Chikai haha dat mag volgens mij niet eens t is 4 of 6 weken van tevoren stoppen met werken Het wordt nu idd lekker zichtbaar, heerlijk! Wij hebben ook nog geen oproep gehad voor Liam van het cb. Zit zoveel tijd tussen inderdaad! Escal ja idd Er zal wel snel meer te zien zijn, als het eenmaal begint te groeien is het einde zoek is mijn ervaring zws: heel gek, bij Olaf en Liam had ik meestal een broek aan, maar nu zit dat vreselijk, ik voel me er opgesloten en niet lekker in, dus draag bijna alleen maar rokjes en jurkjes Hier: bij de vk was het goed! Had wel nog harde buiken en dat kon ze ook wel voelen en bij aanraking (beeb voelen) was mijn bm behoorlijk gevoelig. Wel even in de gaten houden dus. Bloeddruk was goed en de kleine meid was zo heftig aan het trappelen dat het hartje haast niet te horen was Later gelukkig wel Ze liet duidelijk merken dat ze het niet heel handig vond dat ik nog fulltime werk, maar ik hoef nog niet per se minder te gaan werken. Ach, morgen thuis werken, vrijdag op kantoor en dan heb ik 2 weken vakantie
@Knijn: Wat balen zeg van je bekken. Wel fijn dat de therapeut zo duidelijk is wat betreft het werken. Je er gewoon aan toegeven! Rustig aan doen is belangrijk nu. Komt vast goed!! Wow al snel weer beginnen met werken zeg! Wat gaat de tijd toch snel.
@Escal: Klinkt helemaal niet zo slecht hoor bij de KA. Wel raar van dat poepen. Hoeveel poept ze dan op een dag? 11 kilo lijkt mij ook niet heel weinig. Als ze maar vrolijk en gezond is. Is toch het belangrijkste!! @Paloe: Oh wat een lief meisjesbedje!! Gaaf! @Knijn: Whaaaah je hebt weer een slagroom in je tieten zitten!! Goed hoor en dat na zo'n lastig begin.
@Paloe: Mini buikje nog! Maar het groeit!! En heel goed dat je een rustdagje hebt ingelast!! @Incog: Ben weer beter gelukkig!! @Chikai: Leuk weer zo'n dagje Efteling. @Cb: Ik mag morgen met Mees. Ben erg benieuwd!!
@Paloe: Fijn dat alles goed was bij de vk! Hihi die kleine meid is lekker actief! Vk vindt dat fultime werken vaak niet verstandig volgens mij. Was bij mij ook zo met Mees. Toen dachten ze nog dat ie daardoor achterliep met de groei. Viel uiteindelijk reuze mee: gewoon 3500 gram bij de geboorte. Maar goed, je gezondheid wel goed in de gaten houden!! Als je het redt met thuiswerken en af en toe een dagje vrij en de gezondheid van jou en de kleine meid niet in gevaar komt, dan lekker zo doorgaan als je dat wilt.
thnx! Doet me goed Ik hoef echt nog maar weinig te werken, ik heb volgende week en de week erna vrij, dan werken en met kerst en oud en nieuw weer een week vrij en daarna begint mijn verlof 18 januari
@nike, jeeeeej verlof geniet er van! qua poepen zit het nu tussen de 3 en 5 keer minimaal maar 8 keer is geen uitzondering, is al vanaf geboorte zo (ook met regelmaat aangegeven bij het cb trouwens) lize gaat ook die kant uit dus aandelen in pampers hier haha @hier, sem vanacht voor het eerst in het grote bed, ze heeft goed geslapen, was dol gelukig dat ze in het grote bed mocht voor de tweede verjaardag gaan we haar kamer omtoveren tot een grote meiden kamer en lize heeft zich gister voor het eerst opgetrokken! loopt ook mee aan twee handjes, gaat echt zo snel! heerlij om te zien *helemaal gelukkig, roze wolk momenten te over*
zal binnekort wat betere foto van sem sturen, deze stond nog op mijn telefoon kan helaas niet makkelijk foto's maken aangezien mevrouw op het schermpje wilt kijken naar haarzelf
Dank je dames! Zondag gaan we het vieren, vandaag met z'n 3tjes (4tjes ) taart gegeten @Escal; Wat een prachtig koppie!! Lekker ding zeg Heerlijk toch? Die roze wolk! Lekker van genieten! @Paloe; Oeh mjam, hoe was het? Jeetje, fulltime is veel!! Gelukkig weer een goede echo, altijd fijn Jajajajajaja, buikje zichtbaar!! Hoe is het met je moeder? @Nike; Juuujjj verlof!! Heerlijk! Was je eraan toe? @oproepCB; Heb ik hier al gehad, ze zou 4 oktober al moeten maar die heb ik verzet naar 29 oktober.
@Knijn; Gefeliciteerd met de verjaardag van Maud. Alvast veel plezier van het weekend. @Escal; Leuke foto's.