@Wonderteam; Wat goed van Mason zeg. @Knijn; Dat lang laten brullen kan ik ook niet hoor zonder te gaan kijken. @Escal; Dan houdt ze de plas wel erg lang op. Wel goed dat ze dan om een potje vraagt.
Knijn haha foto post ik wel ff en een van ons eigen ledikantje na het opknappen natuurlijk Ik hoop dat het snel beter gaat met het slapen van Maud! Balen dat het nog niet helemaal goed gaat met je lijf..idd rustig weer beginnen met werken, denk aan jezelf! Wonderteam echt heel goed ja van Mason! Nike alvast heeeeeel veel plezier op de bruiloft! Escal spannend of ze op het potje gaat!!! Chikai heerlijk trouwens dat jullie lekker vrij zijn! En een droger is idd ideaal, al gebruik ik m echt alleen voor beddengoed en handdoeken En sokken
@paloe, mooi! echt meisje @potje, 1x goed erna te druk met andere dingen haha, ik denk dat ik gewoon (makkelijker voor mama ) na de verjaardag vaste pot momenten in ga brengen en uiteraard nu al als ze het aan geeft maar onderbroekjes blijkbaar toch nog niet. kom straks/ vanavond even op de rest reageren vanmiddag controle bij de KA met sem, ben benieuwd of ze genoeg is aangekomen.
@Paloe; Mooi bedje!! Dat golvende maakt dat het heel vriendelijk oogt, leuk hoor! @Chikai; Hier al jaren een droger en zou niet anders willen. Ideaal! @Escal; Spannend! Succes! @Hier; Net naar het CB geweest met Nieke, is ze bijna 1,5kg aangekomen in 4 weken!! Ze weegt nu 5335kg (geboren met 3140gr, afgevallen tot 2860gr, 4 weken geleden 3960gr) en is 55 cm. Ik geloof dat de bv wel weer lekker loopt De vaccinaties heb ik uitgesteld tot ze 6 maanden oud is, ik vind haar nu nog te klein om ze te geven. Ik verwacht ook wel een reactie van Nieke aangezien ze overal op reageert en alles tegenovergesteld doet van wat Maud deed. Maud boeide het niet die prikken, kreeg er ook nooit koorts van. De vpk vond het zowaar in 1x oke, had ik niet verwacht! Ze gaf me zelfs groot gelijk en liet voorzichtig vallen dat ik me bij 6 maanden ook nog wel kon bedenken.
@knijn, zo nieke doet het goed op jouw voeding! mooi om te zien lijkt me! hier trouwens ook dat verschil tussen de dames, inderdaad sem reageerde niet en lize,..... oeioei @hier, net terug van de KA. sem zit nu met lengte op de middelijn en met gewicht op de -2.5 dus nog veel te licht. toch even over 4 maanden een check up omdat ze ook erg veel poept (ik dacht dat het normaal was aangezien het cb zei dat het helemaal niet uit maakte, zegt de KA nu dus dat het met de afbuiging van haar lijn van -1 naar onder de -2.5 toch wel degenlijk uitmaakt. fijn is dat. ga het cb wel even aangeven dat ik die reactie kreeg zodat hun voortaan dit mee kunnen nemen) ze is nu trouwens 88 cm en 11 kilo. (en ik maar blij zijn haha, had echt gehoopt op 11!!! is het blijkbaar nog niet veel...)
Meiden, na een hele lange maar leuke dag Efteling met m'n schoonouders (en manlief en Thijs natuurlijk) nu helemaal moe... dus morgen weer een uitgebreidere reactie Weltrusten allemaal!
@Escal; Dat is zeker mooi om te zien! Vind het zó gaaf dat zo'n mensje zo goed kan groeien op enkel mijn melk. Cool systeem! Wat vreemd dat tegenstrijdige van de KA en CB. Wat zou het volgens de KA dan precies uitmaken? @Chikai; Welterusten!
@escal, wat een verschil overal hé. Hier zegt de ka dat afbuigen voor een enkele keer wel mag. En als ze voor langere tijd afbuigen is het wel belangrijk dat ze hun eigen lijn volgen ( dus zeg maar de lijn waar ze mee gestart zijn) Overigens heb ik van het Cb geen hoge pet. Die vinden het gewicht van Fay dramatisch laag en de ka vind het wel meevallen. Overigens vind ik het gewicht van Sem nog wel meevallen. Hier bij Fay ook 88 cm ,maar dan een gewicht van 10,3. Ik denk dat meisjes doorgaans gewoon een stuk lichter/fijner zijn. @nike, nee helemaal niet ,hij fietste zo weg haha. Alleen remmen vind hij een beetje eng. Fijn dat alles goed was bij de vk. @knijn, hé wat rot van je bekken zeg. Lekker rustig aan doen. En jemig wat gaat dat verlof toch snel hé. ohhh wauw mooi gewicht al, super zeg!! Zit net te kijken dat gewicht had fay pas met 4 maand hihi. @chikai, jullie hebben veel plezier van jullie seizoenskaart gehad of niet? @paloe, hoe is het met je moeder nu?
@knijn, was niets ernstigs maar omdat sem erg goed eet is het vreemd dat ze eigenlijk niet aankomt, omdat ze zoveel poept kan het zijn dat ze last heeft van haar darmen dus daarom willen ze kijken of ze nu dus weer terug aan gaat komen (ik heb ook last van mijn darmen dus zou zomaar kunnen) @wonder, ja echt een groot veschil ja! ik heb trouwens ook niet zon hoge pet op van het cb maar Fay is inderdaad een stuk lichter dan! sem zit zat altijd op de -1 lijn maar is nu ruim 1.5 lijn gezakt zeiden ze dus vandaar dat ze het even in de gaten willen houden. vind het niet erg dat ze dat doen trouwens, beter te veel dan te weinig toch? en ik was inderdaad ook erg blij met de 11 kilo van sem hebben inderdaad gewoon fijne meisjes
@escal, idd zeker goed dat ze het gewicht in de gaten houden. Geeft toch ook een wat geruster gevoel vind ik altijd. Hebben ze bij Fay ook 4 maand gedaan. Fay zit idd iets onder de -2,5 lijn. Maar de ka zegt ook het is niet dat ze helemaal niet groeit en ze is verder gewoon goed actief enzo. Ach zo kunnen we wel optimaal van alle kleertjes genieten hé
Hey meiden! Escal Sem is idd niet erg zwaar nee! Wonderteam fay ook al zon fragiel meisje Hier: eergister 13 uur gewerkt, gister 8 en vandaag even een rustdag ingelast
haha, dat klopt inderdaad! gaan lekker lang mee zo sem is trouwens ook gewoon lekker actief wel lastig trouwens om mooi passende broeken te vinden helaas... @paloe, phoe meid! goed gedaan want dat is wel even heel veel werken!
Aha paloe, ik dacht al dat er ergens een foutje zat Ik vond het heel dapper van je als je tot de uitgerekende datum zou doorwerken Fijn, je rustdag!! Groot gelijk! Je begint het nu te zien hoor, maar dan nog steeds wonderbaarlijk dat er een meisje in dat buikje zit! Wonderteam wat goed van Mason zeg! Soms hebben ze net even dat zetje nodig En ons efteling abonnement is nog ½ jaar geldig, maar tot nu toe hebben we er al zeker heel veel profijt van gehad ja! Nike hee, vrijdag ook een bruiloft? Wij ook! Veel plezier alvast! Het is toch een hoop werk, hier gaat manliefs broer trouwen.. dus ook hiervoor nog een hoop aan het organiseren. Gelukkig ben ik vandaag een extra dagje vrij, dus dat is wel handig. Knijn ja, thijs blijft in zijn eigen kamertje, en we maken voor de baby een nieuwe babykamer. Thijs heeft thema raad eens hoeveel ik van je hou dus dat kan voorlopig nog prima. Wel willen we wat gaan schuiven met meubels (wij een nieuwe kledingkast, onze ikea kasten naar thijs, en dan de commode en kast van Thijs zn kamer naar de babykamer). Wat vervelend dat het met jou nog niet goed gaat. Wel fijn dat je rustig aan kan beginnen met werken, dat heeft je lijf nog wel nodig volgens mij Escal huh 11kilo niet veel? Dan is thijs ook ligt, als hij thuis op de weegschaal gaat staan, weegt hij 11,3 kilo. Maar, volgens de cb weegschaal weet ik het nog niet, want ik heb nog geen oproepbrief gehad voor de controle met 2 jaar. Anders ga ik binnenkort wel eens even zelf langs. Vind het toch wel raar, de laatste keer dat we moesten was Thijs 14 maanden . Nu is het wel al heel lang geleden!
Dankjewel voor de 'welcome back's' meiden! Fijn dat het niet zo snel meer gaat, ik heb echt weinig tijd Paloe; Wat is met je moeder? Dit heb ik dus helemaal gemist? Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, ik heb je natuurlijk al even 'gesproken' Geniet lekker van je roze wolk! Regenboogje: Jij ook alweer bijna 20 weken zwanger zeg, gefeliciteerd!!! Schoonzusje zwanger? Nummertje 4 alweer?! Chikai: Jeetje, voor de eerste keer samen alleen thuis zonder Thijs! Hoe was het? Oh het ging goed dus, fijn! Wonderteam: Hoe is het fietsen gegaan? Spannend, dat onderzoek! Als ik dat van Fay zo lees, denk ik; dat staat ons dus ook nog allemaal te wachten.... Wat goed van Mason zeg!!! Knijn: Hmmzzz, gaat niet zo lekker dus daar, als ik dat zo lees? Hopelijk voel jij je snel beter, dan zal het met Maud ook wel beter gaan denk ik! Die kids voelen dat feilloos aan en reageren daar dan op. Ssterkte ermee! Nike: Hoe gaat het nu met je, weer helemaal opgeknapt? Nog gefeliciteerd met Mees! escal: Succes met de zindelijkheidstraining! Echt gewoon een kwestie van concequent volhouden!
@paloe, begint wel iets te zien he nu maar inderdaad nog een minibuikje @chikai, ligt ook samen met de lengte en dat hij met de lijn meegaat. als sem altijd op de -2.5 had gezeten was het ook niet erg geweest (zover ik weet ) hier trouwens ook nog geen oproep van het cb... was ook al aan het afvragen wanneer die zou gaan komen (hoewel ik weeg en meet moment nu dus al gehad heb en eigenlijk ook wel weet dat de ontwikkeling goed gaat, vergelijkmateriaal genoeg hier en in mijn omgeving ) @incog, tnx, weet het, met twee gaan we beginnen, zit ik er namelijk niet middenin op de verjaardag, dweilen lijkt me minder makkelijk met een huis vol bezoek )
Hier ook geen oproep... maar ook geen tijd om op donderdag tijdens het inloop spreekuur van het cb eens te gaan, want dan moet ik altijd werken. Dus voorlopig maar gewoon wachten totdat er een oproep komt. En ook hier heb ik wel vertrouwen in de ontwikkeling van Thijs, dus ik maak me er niet zo druk over.
@Knijn; Wauw wat doet Nieke het goed op mama's melk. @Escal: Vervelend dat de groeicurve van Sem zo afwijkt. @Chikai; Leuk een dagje Efteling. @Paloe; Je buikje begint nu toch echt te groeien. @Incognito; Idd, nummer 4 alweer. Maar deze week mag er nog niets op Hyves oud komen.