Oktober 2010 mamma's deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door InCognito, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wonderteam; ooooh, wat goed van Fay!!! Geweldig, heerlijk, daar word je zelf ook een ander mens van denk ik. Super hoor! Enne leuke banner.... ;)

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonderteam, whaa wat heerlijk zeg!
    @gwn, denk een meisje, maar mijn voorgevoel klopte alleen bij sem en incogs beeb hihi. dacht namelijk echt dat lize een jongen was (moest twee keer kijken of er echt niets "hing" tussen de beentjes whaha)
    @keukemachine, heb de kenwood major titanium met accosoire set (blender, foodprocessor, citruspers, gehaktmolen, en potjes voor babyvoeding en sauzen mee te maken soort magic bullit van tell sell idee :) ) kan er dus heel veel me :D wil zelf ook brood gaan bakken voortaan, lekker vers brood iedere dag, hmm.. :D
    gister cake gemaakt om te proberen maar is echt een geweldig apparaat!!!
    @banners, banner update week? :p leuk hoor! zal binnekort ook eens een nieuwe gaan zoeken

nu weer ff snel verder met het huis, toch druk vandaag, huildagje bij beide dames maar liggen nu lekker te slapen, hopelijk erna weer blije meiden :D

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Jeaaaaaah!!!! Wat heerlijk! En nu doorzetten he Fay!
    @Escal: Klinkt goed die keukenmachine. Zoiets heb ik inderdaad ook wel gemist bij het potjes maken.

@Hier: Bah het regent en ik wil naar de winkel om *iets* (zie kletstopic) te kopen.

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He, dat is vervelend nike..... je bent zo gebonden aan huis he als het regent, of je moet meteen met de auto, maar voor meestal een kort stukje is het een beetje overdreven... Hier in het dorp kan ik in principe alles te voet halen, dus dan ga je niet snel met de auto.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: ik vraag voor mn verjaardag ook zo'n keukenmachine, ik word 30, dus mag dit jaar een duur cadeau kiezen, jammer dat het nog 4 maanden duurt tot mn verjaardag.

Wonderteam: wat goed van Fay!

6. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wonderteam, geweldig dat Fay zo goed geslapen heeft :). Leuke banner

Escal, die keukenmachine klinkt goed :)

7. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wahahahaha, al die banners! Ik hou deze, vind hem nog net zo leuk met de info van de groeiende beeb erbij :D

@Escal; Klinkt goed die keukenmachine! Ik heb er ook 1 van kenwood maar dan iets minder uitgebreid. Ik gebruikte hem in het begin erg veel maar dat is nu al een stuk minder moet ik zeggen... :)

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik gebruik de keukenmachine eigenlijk nog bijna elke dag, maar toch zeker 4x in de week. Ik maak veel fruit vers, die ik dan toch door de keukenmachine gooi om grof te pureren. Maar bijv. ook erwtensoep (wortels, knolselderij). Ook het eten voor Thijs hak ik in groffe stukken. Thijs vindt namelijk eten met echte grote stukken helemaal niets. Kleine stukjes in zijn eten is prima, maar grote stukken weigert hij echt. Dus veel eten pureer ik nog wel grof. Maar dat komt misschien ook doordat Thijs nog geen enkele kies heeft en kauwen dat nog lastig maakt?

Vanavond deel 2 van de cursus gehad die ik ook vorige week had, toen was het interessant, nu echt stukken minder... Beetje jammer. Nu maar lekker slapen. Weltrusten allemaal!

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Banners: Wat zijn ze mooi! Ik ga straks ook even kijken :D

Kwebbel: Ik krijg er kippenvel van! GEFELICITEERD met de doorgehakte knoop! Hoop dat het snel raak is :D

Knijn: hoe is het nu met Maud?

Chikai: Geen ervaring met nu nog dragen in de doek.

Nike: Oh wat balen zeg! heeft je tel het nog gered?

Escal Geweldig die foto's! :D Ik kom snel eens langs als je dat leuk vindt?!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: Wat enorm heftig van je baarmoeder/sterilisatie/verwijdering/wat het ook gaat worden.... Sterkte, wat ze ook beslissen!

Wat goed van Fay, heerlijk! Op naar meer van die nachten :D

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Joehoeeeeee Fay werd gisteravond helemaal niet wakker ,vervolgens om 1 uur 1 keer voor speentje en toen doorgeslapen tot 8.00. Poeh we kunnen het eigenlijk nog niet geloven en zijn nog achterdochtig haha.

Verder is Rudy benaderd voor 2 evt banen! Duimen jullie mee?

@keukenmachine, hier gekocht voor Fay maar nooit gebruikt. Fay wil niks gepureerd.
    @chikai, jammer van de cursus :(
    @incog, hoe gaat het met je?

Oh ik vergeet ons clubje helemaal. Ga vanavond even bijlezen :)

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonder, keukenmachine is niet alleen voor potjes, had bij sem daarvoor een staafmixer en werkte prima! enne, duimduim!!!!!!
    @incog, gezellig!! bel maar een keer je bent welkom hoor!
    @hier, net een driewieler gekocht voor sem :D helemaal happy, kan nu als loopfiets en straks als fietsje. zit ook een bak aan voor spul in mee te sjouwen :D zie het al helemaal voor me!

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    wonderteam; wohee, die Fay! Supergoed zeg! Heerlijk!

escal; leuk! Wij hebben ook een driewieler, kan nu gewoon als duwkarretje, later als driewieler en ook met een bak eraan. Thijs vindt het geweldig leuk!

Zo, morgenochtend nog carnaval vieren op school ('t is omdat het moet ;) en dan ..... VAKANTIE!! Heerlijk, lekker een weekje vrij!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: Lief dat je het vraagt, heb het in het clubje gezet :) Gaat goed hoor!

Escal: Heerlijk, wat leuk, zo'n driewielertje/loopfietsje! Groot succes :D
    Ik ga je, ná volgende week even bellen/smsen om wat af te spreken :) (Of ik bel/sms eerder, maar kan daarna pas afspreken :) )

Chikai: Carnaval op school is wel leuk, hebben wij vandaag met V gehad, geweldig :D
    Ik hou er niet zo van, maar dat vind ik dan wel weer leuk :D

All: Ik heb ook een andere banner :D Jammer dat je geen 2 kindjes kunt toevoegen, buiten de zwangerschap om, dan maar zo ;)

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Wonderteam; *DUIMTHEEEEEELHARD*
    @Chikai; Oeh! Lekker vakantie!
    @Incog; Oók leuke banner! :D

@Aldi-luiers; las op het forum dat Aldi de luiers uit het assortiment haalt! Niet cool! :(:(

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Aldi: Neeeeeeeeeeeeeeee.....hebben wij ook altijd. We hebben nu een paar pakken c1000 staan, ook fijn, in de aanbieding laatst erg voordelig, maar normaal gesproken toch weer een boel duurder dan Aldi.

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, laatste luier roddel; alleen maat 3 gaat eruit. :D

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Fjew, gelukkig maar haha

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ben ongi, dus ronde 1 is officieel begonnen, nu maar wachten tot de ongi voorbij is ;)

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incog; leuke banner! Creatieve oplossing zo!

kwebbel : op naar ronde 2! Succces!!

Haha, leuke aldi roddel... maar waarom halen ze dan alleen maat 3 uit het assortiment? vind ik maar raar...

Deel Deze Pagina