@gwn en Zwolle; klinkt bekend. Hier helaas ook geen echte tips. Inderdaad proberen het gezellig te houden met spelletjes en af en toe hem echt proberen te "breken". Dus gewoon volhouden met nee zeggen en laten brullen. Maar dat lukt alleen als ik niet moe ben. Dus nu hoef ik dat niet zo vaak te proberen. @chikai; nog gefeliciteerd met de verjaardag van Thijs. @nike; beterschap meid. @incognito; leuk je weer terug te zien @paloe; fijn dat het dinsdag goed is gegaan bij je moeder. Gefeliciteerd met de goede echo. En leuk dat je nog eens mag. Leuk die echofoto. Hier gaat alles zijn gangetje. Dinsdag bij de vk geweest. Alles was goed. Stan deed frummeltje begroeten toen ie bij de echo in beeld was.
[FONT="] [/FONT][FONT="]vandaag goed bezig, Gewerkt, kraamzorg en verzekering op de hoogte gesteld en... geboortekaartje en postzegels gemaakt! Is in principe helemaal klaar op het kaartje moet alleen nog foto, datum, tijd, gewicht en lengte Wel allemaal in pyama en badjas dus ga me maar even aankleden voor de jongens thuis komen [/FONT]
Paloe fijn dat de 20 weken echo goed was... en nog steeds een meisje; leuk! O heerlijk, lekker zo bezig geweest!!! Leuk dat je alles al zo hebt uitgezocht. Vanmiddag eindelijk geslaagd voor schoenen, na Oosterhout, Den Bosch, nu geslaagd in Breda. En meteen 2 paar! Rib uit m'n lijf, maar ja, dan doe ik er ook wel lang mee. En Thijs gaat vanavond alleen logeren, bij mijn zus. Dus dit is echt de eerste keer sinds Thijs z'n geboorte dat manlief en ik samen alleen thuis zijn, zonder thijs... Raar hoor.
Chikai echt de eerste keer? Wow! Hoe was het? Zo ik ben vandaag weer even naar de stad geweest 2 schattige jurkjes van de H&M, rompers hebben we nu ook genoeg in maat 50/56 en 62/68 en nog een wit shirtje en een wit vestje voor haar gekocht en een superleuke gevoerde broek voor Liam Daarvoor hadden mr paloe, Liam en ik Olaf van school gehaald en hebben we even in de stad geluncht. Heerlijk van die dagen! Thuis hebben de jongens geweldig leuk met de knikkerbaan gespeeld, helemaal geen ruzie gemaakt! Nu ben ik wel gesloopt
dag dames @paloe, hoe is het nu met de harde buiken? Oh fijn dat de operatie goed is gegaan!! Spannend de uitslag. Super dat de 20wkn echo goed was!! @regenboogje, ja ik doe zeker rustig aan. Ik heb geen zin in een blaasverzakking enzo. heb je al een buikfoto? Hoe gata het eigenlijk met Stan zijn hoofdje? @diana, hoe gaat het nu lekker thuis? @nike, beterschap!! Ja dat kan idd heel pittig zijn hé. Ik weet nog precies die buien toen Fay net geboren was met Mason enzo. pffff en he slaapgebrek breekt dan mega op. @chikai, super zo'n geslaagde verjaardag en wat leuk hoe Thijs erop reageerde! Hoe is het logeren gegaan? @incognito *zwaai* leuk je hier weer te zien!!
Hier is alles goed Vanaf dinsdag mag ik naar 4 wkn weer proberen te fietsen Verder krijgt Fay over 2 wkn haar allerlaatste ziekenhuiscontroles. Ze krijgt eerst follow-up onderzoek bij neonatologie en vervolgens nog een psychologisch onderzoek. ( ik verwacht dat daar wel wat uit komt ,want Fay praat echt nihil)
Wonderteam fijn dat het wat beter gaat! Goed om te horen! Ben benieuwd of er bij Fay wat uit de testen komt, wel fijn om nu de allerlaatste controles te hebben, lijkt me. Weer een periode om af te sluiten. Paloe het logeren ging prima, had ik ook wel verwacht. En wij konden lekker uitslapen vanmorgen, gisterenavond begonnen met de zolder op te ruimen, zodat de spullen van de studeerkamer naar de zolder kunnen en de studeerkamer babykamer kan worden. Vanochtend naar de milieustraat en naar een tuincentrum geweest, dus lekker effectief!
fijn dat het goed gaat!!! Spannend of er wat uit de tests komen bij Fay... Met de harde buiken gaat het goed hoor, ze zijn regelmatig aanwezig maar doen geen pijn
@Gwn; Peuteruber JA! Vreselijk is het hier. Ze weigert zelf te gaan slapen, krijst alles weer bij elkaar. Ze ligt nu wel sinds donderdag in een peuterbed met dekbedje en slaapzak aan. Ze blijft wel liggen maar zodra we weglopen en de deur dichtdoen gaat ze krijsen en als we niks doen houdt ze dat makkelijk 2u vol. Als ze wakker is, maakt ze bijna overal een strijd van. Pffff, zwaar vermoeiend en ZO niet leuk! Hopelijk is het nu alleen even zo heftig en wordt ze straks weer iets rustiger, dit zal toch niet 2 jaar aanhouden? (toch, toch? Helluuuppp!!) @Incog; WB @Chikai; Gefeliciteerd! Goed verwend zeg! Zozo, goed bezig! Raar lijkt me dat idd, geen dreumes in huis... @Paloe; Prachtige echo foto! Jeeejj, nog steeds een meisje Gelukkig is de operatie goed gegaan! @Wonder; Gelukkig gaat het nu weer goed met je! Spannend, de testen bij Fay. Denk je dat ze achterloopt dan? Vanwege het weinige praten? @Hier; Maud dus in een 'groter' bed. De eerste 2x ging het aardig goed, zelf inslapen. Nu is het weer schreeuwen geblazen. We mogen gewoon niet weg, best zielig eigenlijk. Vanmiddag even bij haar gezeten, ze sliep binnen 5 minuten zonder huilen. Prima als dat het is, ik wil er best even bij zitten. Als ze er maar niet weer zo'n feest van maakt als de vorige keer, toen zat ik er 1,5u naast te luisteren naar haar gekeet. Nou nee dank u... We zullen zien maar leuk is anders. Pffff! Nieke doet het wel goed. Ze huilt wat minder en ze krijgt zowaar een redelijk ritme. Overdag maar eens proberen haar in haar eigen ledikantje te leggen. Tot nu toe sliep ze altijd in de reiswieg die over dag gewoon beneden staat en 's nachts naast mij. Als ze overdag in haar eigen kamer wil/kan slapen, hebben Maud en ik wat meer lawaai-maak-mogelijkheid en echte tijd samen. Misschien helpt dat ook wat tegen het opstandige wat Maud nu heeft... Ikzelf schiet nog niet echt op. Ben nu 1x bij de bekkentherapeut geweest en ze heeft me vreselijk pijnlijk gemasseerd. Echte BI klachten, dat wel... Ik slik nu floradix voor mijn HB en 3x2 paracetamol per dag. Zonder de pcm heb ik de hele dag pijn aan mijn lijf dus dat is best klote... Hopelijk werkt het allemaal snel anders kan ik niet eens werken straks, dat houden mijn rug en bekken niet vol een hele dag denk ik.
@Knijn: heb je al eens hulp gezocht voor het slapen? (Sorry als ik dat vergeten ben dan). Vriendin van mij heeft net zo'n drama met haar dochter en heeft hulp gekregen (ik geloof via cb maar kan t vragen voor je). Met die tips en oefeningen gingen het iig een tijd goed (tot hevig onweer )...
Ja heb het CB al eens gebeld, die kwam met de gebruikelijke foefjes die we al geprobeerd hebben. Heb zelfs al een ouder-kind reading laten doen. Het is een tijdje beter gegaan maar we zijn nu weer terug bij af, zelfs nog verder dan af... Ik heb echt géén idee meer wat we ermee moeten doen. Ik denk maar erbij zitten, net als vanmiddag en dan hopen dat ze het niet probeert 'uit te buiten' voor zover ze dat al kan...
@Hier: Ik ben er weer! Ben weer een beetje op de been na mijn buikgriep. Hele week wel gewerkt, maar 's avonds stortte ik volledig in (misselijk, eten viel compleet verkeerd en heel moe). Maar vandaag weer beetje fit gelukkig! Ik haak ff in vanaf de vorige pagina. Maar niet zonder eerst Incog weer welkom te heten!! Leuk dat je er weer bent!
@Regenboogje: Lief van Stan!! Fijn dat bij de vk alles goed was! @Paloe: Veel gedaan zeg en leuk die kleertjes! H&m is altijd leuk!! @Wonderteam: Fijn dat het de goede kant op gaat! Longonsteking en voorhoofdsholtonsteking ook weg?? Spannend van Fay en de onderzoeken! Komt vast goed hoor! Met praten kan het ook best meevallen. Mijn broertje praatte met twee jaar ook helemaal niet. Is allemaal goed gekomen. @Chikai: Wow Thijs voor het eerst logeren! Wel lekker effectief besteed zeg!!
@Knijn: Pfffffftt....wat verschrikkelijk irritant zeg dat slapen van Maud. Tsja wat moet je er mee. Behalve er inderdaad maar aan toegeven. Hopelijk komt het dan gewoon zelf goed! Duim voor je! En doen voel je jezelf ook nog lang niet top. Meid hele dikke knuffel voor jou! Oh en je hebt het vast al eens geprobeerd maar wij hebben toen Mees zo overstuur was bij naar bed gaan ook bij hem gezeten. Als dat dan tijdje goed ging (paar dagen), gingen we iets verder naar de deur zitten, op een gegeven moment in de deruopening en later in de gang wat rommelen. Maar goed: dan moet het eerst maar eens een paar dagen goed gaan met er gewoon bij zitten!
@Hier: Nog 2 dagen werken en dan VERLOF!!!! Oh en Mees is vandaag 2 geworden . Een echte peuter in huis!! Vandaag niet echt gevierd. hebben we vorige week al gedaan!
@Nike; Gefeliciteerd met je peuter!! Bedankt voor de tip. Dit hebben we echter de vorige keer gedaan en daar waren we uiteindelijk zó lang mee bezig! En dan zaten we daar terwijl madam een feestje aan het bouwen was in haar bed. Ja hallo.... daarom zit ik hier niet! Vanavond meteen weer begonnen met om de zoveel minuten naar binnen gaan en dat steeds langer maken. Later zat ze gewoon een spelletje met ons te spelen! Zodra manlief weg was ging ze zitten spelen en als ze hem weer hoorde ging ze snel liggen. Grapjas! Ze is nu dus wel rustig in slaap gevallen... Nou weet ik het helemaal niet meer.... ze is nog te jong om écht te manipuleren toch? De ene keer lijkt ze onze nabijheid echt nodig te hebben terwijl ze een dag later het gewoon wel gezellig vindt en speelt met de situatie. Nou ja, we doen morgen gewoon maar hetzelfde en dan maar weer volhouden!