@gwn, hè jammer haha. Na de operatie moet je ca 1 week in het zkh verblijven. Het herstel duurt minimaal 6wkn.
@knijn; wauw, dat klinkt als een superbevalling. Ik hoop dat Nieke geen verhoging meer heeft. @Kwebbel; leuk dat jullie een meisje krijgen. Volgens mij zijn de meiden deze ronde sterk in de meerderheid. @wonderteam; wat heftig meis. Hopelijk komt er dan wel echt een einde aan alle buikpijn. Ik vind het ook leuk en handig dat mijn zus nu zo dicht in de buurt woont. Ben laatst al boter moeten gaan lenen om een cake te kunnen bakken. Op de iPad typen is inderdaad niet heel erg handig. Gisteren bij de vak was alles goed en frummeltje zwaaide met een armpje. Was ook erg beweeglijk, alleen voor de stagiaire onvindbaar. Hoezo een beetje dwars? Verder hier weinig nieuws.
@Wonderteam: is zeker niet leuk zeg! Maar fijn dat je er vrede nee hebt. Kan me voorstellen dat je er ook echt klaar mee bent! @Gwn: mag wel een keertje hè meid! Laat die knul maar komen. *doet nog een dansje*
@Chikai: hè bah wat een rotnacht! Als man zo snurkt vertrek ik altijd naar het logeerbed (komt gelukkig niet zo vaak voor...). @Regenboogje: ben ook wel benieuwd naar je buik. Hoe ver ben je nu?
Wonderteam; nee, geen leuke operatie en het zal vast heftig worden, maar van de andere kant; die helse buikpijnen en dat heftige bloedverlies is ook echt niets. Je hebt 2 prachtige kinderen, en dat is ook super! Hoe zit het dan bijvoorbeeld overgang-technisch later, zou je daar ook minder last van heben dan? Nike we hebben geen logeerbed Dan zou ik een matras op zolder moeten gooien, maar dat is ook niet handig.... Gelukkig is het in al die jaren dat ik hem ken, pas de eerste nacht geweest dat ik echt last had van z'n gesnurk! Dus dat valt gelukkig wel mee.
Zwolly haha ja zie je um? Dit was wel na ontbijt en met zwangerschapsbroek met buiklap Kwebbel je savonds zie je het beter, vooral door het eten WHAAAAAAAAAAAAAAA wat leeuuuk een meisje voor jullie!!!!!!! Superrrrr! SUPERecho! Echt gaaf! Ik wil ook hihi direct aan de shop Chikai haha slank? ik ben al 5 kg aangekomen door het vreten tegen de misselijkheid En de buik komt nu heeeeel veel sneller dan bij Olaf en Liam! Nike waaauuuw mooi klein buikje! Je ziet er goed uit! Diana oohh dat is jammer dat je nog geen buikfoto hebt gemaakt! Wonderteam ja haha veel eerder dan bij Olaf en Liam! Fijn dat het gaan gebeuren en je je opgelucht voelt! Vriendin: volgens haar wordt het een meisje en wordt ze 12 februari geboren. Vandaag kwam ik bij de gastouder aan en meteen zei ze: je krijgt een meisje! Dus ik ben heeeeel benieuwd en strontnieuwsgierig! Relatie: Ik ben ook Tim zijn eerste echte relatie, maar dat kwam vooral omdat hij te naief was om te merken dat iedereen verliefd op hem was Urine: was schoon en ik hoefde volgens de huisartsassistente/secretaresse niet naar de vk. Smiddags werd ik gebeld dat ze overleg had gehad met de ha en als ik vrijdag nog klachten heb moet ik weer inleveren en wordt het op kweek gezet. Maar ik heb gister en vandaag heeeeeel veel gedronken en het lijkt al minder te worden..
@paloe, fijn dat het schoon is! drinken goed vol houden als het daardoor minder wordt! anders kun je ook nog cranberrysap halen, is ook erg goed. @wonder, fijn dat j er vrede mee hebt maar blijft natuurlijk zwaar. lange herstelperiode ook. wel spannend allemaal hoor
hier zie je het duidelijker, krijg alleen de foto's niet gedraaid, moet iets veranderen in de instellingen en lukt me niet :S zal straks ook nog een van sem plaatsen
@Nike; Ik ben nu 10 weken en 5 dagen. Ik zal kijken of ik binnenkort een foto kan laten maken. Van nu heb ik er nog geen. @Escal; Waar blijft de tijd. Lize al weer voor de 1e? keer bij de kapper geweest.
@Paloe: urine dus toch schoon. Fijn dat je in ieder geval minder klachten lijkt te hebben. Inderdaad cranberrysap schijnt goed te helpen. @Escal: wat lijkt Lize op Sem! En wat is ze al groot geworden! Leuke coupe van jou ook!
@hier: ouders van vriendin hebben een drukkerij. Dus had van hen alle boeken met geboortekaartjes gekregen. Zo'n twintig stuks met elk meer dan 100 kaartjes. Man en ik hadden er hieruit precies een gevonden die we allebei leuk vonden. Nu is vriendin ook zwanger. Belt ze me net dat zij precies hetzelfde kaartje hebben uitgezocht!! Wat een toeval! Natuurlijk gaat zij wel voor. Ze is bovendien drie weken eerder uitgerekend. Gelukkig hebben we maar een stuk of tien gemeenschappelijke vrienden en kennissen. Gaan we daarvoor wel een alternatief bedenken. Want een ander kaartje uitzoeken zie ik niet zitten. Wel typisch dat we uit duizenden kaartjes op dezelfde uitkomen zeg....
Hallooo! Even een korte update vanaf hier. Ik lees soms wel even mee maar doe dat op mijn telefoon en dat is niet handig reageren. Daarbij, ik heb er niet eens tijd voor... We zitten hier weer in wat beter vaarwater. Nieke's temp is goed gebleven dus daar hebben we geen zorgen meer om. Volgend probleempje; ze drinkt niet goed aan de borst. Ze kan heel goed aanhappen maar het gaat haar dan meteen niet snel genoeg en ze wordt meteen gefrustreerd. Gevolg; een boze baby die niet meer kan aanhappen omdat ze zo schreeuwt. Daarna is ze meteen moe (omdat ze niet goed drinkt) en valt ze als een blok in slaap... Lekkere neerwaartse spiraal dus Door dit slechte drinken zat ze bijna op meer dan 10% gewichtsverlies en lager mag niet... (ze woog gisteren 2860gram en ze is geboren met 3140gram) Nu kolf ik alle voedingen en geven we die aan Nieke met vingervoeden en een spuitje. Vanmorgen woog ze 2935gram!! JOEPIE! Dat gaat dus de goede kant op. Het zelf aanhappen gaat niet niet zo goed. Nu doen we dat af en toe, zonder dwang en met heeeel veel knuffelen. Om het borst-verhaal voor haar en mij weer wat positiever te krijgen. Gisteren had ik de echte baaldag. Veel gehuild, slecht geslapen en daarbij de zorgen om Nieke's gewicht en slechte drinken. Echt even een enorme kutdag! Vandaag gaat het al beter, vannacht hebben we allemaal wat meer kunnen slapen en dat scheelt ook een hoop. De tranen zitten soms nog wel erg hoog en kunnen zomaar beginnen te lopen zonder een echte reden. Stomme hormonen De kraamhulp is echt een schat! Ze steunt me knettergoed en geeft met het gevoel dat ik er niet alleen voor sta. Wij flikken dit wel even en het gaat ons lukken ook! Wel vraagt ze verlenging aan omdat we nu zoveel bezig zijn met kolven en voeden dat er bijna geen tijd is om echt van de kraamdagen te genieten. Ze vindt dat ik daar wel recht op heb dus wil ze 2 dagen extra aanvragen, de schat... Zo, dat was het even voor nu. Ik heb niet echt tijd om te reageren maar ik lees wel mee hoor! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, doet me goed! (of ze maken me aan het huilen maar ok... das ook weer niet erg ) Oh en Kwebbel: JEEEEJJ EEN MEISJE!!! Even een fotootjes spammen: Bekijk bijlage 266035 Bekijk bijlage 266038
Knijn: Mooi dametje hoor Balen dat het drinken moeizaam gaat, hopelijk gaat dat snel beter! Wel fijn dat ze nu aan begint te komen. Super zo'n kraamhulp die aanvoelt wat je nodig hebt. Escal: Je nieuwe kapsel staat je erg goed! En knap dametje die Lize!
Het betekent vast niks, maar toch ff een updatetje: ben slijmprop verloren, nu steeds roze afscheiding en buik wat onrustig. Dus... Wie weet!