

@Banner: meteen ff gejat ;)

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gwn: Hij is mooi :D

16. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Oh super schattig die pakjes!!! Hopelijk kan je nog ff wat meepikken van de carnaval.
    @Knijn: Wij gaan eigenlijk bijna altijd samen met Mees in bad. Vind het wel handig. Ben ik ook meteen schoon. En Mees vindt het super leuk!! Lekker papa/mama natspatten, speeltje in onze mond stoppen, in mijn tepels knijpen :)......Leuk dat Maud er ook van heeft genoten.

@Carnaval: Ik kom oorspronkelijk uit Limburg maar haat carnaval, al vanaf jongs af aan (ja Chikai ik ook!).

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Beterschap met Jelmer. Zielig hoor!
    Inderdaad gave banner!
    @Doglover: He bah zeg wat balen van je man. Heb je het wel al aan hem verteld dat je er zo van baalt??
    Sterkte!

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    #238 Nike, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt: 13 feb 2012
    He Gwn: gave banner :) Hoe is het met je?
    @Chikai: Heerlijk ff tijd voor jezelf!

@Stand van zaken telefoons: Mijn eigen ligt nog te drogen. Nog steeds erg nat. iPhone: iets te vroeg gejuicht. Die heeft het helaas toch ook niet echt overleefd. Doet heel vreemd. Gaat vanzelf aan, vanzelf bellen en je kan niet naar een andere functie toe. Dus ligt nu ook te drogen. En ik maar duimen draaien. Dat wordt een duur grapje....

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gwn; ook een leuke banner!

Nike; oooh, dat wordt een duur grapje inderdaad... supervervelend zeg.... O jee, nòg een vergelijking tussen ons ;) het moet niet gekker worden.... ;)

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @gwn en kwebbel, leuke banners!!!
    @nike, phoe duimen draaien inderdaad, anders een duur grapje ja :(
    @in bad, ga hier ook vaker met sem in bad (nu even niet natuurlijk) ging elke keer eendjes op mijn buik zetten haha, zal ze wel missen straks
    @all, fijne valentijn :D
    @hier, hmm hormonen zijn nog duidelijk aanwezig, gister ineens heel boos om niets (eten koken lukte niet...??) wanneer zijn die hormonsters weg? hihi

Deel Deze Pagina